Attendo hoivakodit

Anonyymi

Kaipailen kokemuksia Attendon hoivakodeista, millaisia ovat. Henkilökunta, muut asukkaat jne. Hyvät ja huonot kokemukset tervetulleita.

34

4500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää laittako omaisianne pörssiyhtiöiden ainakaan Attendon hoitokoteihin. Rahat pois -meininki, hoito ala-arvoista ja ruoka täyttä sontaa.

      • Anonyymi

        Täysin totta,älkää missään nimessä laittako omaisianne kyseiseen laitokseen.Keskitys leirejä koko laitokset,hirveitä paikkoja.Omin silmin nähnyt,entinen hoitsu...


    • Anonyymi

      Keravalla jo vuosia aikuista ihmistä riehuu alasti ja möykkää uhkaavasti laitoksen alueella , kaivonkannet saa kyytiä joihin voi tippua , ala-aste koulu vieressä yms. lähiötä , kukaan ei puutu näemmä asiaan , korkeintaan muut kts. ikkunoista , asia pysynyt samanlaisena jo pitkään , ei kukaan halua itseään tai lähimmäistään moiseen kun ulkopuolisetkin saa pelätä laitoksen läheisyydessä. Ihmettelen missä se viranomais valvonta näkyy kun meno jatkuu entisenlaisena ainavaan .

    • Anonyymi

      Se on sitä Mikkeliä. Hlökunnat täynnä juoppoja, narkkeja sun muuta sekopäätä ja juuri sen takia hyvin, hyvin vaarallisia paikkoja.

      • Anonyymi

        Kun ei haluta maksaa kunnon palkkaa päteville hoitajille, niin ei ne sitten tule töihinkään.
        Sitten palkataan mitä halvalla saadaan, joilla ei ole mitään kunnon pätevyyttä eikä muuta ideaa käydä töissä, kun hankkia vähän enemmän kaljarahaa. Ja tietysti pöllivät kaikki huumaaavat lääkkeet että saavat nuppinsa sekaisin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on hupsu itselleenvastailija, huomaa selvästi. ;))

    • Anonyymi

      Taso on hyvin vaihteleva ja valitettavasti tällä hetkellä näyttää, että fokus on pahasti hukassa toiminnan kehittämisessä. Henkilöstön hoivatyön osaaminen joissakin paikoissa aika surkea, koska paljon nuoria, joilla ei ole muualta hankittua hoitotyön kokemusta. Ovat ilmeisesti niin paljon halvempia

      • Anonyymi

        Nuoret ovat pääsääntöisesti pätevämpiä ja paremmin ajan hermolla kun yhteiskuntaa puoskaroinnillaan tuhoavat vanhat raadot. jotka usein olisi parempi viedä rajalle ammuttavaksi aamun koitteessa.


    • Anonyymi

      Kuvaavaa lienee, ettei juuri kukaan halua siirtyä Attendoon Essotelta. Attendon idea on vaan rikastuttaa sen omistajia. Hoitajat tekee nälkäliksalla kaikki duunit ja edut karsittu pois. Hoidokit makaa paskoissaan ja lähes heitteille jätettynä. Terveydestä ja ihmisten hoidosta EI KOSKAAN saisi tehdä bisnestä, joka lihottaa kokoomus porsaiden pankkitiliä. Kaikki kunnia lähihoitajille ym..Heidän työ on arvokasta ja sitä ei saa riistää porvarien ahneuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Bisnes on bisnestä ja vanhuksilla rahan tekeminen on parasya bisnestä. Varsinkin lähihoitajat tupttavat erinomaisesti, kun heille ei juuri muuta tarvitse maksaa kuin roposia vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisnes on bisnestä ja vanhuksilla rahan tekeminen on parasya bisnestä. Varsinkin lähihoitajat tupttavat erinomaisesti, kun heille ei juuri muuta tarvitse maksaa kuin roposia vain.

        Missä kävit koulusi? Teksti vaikeaselkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kävit koulusi? Teksti vaikeaselkoista.

        Vanamon ylialiperuskouluyliopistossa. Kui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kävit koulusi? Teksti vaikeaselkoista.

        Varmaan jotain helluntalais/lesta-porukkaa. Ne tuppaa olemaan vähän tollasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisnes on bisnestä ja vanhuksilla rahan tekeminen on parasya bisnestä. Varsinkin lähihoitajat tupttavat erinomaisesti, kun heille ei juuri muuta tarvitse maksaa kuin roposia vain.

        Palkka on TESSin mukainen, eli just sama, kuin muillakin yksityisillä laitoksella. Ja Attendolla on tosi hyvät edut.. epassi paljon enemmän, kuin muilla.


    • Anonyymi

      Attendo ostaa hoitokoteja ja sit ne on tyhjinä, kun ei saa sinne porukkaa töihin. Kokoomus kultti jyrää.

    • Anonyymi

      Mikkelin rantakylän vuolingonhovi siirtyy attendolle ensi vuonna..

    • Anonyymi

      Attendo ei huolehdi sairaista potilaistaan riittävästi eivätkä edes anna koronarokotteita ajoissa asukkailleen. Näin päästään eroon vanhemmista ja sairaista. Ikäloppu Attendon mukaan on jo 75 vuotias.
      Älkää hyvät ihmiset viekö sinne omaisianne. Ei vastuuta laiminlyönneistä ja vahinkoista.

    • Anonyymi

      En suosittele Attendoa kenellekään. Siellä ihmiset menee nopeasti huonoon kuntoon. Ei huolehdi asiakkaistaan kuten pitäisi. Ei noudata rokotussuosituksia.

    • Anonyymi

      Mä en todellakaan Allekirjoita tätä, että vanhukset ois heitteillä. Itse työskentelen Attendolla ja Attendolla on tarkat laatukriteerit toimintaan. Meillä vanhukset hoidetaan hyvin, huolehditaan ravitsemuksesta ja aktiviteeteistä. Vuodeasukkaat nostetaan ylös(voinnin salliessa muutamaksi tunniksi), eikä makuuteta vuorokausia sängyssä. Meillä on myös tarkka johtaja, joka huolehtii asukkaiden sekä henkilökunnan hyvinvoinnista. Itselläni oli huonokuva Attendosta, mutta nyt täytyy sanoa, että on ihan hyvä työpaikka ja olen ollut huomattavasti huonommassa paikoissa töissä. Jopa kunnallisella.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta, huutonaurua puoskarille!! Anna kun arvaan, olet yksi niistä hyvin harvoista mikkelin narkkari-hoitsuista? Sait lääkelaskut läpi?


    • Anonyymi

      Ei ikinä Attendoon. Välinpitämättömyys ja huono hoito. Lisäksi liian kallis.

      • Anonyymi

        Mä en ikinä palaa Attendolle töihin kun opiskelijat kohdellaan väärin siellä.


    • Anonyymi

      Ite olin Attendolla Loimaalla oppisopimuksella ja ne kohtelee opiskelijoille huonosti eikä esimies puolusta nuoria kun se on muiden hoitajien kaveri. Siellä oli todella huono ilmapiiri missä kaikki lähihoitajat puhui muista takaselässä ja minut ei edes tervehtiin kunnolla eikä minun ohjaaja ikinä ottanut minua mukaan tekemään hänen kanssa hommia ja sitten se pääti mulle että en osaa tehdä minun työtä kunnolla kun olen tehnyt minun parasta siellä ja tyykäsin todella paljon olla ne vanhusten kanssa ja hoita heitä mutta minut vaan kohdeltiin väärin siellä ja joku on mennyt minusta valittamaan esimiehelle minusta vaikka en ole edes tehnyt mitään väärin. Plus minun ohjaaja käski minua palaamaan oma maahan taikaisin koska en osanut yhden jutun tehdä kun hän ei ikinä auttanut mua ja hän pitäisi ohjata opiskelijan. Irtisanouduin sieltä kaksi viikko sitten koska en voi olla semosessa paikassa töissä missä minut ei arvostetaan ja kohdellaan väärin.

    • Anonyymi

      Plus yksi eläkkeläinen hoitajia löi minua kerran töissä ja asukkaille myös löi kun muut ei ollut paikalla. Eikä esimies tekee asiasta mitään koska hän on kaikkien hoitajien kaveri.

    • Anonyymi

      Voi vanhus raukat,saavat kärsiä viimeisinä elin vuosinaan,tollasesta paskahoidosta,mitä kyseisestä firmasta saa.

    • Anonyymi

      En voi suositella ATTENDOA..Ikävä kokemus oli Äidin hoidosta Ylä-Savosta..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe