Olen kesälomalla kiertänyt paljon Itä-Helsingin luontopolkuja. Yksi kysymys on herännyt mieleen. Miksi entisaikaan deekut olivat vielä oikeita metsien miehiä? Ryyppyrinki otti keittoa metsässä ja miehillä oli päällään suorat housut ja kauluspaita. Upseereilla yms herrasmiehillä jopa puvut. Ryssiä oli tapettu vino pino ja traumaa purettiin pulloon. Nykyään ollaan jotain sekakäyttäjiä, ketkä örisevät ostarilla työssäkäyville ihmisille. Tai sitten kyyhötetään jossain sossunluukuussa tietokoneen kanssa. Vanhat pelit pyörii esim. Commander Keen4 tai Test drive 2. Välillä otetaan turpaan ja leegot lähtee. Pahimmassa tapauksessa kylän kovin jätkä vetää puukolla reiän vatsaan!
Ennen oli kaikki paremmin
Anonyymi
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Sodan jälkeen oli 80luvulle asti deekuja metsissä, sodan arpeuttamia ukkoja istuskeli, muisteli, kitisi ja ryyppäsi nuotion ympärillä.
Sama taas toistuu , kun sota leviää Suomeen ja jos rauha vielä tulee , niin exsotilaat ryyppäävät nuotion ympärillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016