Hesburger ja Wolt

Anonyymi

Mikähän lienee syynä, kun useampaan viikkoon ei Woltin kautta Hesburgerista toimitusmahdollisuutta?Työntekijäpula? Hyvä tiestysti jos asiakkaita riittää, mutta tulos varmasti kasvaisi, jos Woltinkin kautta saisi kotiinkuljetuksella.

8

922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hittoon tuollaiset woltit, ei tarvita. Käyköön jokainen ruokansa itse, saapahan likuntaa, masis paranee ja kunto nousee. Opetelkaa tekemään itse ruokanne, niin rahanne riittää paremmin, eikä tarvii kerjätä sossusta.

• Anonyymi

On se vaan hienoa, kun anonyymi idi..tti antaa muille elämisen ohjeita.

• Anonyymi

Savonlinnan Hesburgeriin Haetaan Uusia Hampurilaistyöntekijöitä Savonlinnan Ravintolaan

• Anonyymi

Mikähän lienee syynä, kun useampaan viikkoon ei Woltin kautta Hesburgerista toimitusmahdollisuutta?Työntekijäpula? Hyvä tiestysti jos asiakkaita riittää, mutta tulos varmasti kasvaisi, jos Woltinkin kautta saisi kotiinkuljetuksella.

• Anonyymi

Saattahan sitä joku muutaman kerran viikossa woltia tarvita. Mutta pihit Savolaiset tuskin paljon tarrivitsevat. Köyhyys estää bisnekset:

• Anonyymi

Mitkä v**un pihit savolaiset?!
        Ei täällä tuollaisia woltteja tarvita! Ruokakauppaan vaan jokainen perhe ja pennuille kunnon ruokaa -sekä itelle.
        Siitä saa sitä vähästäkii "arki"liikuntaa, sekä vaivannäköä .
        On tehty elämä nykyään niin helpoks, et pitää ruokakii vakituiseen kotiovelle kantaa. Ei tarvii ostaa raaka-aineita, ei tarvii valmistaa kunnon ruokaa (jota voi syödä useampana päivänä), ei tarvii tiskata, ei tarvii lapsile opettaa, et ruuan eteen pittää nähän "ihan pikkusen" vaivaa". Hitto nykyajan "jonnet" ja "jonnettaret" opetetaan vaan parempaan ja helpompaan.
        Nykyajan pennut ei erota pakastealtaan valmiiks silputtua porkkanaa, tai perunaa per**e maastanostetusta alkuperäsestä. -Ja tämä on tosi!
        "Mikä tämä on?" -kysyy ranskiksiin tottunnu pentu, ku niille näytetään pe**ele perunan kuva!

• Anonyymi

Saamattomat uusavuttomat käyttää näitä, tai rikkaaksi itseään luuleva.
      Voi aikoa, voi tapoja.

• Anonyymi

koodilla U6A6K 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe