Ikea ravintola

Anonyymi

Aivas uskomaton jono siellä. Onko tämä ihan normaalia vai oliko tänään joku poikkeus? Kakaroita kaikki paikat täynnä. Menkää sinne kouluun vaan ja nopeasti.

50

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsiperheet kuormittavat Ikean ravintolaa. Lähes jokaisella asiakkaalla on kakaroita mukana ja tekee juuri sitä jonoa kun pitää monta annosta tilata.

    • Anonyymi

      Siellä kaikki lampaat massana ottakaa mrna-piikit myös

      • Anonyymi

        Otin jo kolmekin mrna- piikkiä.
        Olen kylläkin leijona.
        Lampaat ovat piikkipelkoisia persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin jo kolmekin mrna- piikkiä.
        Olen kylläkin leijona.
        Lampaat ovat piikkipelkoisia persuja.

        Ja mitenköhän tämä nyt liittyy sitten Ikean pitkiin jonoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin jo kolmekin mrna- piikkiä.
        Olen kylläkin leijona.
        Lampaat ovat piikkipelkoisia persuja.

        heikko konformisti olet säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin jo kolmekin mrna- piikkiä.
        Olen kylläkin leijona.
        Lampaat ovat piikkipelkoisia persuja.

        valehtele itsellesi höynäytetty konformisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heikko konformisti olet säälittävää

        Piikkipelkoon on saatavissa psykiatrista apua.
        Ei se ole niin harvinaista, kuin luullaan.
        Potilas koettaa peittää pelkonsa erilaisilla peitetarinoilla, kuten rokotteen vaarallisuudella .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikkipelkoon on saatavissa psykiatrista apua.
        Ei se ole niin harvinaista, kuin luullaan.
        Potilas koettaa peittää pelkonsa erilaisilla peitetarinoilla, kuten rokotteen vaarallisuudella .

        Sinähän sen potilaana tiedät...Tai luulet tietäväsi, lammas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen potilaana tiedät...Tai luulet tietäväsi, lammas

        En ole potilas.
        Olen terve.
        En ole myöskään lammas vaan ihminen.
        Rohkeutta sinulle, piikkipelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole potilas.
        Olen terve.
        En ole myöskään lammas vaan ihminen.
        Rohkeutta sinulle, piikkipelkuri.

        Olen saanut piikkiä monesti, mutta hyödytöntä mrna-piikkiänne en ota, enkä näin kärsi sen haittavaikutuksista.

        Sinulle tappava korona oli minulle vain pikkunuha.

        Nuole sinä vaan saappaita, konformisti lammas.

        PS Muista käyttää maskia ja hazmat-pukua

        Peace .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut piikkiä monesti, mutta hyödytöntä mrna-piikkiänne en ota, enkä näin kärsi sen haittavaikutuksista.

        Sinulle tappava korona oli minulle vain pikkunuha.

        Nuole sinä vaan saappaita, konformisti lammas.

        PS Muista käyttää maskia ja hazmat-pukua

        Peace .

        Minulla ei ollut tappavaa koronaa, ei edes tappamatonta.
        Minulla ei ole saappaita nuoltavaksi.
        Maskin käytön olen jo lopettanut, enkä tiedä , mikä on hazmat-puku.
        En ole lammas enkä konformisti.
        Olen ihan tavallinen suomalainen ihminen, jolla on hyvä koulutus ja älykkyysosamäärä.
        Osaan erottaa totuuden valheesta, johon kaikki eivät tällä palstalla näemmä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ollut tappavaa koronaa, ei edes tappamatonta.
        Minulla ei ole saappaita nuoltavaksi.
        Maskin käytön olen jo lopettanut, enkä tiedä , mikä on hazmat-puku.
        En ole lammas enkä konformisti.
        Olen ihan tavallinen suomalainen ihminen, jolla on hyvä koulutus ja älykkyysosamäärä.
        Osaan erottaa totuuden valheesta, johon kaikki eivät tällä palstalla näemmä osaa.

        Olet siis konformistin lisäksi denialisti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis konformistin lisäksi denialisti :D

        Kyllä, olen denialisti heti, kun näen valheita levitettävän näillä palstoilla.
        Minusta kehkeytyy silloin konformistinen aktivisti, joka ei kaihda asiaan puuttumista.
        Fimea kertoo ilmoitettujen mrna-rokotteen ilmoitettujen haittatapausten määräksi 0,07%, kun taas adenovirusrokotteilla se on 0,4 eli n. 7 x suurempi.
        mrna on vaarattomampi ,valtavalla erolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen denialisti heti, kun näen valheita levitettävän näillä palstoilla.
        Minusta kehkeytyy silloin konformistinen aktivisti, joka ei kaihda asiaan puuttumista.
        Fimea kertoo ilmoitettujen mrna-rokotteen ilmoitettujen haittatapausten määräksi 0,07%, kun taas adenovirusrokotteilla se on 0,4 eli n. 7 x suurempi.
        mrna on vaarattomampi ,valtavalla erolla.

        Älä selitä. En ota konformistien mrna-piikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. En ota konformistien mrna-piikkiä

        Yksi tutkintapyyntö on tehty liittyen THL:n tietokannan muuttumiseen vuoden 2022 alussa. Ensimmäisen kuukauden aikana THL:n järjestelmiin kirjatut ICD-10 diagnoosikoodit ovat nousseet hälyttävästi. MTV3 haastatteli THL tietojohtajaa ja hän kertoi järjestelmävirheen kestäneen pari päivää vuodenvaihteessa, ennen kuin se huomattiin.

        Virheen korjauksen jälkeen THL:n tietokanta kuitenkin muuttui kolmen vuoden ajalta. Asiasta tehtiin tutkintapyyntö, joka ei johtanut mihinkään. Mitään vastausta ei tullut ja sähköposteihin ei ole vastattu.

        Tutkintapyyntö THL:n johtajia kohtaan on nyt jätetty
        Tutkintapyyntö THL:n eri vastuuhenkilöitä kohtaan on jätetty Keskusrikospoliisille. Tutkintapyynnön on laatinut Lakiasiaintoimisto Kari Uoti Oy.

        EU:n lainsäädännössä edellytetään rokoteyritysten ohella kansallisten toimivaltaisten viranomaisten (kuten THL:n) ja EMA:n noudattavan erinäisiä seurantaprosesseja sen jälkeen, kun valmisteelle on myönnetty ehdollinen myyntilupa.

        THL:lla ei kuitenkaan ole minkäänlaista seurantajärjestelmää todetuille rokotehaitoille. Fimea kerää vapaaehtoisesti lähetettäviä rokotehaittoja. THL ei ole tietoinen todellisesta tilanteesta, eikä se edes pysty tietoja saamaan, vaikka haluaisi. Mitään seurantajärjestelmiä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tutkintapyyntö on tehty liittyen THL:n tietokannan muuttumiseen vuoden 2022 alussa. Ensimmäisen kuukauden aikana THL:n järjestelmiin kirjatut ICD-10 diagnoosikoodit ovat nousseet hälyttävästi. MTV3 haastatteli THL tietojohtajaa ja hän kertoi järjestelmävirheen kestäneen pari päivää vuodenvaihteessa, ennen kuin se huomattiin.

        Virheen korjauksen jälkeen THL:n tietokanta kuitenkin muuttui kolmen vuoden ajalta. Asiasta tehtiin tutkintapyyntö, joka ei johtanut mihinkään. Mitään vastausta ei tullut ja sähköposteihin ei ole vastattu.

        Tutkintapyyntö THL:n johtajia kohtaan on nyt jätetty
        Tutkintapyyntö THL:n eri vastuuhenkilöitä kohtaan on jätetty Keskusrikospoliisille. Tutkintapyynnön on laatinut Lakiasiaintoimisto Kari Uoti Oy.

