En saa luottamusta niiltä

Anonyymi

Moro. Mun mutsi ei luota muhun olenkaan ja en tiiä mitä tehä. Oon siis arestissa ja sano et pääsen pois vast ku se luottaa muhu mut ku kysyn et miten saan sun luottamuksen nii se rupee vaa ragee ja ei anna mitää vastausta. Tää on iha perseestä mutsi sano et en saa ees enää hengaa mun frendien kaa vaa pitäs hommata uudet sellaset jotka käyttäytyis paljon paremmin. Mitä helvettiä mä en haluu hylätä vaan mu frendejä?? Haluun et asiat ois niiku ennenki. En saa kuulemma mennä ees enää keskustaa vaa pitäs olla mun puolella kaupunkia missä ykskää mun frendi ei asu? Kertokaa miten saan sen luottamuksen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee niinkuin vanhempas sanoo tai kärsi rangaistus. Sun vanhemmilla on oikeus pitää sua arestissa just niin pitkään kun haluavat.

      • Anonyymi

        Ei se ihan noinkaan mene. Mikäli vanhemmat toimivat vastoin lakia, niin tästä voi tehdä rikosilmoituksen. Näistä on olemassa esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene. Mikäli vanhemmat toimivat vastoin lakia, niin tästä voi tehdä rikosilmoituksen. Näistä on olemassa esimerkkejä.

        No, joo ei nyt vuosia tietenkään. Mutta ite oon ollu kuukaudenkin joskus arestissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, joo ei nyt vuosia tietenkään. Mutta ite oon ollu kuukaudenkin joskus arestissa.

        Sama voin kyllä sanoa, että on hauskaa :D pieni hinta verrattuna mitä nykyään joutuu kaikesta maksamaan


    • Anonyymi

      Mul on aika samanlainen tilanne. Siis kaikki nuoret varmaan joskus riehuu mut ei mun kaverit tai mä ollaa tehty mitää pahaa. Mut yks asia vituttaa liikaa, se että mun vanhemmat tarkistelee mun puhelinta 24/7. Opiskelen hyvin, teen kotityöt autan niitä yms, mut silti alkaa hirvee huutaminen ja kaikki jos ruutuaika menee vähänkin yli 3h. Mä kuuntelen tosi paljon musiikkia, siitä se ruutuaika enimmäkseen tulee, mut ei niitä kiinnosta. Mult viedään se koko ajan pois. Ja sit isäpuoli koko ajan kattoo viestiti läpi, ai että ku vihaan sitä. Jotenki se pääsee mun igeeseen, ei mitää hajuu miten, ei se tiiä mun salasanaa ja en oo kirjautunu toisella laitteella. Ja siis se ei mee mun puhelimen kautta ku se ei tiiä mun salasanaa, ja koko ajan kyselee sitä mut en kerro. Mua pelottaa jos se snäpinkin kattoo, ku siel oon kertonu kaverille kuinka mua ärsyttää tämä homma. Voiko joku auttaa täs tilantees? Pystyykö se jotenki kattoo mun snp käyttäjän, jos se ei siis tiiä salasanaa? Pystyykö se saada sen jotenki selville? Ei siis tiiä sähköpostistakaan salasanaa, ja tuskin tietää mikä mun snp käyttäjänimi on, ku ei se semmosia käytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe