Olen 55v mies ja ehdottomasti hetero. Kunnes se tapahtui kerran odottamatta. Reijästä työntyi kova kyrpä kasvojen eteen. Tuumasin vääntää sen poikki. Jotenki vaan kiihotuin ja hieroin sitä...no olihan se aika suuri kun omaa vertasin . Runkkasin sitä loppuun asti. Olin ihan kauhistunu mutta kiihottunu että tein sen myös itselle. Kävellessäni abc n vessasta ulos vaimoni kysyi että mikä kesti lähetään nyt jatkaan matkaa. Jälkeen päin oon joskus ajatellu tapahtunutta. Olihan se nuori miehenalaku jota runkkasin tavallaan yleisellä paikalla ja eka kertaa
Eka kerta miesten vessassa . Jossa oli semmonen reikä seinässä
36
6446
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se vaan on että kun kiihottuu niin ei voi vastustaa kiusausta😘
- Anonyymi
Jep kyllä. Tekikö mieli lipasta kielellä kovaa kyrpää
- Anonyymi
sen eka kerran jälkeen hakee paikkoja jossa vois imee ite kääntänyt myös valmiiks rasvatun pepun monta ihanaa panoa saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen eka kerran jälkeen hakee paikkoja jossa vois imee ite kääntänyt myös valmiiks rasvatun pepun monta ihanaa panoa saanut
kun jättää spermaisen suun tai pepun reiälle kukaan ei voi vastustaa aina saa lisää
- Anonyymi
Kiittikö se nuorimies . Oisit työntänyt omas siihen gloryhouliin. Olisit saanu melko varmasti suihin oton😘
- Anonyymi
joka kerta kun reiän nään jään odottamaan ja yleensä saan joskus laittanut putsatun pepunkin tarjolle kyllä on käyttäjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka kerta kun reiän nään jään odottamaan ja yleensä saan joskus laittanut putsatun pepunkin tarjolle kyllä on käyttäjiä
se on vaan harmi kun seinä välis jää vielä jotain puuttumaan
- Anonyymi
No eipä olis pitäny kirjottaa tuota tänne. Sori kaikille. 🙄
- Anonyymi
Ja NYT olet runkkari "neitsyytesi" onnellinen haltija ja vielä jopa heteroksi ilmoittaudut kokemustasi jakaessasi!
Mikset kertonut akallesi jos näin toimit ja annoit hänen odottaa!? Älä väitä että olet hetero kun olet runkkareiden kastia aina ja jatkossa! Ja muista se kun jatkossa muita ehkä tuomitset (homot) ym.! - Anonyymi
?? Eka kerta miesten vessassa!? Oletko naisten tiloissa tähän saakka asioinut!?
Miten ABC asemilla on arkkitehtuuri tuolla tavoin toteutettu jos yksilöiden paskarauhaakin voidaan häiritä näillä "holeilla?
Yhteys Sok.n palveluihin on paikallaan kun kameravalvonta ei tehoa?- Anonyymi
Justiin ollaan asiallisten homojen klubissa,samaa mieltä!
Glory hole- wc- seinien iloisen reikä aukkojen palvoja käyttäjät rangaistava!
Häpeä että nämä kaiken maailman pervojen anonyymit runkut nolaa kunniallisten asiallisten seksuaalivähemmistöjen maineen tasolle ja aikaan 50-60 v. taakse josta koko vapautus on lähtenyt käyntiin! - Anonyymi
ikävä kyllä abc:n asemilla nykyään tiili seinät välis mikä lie sorto onkaan imijöitä kohtaan
- Anonyymi
abc tehnyt nykyiset asemat tiili seinillä siis väärin niitä kohtaan jotka haluaa
- Anonyymi
on nykyään tehneet niin paksut seinät ettei saa reikiä eikä kunnon suihin ottoja tai perspanoja harmittelen
- Anonyymi
Joo, kerran työntyi ABC:n miesten vessassa kova kulli seinässä olevasta reiästä. Riisuin kengän jalastani ja annoin jöpöttimelle reippaan tällin neljävitosella lenkkarilla. Katosi kalu kiljaisun saattelemana ja kuului, kuinka joku rymisteli kiireellä viereisestä kopista ulos. 🤣
- Anonyymi
Oikein toimittu !
- Anonyymi
oisit vihdoin saanut mitä haluat ja teit noin
- Anonyymi
väärin olisit kerrankin saanut maistaa nyt kai harmittaa ei uutta tilaisuutta
- Anonyymi
Miesten on liiankin helppoa tyrkyttää sukuelintään
- Anonyymi
samoin mutta jäin koko päiväksi en laskenut kävijöitä leuka kipee pari päivää mutta uudestaan taas
- Anonyymi
Missäpäin Tampere/Pirkanmaata olet kokenut tämän, johtiko uusiin kokemuksiin eli pervoiluihin?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs meno vatipäillä siellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ihan hönö hullu olekkaan kun tajuut viellä missä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks siellä kimppa menos ei tarvi väli seinii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sielläkö sulla bileet
- Anonyymi
Ihan ehdottomasti hetero joo...
- Anonyymi
HÖPSÖ RANE = QUEER!
"Brittiläinen drag-kollektiivi House of Daze
Sana queer tulee englannin kielestä, ja tarkoittaa outoa tai epätavallista. Alun perin sitä käytettiin haukkumasanana ja halventavana terminä homoseksuaaleista, mutta ajan kuluessa sateenkaari-ihmiset ovat omineet sanan itselleen." - Anonyymi
oisin kyllä jäänyt ja odottanut seuraavaa
- Anonyymi
ekan kerran jälkeen istuin ja odottelin seuraavaa koko päivän olin vessassa varmaan 10 kullia imin tyhjäks
- Anonyymi
Missä tälläsiä vessoja on mistä kuulin saa suuhun
- Anonyymi
minä oisin kyllä jäänyt oottaan seuraavaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://armtown.com/H/Z3i7N6
- Anonyymi
Minä voisin antaa persettä.
- Anonyymi
minulle kävi samoin mutta tuli halu kokeilla miltä se tuntuis pepussa ilmeisesti miehestä ainakin koska laukes melkein heti peppu spermassa vaimon viereen autoon jospa seuraava kestäs pitempään kaipuu jäi
- Anonyymi
Mulle on tullu viimisien vuoden aikana kauhee himo mahdollisimman isoa kyrpää
Pelkkä ajatuskin kahdestä isosta kyrvästi käyttämässä mua naimassa suuhun ja perseeseen joka asennosta pelkkä ajatus saa kivikovaksi samantien.
En oo siis edes koskenut mieheen mut nykysin me3n aivan vitun kiimaan ku ajattelen kyrpää suuhun ja pesrseeseen
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157