        EU:n lainsäädännössä edellytetään rokoteyritysten ohella kansallisten toimivaltaisten viranomaisten (kuten THL:n) ja EMA:n noudattavan erinäisiä seurantaprosesseja sen jälkeen, kun valmisteelle on myönnetty ehdollinen myyntilupa.

        THL:lla ei kuitenkaan ole minkäänlaista seurantajärjestelmää todetuille rokotehaitoille. Fimea kerää vapaaehtoisesti lähetettäviä rokotehaittoja. THL ei ole tietoinen todellisesta tilanteesta, eikä se edes pysty tietoja saamaan, vaikka haluaisi. Mitään seurantajärjestelmiä ei ole.

        Tämä on suora lainaus injektiopiikki -hörhösivustolta, ja tässä ei tietenkään ole mitään perää.
        Menepäs lukemaan tarkemmin sitä sivustoa, niin huomaat, minkälaisia foliohattujuttuja siellä pyörii.
        Pitää oppia erottamaan valhe totuudesta.
        Vai oletko ns Pietarin trolleja vahingoittamassa Suomen kansan yhtenäisyyttä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tutkintapyyntö on tehty liittyen THL:n tietokannan muuttumiseen vuoden 2022 alussa. Ensimmäisen kuukauden aikana THL:n järjestelmiin kirjatut ICD-10 diagnoosikoodit ovat nousseet hälyttävästi. MTV3 haastatteli THL tietojohtajaa ja hän kertoi järjestelmävirheen kestäneen pari päivää vuodenvaihteessa, ennen kuin se huomattiin.

        Virheen korjauksen jälkeen THL:n tietokanta kuitenkin muuttui kolmen vuoden ajalta. Asiasta tehtiin tutkintapyyntö, joka ei johtanut mihinkään. Mitään vastausta ei tullut ja sähköposteihin ei ole vastattu.

        Tutkintapyyntö THL:n johtajia kohtaan on nyt jätetty
        Tutkintapyyntö THL:n eri vastuuhenkilöitä kohtaan on jätetty Keskusrikospoliisille. Tutkintapyynnön on laatinut Lakiasiaintoimisto Kari Uoti Oy.

        EU:n lainsäädännössä edellytetään rokoteyritysten ohella kansallisten toimivaltaisten viranomaisten (kuten THL:n) ja EMA:n noudattavan erinäisiä seurantaprosesseja sen jälkeen, kun valmisteelle on myönnetty ehdollinen myyntilupa.

        THL:lla ei kuitenkaan ole minkäänlaista seurantajärjestelmää todetuille rokotehaitoille. Fimea kerää vapaaehtoisesti lähetettäviä rokotehaittoja. THL ei ole tietoinen todellisesta tilanteesta, eikä se edes pysty tietoja saamaan, vaikka haluaisi. Mitään seurantajärjestelmiä ei ole.

        Asiallista


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan minä kiltti olen.

        Minäkin olen kiltti, en vaan antaudu massapsykoosiin, enkä kannata marxilaisia missään muodossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kiltti, en vaan antaudu massapsykoosiin, enkä kannata marxilaisia missään muodossa

        En minäkään.
        Mutta jotkut yksinkertaiset ihmiset uskovat hörhöjen ja venäjän trollien Suomessa levittämää valhetta, että mrna -rokote olisi jotenkin vaarallinen.
        Siinä sitä massapsykoosia yritetään aikaansaada.
        Ja tyhmimmät uskovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään.
        Mutta jotkut yksinkertaiset ihmiset uskovat hörhöjen ja venäjän trollien Suomessa levittämää valhetta, että mrna -rokote olisi jotenkin vaarallinen.
        Siinä sitä massapsykoosia yritetään aikaansaada.
        Ja tyhmimmät uskovat.

        Euroopan unionin lääkeviranomaiset varoittivat tiistaina, että toistuvat koronatehosterokotteet saattavat vaikuttaa haitallisesti ihmisen immuunivasteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään.
        Mutta jotkut yksinkertaiset ihmiset uskovat hörhöjen ja venäjän trollien Suomessa levittämää valhetta, että mrna -rokote olisi jotenkin vaarallinen.
        Siinä sitä massapsykoosia yritetään aikaansaada.
        Ja tyhmimmät uskovat.

        Turha ja haitallinen, kuten sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopan unionin lääkeviranomaiset varoittivat tiistaina, että toistuvat koronatehosterokotteet saattavat vaikuttaa haitallisesti ihmisen immuunivasteeseen.

        Totta, mutta saatu koronatartunta saattaa myös haitata elämää, jopa niin, että siitä tuleekin kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta saatu koronatartunta saattaa myös haitata elämää, jopa niin, että siitä tuleekin kuolema.

        99prosentin selviämismahdollisuus, kausiinfluensa on tappavampi. Onneksi en ensimmäistäkään mrna-piikkiä ottanut. Covid sairastettu ja nautiskelen elämästä terveenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        99prosentin selviämismahdollisuus, kausiinfluensa on tappavampi. Onneksi en ensimmäistäkään mrna-piikkiä ottanut. Covid sairastettu ja nautiskelen elämästä terveenä

        Saa sen rokotuksen ottaa, jos uskaltaa.
        Kaikki eiväy uskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sen rokotuksen ottaa, jos uskaltaa.
        Kaikki eiväy uskalla

        Ota vaan minunkin edestä, katsotaan kumpi hymyilee ensi vuonna :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sen rokotuksen ottaa, jos uskaltaa.
        Kaikki eiväy uskalla

        Suomen pääministeri Sanna Marin, kirjoitti kymmenkunta vuotta sitten uskovansa, että tuolloin vouhotettu sikainfluenssa oli keinotekoinen hysteria.


        ”Nyt se sitten vihdoin selvisi: sikainfluenssauhkaa ei todellisuudessa ollutkaan. Ainakaan siinä määrin kuin media, poliitikot ja lääketieteen ammattilaiset uhan vaarallisuudesta varoittelivat. Mutta kuka oikein hyötyi possujen kärsillä ja saparoilla lietsotun hysterian ylläpitämisestä?”, Sanna Marin kirjoitti blogillaan.

        Nya Dagbladet kirjoittaa artikkelissaan, että Marin totesi blogitekstissä, joka on edelleen löydettävissä nettiarkistosta, että sikainfluenssa oli suuresti liioiteltu uhka, ja että sitä ympäröivä hysteriaa sekä sikainfluenssarokotetta ruokkivat muun muassa lääketeollisuus.

        ”Rokotevalmistajat saivat yksin Suomelta 100 miljoonaa euroa paksumman lompakon rokotteista, joiden vaikuttavuudesta terveyden laatuun ja tilaan on heikosti näyttöä. Euroopan tasolla possurokotekustannukset kipuavat miljardeihin. Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta.”

        Nya Dagbladet muistuttaa edelleen, että niin kutsutusta sikainfluenssasta tuli myöhemmin suuri skandaali sekä sen vuoksi että kuinka vakavasti sen uhka oli liioiteltu että Pandemrix-rokotteen aiheuttamien laaja-alaisten rokotevahinkojen takia.

        ”Sikapiikit” aiheuttivat Suomessa ja muissa Pohjoismaissa maissa narkolepsiaa, joka on hengenvaarallinen ja parantumaton neurologinen sairaus, vaikuttaen suuresti kehomme kykyyn nukkua normaalisti.

        ”Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut. Sanaparsi ”mitä jos” onkin yksi tehokkaimmista holtittoman rahanmenon oikeuttavista taikasanoista. Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille”, Marin opasti tuolloin rokotehysteriasta.

        Hänen päättelystä ei kuitenkaan ole löytynyt jälkeäkään siitä lähtien, kun Marinista tuli pääministeri vuoden 2019 lopussa, Nya Dagbladet toteaa.

        Marin kirjoitti aikanaan lisäksi seuraavaa:

        ”Lääketeollisuus kuljettaa lääkäreitämme vuosittain varsin avokätisesti erilaisiin seminaareihin ja koulutustapahtumiin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tampereen kaupunginhallituksen henkilöstöjaostolle tulee vuosittain hyväksyttäväksi kymmeniä tämänkaltaisia seminaarikutsuja.

        Toiminta on mahdollista, koska siitä hyötyvät sekä matkojen kustantajat että vastaanottajat. Lääkeyhtiöt saavat sanomansa perille ja kenties myötämielisemmän suhtautumisen tuotteisiinsa eli pidemmän päälle lisää rahaa, kaupunki saa maksutonta koulutusta lääkäreillensä ja lääkärit saavat kokemusta, tietoa ja tärkeydentunnetta matkoiltansa.

        Tilannetta voidaan halutessa perustella myös asiakkaan hyödyn näkökulmasta: saavathan sairaatkin tuhansien eurojen arvosta ammattitaitoisempaa apua vaivoihinsa. Toiminnan eettisyys on kuitenkin helposti myös kyseenalaistettavissa.

        ”Lahjuksilla” on aina hintansa ja lopulta laskun maksavat kuluttajat lääkkeiden hintojen sekä vääristyneen kilpailun ja tarjonnan muodossa.

        Lääketeollisuus on yksi vaikutusvaltaisimmista nykypäivän poliittisista viiteryhmistä ja se toimii samalla paperisella polttoaineella kuin mikä tahansa kapitalistinen instituutio – rahalla.

        Samalla kun rikkaita länsimaita suitsutetaan erektio- ja elintapatautilääkkeillä, ei kehitysmaihin tahdo riittää edes historiallisen kehityksen näkökulmasta yksinkertaisimpia lääkkeitä ja rokotteita.

        Suomenkin 100 miljoonan possurokoterahalla olisi ollut mahdollista estää lukematon määrä lapsikuolemia kehitysmaissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa rahat kotimaassa ennalta ehkäisevään sosiaalityöhön, päihdetyöhön ja terveysvalistukseen.

        Nämä jos mitkä ovat todellisia ”mitä jos” arvoisia resurssikohteita. Ehkä saamme vielä oikeudenmukaisuutta rahanmenoon, kunhan kansa saa taakseen miljardien arvoisen lobbauskoneiston, jolla voidella päättäjiä?”, Marin kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen denialisti heti, kun näen valheita levitettävän näillä palstoilla.
        Minusta kehkeytyy silloin konformistinen aktivisti, joka ei kaihda asiaan puuttumista.
        Fimea kertoo ilmoitettujen mrna-rokotteen ilmoitettujen haittatapausten määräksi 0,07%, kun taas adenovirusrokotteilla se on 0,4 eli n. 7 x suurempi.
        mrna on vaarattomampi ,valtavalla erolla.

        Joka kuukausi uusia ilmoituksia tulee noin 1500-2000 kpl. Kirjaamattomien jono kasvaa jatkuvasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen denialisti heti, kun näen valheita levitettävän näillä palstoilla.
        Minusta kehkeytyy silloin konformistinen aktivisti, joka ei kaihda asiaan puuttumista.
        Fimea kertoo ilmoitettujen mrna-rokotteen ilmoitettujen haittatapausten määräksi 0,07%, kun taas adenovirusrokotteilla se on 0,4 eli n. 7 x suurempi.
        mrna on vaarattomampi ,valtavalla erolla.

        Sinä varmaan puolustit yhtä kiihkeästi Pandemrix-rokotetta aikoinaan? Konformisti pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen pääministeri Sanna Marin, kirjoitti kymmenkunta vuotta sitten uskovansa, että tuolloin vouhotettu sikainfluenssa oli keinotekoinen hysteria.


        ”Nyt se sitten vihdoin selvisi: sikainfluenssauhkaa ei todellisuudessa ollutkaan. Ainakaan siinä määrin kuin media, poliitikot ja lääketieteen ammattilaiset uhan vaarallisuudesta varoittelivat. Mutta kuka oikein hyötyi possujen kärsillä ja saparoilla lietsotun hysterian ylläpitämisestä?”, Sanna Marin kirjoitti blogillaan.

        Nya Dagbladet kirjoittaa artikkelissaan, että Marin totesi blogitekstissä, joka on edelleen löydettävissä nettiarkistosta, että sikainfluenssa oli suuresti liioiteltu uhka, ja että sitä ympäröivä hysteriaa sekä sikainfluenssarokotetta ruokkivat muun muassa lääketeollisuus.

        ”Rokotevalmistajat saivat yksin Suomelta 100 miljoonaa euroa paksumman lompakon rokotteista, joiden vaikuttavuudesta terveyden laatuun ja tilaan on heikosti näyttöä. Euroopan tasolla possurokotekustannukset kipuavat miljardeihin. Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta.”

        Nya Dagbladet muistuttaa edelleen, että niin kutsutusta sikainfluenssasta tuli myöhemmin suuri skandaali sekä sen vuoksi että kuinka vakavasti sen uhka oli liioiteltu että Pandemrix-rokotteen aiheuttamien laaja-alaisten rokotevahinkojen takia.

        ”Sikapiikit” aiheuttivat Suomessa ja muissa Pohjoismaissa maissa narkolepsiaa, joka on hengenvaarallinen ja parantumaton neurologinen sairaus, vaikuttaen suuresti kehomme kykyyn nukkua normaalisti.

        ”Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut. Sanaparsi ”mitä jos” onkin yksi tehokkaimmista holtittoman rahanmenon oikeuttavista taikasanoista. Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille”, Marin opasti tuolloin rokotehysteriasta.

        Hänen päättelystä ei kuitenkaan ole löytynyt jälkeäkään siitä lähtien, kun Marinista tuli pääministeri vuoden 2019 lopussa, Nya Dagbladet toteaa.

        Marin kirjoitti aikanaan lisäksi seuraavaa:

        ”Lääketeollisuus kuljettaa lääkäreitämme vuosittain varsin avokätisesti erilaisiin seminaareihin ja koulutustapahtumiin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tampereen kaupunginhallituksen henkilöstöjaostolle tulee vuosittain hyväksyttäväksi kymmeniä tämänkaltaisia seminaarikutsuja.

        Toiminta on mahdollista, koska siitä hyötyvät sekä matkojen kustantajat että vastaanottajat. Lääkeyhtiöt saavat sanomansa perille ja kenties myötämielisemmän suhtautumisen tuotteisiinsa eli pidemmän päälle lisää rahaa, kaupunki saa maksutonta koulutusta lääkäreillensä ja lääkärit saavat kokemusta, tietoa ja tärkeydentunnetta matkoiltansa.

        Tilannetta voidaan halutessa perustella myös asiakkaan hyödyn näkökulmasta: saavathan sairaatkin tuhansien eurojen arvosta ammattitaitoisempaa apua vaivoihinsa. Toiminnan eettisyys on kuitenkin helposti myös kyseenalaistettavissa.

        ”Lahjuksilla” on aina hintansa ja lopulta laskun maksavat kuluttajat lääkkeiden hintojen sekä vääristyneen kilpailun ja tarjonnan muodossa.

        Lääketeollisuus on yksi vaikutusvaltaisimmista nykypäivän poliittisista viiteryhmistä ja se toimii samalla paperisella polttoaineella kuin mikä tahansa kapitalistinen instituutio – rahalla.

        Samalla kun rikkaita länsimaita suitsutetaan erektio- ja elintapatautilääkkeillä, ei kehitysmaihin tahdo riittää edes historiallisen kehityksen näkökulmasta yksinkertaisimpia lääkkeitä ja rokotteita.

        Suomenkin 100 miljoonan possurokoterahalla olisi ollut mahdollista estää lukematon määrä lapsikuolemia kehitysmaissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa rahat kotimaassa ennalta ehkäisevään sosiaalityöhön, päihdetyöhön ja terveysvalistukseen.

        Nämä jos mitkä ovat todellisia ”mitä jos” arvoisia resurssikohteita. Ehkä saamme vielä oikeudenmukaisuutta rahanmenoon, kunhan kansa saa taakseen miljardien arvoisen lobbauskoneiston, jolla voidella päättäjiä?”, Marin kirjoitti.

        Rokote sikainfluenssaan oli odotettu ja hyvä asia, kun aseettomina kansa kärvisteli kotiensa seinieen sisällä, paitsi persut, jotka jonkin ajan kuluttua tästä kärvistelivät koronassa sairaalavuoteessa ja hautausmaissa.
        Mrna -rokote on alansa huippua, paranee koko ajan.
        Suosittelen kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen pääministeri Sanna Marin, kirjoitti kymmenkunta vuotta sitten uskovansa, että tuolloin vouhotettu sikainfluenssa oli keinotekoinen hysteria.


        ”Nyt se sitten vihdoin selvisi: sikainfluenssauhkaa ei todellisuudessa ollutkaan. Ainakaan siinä määrin kuin media, poliitikot ja lääketieteen ammattilaiset uhan vaarallisuudesta varoittelivat. Mutta kuka oikein hyötyi possujen kärsillä ja saparoilla lietsotun hysterian ylläpitämisestä?”, Sanna Marin kirjoitti blogillaan.

        Nya Dagbladet kirjoittaa artikkelissaan, että Marin totesi blogitekstissä, joka on edelleen löydettävissä nettiarkistosta, että sikainfluenssa oli suuresti liioiteltu uhka, ja että sitä ympäröivä hysteriaa sekä sikainfluenssarokotetta ruokkivat muun muassa lääketeollisuus.

        ”Rokotevalmistajat saivat yksin Suomelta 100 miljoonaa euroa paksumman lompakon rokotteista, joiden vaikuttavuudesta terveyden laatuun ja tilaan on heikosti näyttöä. Euroopan tasolla possurokotekustannukset kipuavat miljardeihin. Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta.”

        Nya Dagbladet muistuttaa edelleen, että niin kutsutusta sikainfluenssasta tuli myöhemmin suuri skandaali sekä sen vuoksi että kuinka vakavasti sen uhka oli liioiteltu että Pandemrix-rokotteen aiheuttamien laaja-alaisten rokotevahinkojen takia.

        ”Sikapiikit” aiheuttivat Suomessa ja muissa Pohjoismaissa maissa narkolepsiaa, joka on hengenvaarallinen ja parantumaton neurologinen sairaus, vaikuttaen suuresti kehomme kykyyn nukkua normaalisti.

        ”Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut. Sanaparsi ”mitä jos” onkin yksi tehokkaimmista holtittoman rahanmenon oikeuttavista taikasanoista. Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille”, Marin opasti tuolloin rokotehysteriasta.

        Hänen päättelystä ei kuitenkaan ole löytynyt jälkeäkään siitä lähtien, kun Marinista tuli pääministeri vuoden 2019 lopussa, Nya Dagbladet toteaa.

        Marin kirjoitti aikanaan lisäksi seuraavaa:

        ”Lääketeollisuus kuljettaa lääkäreitämme vuosittain varsin avokätisesti erilaisiin seminaareihin ja koulutustapahtumiin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tampereen kaupunginhallituksen henkilöstöjaostolle tulee vuosittain hyväksyttäväksi kymmeniä tämänkaltaisia seminaarikutsuja.

        Toiminta on mahdollista, koska siitä hyötyvät sekä matkojen kustantajat että vastaanottajat. Lääkeyhtiöt saavat sanomansa perille ja kenties myötämielisemmän suhtautumisen tuotteisiinsa eli pidemmän päälle lisää rahaa, kaupunki saa maksutonta koulutusta lääkäreillensä ja lääkärit saavat kokemusta, tietoa ja tärkeydentunnetta matkoiltansa.

        Tilannetta voidaan halutessa perustella myös asiakkaan hyödyn näkökulmasta: saavathan sairaatkin tuhansien eurojen arvosta ammattitaitoisempaa apua vaivoihinsa. Toiminnan eettisyys on kuitenkin helposti myös kyseenalaistettavissa.

        ”Lahjuksilla” on aina hintansa ja lopulta laskun maksavat kuluttajat lääkkeiden hintojen sekä vääristyneen kilpailun ja tarjonnan muodossa.

        Lääketeollisuus on yksi vaikutusvaltaisimmista nykypäivän poliittisista viiteryhmistä ja se toimii samalla paperisella polttoaineella kuin mikä tahansa kapitalistinen instituutio – rahalla.

        Samalla kun rikkaita länsimaita suitsutetaan erektio- ja elintapatautilääkkeillä, ei kehitysmaihin tahdo riittää edes historiallisen kehityksen näkökulmasta yksinkertaisimpia lääkkeitä ja rokotteita.

        Suomenkin 100 miljoonan possurokoterahalla olisi ollut mahdollista estää lukematon määrä lapsikuolemia kehitysmaissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa rahat kotimaassa ennalta ehkäisevään sosiaalityöhön, päihdetyöhön ja terveysvalistukseen.

        Nämä jos mitkä ovat todellisia ”mitä jos” arvoisia resurssikohteita. Ehkä saamme vielä oikeudenmukaisuutta rahanmenoon, kunhan kansa saa taakseen miljardien arvoisen lobbauskoneiston, jolla voidella päättäjiä?”, Marin kirjoitti.

        Marin ei ole lääketieteen koulutusta saanut, eikä siis alan asiantuntija.
        Hän on poliitikko, ja biletyksen asiantuntija muiden ansioidensa lisäksi.
        Mukava pääministeri, kunhan joisi hieman vähemmän julkisesti ja vain vapaa-aikanaan.


    • Anonyymi

      Kuka syö Ikean ravintolassa? Halvinta mahdollista shittiä.

      • Anonyymi

        Ikean ravintolassa saa halvalla hyvää ruokaa. Ei tarvitse mennä mihinkään laatu ravintolaan ja maksaa itseään kipeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikean ravintolassa saa halvalla hyvää ruokaa. Ei tarvitse mennä mihinkään laatu ravintolaan ja maksaa itseään kipeäksi.

        Hyvä ja halpa sopii loistavasti Ikeaan.


    • Anonyymi

      Ikean ruoka on ravinnerikasta, terveellistä ja vatsan täyttävää. Käyn siellä viikottain lounaalla. Mukavia neitosia tarjoamassa herkkujaan.

      • Anonyymi

        Et koskaan saa rakastella heitä. Et ikinä tule kokemaan nuoren kaunottaren hekumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et koskaan saa rakastella heitä. Et ikinä tule kokemaan nuoren kaunottaren hekumaa

        En ajatellutkaan heitä rakastella, naimisissa kun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellutkaan heitä rakastella, naimisissa kun olen.

        Hyvä.

        Käyttäydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä.

        Käyttäydy.

        Tottakai käyttäydyn joka kerta. Huomiota herättämättä katselen, viihtyisä ympäristö noin muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai käyttäydyn joka kerta. Huomiota herättämättä katselen, viihtyisä ympäristö noin muutenkin.

        demarin elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demarin elämää

        Sukupuoleton vanhus elää täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellutkaan heitä rakastella, naimisissa kun olen.

        Mitä sinä vaimolla teet


      • Anonyymi

        Miksi luulet että se eines on ravintorikasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että se eines on ravintorikasta

        Koska siinä on kaloreita. Niillä pysyy ihminen hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä vaimolla teet

        Onhan se mukavaa, kun rinnalla on nainen, jonka kanssa kuljettu yhteistä polkua kohta 39 vuotta.


    • Anonyymi

      Apinarokko kuulemma tarttuu siellä

    • Anonyymi

      Göt bullar annos tulee hintoihinsa, jos ottaa myös leipää ja juomaa lisukkeeksi?😤😤😤

    • Anonyymi

      Orjatyövoimalla tuotettua sekundaarista tavaraa myyvätkin!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe