Miksi sinä tykkäät minusta

Anonyymi

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.

136

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vaikka älykäs ja iso hauis ehkä.

    • Näin kauniin sielun, suojamuurien takana. Näin älyä ja huumoria jollaisesta pidän. Näin tarmokkuutta ja sisukkuutta jota ihailen. Näin herkkyyttä, jota vaalin. Näin ihmisyyttä jota arvostan. Näin ulkoista kauneutta josta häkellyin. Näin ihmisen joka herätti uteliaisuuteni ja mielenkiintoni tutustua.

      Kokonaisuuteen ihastuin, eihän tuollaisia ihmisiä yhtenään missään tapaa.

      • Anonyymi

        Niin kauniisti kirjoitat ☺️ koska olette nähnyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauniisti kirjoitat ☺️ koska olette nähnyt?

        No siinäpä se, ei olla mutta intuitioni on vahva hänestä. Koska kun hän poistui läsnäolollaan, jäi iso ikävä ja tyhjyyden tunne. Ympärillä on hälyä ja elämää, mutta hän puuttuu ja huomaan sen itsessäni kaipuuna.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No siinäpä se, ei olla mutta intuitioni on vahva hänestä. Koska kun hän poistui läsnäolollaan, jäi iso ikävä ja tyhjyyden tunne. Ympärillä on hälyä ja elämää, mutta hän puuttuu ja huomaan sen itsessäni kaipuuna.

        Oh…🥺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh…🥺

        Yym, en tiedä mitä sisäinen ääneni yrittää sanoa, mutta hänetä se jatkuvasti itsepintaisesti kaipaa.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yym, en tiedä mitä sisäinen ääneni yrittää sanoa, mutta hänetä se jatkuvasti itsepintaisesti kaipaa.

        Hyvää yötä.

        Oletteko puhuneet kasvotusten? Varmaan naista kaipailet? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko puhuneet kasvotusten? Varmaan naista kaipailet? :)

        Ei olla. Naista joo. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei olla. Naista joo. :)

        Näittekö viimeksi viime vuonna? Lopulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näittekö viimeksi viime vuonna? Lopulla?

        Ei olla nähty. Ei olla samaa ilmaa hengitetty. On "vaan" henkinen yhteys, joka on ollut niin vaikuttava, että koukutuin sitä myöden ihmiseen.

        Perustuu täysin psyykkiseen kokemukseen ja näkemykseen ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta ja tunteesta, jonka se synnyttää ja intuitioon, joka hahmottaa ihmistä syvällisemmin. Mulla on taipumus tunnistaa sanojen painosta ihmisen sisintä.

        Harvoin erehdyn perusteellisesti. Erotan itsetehostuksen ja höpöjutut totuudesta helposti. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei olla nähty. Ei olla samaa ilmaa hengitetty. On "vaan" henkinen yhteys, joka on ollut niin vaikuttava, että koukutuin sitä myöden ihmiseen.

        Perustuu täysin psyykkiseen kokemukseen ja näkemykseen ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta ja tunteesta, jonka se synnyttää ja intuitioon, joka hahmottaa ihmistä syvällisemmin. Mulla on taipumus tunnistaa sanojen painosta ihmisen sisintä.

        Harvoin erehdyn perusteellisesti. Erotan itsetehostuksen ja höpöjutut totuudesta helposti. :)

        Samoin kun ristiriitaisuudet, jotka kertoo että ihminen joko prosessoi vielä jotain eikä ole päässyt maaliin tai valehtelee eikä muista mitä puhuu. Mutta sekin selviää puheista aina ennenpitkää.

        Kuuntelemisen taito on joskus puhumista parempi taito.


      • Anonyymi

        Missä tapasitte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapasitte?

        Hän tietää missä. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hän tietää missä. :)

        Koska tapasitte? ☺️ Olet jotenkin suloinen 🤗 tiedän, ettet ole se ketä kaipaan, koska et ole Turusta, mutta kyselen silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska tapasitte? ☺️ Olet jotenkin suloinen 🤗 tiedän, ettet ole se ketä kaipaan, koska et ole Turusta, mutta kyselen silti.

