Simppu 620 koeajo

Anonyymi

Moikka Simpun omistajat....olen miettinyt kyseisen veneen hankintaa mutta ennen ostoa olisi todella hienoa jos pääsisi koeajamaan venettä.Hakusessa ohjauspulpetilla oleva mutta ilman sitäkin kiinnostaa.Asun Espoossa mutta ajan tietysti muuallekkin kunhan koeajo olisi mahdollinen.
Saa soittaa 0400470626/ Jukka

4

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta mieluummin vene, jonka perämoottorin saa kipattua ylös. Simpun moottorikaivo on huono. Moottori ja moottorikaivo limoittuu ja kasvaa näkkiä. Moottorin melu on myös Simpussa erittäin häiritsevä, koska moottori on laitojen sisäpuolella. Paikalla ollessa myös pakokaasu jää pyörimään veneen sisäpuolelle. Muuten Vene on ok. Tosin kovin vanhaa ei kannata ostaa, koska lattia on niissä liian alhaalla, eikä vesi poistu niistä suunnitellusti.

• Anonyymi

ok,onko kaivoa vaikea pitää puhtaana eli onko hankalaa pestä veneen sisältä.
        Meteli on varmasti kovempi kuin tavallisella veneellä mutta onko meteli niin kova että veneilystä menee kaikki fiilis.Pakokaasut varmasti jää pyörimään veneen ollessa paikallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok,onko kaivoa vaikea pitää puhtaana eli onko hankalaa pestä veneen sisältä.
        Meteli on varmasti kovempi kuin tavallisella veneellä mutta onko meteli niin kova että veneilystä menee kaikki fiilis.Pakokaasut varmasti jää pyörimään veneen ollessa paikallaan.

Ei ole hankala pitää puhtaana, mutta yleensä ne kaivot näyttää aika suttuisilta. Olen pitkään haaveillut Simpun tapaisesta peräpeilillisestä veneestä, mutta eipä niitä näytä markkinoille tulleen.

• Anonyymi

Myyjä antaa varmasti kokeilla ennen kauppaa. Niin se yleensä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9688
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      71
      4975
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4327
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2846
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      137
      2669
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      176
      2489
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      26
      1875
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1637
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      36
      1540
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      980
    Aihe