Minun psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja saan kuulla kun vammaissosiaali puolelta olen hakenut tukia taksikorttia että olen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ikuisesti väliin putooja kehitysvamma asiakas, että en tule koskaan saamaan samoja tukia kuten ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi todettu. Kaveri Jean sano että tyhmä jos Laaja alaiset oppimisen vaikeudet eivät ole sama asia kuin Lievä älyllinen kehitysvamma silti sillä palikka testit meni älyllisen kehitysvamman tasolle. Ja juuri ne joilla ei ole Lievän älyllisen kehitysvamman kaikki testit mennyt 69-70 äö niin ne saavat ne käytös häiriöt Kehitysvamma puolella koska eivät saa samoja tuki palveluita. Mielestäni meidän joiden Kehitysvamma testit eivät ole kokonaan mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman tasolle eli yksi tai kaksi kohtaa testeissä mennyt 69-70 loput älykkyys taso yli Lievän älyllisen kehitysvamman meille entisen Heikkolahjaisuus tasolla olevilla ja Laaja alaiset oppimisen vaikeuksien saaneilla pitäisi Epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi joka kertoo, että asiakas ei tarvitse asumisen suhteen ohjausta mutta työkeskus ryhmässä eikä ryhmäkodissa ota ohjausta vastaan ja pahimmassa tapauksessa tappaa toisen asiakaan kehitysvammmaisten puolella. Ne joilla on koko testi Lievän älyllisen kehitysvamman tasolla ne vihaa omaa kehitysvammma sanaa mutta ne joilla on koko testi Heikkolahja tasolla ne haluavat oikeutta saada käyttää kehitysvamma diagnoosi sanaa eli ne tappaa toisen asiakaan kehitysvammmaisten puolella.
Onko oikein Heikkolahjaisuus tasolla olevilla kehitysvamma?
1
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997