Reuma, lääkitys ja tatuoinnit. Kokemuksia?!

Anonyymi

Hei reumaa sairastavat. Onko reuna este tatuoinnille, entä lääkitys? Jos on biologinen lääkitys niin Missä vaiheessa lääkitystä olisi hyvä ottaa tatuointi? Monen viikon tauko riittää? Onko kukaan keskustellut lääkärin kanssa asiasta? Ja onko kukaan reumasairas biologisen lääkkeen käyttäjä ottanut tatuointia, tuliko mitään oireira, menikö kaikki hyvin?

0

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
        Joensuu
        348
        6127
      2. Riikka Purra-leikkuulauta, hyvää huumoria vaiko räikeän mautonta pilkantekoa kansalaisia kohtaan?

"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta – puisessa leikkuulaudassa viesti" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010263746
        Perussuomalaiset
        241
        1665
      3. En olisi voinut kuvitella

Surullisempaa päätöstä kaikelle mitä meidän välillä ikinä oli kuin se, että päätit ghostata. Nyt tiedän miten helppoa su
        Ikävä
        145
        1371
      4. Kivaa karkauspäivää

Ystäville ja miksi ei ystävän oloisillekin. :)
        Ystävyys
        228
        1345
      5. Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

"Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa. Tulemme näkemään niin vallan alueellistumista kuin epäpyhiä liitt
        Maailman menoa
        117
        1093
      6. Käteismaksuihin lisättävä 10 % + 2 eur palvelumaksu

Alla muutama esimerkki, kuinka ostosten loppusummaan lisättävä palvelumaksu kannustaa siirtymään pois kalliista ja hitaa
        Maailman menoa
        244
        953
      7. Mä rakas niin

haluaisin nähdä sut kun olet mun mielessäni kaiken aikaa. Ja meillähän on sitä yhteistä menneisyyttäkin. Minun suojeluse
        Ikävä
        36
        857
      8. Mitä uskollisuus sinulle merkitsee?

Vai onko se uskollisuus sinulle tilanne kohtaista. Siis kun toinen pettää niin anteeksi antamatonta mutta kun itse petät
        Ikävä
        100
        826
      9. Elämässä harmittaa jos

Asioita jää sanomatta tai välit jäävät huonoiksi.
        Ikävä
        50
        806
      10. Olen päättänyt luovuttaa meidän suhteen

Aika on osoittanut, että et ole lähtenyt selvittämään asioita vaikka tarjosin siihen kuin tarjottimella mahdollisuuden.
        Ikävä
        31
        785
      Aihe