Varmaanki tää mielipiteeni on yleistä mielipidettä vastainen mutta tietääkseni psykiatriassa ja unitohtorien keskuudessa vallitsee käsitys painajaisunista että ihmisessä on silloinjoku vika kun näkee niitä, mutta asian voi käänteispsykologisesti kääntää toisinpäin mutta siis en välttämättä kiistä sitä että joku vika voi olla jos näkee painajaisia, mutta sen voi psykoloida positiiviseksi jotta voi hyvin sillä jos alkaa miettiä sitä liikaa niin voi jopa mielenterveyteen vaikuttaa negatiivisesti jos siihen painajaisiin jää vellomaan /miettiä. Varmasti on hyvä ottaa työkalut käyttöön jottei näe painajaisia enää mutta itse olen tehnyt niin etten ole mennyt edes unitohtorin pakeille puhumaan niistä. Ajattelen että painajaisissa voi olla muukin merkitys kuin negatiivinen merkitys. Toisaalta oon aika varma miksi näen niitä mutta en halua ajatella sitä asiaa ollenbkaan sillä muuten voisi mennä olotilani tosi surkeaan tilaan. Siis neuvona on se tässä viestini lopussa että elkää rakkaat ihmiset liikaa jää vellomaan painajaisiin. Tää on siis mun mielipide. Jokainen toki tehköön miten itse haluaa, mutta itse olen tän asian hoitanut tällä tavalla eli oon antanut sen olla vain näin. Näen painajaisia hyvin usein ja oon nähänyt niitä pikkupennusta asti tai oikeatsaan ihan syntymästäni asti. painajaiset liittyy usein kiusaamiseen tai armeija tai jokin muu kuten yleinen kaaos/onnettomuudet. En koko ajan näe painajaisia ja välillä esim kiusaamisunet loppuu ja näen unia jossa kiusaajat ei kiusaa minua vaan on ystävällisiä minulle.
painajaisten tulkinnasta tiedote (oma mielipide)
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No vikojen etsijät eivät näe omia vikojaan. Sitähän sanotaan, että jotkut näkee rikan toisen silmässä vaikka omassa silmässä on hirsi. Jos ihminen jatkuvasti puhuu muiden vioista niin tarkkaile häntä samalla lailla. Huomaat ettei siellä ole mitään yli ihmistä vaan samanlaisia kesken eräisiä virheitä tekeviä yksilöitä ollaan kaikki. Psykiatria unien tulkintaan on vaikeaa ja jäykkää. Unet kertoo enemmän sille unen näkijälle ja joskus hyvin myös varoittavat kun intuitio toimii. Uniem näkeminen ei ole vika vaan se kertoo siitä että aivot toimii unen näkö vaiheessa juuri niinkuin pitääkin ja alitajunta nostaa pintaan asioita käsiteltäväksi. Ulkopuolisen on lopulta vaikea tietää mitä se uni todella merkitsee. Parhaan merkityksen löytää itsetutkiskelun kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107