        Ei olla tavattu. :)

        Eikä varmaan koskaan tavatakkaan. Hänellä on oma elämä ja mulla mun täällä eri suunnalla. Mut mä tunnen, et hän hymyilee usein. Ja se lämmittää mun mieltäni. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei olla tavattu. :)

        Eikä varmaan koskaan tavatakkaan. Hänellä on oma elämä ja mulla mun täällä eri suunnalla. Mut mä tunnen, et hän hymyilee usein. Ja se lämmittää mun mieltäni. :)

        Yhtenä päivänä kyllä tunsin, että hän oli vähän apea ja surumielinen ehkäpä väsynytkin. Jänniä tuntemuksia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei olla nähty. Ei olla samaa ilmaa hengitetty. On "vaan" henkinen yhteys, joka on ollut niin vaikuttava, että koukutuin sitä myöden ihmiseen.

        Perustuu täysin psyykkiseen kokemukseen ja näkemykseen ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta ja tunteesta, jonka se synnyttää ja intuitioon, joka hahmottaa ihmistä syvällisemmin. Mulla on taipumus tunnistaa sanojen painosta ihmisen sisintä.

        Harvoin erehdyn perusteellisesti. Erotan itsetehostuksen ja höpöjutut totuudesta helposti. :)

        En tiedä, oletko enää täällä palstalla. Kun luin näitä sinun viestejäsi, koin jotenkin todella oudon ja vahvan yhtäläisyyden kokemukseesi. Itse olen myös kokenut selittämättömän yhteydentunteen johonkin ihmiseen, jota en tiedä, enkä tunne. Joskus olen miettinyt, onko syy palstalla olooni tuo ihminen. Aiemmin, useampi vuosi sitten, tunsin yhteyden häneen voimakkaana ja usein. Nykyään se tuntuu enää hyvin harvoin ja paljon laimeampana.

        Olen kokenut samantyyppisen yhteyden, tai oikeastaan suunnattoman rakkauden tunteen myös kasvokkain tapahtuneesta kohtaamisesta tuntemattomaksi jääneen ihmisen kanssa jo noin 25 vuotta sitten. Silloin säikähdin tuota tunnetta niin, että kirjaimellisesti pakenin paikalta. En usko, että katseiden kohtaaminen aiheutti vastapuolessa mitään vastaavaa tunnetta. Silti edelleen joskus mietin, oliko tuo kohtaaminen kuitenkin oikeasti merkityksellinen ja tuleeko tuo ihminen vielä joskus elämääni.

        Sori, jos kuulostaa oudolta ja sekavalta. Ihan fiksu ja älykäs nainen kuitenkin olen. 😊


    • Anonyymi

      Rakastuin häneen mieheen - tarviiko siihen jotain syitä olla?

    • Anonyymi

      Sisällä oleva ymmärtäväisyys,rakkaus ja hellyys huumorintaju

    • Anonyymi

      Täähän on kiva:)

      Tykkään susta, koska oot niin ihanan hellä ja totinen, jotenkin asiallinen. Joskus mietin et mitähän oikein mahdat tehdä työksesi? Olet niin erilainen kun minä ja tykkään siiitä ristiriidasta..

      Sit toisaalta silloin kun hymyilet, niin ootkin yllättävän upea ja aika villi, ihan eri ihminen. Hymyilet aika harvoin mut aidosti ja silloin hymy tulee sun sydämestä. Kerran näin tekohymyn naamallasi, se oli ihan hirveä ja sai mut ulvomaan naurusta sisäisesti.

      Oot selkeästi läsnä, niin todellinen ja voimakas. Tiedän, et ite koet syvää epävarmuutta, mut oot vielä nuori ja vähän vihreä. Ne kellä on suurimmat voimat, kehittyy hitaiten. Mua jännittää aina sun lähellä tosi paljon.

      Tykkään sun tavasta liikkua, sun kuumuudesta ja kiihkosta. Ajatuskin et koskisit muhun, saa mut liukeneen galakseihin ja katoamaan lopullisesti.

      Oot aika spessu. Tyylikkäässä kuoressa🥰

      No oliko tarpeeksi siirappista?

      n♡m kauniissa muistoissa kauniista ihmisestä

      • Anonyymi

        miehestä vai naisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehestä vai naisesta

        Miehestä..


    • Anonyymi

      Enkä vastaa.

      • Anonyymi

        Katsot minua niin kuin olisin torvelo vaan en ole :)


    • Anonyymi

      Koska virtaan samaan suuntaan joessa. Se on minunlainen tapaus mutta eri sukupuolessa. Ajattelin mikä voisin olla ja siinä hän seisoi edessäni. Kuin minä toisessa ruumiissa. Hän on minua edellä jossain näyttäen suuntaa kun taas häneltä puuttuu se mitä minä olen kokenut ja olen siinä häntä edellä. Kaikkea pääsi minusta näkemään ja kuulemaan. Silti oli kiinnostunut en tiedä miksi. Jopa sen verran että kamerakin osoitti suuntaani.

      • Anonyymi

        Ja miehellehän tämä on. Taitaa olla kaksoisliekkini jos en ihan väärin ole tulkinnut.


      • Anonyymi

        Kuvailit minua ja häntä🤔kevät? Ei voi olla, eihän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit minua ja häntä🤔kevät? Ei voi olla, eihän...

        Mikä kevät? Ei ainakaan tänä vuonna tapahtunutta.


    • Anonyymi

      Jokin sinussa vain sai minut ihanasti sekaisin

      • Anonyymi

        Samaa paskan jauhantaa jatkuvasti! OHI!


    • Anonyymi

      Tämä nyt kuulostaa ihan hirveän itsekäältä. Mutta tykkään siitä minkälainen vaikutus hänen luonteella oli minuun. Vaikka ärsyynnyin jostain sanomista niin myöhemmin tajunnut että ne oli niitä asioita joita olisin juuri. tarvinnut.

      • Anonyymi

        No sittenhän se on ollut edes jotenkin hyvä ja hyödyllinen ajanjakso elämässäsi. Jotenkin samantapaiselta kuulostaa, mitä itsellänikin on ollut. Kaipa tuo on sitä ihmisenä kasvua sitten. Onnea! - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän se on ollut edes jotenkin hyvä ja hyödyllinen ajanjakso elämässäsi. Jotenkin samantapaiselta kuulostaa, mitä itsellänikin on ollut. Kaipa tuo on sitä ihmisenä kasvua sitten. Onnea! - sivusta

        Tietysti on ollut. Monesta asiasta kiitollinen ja miten toiselle ehkä pieneltä tuntuvilla sanoilla.
        Voi olla niin suuri merkitys jonkun elämässä että
        ne jää mieleen.Kyllä sitä aina liian myöhään tajuaa oman typeryytensä ja ymmärtää sen. Mutta turhaan sitä nyt lopun elämää jossitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on ollut. Monesta asiasta kiitollinen ja miten toiselle ehkä pieneltä tuntuvilla sanoilla.
        Voi olla niin suuri merkitys jonkun elämässä että
        ne jää mieleen.Kyllä sitä aina liian myöhään tajuaa oman typeryytensä ja ymmärtää sen. Mutta turhaan sitä nyt lopun elämää jossitella.

        Onko jo liian myöhäistä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo liian myöhäistä sitten?

        En minä oikeasti tiedä mitä pitäisi vastata. Ei se ole minun päätettettävissä . Jotenkin liian vaikeaa ja henkilökohtaista tänne. Aika näyttää mitä elämä tuo tullessaan kukaan ei sitä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo liian myöhäistä sitten?

        En usko että sellaista miestä on edes olemassakaan , mutta jos olis niin sen huomaisin heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että sellaista miestä on edes olemassakaan , mutta jos olis niin sen huomaisin heti

        En ymmärrä mitä selität? Ethän edes tiedä kenestä kirjoitan tai kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että sellaista miestä on edes olemassakaan , mutta jos olis niin sen huomaisin heti

        Tuli vaan tuossa mieleen että entä jos puhuinkin susta.


