Oonko nyt vähemmän sairas?

Anonyymi

Joo eli mulla oli menkat poissa joitakin kuukausia. Sit mulle määrättiin jotai lääkkeitä ja tietenki sitte popsin niitä. Niitten ansiosta mulla tuli viime kuussa menkat ja nyt tänäänki alko. Tarkottaaks tää sitä et mulla ei sittenkää oo sitä syömishäiriötä mikä mulle diagnosoitiin? (Tai no ei tietenkää oo mut kysyn siks ku se on diagnosoitu) Ku siis yleensä jos on syömishäiriö ni ne lähtee mut mulla ne tuli lääkkeiden ansiosta. Oonko siis vähemmän sairas/en sairas ollenkaan????? Musta tuntuu nyt tosi pahalta jostain syystä

9

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet silti anorektikko ja yhtä sairas kuin ennenkin, ellei syömisesi ole normalisoitunut ja paino nousussa. Menkat on pakotettu tulemaan keinotekoisesti hormonilääkkeellä anoreksiasta huolimatta. Se lääke ei paranna anoreksiaa, mutta korvaa sen "menkkahormonin", jonka anoreksia sinulla estää syntymästä.

• Anonyymi

No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on

Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se

Sun syömishäiriö ei ole sun uskosta kiinni. Kaikki muut sen näkevät, vain sinä et.

• Anonyymi

Olet edelleen anorektikko.Lääkkeet on sitä varten että niillä hoidetaan ihmistä.Et tietenkään nä e olevasi sairas koska anorektikot eivät itse sitä näe.Veikkaan että näet itsesi lihavana.Ne menkat aloittava lääke on sitä varten että niillä alkaa menkat.Niitä lääkkeitä voidaan käyttää myös normaalipainoisilla ja lihavilla naisilla joilta menkat jostain syystä eivät itsestään ala tai jatku.

• Anonyymi

Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

Koska se lääke vaikuttaa sun elimistössä niin että menkat alkaa.Menkat on kiinni hormonitoiminnasta ja se lääke vaikuttaa hormonitoimintaan.Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?

Siis ei mulle sinänsä määrätty mitään menkkalääkettä vaa jotai omega palleroita joita mun isä syö kans ja ne ilmeisesti auttaa mun hormoonitoimintaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2473
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2161
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1697
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      60
      1673
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1580
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1476
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1470
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      115
      1214
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1197
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    Aihe