MS-tauti ja intialainen päänhieronta?

Anonyymi

Kuulin sattumalta ettei ms sairastava saa mennä intialaiseen päänhierontaan.
Voiko olla totta?
Ja myös,ettei aina edes voi normi hierontaan mennä??
Oletteko käyneet hierojalla?

3

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan se on suositua ettei menisi. Eihän sitä voi kieltää keneltäkään.

Minulla tulee kampaamossa hiusten hoidossa keinuva/kaatuva tunne, kun toinen ihminen keinuttaa päätäni esim.pesussa ja harjauksessa. Jotenkin siis pään liikuttaminen voi vaikuttaa tasapainion tms.aistiin, pistää sekaisin. Ja siis ei tarvi mitään suurta liikettä olla, pienikin pään liikutteli vaikittaa. Esim.voimakkaampi hiusharjaus nykäisy. Jotenkin aivot ei tajua, kun en itse liikuta vaavn toinen henkilö saa pään liikkeen aikaan.

• Anonyymi

Olen joskus käynyt hierojalla mutta MS sairauteni todettiin sen jälkeen kun en enää juurikaan käynyt hierojalla..En usko että hierojalla käynti olisi jotenkin ei toivottavaa,mutta en ole neurologilta ainakaan muistaakseni kysynyt asiaa esim.voinpa siis olla mahdollisesti väärässäkin?..Ehkä jossain enhlannin kieliselllä sivuiĺa sanottaisiin asiasta?

• Anonyymi

Kyllä minä olen käynyt molemmissa, ei ole kukaan kieltänyt. Toisinaan jopa viikottain hierojalla. Olen sairastanut ms-tautia jo 20 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe