Että viettäisit uintireissun jälkeen kiihkeitä hetkiä hänen kanssaan.
Oletko nainen ajatellut
Anonyymi
33749
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 33
Vanhimmat
Muistan että olen ja nyt ainakin aloin ajatella
Hannalta Tuomolle pus ja pus
Mksi uintireissun jälkeen vasta? Voihan sen aloitella jo vedessä...
Voi tietysti niinkin.
Ennen uintia 😌🤷♀️ miksi tuhlata aikaa uimiseen jos voi kiihdyttää tai viihdyttää jo ennen sitä
Koitas nyt taas. Ui sen emäntäs kanssa ja jätä palsta rauhaan
Miksi te alatte neuvoa ja käskeä tekeen toisenlailla. Kysyttiinkö tässä neuvoa tai että miten ja miksi tekisitte sen erilailla. Ei ainakaan miten aloittaja sen ajatteli.
En tunnusta..
Kyllä meidän elämä olisi hänen kanssaan yhtä kiihkoa ja kiihkeää sitä itseään. Siksi ehkä parempikin ettei olla tekemisissä, pitää jaksaa muutakin touhuta.
😡😡😡
No no mikä suututtaapi?
Kiukku jonka tekstisi aiheutti
On synti peuhata veressä, täytyy ootella lenkkisaunan peijaiisiii!
Kyllä olen ajatellut, se pitäisi toteuttaa..
Vihjaapa suoraan niin asia edistyy...
En varsinaisesti oo miettiny
Mitäpä en olis miettinyt!
Saatoin joskus miettiä ja miksen vieläkin toisinaan miettisi. Miettiä voi vaikka mitä mutta toteutus on sitte ihan toinen juttu. Tällä hetkellä kun en pysty edes uimaan saatikka mitään kiihkeitä hetkiä viettämään. Tällä hetkellä kroppa siinä kunnossa että kiihkeät hetket tapahtuu joko unissa tai unelmissa. Ei taivu, ei pysty eikä kykene lemmenleikkeihin eikä paljon muuhunkaan.
😱 onnettomuus? Vai vanha tuttu vaiva
Eipä ole tuollainen mieleen tullut.
Kyllä olen ajatellut. Ajattelen muutenkin alinomaan, kun muilta (pakollisilta) töiltäni ehdin.
No yäk!
Kyllä olen ajatellut meitä uimassa yhdessä useinkin.
Noh, näillä keleillä olisi syytä lämmitellä, vaikka päällekkäin.
En ui luonnonvesissä. Pelkään kaloja🙈
Uinti nyt ei ole mitään vahvinta lajia. Toki jos suusta suuhun elvytys on kiihkeä kokemus. Mut ilmeisesti nykyään opastetaan että pelkkä painelu riittää. Eli tiedä sitten.
Tulipa mieleen eräski kukkasilla somistettu allas sekä punaiset uimahousut..🤣 mut joo, en ole ite mikään vesipeto tätä nykyä mutta hetket kyllä vois kelvata☺️ Olettaen siis että toinen osapuoli ei ole hukkunut, sinne altaaseen josta palokunta sit naarais😅😆
-Tee-
Päästäis nyt ensin sinne uimaankin.
Mikä estää, avantoon vaan, jälkeenpäin olo on niin taivaallinen ettei tartte mtn muuta, kuten seksiä
Olen ajatellut usein. Tunnustan Sinulle mies.
Milloinhan päästäis toteuttamaan... jokohan ensi kesänä! 😍
Samaa ajatellut naisesta🥰
Ollaan tehtykin ja ennen uintia 😘😘❤
No jotain pientä ehkä ja kestäähän se pidempään lämmitellä.