Oonko nyt vähemmän sairas?

Anonyymi

Joo eli mulla oli menkat poissa joitakin kuukausia. Sit mulle määrättiin jotai lääkkeitä ja tietenki sitte popsin niitä. Niitten ansiosta mulla tuli viime kuussa menkat ja nyt tänäänki alko. Tarkottaaks tää sitä et mulla ei sittenkää oo sitä syömishäiriötä mikä mulle diagnosoitiin? (Tai no ei tietenkää oo mut kysyn siks ku se on diagnosoitu) Ku siis yleensä jos on syömishäiriö ni ne lähtee mut mulla ne tuli lääkkeiden ansiosta. Oonko siis vähemmän sairas/en sairas ollenkaan????? Musta tuntuu nyt tosi pahalta jostain syystä

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet silti anorektikko ja yhtä sairas kuin ennenkin, ellei syömisesi ole normalisoitunut ja paino nousussa. Menkat on pakotettu tulemaan keinotekoisesti hormonilääkkeellä anoreksiasta huolimatta. Se lääke ei paranna anoreksiaa, mutta korvaa sen "menkkahormonin", jonka anoreksia sinulla estää syntymästä.

      • Anonyymi

        No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No syöminen ei oo normalisoitunu ja painosta en tiiä ku ei oo hajuukaan mis vaaka on

        Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän et en usko et mul ois oikeesti syömishäiriötä mut mul on vaa diagnosoitu se

        Sun syömishäiriö ei ole sun uskosta kiinni. Kaikki muut sen näkevät, vain sinä et.


    • Anonyymi

      Olet edelleen anorektikko.Lääkkeet on sitä varten että niillä hoidetaan ihmistä.Et tietenkään nä e olevasi sairas koska anorektikot eivät itse sitä näe.Veikkaan että näet itsesi lihavana.Ne menkat aloittava lääke on sitä varten että niillä alkaa menkat.Niitä lääkkeitä voidaan käyttää myös normaalipainoisilla ja lihavilla naisilla joilta menkat jostain syystä eivät itsestään ala tai jatku.

      • Anonyymi

        Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

        Koska se lääke vaikuttaa sun elimistössä niin että menkat alkaa.Menkat on kiinni hormonitoiminnasta ja se lääke vaikuttaa hormonitoimintaan.Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko se syy miksen nää itteeni sairaana se että en oo sairas vaikka ihan kaikki mun ympärillä väittää ihan jotain muuta. Ja miten mulla muka voi olla sh jos mul on menkat?? Oikeilla syömishäiriöisillä kun niitä ei ole

        Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulla aloitettiin menkkalääke jos sulla kerta tulee menkat normaalisti kuten väität ettei sulla ole sh koska sulla tulee menkat?

        Siis ei mulle sinänsä määrätty mitään menkkalääkettä vaa jotai omega palleroita joita mun isä syö kans ja ne ilmeisesti auttaa mun hormoonitoimintaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe