Hyvä raaaheee.

Anonyymi

Taas kaupunki hakee asiantuntijaa.nyt matkailualan ns asiantuntija.eli nämä viisaat täyttävät raahen aivan joutavilla virkasuhteilla.saadaan taas jollekkin tutulle lahkolaiselle suojtyöpaikka.mitähän hakevat seuraavaksi.ei ihme että kaupunki perseestä.

10

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanos muuta. Kaupunki on menossa hyvää vauhtia kohti loppuaan. Revitään vielä viimeiset veropennoset asukkailta parempiin taskuihin tällaisilla tekastuilla viroilla.

• Anonyymi

Nyt kannattaa kaupungin tanttojen tehdä lisää praateja keskustan tyhjiin liiketiloihin niin pääsevät pätemään paremmin.satunnainen tänne eksynyt matkailija voi sieltä kysyä miten tästä kaupungista pääsee pois.kaupunki vaan lisää uusia autoja kaikenmaailman pikku-nilkeille että voivat ajella muka tärkeänä.

• Anonyymi

Raahessa on ollut matkailupäällikkö vuodesta 2017, joten tämähän ei ole mikään uusi virka.

• Anonyymi

Suomessa on matkailukaupunkeja ja EImatkailukaupunkeja, Raahe kuuluu EI-joukkoon. Pitäisi uskoa, että kun ei ole mitään niin ei ole mitään. Ei edes leirintäaluetta.

• Anonyymi

Oho onko ollut jopa matkailupäällikkö.turha virka.mitähän sekin saanut aikaan.kuluja kaupungille.no hommatkaa päälliköitä lisää niin kyllä saatte sulan hattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on matkailukaupunkeja ja EImatkailukaupunkeja, Raahe kuuluu EI-joukkoon. Pitäisi uskoa, että kun ei ole mitään niin ei ole mitään. Ei edes leirintäaluetta.

Raahessa on leirintäalue. Tietäisit sen jos olisit edes joskus Raahessa käynyt.

• Anonyymi

Niinpä, palveluita puuttuu. Nähtävyydetkin on kahdessa tunnissa nähty.

Mökkimajoitusta olisi jo vuosia sitten pitänyt tehdä meren rannalle, olisi ollut jotain vetovoimaa.
      Kokeilla esim. palvelupakettia, missä kuljetus/ruokatarvikkeet valmiina mökissä.

Enkä tarkoita niitä homeisia leirintäalueen mökkejä.

• Anonyymi

Ei ne raahea kehitä mihinkään.kaupungin tantat saa idean kukkapuistosta yms praatista ja siinä se kehitys.täällä veljeskunta hoitaa kaikki asiat miten parhaaksi näkevät ja sen huomaa kaupungin ilmeestä.mitähän kaupungin tantat seuraavan ideoivat.voi pyhä jysäys.joku turhake palkata päälliköksi.

• Anonyymi

Kaikki työttömät siis hakemaan paikkaa, varsinkin jos ei muita paikkoja keksi minne hakisi että voi täyttää työnhakuvelvollisuutensa. Joillakin aloilla tuo 4 työpaikkaa/ per kk haku on hankala saada toteutettua nii hakea vaik tämmesii.

• Anonyymi

Haetaan kaikki kaupungin virkoihin.kyllä sieltä joko pilipali päällikön virka irtoaa tai tehdään jos ei muuta.hyvät etuudet eikä hommatkaan paljoa rasita.päällikkö on kingi nyt ja aina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      4504
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3140
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      368
      1975
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1522
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      115
      1087
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      969
    7. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      860
    8. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      41
      853
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      304
      844
    10. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      835
    Aihe