    • Anonyymi

      Tykkäsin kun osoitit kiinnostusta minua kohtaan. Itse en ujona ehkä osannut niin hyvin.

    • Anonyymi

      En tykkää enää. Harmittaa, kun joskus tykkäsin. Olisinpa ollut tykkäämättä!

      • Anonyymi

        No johan sä nopeasti lakkasit tykkäämästä😚suutuitko hänelle jostain?


      • Anonyymi

        Onnea matkaan m-nainen, älä unohda, sinä ansaitset kultaa!


    • Anonyymi

      Tykkään ku hullu puurosta.

    • Anonyymi

      En tiedä, jostain syystä kuitenkin tykkään.

    • Anonyymi

      Ensi alkuun tietenkin jo yksinomaan se että joku osoittaa itseä kohtaan erityistä kiinnostusta herättää oman uteliaisuuden. Kun sitä kuitenki rakentaa itseään siitä miten tulee nähdyksi, vaikka olisi kuinka omaehtoinen. Ja sitten jos ei siitä ole kumpikaan lähteäkseen niin se jaettu aika jo pelkästään tekee tehtävänsä. Ei se sen kummempaa ole. Se miksi näin sitten alunperin tapahtuu on eri asia. Osa varmasti tiedostamatontakin. Myös sattumaa, kohdata oikeaan mielentilaan virittyneenä joku.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole sattumaa.


    • Anonyymi

      Koska kanssasi koen saavani olla täysin oma itseni. Ja se on vapauttavaa. T: J

    • Anonyymi

      Sieluni janoaa sinua.

    • Anonyymi

      Ei mitään merkitystä enää.

    • Anonyymi

      Yhteenkuuluvuus aistittavissa naisessa ja minussa miehessä.

    • Se on jotain, mitä ei voi järjellä selittää.

    • Anonyymi

      Ku oot nii kiva hassu höpönassu. :)

    • Anonyymi

      Tämä koko ketju kosketti sisintäni. 🥲 melkeen alko itkettään. Niin kauniisti kirjotettu ja osattu analysoida nii vaikeaakin asiaa kuin "miksi". Sulosia kirjotuksia muut paitsi en "en tykkää enää" 😂😂 niistä tosin tulee mieleen yks josta minä tykkään. Tykkään hänen huumoristaan. Tykkään siitä jos hän ehtii olla läsnä minulle. Se läsnä olon kuuntelun ja nasevan tai viisaan pohdinnan dialogi on ehdottomasti kiintymykseni sytyttjä ja sen ylläpitäjä. Siksi pitkät ajat jollon en saa kokea läsnäoloa saa minut herkästi etääntymään henkisesti hänestä. Ja alkaa nousta epäilyksiä ja mörköjä mieleen. Ulkonäöstä pitäs sanoo irl. Pidän, tajusin juuri viime vkloppuna jotain uutta siinä asiassa ja se pitäisi sanoo irl ei tänne. 🤔 🐽 kärsikäämme toisiamme koko ihmiskunta. Jos joskus jotku ei kärsikään toisiaan ni tykätköön

    • Anonyymi

      Tarviiko aina tietää syitä? Eikö riitä, että tykkää?

    • Anonyymi

      Sait mut hymyilemään ja nauramaan pitkästä aikaa. Sun seurassa tuntui turvalliselta.

    • Anonyymi

      Tykkään koska tuntuu kuin olisit se ainoa nainen minua varten. Että tämä kipu hellittäisi kun olisit vierelläni. Mutta tämä on vain tunne niin kauan kuin se ei ole totta.

      • Anonyymi

        Voitko tehdä jotain edistääksesi asiaa? Onko teillä jokin yhteys olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tehdä jotain edistääksesi asiaa? Onko teillä jokin yhteys olemassa?

        Ei meillä ole yhteyttä ja jaksan hädin tuskin kirjoittaa tänne. Väsyttää niin henkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ole yhteyttä ja jaksan hädin tuskin kirjoittaa tänne. Väsyttää niin henkisesti.

        Anna itsellesi vapaus huilata välillä. Voimaannut vielä, niin kuin aina ennenkin.


    • Anonyymi

      Osaat olla niin rakastettava mutta myös kovin ärsyttävä huvittavuuteen asti.
      Saat minut siis nauramaan ja suuttumaan mutta leppymään nopeasti.

    • Anonyymi

      olet omistautunut työllesi, elämän asenteesi on tulevaisuuteen katsova, olet iloinen ja pirteä ilopilleri tulet hyvin toimeen läheistesi kanssa. olet kaunis ja "arvosi" ovat juuri sellaiset mitä pitää ollakin. meissä on paljon samaa, sinussa on kaikki ne asiat mitä olen elämäni ajan etsinyt. paljon sanottu niin vähillä tiedoilla mutta se tunne on vaan <3

      • Anonyymi

        Voi ku ihanasti sanottu 🥰😌🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku ihanasti sanottu 🥰😌🙃

        \o ;)


      • Anonyymi

        Voi kun hän ajattelisi minusta näin.


      • Anonyymi

        Onpa kauniisti kirjoitettu teksti! <3


      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu :)


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt miettiä tätä. Jokin hänessä vaan kolahti. Erilaisuus joka olikin hyvin samanlaista tietyllä tavalla mutta kuitenki niin puoleensavetävän erilaista? En osaa sitä selittää. Hänen tapansa huomioida minut? Flirttaileva juttelumme? Se oli se kuuluisa vaikeasti selitettävä jokin... Omat tunteet heräsivät aika nopeasti, mutta ilmeisesti hänellä ei. Silloin minusta tulee varovainen, koska en halua olla se joka "ammutaan alas"... Jälkikäteen ajatellen tein useita virheitä. Jälkiviisaushan on sitä parasta viisautta? Näin hänet kiehtovana ja mieltäni kiihottavana ihmisenä. Sitä hän on varmasti edelleen. Niitä löytää harvoin, ja onhan se tietyllä tapaa neulan löytämistä heinäsuovasta, vaikkei edes etsi tai tiedä tarvitsevansa neulaa. Näillä jalokivi-ihmisillä on yleensä kuitenkin elämässään omat jalokivensä, ja kukapa niitä jalokivien liittoja haluaisi häiritä. Hän jää mieleeni silti ainutlaatuisena, kipeänä muistona.

      • Anonyymi

        😌❤️💔❤️‍🩹💙🤔


      • Anonyymi

        Onko tämä mieheltä naiselle vai naiselta miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä mieheltä naiselle vai naiselta miehelle?

        Ei kunnaltakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kunnaltakaan.

        Mitäs siihen tulet pätemään, et ole tuon kirjoittaja.


      • Anonyymi

        Naiselta naiselle?
        Luulin löytäneeni jotain erityistä ja minulle sopivaa, mutta parempi tutustuminen ja mielikuvien särkyminen avasi silmät. Näin se mieli muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta naiselle?
        Luulin löytäneeni jotain erityistä ja minulle sopivaa, mutta parempi tutustuminen ja mielikuvien särkyminen avasi silmät. Näin se mieli muuttuu.

        Milloin ja missähän se parempi tutustuminen on sitten tapahtunut??? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä mieheltä naiselle vai naiselta miehelle?

        Kirjoitus 21.36 on naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Tykkäämiset väheni käytöksen takia.

      • Anonyymi

        aloitus ei ole minulta


      • Anonyymi

        Asiahan on selvä, mitä kerrot. Tämä loppui tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan on selvä, mitä kerrot. Tämä loppui tähän

        ohi


      • Anonyymi

        Tykkäämiset väheni henkisen ja fyysisen hylkäämisen takia.
        Silloin kun olisin häntä eniten tarvinnut, kun sekä töissä että siviilielämässä oli todella vaikeaa, mies häipyi kuvioista.
        Hän palasi, mutta kaikki oli muuttunut.
        Olin siis hänelle vain huvia ja hauskaa seuraa, en muuta. Itse olin/olen häneen syvästi ihastunut 💔
        Eli syyt miksi häneen tykästyin olivatkin vain valheellisia


    • Anonyymi

      Rakastan lohikeittoa tillillä!

    • Anonyymi

      Olet hyvä banemaan suoralla vartalolla.

    • Anonyymi

      Jokin kemia. Se se on.
      Tunne sydämessä että viihdymme toistemme seurassa. On tuosta näyttöäkin😊

    • Anonyymi

      En tiedä, koska en tunne sinua juurikaan. Jotain sinussa sattuu suoraan sydämeeni. En tunne sinua yhtään ja olen suojaton (idiootti) . Muistan , kun katsoit minua silmiin tosi pitkään kerran , kauan sitten. Sitä ennen nähtiin toisaalla ja pyörittelin kirjoja. Tässä ei oikeasti ole yhtään mitään järkeä. Ei pienintäkään järkeä, mutta jotenkin vaan en pääse sinusta yli enkä ohitse enkä sivuitse.

    • Anonyymi

      Heräsin äsken uneen sinusta. Unessa kerroin yhdelle ystävälleni, kuinka olimme tavanneet teini-ikäisenä, yhden kerran rock tapahtumassa ja toisen kerran tivolissa.
      Selitin pitkät pätkät hänelle tarinaamme ja kuinka söpö olit ja kuinka sitten kadotin sinut molemmilla kerroilla kun nähtiin.

      Samassa unessa katselin jotain näytelmää, jossa joku teini-ikäinen poika esitti sinua, tarina kertoi meistä.
      Ajattelin että näyttelijä ei kyllä vetänyt sinulle vertaa, alkuperäinen oli paljon ihanampi.
      Uni oli aika pitkä, enkä ihan kaikkea muista, mutta nuo kohdat muistin.
      Jotenkin unen ja valveen rajamailla vasta ymmärsin ettenhän mä sua teini-ikäisenä tavannut, uni oli vaan niin todellisen tuntuinen, että siltä se oikeasti tuntui.

    • Anonyymi

      Saattaa olla niin
      että pian sanot jäähyväisesi minulle
      Saattaa olla niin että haluat
      jatkaa matkaasi eteenpäin

      Mitä minusta sinulle jää
      ja sinusta minulle
      aamuyön kipeät tunnit
      yhdessä valvotut hetket
      sanoja, runoja, lauluja kenties

      Vuodenaikojen kierto

      kesän aamujen lämpö
      syksyn punervat puiden lehdet
      talven huurteiset ikkunaruudut
      kevään ensimmäiset leskenlehdet

      Ehkä se on vähän
      minulle se on kuitenkin paljon

      • Anonyymi

        Sä sanoitkin jo niin
        omalla tavallasi
        Ymmärrän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoitkin jo niin
        omalla tavallasi
        Ymmärrän..

        En ole täällä hölmö :)


    • Anonyymi

      Sun lautapyllys on kaivertunut silmiini.

      • Anonyymi

        Viime vuodesta 5.5kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuodesta 5.5kg

        ja paljon edessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja paljon edessä

        Eihän siinä järkee oo

        Mut sut on laitettu mun aivokuorelle

        Nautitaan sit jokaisesta ihanasta päivästä

        Sitten kun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja paljon edessä

        Ihana olisi nähdä pyöristynyt kehosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olisi nähdä pyöristynyt kehosi.

        Ryppyjäkään ei oo niin paljo, kun rasva lissääntyy

        Vahvuus lisääntyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryppyjäkään ei oo niin paljo, kun rasva lissääntyy

        Vahvuus lisääntyy

        Mieli kirkastuu

        Masennus vähenee

        Nukkuu paremmin

        Voi paremmin kaikenkaikkiaan

        Tervehtyy anoreksian vaarasta

        Ruoka maistuu paremmin

        Täytyy pitää varansa


    • Anonyymi

      Sinussa on jokin outo voima, joka vetää puoleensa. Voima, jota ennen en ole kohdannut. Voima, pelkästä katseesta ja läsnäolosta luotu. Voima, joka pitää otteessaan ja jota en voi vastustaa.

      • Anonyymi

        Niin

        Mä oon vastustamaton

        Kulti

        Eletään ihmisiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Mä oon vastustamaton

        Kulti

        Eletään ihmisiksi

        Kulti-sanaa inhoan, mutta jos olet eräs K- mies, lupa sanan käyttöön on harkinnassa.


      • Anonyymi

        miksi minulle ei sanota näin koskaan😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi minulle ei sanota näin koskaan😭

        No voi, harmi. Jos sua yhtään lohduttaa se, että sanomallani ei tainnut olla suurempaa merkitystä. Että oltaisko tasoissa?


    • Anonyymi

      Ei ole kaipausta tällä hetkellä, mut jos ajattelen aikaisempia kokemia. Ensivaikutelman merkitys on suuri, olemus, arvot, käytös. Samaistumispintaa oltava paljon. Elämän tavat. Iloisuus, jos on vielä tarttuvaa ja läsnä olevaa. Tasapainoisuus ja synnyttääkö luottamusta omilla tavoillaan toimia.

      Silloin voin kaipailla, vaikka en toista vielä tuntisi juurikaan, mut on herättänyt oman kiinnostuksen, joka ei helpolla herää henkiin ja vie aikansa sen synnyttämiseen. Olen vaativa, en helppo, pärjään hyvin itseni kanssa, enkä helpolla luovu nyky statuksestani. Täytyy tuntua myös mahdolliselta (tunne tuntuu molemminpuoliselta).

    • Anonyymi

      En tykkää. Vihaan sinua.

    • Anonyymi

      Olit vähän mulgeromainen puhelimessa, mutta .... Haluaisin tutustua

      • Anonyymi

        Äänensävy oli vain ;)


    • Anonyymi

      Koska olet niin ihana ja täysin omanlaisesi persoona, villi ja kuriton "maatiaskissa*, etten voi olla ajattelematta sinua.

      • Anonyymi

        Mutta vaikea, Drama Queen?


    • Anonyymi

      Tunnen sinut todella hyvin ja kun olemme olleet tekemisissä enemmän olen huomannut, että minulla on herännyt tunteita sinua kohtaan uudestaan.

    • Anonyymi

      En mä tiedä. Oon sitä koittanut kysyä itseltäni yhä uudelleen ja uudelleen. Siinä vaan on jotakin elämää suurempaa, enkä mä voinut ikinä mitään sen edessä.

      • Anonyymi

        Niin, näin siinä joskus käy.


    • Anonyymi

      Koska mä kaipaan sellasta vastetta. Sopiva hetki.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus. Tykkään silti. Yhä. Edelleen.
      Kuin hänelle miehelle, ole (t) hyvä:

      Et tuomitse.
      Luotettavan oloinen.
      Näytät herkän puolesi.
      Uskallat puhua suoraan asioista.
      Sinäkin olet kiinnostunut minusta.
      Harkitsevainen.
      Selkeä.
      Samat ydinarvot.
      Samoja kiinnostuksen kohteita.
      Vahva vetovoima.
      Ihannemies luonteelta ja ydinarvoilta : kaikki tärkein löytyy
      Sopiva itsevarmuus ja arkuus samassa paketissa, ah kuinka vastustamatonta
      Empaattinen
      Heikompien puolustaja
      Tykkäät ottaa selvää asioista ja tutkia niitä kuten itsekin

      Paljon samaa kuin itsessäni, mutta sopivasti myös erilaisuutta. (Vastakohdat täydentävät jne....)

      Ensimmäinen viestisi vei jalat alta, kertoi luonteestasi.
      Kiinnostuin kyllä jo sitä ennen, ehkäpä havaitsin sinussa periksi antamattomuutta ja oikeuden tajua, suuruutta, rehellisyyttä.

      • Anonyymi

        Kääk mikä kirotusvirhe! Suuruutta= suoruutta


      • Anonyymi

        Hienolta mieheltä kuulostaa. Toivottavasti löydätte vielä yhteyden.


    • Anonyymi

      Noku sää oot niin ihana

    • Anonyymi

      Voisin sanoa vaikka mitä adjektiiveja. Miten kaunis ja suloinen, miten fiksu ja älykäs, vähän ujo ja rauhallinen. En sano. Sanoisin että miten hän on vaikuttanut minuun ja saanut minut tuntemaan jotain erityistä. 😌

      • Anonyymi

        Kenelle naiselle tämä?😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle naiselle tämä?😌

        Yhdelle naiselle eräällä työpaikalla 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdelle naiselle eräällä työpaikalla 😌

        Etkö enempää vinkkiä anna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enempää vinkkiä anna

        Ei sillä taida olla merkitystä. En ole lotossakaan vielä voittanut.


    • Anonyymi

      Vain, Ihana, Leikkisä, Leppoisa, Eloisa, Kanssaihminen.

      • Anonyymi

        Ville k


    • Anonyymi

      Lempeydestä, hauskuudesta sun kanssa ei tarvitse turhia jännittää kaikki niin luontevaa. Olet kannustava ja huomioon ottava.

    • Anonyymi

      Miksi kuu pyörii maapallon ympäri?

      Anteeksi mies.

      Too late? I am sorry. Voitko koskaan antaa anteeksi?

    • Anonyymi

      Kaikesta, silmät, rauhallisuus, söpöys, hiukset, seisontatyyli, hymy. Tuntuu kun tulisin pelkästä katseesta raskaaksi. Unelmien mies

    • Anonyymi

      Vaikuttaa aidosti hyvältä mieheltä kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Tykkään A nainen tosi paljon susta ja halauksesi tuntui ihanalta mutta samaan aikaan se repii hajalle kun tiedän ettet välitä etkä koskaan välittänytkään olin pelkkä laastari

    • Anonyymi

      En tykkää nyt kenestäkään. Sit jos tulee joskus sellainen hyvä niin mikäs siinä.

    • Anonyymi

      Jos mä nyt vastaisin niikuin hänelle. Niin se menisi näin . "No kun oot tommonen höpsö nallukka."

      • Anonyymi

        Mistä tunnet sä ystävän

        Kaikki muut in hävinny


    • Anonyymi

      Tuo on jotain minkä lie voinen kertoa hänelle kasvotusten jos hän edes kehtaa kysyä

    • Anonyymi

      Olet kovia kokenut mutta itsestäsi välittävä mies, aidosti lempeä, välillä panikoiva maailman ihanin pölpöttäjä. Haluaisin enemmän kuin mitään rutistaa sua.

      • Anonyymi

        Ihanasti kuvailtu! 😅


    • Anonyymi

      Niinpä niin...on pinnallisempia ihastuksia ja sitten niitä joihin voi luottaa vaistonvaraisesti. Yllättäen hyvinkin erilaiset henkilöt. Tärkeintä on henkinen natsaaminen. Ja loppu tulee perässä näin uskon. Tykkään edelleen existäni. Ja sitten tykkään niistä jotka ovat rinnallani. Kaikissa heissä on älyä ja empatiaa. Yksinäinen susi olen monella tapaa mutta muutama koskettanut sisintä.

      • Anonyymi

        Ja voihan tähän laittaa. A-naiselta lähti terveiset.


    • Anonyymi

      Sinulla on jotain, mikä sai minut polvilleen. Olen noussut jo polviseisontaan, kun se jokin lakkasi kuulumasta. Vielä joku päivä minä seison.💔

    • Anonyymi

      Se, kuinka hän omistautuu työlleen ja siinä kohtaamilleen ihmisille. Hyvyydellä ja huumorilla. Lämpö hänen katseessaan ja äänessään. Ulkonäössä kyynärvarret, pohkeet, selkä, kasvot, silmät.

      • Anonyymi

        Miehelle?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe