Rakastan sut ja sua

Anonyymi

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..

215

2489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kiitos, omin tämän niinkuin toisetkin, kivaa alkanutta viikkoa sinullekin!

      • Anonyymi

        Kiitos, et taida olla nallukkani, mutta kivaa viikkoa sullekin.


    • Anonyymi

      Sopivasti saavuin tänne katsomaan :) Heti tuoreeltaan saan lukea sun ihanan alotuksen mulle. Kiitos ja hauskaa päivää ja viikkoa sullekin. Kyl sun lakanoissa nukun ihan parhaiten :)

      • Anonyymi

        Kiitos rakkaus. Kiva jos oot hyvin nukkunut ja virkeä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakkaus. Kiva jos oot hyvin nukkunut ja virkeä :)

        Olen, nukuitko sinä hyvin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, nukuitko sinä hyvin? :)

        Kyllä mä taisin vähän pitempään valvoa kuin sä. Kuuntelin tuhinaasi ja siihen lopulta nukahdin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä taisin vähän pitempään valvoa kuin sä. Kuuntelin tuhinaasi ja siihen lopulta nukahdin :)

        No hyvä niin :) Nukahdin nopee ku taisit niin kovaa ajatella :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä niin :) Nukahdin nopee ku taisit niin kovaa ajatella :))

        Joo, kova ajattelu mua valvottikin.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kova ajattelu mua valvottikin.. :)

        Voi ei, täähän on molemmille ongelmallista ku minä koen kovia ja sinä ajattelet niin kovaa ettei uni tule :) Täytys tehdä asialle jotaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, täähän on molemmille ongelmallista ku minä koen kovia ja sinä ajattelet niin kovaa ettei uni tule :) Täytys tehdä asialle jotaa :)

        Mutta nyt jatkan päivän askareita ja olen hetken pois. Illal takas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt jatkan päivän askareita ja olen hetken pois. Illal takas :)

        Niin mäkii, mut en tiedä tuunko enää takas 🤔 En tiedä tahdotko mut tosiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt jatkan päivän askareita ja olen hetken pois. Illal takas :)

        Mäkin olin poissa. En vaan laittanu sitä tänne :) Tuo märisijä on joku sivullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, täähän on molemmille ongelmallista ku minä koen kovia ja sinä ajattelet niin kovaa ettei uni tule :) Täytys tehdä asialle jotaa :)

        Asialle pitää ehdottomasti tehdä jotain, että kumpikaan ei enää kärsis. Rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle pitää ehdottomasti tehdä jotain, että kumpikaan ei enää kärsis. Rakastan sua :)

        Vauhdikas päivä oli, miten sulla rakas? Kyllä tekis suihkuöljyllä pesu hyvää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauhdikas päivä oli, miten sulla rakas? Kyllä tekis suihkuöljyllä pesu hyvää :)

        Kohta ajattelin taas ottaa suihkuöljytyksen. Liity seuraan ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauhdikas päivä oli, miten sulla rakas? Kyllä tekis suihkuöljyllä pesu hyvää :)

        Eikä mun päivä ollut mitenkään vauhdikas. Etsin yhtä tuotetta monesta kaupasta ja löysin sopivan vasta viidennestä. Jostain syystä päätä särki vähän, kävin pitkällänikin äsken.. muistat kun kerroin että ei mulla särje koskaan. Eli sitä en tuu käyttämään tekosyynä sulle koskaan, sitten kun oot mun :) Mutta tänään oli poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mun päivä ollut mitenkään vauhdikas. Etsin yhtä tuotetta monesta kaupasta ja löysin sopivan vasta viidennestä. Jostain syystä päätä särki vähän, kävin pitkällänikin äsken.. muistat kun kerroin että ei mulla särje koskaan. Eli sitä en tuu käyttämään tekosyynä sulle koskaan, sitten kun oot mun :) Mutta tänään oli poikkeus.

        Muistan :) toivottavasti et luule, että ajattelen vain "sitä". Tietysti sitäkin kanssasi, mutta myös kaikkea muuta olemista ja tekemistä. Mitähän etsit kaupasta, jotaa ruoka-ainetta ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauhdikas päivä oli, miten sulla rakas? Kyllä tekis suihkuöljyllä pesu hyvää :)

        Rakas, tuu rakastaan mut omaksesi äkkiä. Tai sun oon jo mutta tuu silti :) En kestä enää ilman sua. Tietäsitpä mitä mietin tänäänkin kun kuulin vahingossa kappaleen "Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa". Voi nallukkani, rakastan sut ja sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan :) toivottavasti et luule, että ajattelen vain "sitä". Tietysti sitäkin kanssasi, mutta myös kaikkea muuta olemista ja tekemistä. Mitähän etsit kaupasta, jotaa ruoka-ainetta ehkä?

        En tietenkään ajattele että haluat vaan sitä. En millään :) Enkä usko että ajattelet sitä sen enempää kuin mä sun kaa :) Ei vaan yhtä laitetta etsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan :) toivottavasti et luule, että ajattelen vain "sitä". Tietysti sitäkin kanssasi, mutta myös kaikkea muuta olemista ja tekemistä. Mitähän etsit kaupasta, jotaa ruoka-ainetta ehkä?

        nalle puuroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nalle puuroa

        Sitä on joka kaupassa. En etsinyt syötävää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on joka kaupassa. En etsinyt syötävää :)

        Ei ollu nallepuuro kommentti multa :) mutta voisin aamulla syödä nallepuuroa kyl :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu nallepuuro kommentti multa :) mutta voisin aamulla syödä nallepuuroa kyl :)

        Mulla taitaa olla sitä jo kaapissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, tuu rakastaan mut omaksesi äkkiä. Tai sun oon jo mutta tuu silti :) En kestä enää ilman sua. Tietäsitpä mitä mietin tänäänkin kun kuulin vahingossa kappaleen "Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa". Voi nallukkani, rakastan sut ja sua.

        Oot kultanen, kyllä pitäs olla siel nyt :) Nii minäki mietin sinua, ja monestakin kappaleesta tuut mieleen. Toki tuota laulua olen sulle siteerannut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kultanen, kyllä pitäs olla siel nyt :) Nii minäki mietin sinua, ja monestakin kappaleesta tuut mieleen. Toki tuota laulua olen sulle siteerannut :)

        Tuut säkin joka kappaleesta missä vaan aiheena on rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taitaa olla sitä jo kaapissa :)

        ei liikaa ettei mene velli puuroksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuut säkin joka kappaleesta missä vaan aiheena on rakkaus :)

        ♥️ Nalle ku oon niin tykkään laittaa marjoja puuroon, mustikoita tai mansikoitakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Nalle ku oon niin tykkään laittaa marjoja puuroon, mustikoita tai mansikoitakin :)

        tietysti metsän antimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Nalle ku oon niin tykkään laittaa marjoja puuroon, mustikoita tai mansikoitakin :)

        Nalle tietää noi. Kävin öljyämässä sut tässä välissä :)


      • Anonyymi

        Ei ollut multa tuo. Ehkä pitää rajoittaa noita juttujamme kun näitä oikeasti lukee kuka vaan.


      • Anonyymi

        ei tarvi rohtoja "koulupoika"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa tuo. Ehkä pitää rajoittaa noita juttujamme kun näitä oikeasti lukee kuka vaan.

        Vai onko susta kiva lukea tuon kalu pystyssä juttuja ja muita rivouksia mitä se huutelee? Ehkä voitte hoitaa ne toisessa ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa tuo. Ehkä pitää rajoittaa noita juttujamme kun näitä oikeasti lukee kuka vaan.

        En ehtin vissii nähä mitä siin luki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehtin vissii nähä mitä siin luki

        Multa ei ollut se kaluja seisottava luontaistuote. Sun viesti poistettiin kun kysyt mitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa ei ollut se kaluja seisottava luontaistuote. Sun viesti poistettiin kun kysyt mitä se on.

        Niin näköjään. En minä olis edes tienny mitä se on. Ja ei musta tietenkään oo kiva lukee noit jos sinä sitä kysyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko susta kiva lukea tuon kalu pystyssä juttuja ja muita rivouksia mitä se huutelee? Ehkä voitte hoitaa ne toisessa ketjussa.

        Ei tietenkää oo kiva. Mut siinähän lässyttää, ei ne enää pikaa mun onnea sinusta. Sinä saat sit nähdä et kaikki toimii ihan niinku pitää, vaikka joku haluaa muuta väittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään. En minä olis edes tienny mitä se on. Ja ei musta tietenkään oo kiva lukee noit jos sinä sitä kysyit.

        Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Nalle ku oon niin tykkään laittaa marjoja puuroon, mustikoita tai mansikoitakin :)

        Mä palaan tähän ja jatkan tästä. Syötkö usein puuroa? Mä aivan liian harvoin.. laitan yleensä jotain hilloa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkää oo kiva. Mut siinähän lässyttää, ei ne enää pikaa mun onnea sinusta. Sinä saat sit nähdä et kaikki toimii ihan niinku pitää, vaikka joku haluaa muuta väittää

        Oliko tää nyt sulta? Toimii tai ei, se on sen ajan asia eikä kuulu tänne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkää oo kiva. Mut siinähän lässyttää, ei ne enää pikaa mun onnea sinusta. Sinä saat sit nähdä et kaikki toimii ihan niinku pitää, vaikka joku haluaa muuta väittää

        Tietysti toimii kun kahviossakin :) en minä sitä epäile. Anteeks kun välillä ärsyynnyn tuosta yhdestä. Kun itse on tunteellisella päällä se vaan jauhaa tota samaa. Ei se meidän välejä pilaa eikä mun tunteita sinuun vähennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tää nyt sulta? Toimii tai ei, se on sen ajan asia eikä kuulu tänne :)

        Oli mult mut ihme väitteitä vaa jollaa, oisko joku koulupoika oppin uusia asioita kun noin innolla tivaa. Ja noi kommentit ei pilaa onnea sinusta, tuli kirjotusvirhe näköjää :) Rakastan sua, ei pitäs ottaa mitää kantaa noiden kommentteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä palaan tähän ja jatkan tästä. Syötkö usein puuroa? Mä aivan liian harvoin.. laitan yleensä jotain hilloa :)

        No juu, useammin vois kyl syödä. Hillo tietyst hyvä, mut tykkään vaikka sotkee mustikoit, mansikoit ja raejuustoo :) Terveyspommi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti toimii kun kahviossakin :) en minä sitä epäile. Anteeks kun välillä ärsyynnyn tuosta yhdestä. Kun itse on tunteellisella päällä se vaan jauhaa tota samaa. Ei se meidän välejä pilaa eikä mun tunteita sinuun vähennä.

        Niin :) ei nyt mietitä sitä enää tässä, kun ei se kuulu kelleen eikä oo kovin mieluisa puheenaihe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mult mut ihme väitteitä vaa jollaa, oisko joku koulupoika oppin uusia asioita kun noin innolla tivaa. Ja noi kommentit ei pilaa onnea sinusta, tuli kirjotusvirhe näköjää :) Rakastan sua, ei pitäs ottaa mitää kantaa noiden kommentteihin

        Ei munkaan onnea susta pilaa mikään. Sanoit yhtenä iltana kivasti, että et anna minkään palstan pilata meidän välejä. Oon samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :) ei nyt mietitä sitä enää tässä, kun ei se kuulu kelleen eikä oo kovin mieluisa puheenaihe

        Kahden kesken en parempaa aihetta keksisi.. mutta senhän vois hoitaa elekielellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munkaan onnea susta pilaa mikään. Sanoit yhtenä iltana kivasti, että et anna minkään palstan pilata meidän välejä. Oon samaa mieltä.

        Hyvä jos olen sanonut jotain hyvääkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos olen sanonut jotain hyvääkin :)

        Et ole muuta tehnytkään. Sä oot paras mulle :)


      • Anonyymi

        Sinun reppanan päähän ei muuta mahdu kuin seksi. Miksi et tee siitä ammattia saman tien?


      • Anonyymi

        Vastasit juuri naisen kommenttiin pässi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos olen sanonut jotain hyvääkin :)

        Olisitpa oikeasti täällä. On jotenkin niin pimeää ja surkeaa ja ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit juuri naisen kommenttiin pässi.

        Kyllä muuten tienaisinkii sillä ✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten tienaisinkii sillä ✌️

        No sitten vaan toteuttamaan, mitä sitä enää miettimään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa oikeasti täällä. On jotenkin niin pimeää ja surkeaa ja ikävä.

        Voi ei, älä ainakaa tosta yhdestä hullusta välitä. Sen jutut tiedetää. Onhan kaikki hyvin, tuntuu et pitäs tosissaan olla siel?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, älä ainakaa tosta yhdestä hullusta välitä. Sen jutut tiedetää. Onhan kaikki hyvin, tuntuu et pitäs tosissaan olla siel?

        On kaikki hyvin paitsi että mulla ei vieläkään oo sua. Mulla on ikävä sua. Sun pitäisi tosissaan olla täällä eikä leikisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden kesken en parempaa aihetta keksisi.. mutta senhän vois hoitaa elekielellä :)

        No kyllähän niitä eleitä voisi siellä peiton alla miettiä... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän niitä eleitä voisi siellä peiton alla miettiä... :)

        Niin, pienillä eleillä ja liikkeillä ja kosketuksilla nähtäisiin mikä toimii ja mikä ei. Ai kamala, nyt mä itse alotan tän taas vaikka vasta sanoin muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, pienillä eleillä ja liikkeillä ja kosketuksilla nähtäisiin mikä toimii ja mikä ei. Ai kamala, nyt mä itse alotan tän taas vaikka vasta sanoin muuta :)

        No kyllä se toimii ihan pelkästä sun ajattelemisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se toimii ihan pelkästä sun ajattelemisesta

        Kiva tietää tuo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se toimii ihan pelkästä sun ajattelemisesta

        Olikohan mun vuoro etsiä unibiisi kun sulla oli niin vauhdikas päivä? Sua varmaan jo nukuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tietää tuo :)

        Ja eiks se nainen sanon et osti laitteen. . No se tarkottaa jotaa satisfrayerii ko ei luota sun nysään n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, älä ainakaa tosta yhdestä hullusta välitä. Sen jutut tiedetää. Onhan kaikki hyvin, tuntuu et pitäs tosissaan olla siel?

        Sitä super miestä voi myös naiset köyttää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan mun vuoro etsiä unibiisi kun sulla oli niin vauhdikas päivä? Sua varmaan jo nukuttaa?

        Se hehkus lähti jo ettii isompaa munaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hehkus lähti jo ettii isompaa munaa

        Minä on se hehku. Et erota meitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan mun vuoro etsiä unibiisi kun sulla oli niin vauhdikas päivä? Sua varmaan jo nukuttaa?

        Jos haluat, ni otan sen ilolla vastaan. Juu vähä väsynyt, jaksoin vasta suihkussa käydä, onneks olit jo öljynnyt mut ni oli nopee peseytyy :)


      • Anonyymi

        No jos vielä jaksat tästä vääntää, niin en voi luvata et kauaa kestän ekalla kerral :) mutta eiköhän ne asiat saada hoidettuu, älä sinä huolehdi niistä pienillä avoillas turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, ni otan sen ilolla vastaan. Juu vähä väsynyt, jaksoin vasta suihkussa käydä, onneks olit jo öljynnyt mut ni oli nopee peseytyy :)

        Oot ihana. Hymyn toit mulle nyt senkin öljynalle.
        Tässä on unibiisi, sanat on tärkeät, toi sovitus ei mikään maailman paras.
        Hyvää yötä rakkain kun meet.

        https://www.youtube.com/watch?v=0OsGlbsPuHg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana. Hymyn toit mulle nyt senkin öljynalle.
        Tässä on unibiisi, sanat on tärkeät, toi sovitus ei mikään maailman paras.
        Hyvää yötä rakkain kun meet.

        https://www.youtube.com/watch?v=0OsGlbsPuHg

        Hymyilen ku sanot et sain sut hymyilee. Ja vielä leveemmin ku kuuntelin ton laulun, kiva kuulla jos ajattelet noin, sulle voisin laittaa saman missä lauletaa tytöstä :) Mulle tärkeintä on hymyilet, hyvää yötä sullekin senkin rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos vielä jaksat tästä vääntää, niin en voi luvata et kauaa kestän ekalla kerral :) mutta eiköhän ne asiat saada hoidettuu, älä sinä huolehdi niistä pienillä avoillas turhaa

        Ekal kerral :) ei oo mies naista saanu niinku aikuiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen ku sanot et sain sut hymyilee. Ja vielä leveemmin ku kuuntelin ton laulun, kiva kuulla jos ajattelet noin, sulle voisin laittaa saman missä lauletaa tytöstä :) Mulle tärkeintä on hymyilet, hyvää yötä sullekin senkin rakkaus :)

        Voi rakas kiitos tuosta. Kauniita unia saman peiton alla taas ja ihan lähekkäin.

        "Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten.
        Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas kiitos tuosta. Kauniita unia saman peiton alla taas ja ihan lähekkäin.

        "Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten.
        Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?"

        Kyllä, olet syyllinen mun hymyyn :) Et näytä vain hyvälle, vaan parhaalle, kauneimmalle ja ihanimmalle Eli joo, olet se mulle :) Mut meille vai teille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas kiitos tuosta. Kauniita unia saman peiton alla taas ja ihan lähekkäin.

        "Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten.
        Anna mun olla syypää sun hymyyn
        Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?"

        Ja ei pitän puhua tääl tästä, mut kyl nyt tarvis sitä elekieltä siel peiton alla, koska koko kroppa hymyilee sulle kovasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei pitän puhua tääl tästä, mut kyl nyt tarvis sitä elekieltä siel peiton alla, koska koko kroppa hymyilee sulle kovasti :)

        Ei kuulu synti mun elämään, ja esi aviollinen seksi on sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei pitän puhua tääl tästä, mut kyl nyt tarvis sitä elekieltä siel peiton alla, koska koko kroppa hymyilee sulle kovasti :)

        Tuo esiaviollinen on sitten sivusta :) Kun varmasti arvasit. Mä haluaisin olla siellä peiton alla.. paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei pitän puhua tääl tästä, mut kyl nyt tarvis sitä elekieltä siel peiton alla, koska koko kroppa hymyilee sulle kovasti :)

        Mitä nainen sanot jos kuulet et toi äijä tyydyttelee itteesä miettien sua. Ällöööö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet syyllinen mun hymyyn :) Et näytä vain hyvälle, vaan parhaalle, kauneimmalle ja ihanimmalle Eli joo, olet se mulle :) Mut meille vai teille?

        Kiitos että saan olla syyllinen tuohon :) Rakastan sua. Sä oot mulle kaikki enkä muita edes näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet syyllinen mun hymyyn :) Et näytä vain hyvälle, vaan parhaalle, kauneimmalle ja ihanimmalle Eli joo, olet se mulle :) Mut meille vai teille?

        Niin ja meille sopii ja teille sopii kunhan ollaan yhdessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja meille sopii ja teille sopii kunhan ollaan yhdessä :)

        Tuun sun lakanoihin sit, sie on tuntun hyvältä. Mut missä vaan tuntuu hyvältä sun kanssa. Puhutaaks peiton mitä voisin keksiä sun olon helpottamiseks jos sulla pää on ollut kipee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun sun lakanoihin sit, sie on tuntun hyvältä. Mut missä vaan tuntuu hyvältä sun kanssa. Puhutaaks peiton mitä voisin keksiä sun olon helpottamiseks jos sulla pää on ollut kipee :)

        Nyt lähti kyl ihan puutteellisena tuo kommentti. Puhutaaks peiton alla siis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lähti kyl ihan puutteellisena tuo kommentti. Puhutaaks peiton alla siis..

        Tuu vaan mun lakanoihin ja mietitään tuota niissä :) Puhutaan siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun sun lakanoihin sit, sie on tuntun hyvältä. Mut missä vaan tuntuu hyvältä sun kanssa. Puhutaaks peiton mitä voisin keksiä sun olon helpottamiseks jos sulla pää on ollut kipee :)

        Se pääkipu muuten katosi ihan samaan aikaan kun sä kirjoitit tänne illalla. Outoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu vaan mun lakanoihin ja mietitään tuota niissä :) Puhutaan siellä..

        Hyvää yötä ♥️ ainaki hieron sut uneen nallen tassuil. Nyt meen sinne petiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pääkipu muuten katosi ihan samaan aikaan kun sä kirjoitit tänne illalla. Outoo :)

        Vastaan viel tähän ku en huomannu :) Taisin vähä jo etänä sivellä sua, kevyesti nallen hellillä tassuilla. Tai sit se on vaa tää selittämätön yhteys :) Eikä se mikää selittämätönkää oo, rakkaus se on :) Varmaa olit huolissaan vaa tietämättäs ku jouduin päiväl huonos kelis ajamaa pitkän matkan työasian takia toisee kaupunkii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ♥️ ainaki hieron sut uneen nallen tassuil. Nyt meen sinne petiin.

        Hyvää yötä. Oon vieressä ja tunnen tassusi kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan viel tähän ku en huomannu :) Taisin vähä jo etänä sivellä sua, kevyesti nallen hellillä tassuilla. Tai sit se on vaa tää selittämätön yhteys :) Eikä se mikää selittämätönkää oo, rakkaus se on :) Varmaa olit huolissaan vaa tietämättäs ku jouduin päiväl huonos kelis ajamaa pitkän matkan työasian takia toisee kaupunkii :)

        Niin, luultavasti jännitin sun puolesta tietämättäni :) Aja varovasti minne ajatkin :)
        Rakkaus selittää sen yhteyden, se on rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luultavasti jännitin sun puolesta tietämättäni :) Aja varovasti minne ajatkin :)
        Rakkaus selittää sen yhteyden, se on rakkaus.

        Ehkä sun luokse ajan ;) ihanaa et oot siin, en malttan viel käydä nukkuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun luokse ajan ;) ihanaa et oot siin, en malttan viel käydä nukkuu :)

        Aja varovasti silti :) En malta itsekään. Mennään yhdessä nyt? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja varovasti silti :) En malta itsekään. Mennään yhdessä nyt? :)

        Joo, nyt mennää. Voin nallena kantaa sut petiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nyt mennää. Voin nallena kantaa sut petiin :)

        Ettei vaan mene selkä sulla? :) Hyvää yötä rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan mene selkä sulla? :) Hyvää yötä rakkaus.

        Ei mene, olet kevyt kuin höyhen :) Hyvää yötä ja suukkoja rakkaus ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene, olet kevyt kuin höyhen :) Hyvää yötä ja suukkoja rakkaus ♥️

        En taas nalle tajua... Kiusaatko vaan näillä sanoillas? Kuulostat ihan oudolta. Mä luulen et toikin juttu on vaa piilokenkkuiluu mulle, ajattelet mut lihavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene, olet kevyt kuin höyhen :) Hyvää yötä ja suukkoja rakkaus ♥️

        Onneksi kurkkasin vielä tänne. Vaisto sanoi että tuo yks on täällä taas sotkenut.
        Tuhat suukkoa mun nallelle. Rakastan. Nuku vaan nallukka. Oon vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kurkkasin vielä tänne. Vaisto sanoi että tuo yks on täällä taas sotkenut.
        Tuhat suukkoa mun nallelle. Rakastan. Nuku vaan nallukka. Oon vieressä.

        Älä pikkipimu sotke välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pikkipimu sotke välii

        Oot sä vaan pimeä. Ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä vaan pimeä. Ihan sama.

        Ei nallunkaam vlöoibu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nallunkaam vlöoibu

        Ei nallenkaam bvoi nukkuu, sillä on uni abnea ku nii släski on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkii, mut en tiedä tuunko enää takas 🤔 En tiedä tahdotko mut tosiaan

        Juu juu suhteeseen vakavaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu suhteeseen vakavaan....

        Etkö lampinvarjostin oo töisä ku koko yön tääl ? Olet tääl koko yön ytääl olet koko yön olet täöl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kurkkasin vielä tänne. Vaisto sanoi että tuo yks on täällä taas sotkenut.
        Tuhat suukkoa mun nallelle. Rakastan. Nuku vaan nallukka. Oon vieressä.

        Olin jo unessa, mutta suukot tunsin silti :) Nukuin hyvin ku olit vieressä ♥️ Ennen nukahtamista mietin, et mitähän laitetta se rakkain on etsinyt kaupasta ja kuinka söpöltä hän on taas näyttän ku on niin kesittyneesti sitä etsiny :) Hauskaa päivää hehkulamppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jo unessa, mutta suukot tunsin silti :) Nukuin hyvin ku olit vieressä ♥️ Ennen nukahtamista mietin, et mitähän laitetta se rakkain on etsinyt kaupasta ja kuinka söpöltä hän on taas näyttän ku on niin kesittyneesti sitä etsiny :) Hauskaa päivää hehkulamppu

        Suukottelin niin kiihkeästi että miten olisitkaan voinu olla tuntematta. Tunsin sut tuossa vähän aikaa sitten niin vahvasti että piti melkein penkistä ottaa kiinni :) En tiedä mistä se tuli, jotain rakastuneen tuntemuksia nää :) En tiedä söpöydestä, mutta onneksi löyty sitten sopiva..
        Hauskaa päivää sulle nallerakas, ihanimmalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukottelin niin kiihkeästi että miten olisitkaan voinu olla tuntematta. Tunsin sut tuossa vähän aikaa sitten niin vahvasti että piti melkein penkistä ottaa kiinni :) En tiedä mistä se tuli, jotain rakastuneen tuntemuksia nää :) En tiedä söpöydestä, mutta onneksi löyty sitten sopiva..
        Hauskaa päivää sulle nallerakas, ihanimmalle :)

        Varmasti tunsit, koska halusin tulla tänne kirjottaa, mut tää palsta ei toiminu. Ajattelin tosi voimakkaasti sinua :) Olet mun söpöläinen :)


      • Anonyymi

        En nyt millään jaksa uskoo et hän pelkästään tätä ajattelis, et olet varmaan se sivullinen sekoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tunsit, koska halusin tulla tänne kirjottaa, mut tää palsta ei toiminu. Ajattelin tosi voimakkaasti sinua :) Olet mun söpöläinen :)

        Mäkin huomasin ettei palsta toiminut. Ajateltiin toisiamme yhtä aikaa taas :) Sä oot mun ihanin. Ja tuo jäykistelijä ei tosiaan ollut mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin huomasin ettei palsta toiminut. Ajateltiin toisiamme yhtä aikaa taas :) Sä oot mun ihanin. Ja tuo jäykistelijä ei tosiaan ollut mä.

        Niin ajateltiin :) Kuu ja tähdet yhdessä ei hehku niin kirkkaana ku sinä minulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajateltiin :) Kuu ja tähdet yhdessä ei hehku niin kirkkaana ku sinä minulle :)

        Rakastan sua niin että hymyilen missä sattuu kun ajattelen sua :) Äsken piti ihan pistää pää piiloon tuolla jossain kun alko vaan hymyilyttää.. eikä se ollu ensimmäinen kerta tänään. Sä oot se kirkkain ja loistavin ja ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua niin että hymyilen missä sattuu kun ajattelen sua :) Äsken piti ihan pistää pää piiloon tuolla jossain kun alko vaan hymyilyttää.. eikä se ollu ensimmäinen kerta tänään. Sä oot se kirkkain ja loistavin ja ihanin.

        Voi että ♥️ Mut ei maailman kauneimman kannata piilotella itseään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että ♥️ Mut ei maailman kauneimman kannata piilotella itseään :)

        Liioittelet taas ihanin :) Oot vaan niin syypää mun hymyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liioittelet taas ihanin :) Oot vaan niin syypää mun hymyyn.

        En liiottele yhtään, päinvastoin. Tuntuu etten osaa sanoa tarpeeksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liiottele yhtään, päinvastoin. Tuntuu etten osaa sanoa tarpeeksi :)

        Osaat sä rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sä rakkaus :)

        No hyvä. Löysin jo hyvissä ajoin laulun, ei millään malttas odottaa iltaan asti. Veikkaan et tykkäät siitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sä rakkaus :)

        Ja mul on tänään vähä pää kipeänä :( Et kai tee mitään vaarallista? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mul on tänään vähä pää kipeänä :( Et kai tee mitään vaarallista? :)

        En tee mitään vaarallisista, ellei sun rakastaminen oo sellasta :)
        Paranemista sulle ihanin, mä silitän sitä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Löysin jo hyvissä ajoin laulun, ei millään malttas odottaa iltaan asti. Veikkaan et tykkäät siitä :)

        Sä oot vaan niin ihana :) Meen välillä ihan sanattomaksi sun ihanuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee mitään vaarallisista, ellei sun rakastaminen oo sellasta :)
        Paranemista sulle ihanin, mä silitän sitä nyt.

        Kiitos, jo helpottaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot vaan niin ihana :) Meen välillä ihan sanattomaksi sun ihanuudesta.

        Toi oli aika kivasti sanottu, hymyilen oikee leveästi nyt :) Niin ja ei mun rakastaminen vaarallista oo ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli aika kivasti sanottu, hymyilen oikee leveästi nyt :) Niin ja ei mun rakastaminen vaarallista oo ;)

        Hymyilen takas sinne päin. Välillä ottaa niin sydämestä että tuntuu vaaralliselle :) Tai mun sydänhän on sulla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, jo helpottaa :)

        Hyvä jos helpottaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mul on tänään vähä pää kipeänä :( Et kai tee mitään vaarallista? :)

        Alkaa muijal olee pää kipee kokoajan ku seksistä kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Löysin jo hyvissä ajoin laulun, ei millään malttas odottaa iltaan asti. Veikkaan et tykkäät siitä :)

        En mäkään malttas odottaa iltaan myöhään asti, että nään sen. Pitäskö meidän mennä nukkumaan tänään tosi aikasin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli aika kivasti sanottu, hymyilen oikee leveästi nyt :) Niin ja ei mun rakastaminen vaarallista oo ;)

        Jotenkin vaan nyt sydän pakahtuu mulla. Siksi kaivoin sullekin nää sanat mitä hyräilin äsken huomaamattani:
        "Kuuman heinäkuun, yössä hehkuen
        Sanoit pakahtuu, mun sydän janoinen
        Pelätä ei saa, jos tahtoo milloinkaan
        Onnen saavuttaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli aika kivasti sanottu, hymyilen oikee leveästi nyt :) Niin ja ei mun rakastaminen vaarallista oo ;)

        Meen nyt suihkuun ja öljyän sut samalla. Oo varovainen ettet liukastu öljyisenä rakas :)


      • Anonyymi

        En mä tommosia avaa etkä oo edes nallukkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen nyt suihkuun ja öljyän sut samalla. Oo varovainen ettet liukastu öljyisenä rakas :)

        Kiitos, meen kans suihkuun ni hyvä et on öljy valmiin. Mulla venähtikin ilta autorempan parissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, meen kans suihkuun ni hyvä et on öljy valmiin. Mulla venähtikin ilta autorempan parissa :)

        Pääasia että oot tallessa :) Toivottavasti tuli kuntoon. Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin vaan nyt sydän pakahtuu mulla. Siksi kaivoin sullekin nää sanat mitä hyräilin äsken huomaamattani:
        "Kuuman heinäkuun, yössä hehkuen
        Sanoit pakahtuu, mun sydän janoinen
        Pelätä ei saa, jos tahtoo milloinkaan
        Onnen saavuttaa."

        Kiva laulun pätkä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että oot tallessa :) Toivottavasti tuli kuntoon. Rakastan sut.

