Mikä on edustavaa asunnonvälitystä: korut ja autoko sen tekee? Katsokaa tuore Hesarin juttu, niin näette edustavuuden huipun, johon miljonäärit luottavat!
Edustavaa asunnonvälitystä HS-jutussa : luksustako?
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ja juttu on nimellä Manna Satuli välittää Suomen kalleimpia asuntoja, ja tietää mitä eliitti haluaa
- Anonyymi
Kuvissa olevat korut ovat halpoja mut ehkä käyttääkin työssä muita kuin noita.Edustavuus on kyllä katsojan silmässä😁
- Anonyymi
Artikkeli on mahdollisesti jossakin määrin provosoiva.Kuvassa oleva nainen ei oikeastaan vaikuta lainkaan perinteisen elitistiseltä,vaan päin vastoin enemmän ei-akateemiselta ikääntyvältä tavalliselta, lähiössä asuvalta naiselta,jolle ulkonäkö ei ole ehkä ykköprioriteetti (tämä täysin ok ihmistyyppi). En täysin ymmärrä jutun asetelmaa ja miksi tällainen on pitänyt kirjoittaa.Nolo juttu.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Huono lehtijuttu
- Anonyymi
Hymyilytti lukiessani juttua. Asetelma on tosiaan - kuten edellä todetaan - nolo ja myötähäpeää aiheuttava, mutta sisältö itsessään paikoin kiinnostava. Onko toimittaja tahallaan asettanut henkilön noloon asetelmaan. Lisäksi, ovatko kuvakulmat pisteenä i:n päälle erityisen epäedustavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984