Oonko nyt vähemmän sairas?

Anonyymi

Joo eli mulla oli menkat poissa joitakin kuukausia. Sit mulle määrättiin jotai lääkkeitä ja tietenki sitte popsin niitä. Niitten ansiosta mulla tuli viime kuussa menkat ja nyt tänäänki alko. Tarkottaaks tää sitä et mulla ei sittenkää oo sitä syömishäiriötä mikä mulle diagnosoitiin? (Tai no ei tietenkää oo mut kysyn siks ku se on diagnosoitu) Ku siis yleensä jos on syömishäiriö ni ne lähtee mut mulla ne tuli lääkkeiden ansiosta. Oonko siis vähemmän sairas/en sairas ollenkaan????? Musta tuntuu nyt tosi pahalta jostain syystä

9

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet silti anorektikko ja yhtä sairas kuin ennenkin, ellei syömisesi ole normalisoitunut ja paino nousussa. Menkat on pakotettu tulemaan keinotekoisesti hormonilääkkeellä anoreksiasta huolimatta. Se lääke ei paranna anoreksiaa, mutta korvaa sen "menkkahormonin", jonka anoreksia sinulla estää syntymästä.

• Anonyymi

No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on

Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se

Sun syömishäiriö ei ole sun uskosta kiinni. Kaikki muut sen näkevät, vain sinä et.

• Anonyymi

Olet edelleen anorektikko.Lääkkeet on sitä varten että niillä hoidetaan ihmistä.Et tietenkään nä e olevasi sairas koska anorektikot eivät itse sitä näe.Veikkaan että näet itsesi lihavana.Ne menkat aloittava lääke on sitä varten että niillä alkaa menkat.Niitä lääkkeitä voidaan käyttää myös normaalipainoisilla ja lihavilla naisilla joilta menkat jostain syystä eivät itsestään ala tai jatku.

• Anonyymi

Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

Koska se lääke vaikuttaa sun elimistössä niin että menkat alkaa.Menkat on kiinni hormonitoiminnasta ja se lääke vaikuttaa hormonitoimintaan.Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?

Siis ei mulle sinänsä määrätty mitään menkkalääkettä vaa jotai omega palleroita joita mun isä syö kans ja ne ilmeisesti auttaa mun hormoonitoimintaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      228
      4917
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3600
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      271
      2075
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      12
      2013
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1299
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1229
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      111
      1025
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      32
      833
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    10. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      98
      776
    Aihe