        Kesken se jäi vielä, välillä vaan pysähdyin haaveilee sinusta niin hommat seisahtu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesken se jäi vielä, välillä vaan pysähdyin haaveilee sinusta niin hommat seisahtu :)

        Ihana mies kun ei autoa rassatessakaan unohda mua :) Oot aarre :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesken se jäi vielä, välillä vaan pysähdyin haaveilee sinusta niin hommat seisahtu :)

        Ja aarre olisit vaikka unohtuisi- tarkennus aiempaan sanavalintaani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mies kun ei autoa rassatessakaan unohda mua :) Oot aarre :)

        Menisin lääkärin jos unohtaisin sut. Ei se oo mahdollista et unohtaisin sut :) En tiedä aarteesta, mut muistathan et sulla on ne avaimet aarrearkkuun :) Kohta tulee unilaulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisin lääkärin jos unohtaisin sut. Ei se oo mahdollista et unohtaisin sut :) En tiedä aarteesta, mut muistathan et sulla on ne avaimet aarrearkkuun :) Kohta tulee unilaulu

        Muistan kun sanoit avaimista eikä vara-avaimia oo ees sulla. Ne on vaan mulla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun sanoit avaimista eikä vara-avaimia oo ees sulla. Ne on vaan mulla :)

        Juuri niin :) Aloin miettii onko tää sittenkään hyvä, mut kyl täs jotain hyviä kohtia on.

        https://youtu.be/NkvSzLA7_Hw

        Hyvää yötä ku meet rakkain yli-ihanuus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin :) Aloin miettii onko tää sittenkään hyvä, mut kyl täs jotain hyviä kohtia on.

        https://youtu.be/NkvSzLA7_Hw

        Hyvää yötä ku meet rakkain yli-ihanuus :)

        Tuohan on täydellinen. Tulee melkein itku niin ihana se on. Mutta tänään en itke.
        Älä mieti liikaa, sun valinnat on kymppejä aina. Hyvää yötä ihanin ja ainoa rakkauteni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on täydellinen. Tulee melkein itku niin ihana se on. Mutta tänään en itke.
        Älä mieti liikaa, sun valinnat on kymppejä aina. Hyvää yötä ihanin ja ainoa rakkauteni :)

        Voi kiitos, pääasia että tykkäät valinnoista :) Juu älä itke, en halua itkettää sinua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos, pääasia että tykkäät valinnoista :) Juu älä itke, en halua itkettää sinua :)

        Tykkään. En itkekään tänään etkä sä itketä vaan rakkaus joskus herkistää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään. En itkekään tänään etkä sä itketä vaan rakkaus joskus herkistää :)

        Ymmärrän :) Etsin sulle myös jotaa kivaa runoa, yhden löysin, mut se on englanniksi. Saat sen vielä ennen ku mennää petiin :)


      • Anonyymi

        Tottakai se olisi okei, enemmän kuin okei. Tuo on ihana. Rakastan tuota ja sua. Otan ton talteen. Löysit kyllä ihanan nyt. It would't be only allright but necessary :)


      • Anonyymi

        Joko me kohta mennään nukkuun rakas? Käyn jo hammaspaikalla valmiiksi ainaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko me kohta mennään nukkuun rakas? Käyn jo hammaspaikalla valmiiksi ainaki.

        Meinasin just kysyä samaa, mennää vaan :) Vähä väsyttää mut kyl peiton alla viel jotaan keksitää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko me kohta mennään nukkuun rakas? Käyn jo hammaspaikalla valmiiksi ainaki.

        Ja ihanaa et tykkäsit runon pätkästä :) Oisko se ok et pitäisin sinusta kiinni koko yön? Nukuttais tai valvottais ihan kiinni toisissamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanaa et tykkäsit runon pätkästä :) Oisko se ok et pitäisin sinusta kiinni koko yön? Nukuttais tai valvottais ihan kiinni toisissamme :)

        Tykkäsin kun se iski suoraan sydämeen nyt. Jos pidettäs kiinni koko yö ja vaikka koko elämä? Mulle sopis sekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin kun se iski suoraan sydämeen nyt. Jos pidettäs kiinni koko yö ja vaikka koko elämä? Mulle sopis sekin :)

        Mihinkään vähempään en tyytys :) Nyt vaa iski sellain ikävä et sun pitäs oikest olla täs vieres. Ja koko kroppa reagoi taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanaa et tykkäsit runon pätkästä :) Oisko se ok et pitäisin sinusta kiinni koko yön? Nukuttais tai valvottais ihan kiinni toisissamme :)

        Oon aika varma että tunnet tällä hetkellä sen mitä mä tunnen ilman sanojakin. Tunne on vahva ja hallitseva.. meen sänkyyn miettiin sua. Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkään vähempään en tyytys :) Nyt vaa iski sellain ikävä et sun pitäs oikest olla täs vieres. Ja koko kroppa reagoi taas :)

        Tiedän koska tuntuu samalta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aika varma että tunnet tällä hetkellä sen mitä mä tunnen ilman sanojakin. Tunne on vahva ja hallitseva.. meen sänkyyn miettiin sua. Hyvää yötä rakas.

        No niin tunnen, ihan samaa kirjotettii samaan aikaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän koska tuntuu samalta :)

        Rakastan sua taas enemmän ku koskaan. Päivä päivältä enemmän :) Ja niin "pikku-nallekin" ku alkaa taas tuntua et kovaa ajattelet :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin tunnen, ihan samaa kirjotettii samaan aikaan :)

        NIin tehtiin taas kerran :) Hymyilen sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua taas enemmän ku koskaan. Päivä päivältä enemmän :) Ja niin "pikku-nallekin" ku alkaa taas tuntua et kovaa ajattelet :))

        Joo, ajattelit just kovaa pikkunallea ja onko sillä varmasti hyvä olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ajattelit just kovaa pikkunallea ja onko sillä varmasti hyvä olla :)

        Ja tää siis oli multa, jos epäilet sitä :) Ei oo nyt se sivullinen. Mennään oikeasti nukkumaan peiton alle lämpimään ja kuiskitaan siellä loput. Rakastan myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää siis oli multa, jos epäilet sitä :) Ei oo nyt se sivullinen. Mennään oikeasti nukkumaan peiton alle lämpimään ja kuiskitaan siellä loput. Rakastan myös.

        Näin tehdään :) Hyvää yötä tässä ja myös kuiskauksena korvaan :) Pikku-nallella on ihan hyvin kaikki, mut pääasia et saan olla sun oma nalle :) Ja pikku-nallellaki on ilonen jos joskus peiton alla tutustut enemmän :) Hyvää yötä, menee taas mahottomaks jutut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tehdään :) Hyvää yötä tässä ja myös kuiskauksena korvaan :) Pikku-nallella on ihan hyvin kaikki, mut pääasia et saan olla sun oma nalle :) Ja pikku-nallellaki on ilonen jos joskus peiton alla tutustut enemmän :) Hyvää yötä, menee taas mahottomaks jutut :)

        Niin meneekin mahottomaksi mutta ei se mitään. Muuthan kuvittelee että joku kirjoittelee täällä yksinään :) Eikä mitään jos tutustut vaan kun :) Nyt häippäsen, nähdään kohta peiton alla ihanin :) Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ajattelit just kovaa pikkunallea ja onko sillä varmasti hyvä olla :)

        Tuossa piti olla ajattelin kovaa jne... huomasin vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meneekin mahottomaksi mutta ei se mitään. Muuthan kuvittelee että joku kirjoittelee täällä yksinään :) Eikä mitään jos tutustut vaan kun :) Nyt häippäsen, nähdään kohta peiton alla ihanin :) Hyvää yötä.

        Hyvää yötä ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ♥️

        Viimeinen suukko vielä tässä ja loput peiton alla.
        Ja se joka tässä yöllä kirjoittelee ilkeyksiä on se joku muu taas. Mä oon sängyssä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen suukko vielä tässä ja loput peiton alla.
        Ja se joka tässä yöllä kirjoittelee ilkeyksiä on se joku muu taas. Mä oon sängyssä :)

        Kyl minä sen tiedän ku vieressähän sinä oot :) Suukko tuli ja saat takas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä sen tiedän ku vieressähän sinä oot :) Suukko tuli ja saat takas :)

        Lähetän taas suukkosen sulle parhaalle. Oon täynnä rakkautta sinuun ja sinusta :)
        Mukavaa keskiviikkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä sen tiedän ku vieressähän sinä oot :) Suukko tuli ja saat takas :)

        Ja tietysti oon vieressä, sehän on mun paikka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetän taas suukkosen sulle parhaalle. Oon täynnä rakkautta sinuun ja sinusta :)
        Mukavaa keskiviikkoa!

        Kiitos samoin :) Niin oon myös täynnä rakkautta ja tännekin taas tulitiin samoihin aikoihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :) Niin oon myös täynnä rakkautta ja tännekin taas tulitiin samoihin aikoihin :)

        Näissä tunteissa hankala joskus pysyä poissa. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä tunteissa hankala joskus pysyä poissa. Rakastan sua.

        Niin on :) Taisin hymyillä koko yön meille ja vieläkin :) Olisko se okei kuiskata sun korvaan, että näissä tunteissa ei ole mitään pelättävää ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on :) Taisin hymyillä koko yön meille ja vieläkin :) Olisko se okei kuiskata sun korvaan, että näissä tunteissa ei ole mitään pelättävää ;)

        Hymyile vaan ihana niin mäkin sulle. Se on okei ja mä kuiskin itse jossain vaiheessa jos et sä. Koska rakastan niin paljon sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyile vaan ihana niin mäkin sulle. Se on okei ja mä kuiskin itse jossain vaiheessa jos et sä. Koska rakastan niin paljon sua.

        Niin minäkin sua. Ole varovainen ja pysy turvassa mitä teetkin ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sua. Ole varovainen ja pysy turvassa mitä teetkin ♥️

        Päätän ite mitä teen... Kyttääviä miehiä on nähty ihan riittävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sua. Ole varovainen ja pysy turvassa mitä teetkin ♥️

        MAAILMA N TÄYNNÄ PAHAA JA SINÄ TÄÄLLÄ VAA NYYHKYTÄT JOSTAA LAMPUSTALUMPUSTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sua. Ole varovainen ja pysy turvassa mitä teetkin ♥️

        Joku sekosi taas meidän rakkaudesta. Sinä myös, varovasti ja turvallisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sekosi taas meidän rakkaudesta. Sinä myös, varovasti ja turvallisesti :)

        On tylsää ku en nyt osaa sanoo enempää ku et rakastan. En osaa edes sanoo kuin paljon. Mietin tuota sivullisen huuteluu, ei kai sinua mitenkää haittaa ku kerroin tosta asiasta mistä toi valittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tylsää ku en nyt osaa sanoo enempää ku et rakastan. En osaa edes sanoo kuin paljon. Mietin tuota sivullisen huuteluu, ei kai sinua mitenkää haittaa ku kerroin tosta asiasta mistä toi valittaa?

        On mustakin tylsää etten aina osaa sanoa mitä pitäs, mutta opetellaan :) Ei haittaa kun kerroit siitä asiasta. Ei niin yhtään. Tuosta sivullisesta ei kannata välittää yhtään. Taitaa harmittaa häntä kun me kirjoitellaan eikä hän. Muuta järkeä en tuossa kiusaamisessa näe. Mä rakastan sua vaikka mitä tapahtuisi. Se ei muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mustakin tylsää etten aina osaa sanoa mitä pitäs, mutta opetellaan :) Ei haittaa kun kerroit siitä asiasta. Ei niin yhtään. Tuosta sivullisesta ei kannata välittää yhtään. Taitaa harmittaa häntä kun me kirjoitellaan eikä hän. Muuta järkeä en tuossa kiusaamisessa näe. Mä rakastan sua vaikka mitä tapahtuisi. Se ei muutu.

        Oot liian ihana ♥️ niin opetellaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mustakin tylsää etten aina osaa sanoa mitä pitäs, mutta opetellaan :) Ei haittaa kun kerroit siitä asiasta. Ei niin yhtään. Tuosta sivullisesta ei kannata välittää yhtään. Taitaa harmittaa häntä kun me kirjoitellaan eikä hän. Muuta järkeä en tuossa kiusaamisessa näe. Mä rakastan sua vaikka mitä tapahtuisi. Se ei muutu.

        Halusin sen vaan kertoo et tiedät kuin paljo rakastan :) Oot ajatuksissa ihan kokoajan, ja nyt ku tiedät miten pikkunallekin reagoi niin oleminen on välillä vähä vaikeaa :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot liian ihana ♥️ niin opetellaan :)

        Sinä oot ihanin ja mun sydän on ihan sekaisin susta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin sen vaan kertoo et tiedät kuin paljo rakastan :) Oot ajatuksissa ihan kokoajan, ja nyt ku tiedät miten pikkunallekin reagoi niin oleminen on välillä vähä vaikeaa :))

        Hymyilen sulle ihanin. Tietysti halusin sen tietää :) Niin oot sinäkin mielessä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen sulle ihanin. Tietysti halusin sen tietää :) Niin oot sinäkin mielessä 24/7.

        Ei munkaan hymyä voi pyyhkiä mikään pois. Olen ihan sekasin sinusta :) Mut hauskaa päivän jatkoa, yritän jatkaa askareita, mut sekoilen niissäkin nyt ku oon aivan rakkaudesta sekasin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sekosi taas meidän rakkaudesta. Sinä myös, varovasti ja turvallisesti :)

        Se oli varmaan aloituksen kirjoittanut mies ihan sinun oma capslockpurkaus josta ontuvasti yrität irtisanoutua tässä monologissa itsesi kanssa. Kai joku tähän aamuvelliin vielä yrittää uskoa itsepintaisesti siitake otsassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit juuri naisen kommenttiin pässi.

        Tätä epäilen kyllä...sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munkaan hymyä voi pyyhkiä mikään pois. Olen ihan sekasin sinusta :) Mut hauskaa päivän jatkoa, yritän jatkaa askareita, mut sekoilen niissäkin nyt ku oon aivan rakkaudesta sekasin :)

        Rakastan ja sekaisin myös :) Kiitos samoin kivaa päivän jatkoa multa sulle.


      • Anonyymi

        Tämä peIIe on sivusta ja vähän mustasukkainen kommenteista päätellen.
        Ei välitetä, seotkoon rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä peIIe on sivusta ja vähän mustasukkainen kommenteista päätellen.
        Ei välitetä, seotkoon rauhassa.

        Sinä pilaat pikkukallen sillä seisottavalla superaineella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pilaat pikkukallen sillä seisottavalla superaineella!

        Sehän oli sivusta joku enkä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle pitää ehdottomasti tehdä jotain, että kumpikaan ei enää kärsis. Rakastan sua :)

        Jestas mitä shaissea. Oksettavaa lepertelyä tuntemattoman ihmisen kanssa. Herätkää nyt jumalauta jo ja tehkää asialle jotain!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas mitä shaissea. Oksettavaa lepertelyä tuntemattoman ihmisen kanssa. Herätkää nyt jumalauta jo ja tehkää asialle jotain!!

        Ei ole tuntematon kyseessä. Herää itse jo! Emme ole harhaisia emmekä tyhmiä. Avatkaa silmänne sivusta seuraajat! Tämä tarina on tosi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt jatkan päivän askareita ja olen hetken pois. Illal takas :)

        Itselleen vastailija! Hassu on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ajattelin taas ottaa suihkuöljytyksen. Liity seuraan ihanin :)

        On jo seuraa, joten voit väistyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, tuu rakastaan mut omaksesi äkkiä. Tai sun oon jo mutta tuu silti :) En kestä enää ilman sua. Tietäsitpä mitä mietin tänäänkin kun kuulin vahingossa kappaleen "Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa". Voi nallukkani, rakastan sut ja sua.

        Olen varattu mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti toimii kun kahviossakin :) en minä sitä epäile. Anteeks kun välillä ärsyynnyn tuosta yhdestä. Kun itse on tunteellisella päällä se vaan jauhaa tota samaa. Ei se meidän välejä pilaa eikä mun tunteita sinuun vähennä.

        Älä huutele toisen omalle! Se on rikos, ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään. En itkekään tänään etkä sä itketä vaan rakkaus joskus herkistää :)

        Mille hahmollesi nyt puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti oon vieressä, sehän on mun paikka :)

        Se ei nimenomaan ole sun paikka! Suksi kuuseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei nimenomaan ole sun paikka! Suksi kuuseen!

        Tarkista lääkitys variksenpelätin!


    • Anonyymi

      Punaista ja makeaa Hmm nam

      • Anonyymi

        Mikä on makeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on makeaa?

        Nallen lasti, nams. Ottasin rintojen välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallen lasti, nams. Ottasin rintojen välii

        Okei sinä taas. Sori kun ees kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei sinä taas. Sori kun ees kysyin.

        No oottex edenny edes siihen vaiheesee viel


      • Anonyymi

        Miksi sä sitten ole niin mustasukkainen siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallen lasti, nams. Ottasin rintojen välii

        suukku auki vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei sinä taas. Sori kun ees kysyin.

        Aika daijuke saa olla jos uskoo näihin trollidialogeihin millään tavalla. Kahtelin hieman, että 205 kommenttia mutta todennköisesti sen 200 samalta ukkelilta joka näitä aloituksia tehtailee. Viisi ulkopuolista viisastelijaa ilman sitä viisautta mahtuu näihin aina tekemään itsestään narrin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallen lasti, nams. Ottasin rintojen välii

        Eihän sulla mies ole edes rintoja! Ai kuvittelit vain! Pakkomielteinen hullu!


    • Anonyymi

      Toivossa oli hyvä elää

      • Anonyymi

        Toivossa on hyvä elää - korjaus viestiisi.


    • Anonyymi

      Kaikki puhuu nallen vehkeestä mut onkos hehkulla isot tissit?

      • Anonyymi

        Eipä kuulu sulle. Hänessä on kaikki ihan täydellistä, eikä kyseinen asia ole mulle mikään kriteeri...


      • Anonyymi

        No hyvä pylly sit? Kai sunlainen mies nyt vähä kaipaa tyydytystä vieteilleenki...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuulu sulle. Hänessä on kaikki ihan täydellistä, eikä kyseinen asia ole mulle mikään kriteeri...

        Kiitos ihana :) Säkin oot mulle täydellinen.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin vastasit naiselle ja toisekseen hän ei ole mikään läski. Oot sekasin oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin vastasit naiselle ja toisekseen hän ei ole mikään läski. Oot sekasin oikeasti

        Turpakii valko ritari :D


    • Anonyymi

      Ootteks ollu suhteessa ennen? Tunnisteita?

      • Anonyymi

        Miksi me sulle niitä annettaisiin kun tunnistettiin jo toisemme. Mee tekeen oma aloitus hyvillä tunnisteilla.


    • Anonyymi

      Kerro hehku nyt suoraan. Mitä mieltä olet siitä että mies kertoo että sil on erektio jona johtuu susta?

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä sanoa, että en kunnioita sellaista ihmistä tipan tippaa, joka pitää tätä toistuvaa, kaavamaista ja monotonista kerrontaa kömpelöillä yksityiskohtien muuttamisella (esim nää tunnistenimet/nimiparit) uskottavana. Trolololoo

    • Anonyymi

      Saat pitää nallen hän on surkein rakastella. Ihmettelin sinua. Olet rykkänyt rakastella nallen kanssa. Saat pitää nalle pitkään. Saanähdä. Jätänkö nallen lopullisesti olen pupu.

      • Anonyymi

        En todellakaan tarvitse sulta lupaa. Se on mun nalle ja siitä on turha sinun tai muidenkaan vääntää. Hänen itsensä suostumuksella toki. Rakastan tuota nallee :)


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe