Simppu 620 koeajo

Anonyymi

Moikka Simpun omistajat....olen miettinyt kyseisen veneen hankintaa mutta ennen ostoa olisi todella hienoa jos pääsisi koeajamaan venettä.Hakusessa ohjauspulpetilla oleva mutta ilman sitäkin kiinnostaa.Asun Espoossa mutta ajan tietysti muuallekkin kunhan koeajo olisi mahdollinen.
Saa soittaa 0400470626/ Jukka

4

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta mieluummin vene, jonka perämoottorin saa kipattua ylös. Simpun moottorikaivo on huono. Moottori ja moottorikaivo limoittuu ja kasvaa näkkiä. Moottorin melu on myös Simpussa erittäin häiritsevä, koska moottori on laitojen sisäpuolella. Paikalla ollessa myös pakokaasu jää pyörimään veneen sisäpuolelle. Muuten Vene on ok. Tosin kovin vanhaa ei kannata ostaa, koska lattia on niissä liian alhaalla, eikä vesi poistu niistä suunnitellusti.

• Anonyymi

ok,onko kaivoa vaikea pitää puhtaana eli onko hankalaa pestä veneen sisältä.
        Meteli on varmasti kovempi kuin tavallisella veneellä mutta onko meteli niin kova että veneilystä menee kaikki fiilis.Pakokaasut varmasti jää pyörimään veneen ollessa paikallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok,onko kaivoa vaikea pitää puhtaana eli onko hankalaa pestä veneen sisältä.
        Meteli on varmasti kovempi kuin tavallisella veneellä mutta onko meteli niin kova että veneilystä menee kaikki fiilis.Pakokaasut varmasti jää pyörimään veneen ollessa paikallaan.

Ei ole hankala pitää puhtaana, mutta yleensä ne kaivot näyttää aika suttuisilta. Olen pitkään haaveillut Simpun tapaisesta peräpeilillisestä veneestä, mutta eipä niitä näytä markkinoille tulleen.

• Anonyymi

Myyjä antaa varmasti kokeilla ennen kauppaa. Niin se yleensä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe