Nyt on huono aika tulossa ja muutama vuosi sitten vastaavassa tilanteessa talo firmat eivät kyenneet maksamaan tukkejaan. Metsänhoito yhdistyksiä ajautui siksi konkurssiin. ONKO TUKKEJA MYYTYY VELAKSI KESKIPOHJAN MHY:ssä???
Vastaukset 7
- Anonyymi
Eivät ne ulkopuolisille kuulu
- Anonyymi
Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.
- Anonyymi
Sulla on jo yks ketju, jossa yksinpuhelua 500 viestin verran. Ei tarvi uutta enää, kun ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Perho on mielellään taannut hyvinä aikoina kahdesti talofirman lainoja. Toimiko Kannus samoin NYT HUONONA AIKANA , ja jopa mielellään maksaa lainat ?
- Anonyymi
Kannuksen valtuustossa ei taida olla " Hietaniemeä", joka kykeni järjestämään omaan firmaansa, talotehtaalle, kasi Perhon kunnan takaamaa lainaa ...
- Anonyymi
Avaaja voisi hengittää välillä kesken hurjan paatoksensa:)))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641703Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592