Halu runkata vierasta isoa 43v n
Onko kukaan halunut runkata vierasta miestä terv: 43v n
80
9162
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisko 19 cm siisti. Ukm 57
- Anonyymi
Uuuh.... miksipäs ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuuh.... miksipäs ei
Oletko mistä? Ukm 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä? Ukm 57
Länsirannikolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsirannikolta
Vaasa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä? Ukm 57
Hevon persreijässä trollaan
- Anonyymi
olen bi-mies mutta kyllä
- Anonyymi
saispa tuollasen peppuun vois olla ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsirannikolta
minä jalasjärveltä reikä putsattu tuu vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla väärä sivu poistu
- Anonyymi
tottakai tollasta imeskelis vanhempikin mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poistu idiootti tää ei oo sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen bi-mies mutta kyllä
Missäpäin mahdat olla ? Haluaisitko käsitellä käyrää tuppikullia 17 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee vittuu, täällä me pannaa
- Anonyymi
Prismasta saa edullisesti polkupyörän pumppuja, niissä hyvä imu.
- Anonyymi
onko sulla niin pieni että tollansen pumpun imu pää riittää
- Anonyymi
ei mahu jos omas mahtuu anna mennä vaan
- Anonyymi
Kiinnostaisiko iso Vantaalta ?
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki 🤣😅
- Anonyymi
kuinka iso ennen ku hyppään junaan
- Anonyymi
tottakai imisin ja peppua sais myös vois koitella rajoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki 🤣😅
mistä prkl nää idiootit eksyy näille sivuille pakene vuorille
- Anonyymi
Etkö pillua halua antaa?.
- Anonyymi
Vaimo ehdotti samaa, pistin pellolle heti🤣🤣
kukapa ei haluasi kosketella ja runkata isoa kalua
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
pienenpää on mukava ottaa sisääni ,mutta isoa on kiva runkata ja nuolla
pieni pepussa on kiva mutta suurempi tuottaa just sen kivun ennen kuin laukean jatkaa panoa koska just tullu suuhun
- Anonyymi
se on ihanaa tunne kun paisuu käsissä tai suussa orkun hetkellä vielä lisää saa suun täyteen täytyy nielaista
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
iso tuntuu kipeeltä aluks mutta sen jälkeen hurmio hyvä jos kaveri jaksaa pitkään taju lähtee oon kokenut sen mutta siihen tulee tulee kauhee halu uudestaan
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
kokemattomana kysyn. millanen sopii parhaiten peppuun, entä tissien väliin/korvaan?
- Anonyymi
Kävisikö 36 vuotias ja 22 senttinen?🤔
- Anonyymi
Mitenkähän olet mitannu?
- Anonyymi
vau tuo mahtas jo tuntua tänne vaan
- Anonyymi
mies haluis tuon peppuunsa useesti
- Anonyymi
jep jos lupaat panna useamman kerran että tietää saaneensa
- Anonyymi
kyllä varsinkin kun vaimonsa vieressä katsoo ja runkkaa mun peppua pakko kokeilla mahtuuko
- Anonyymi
just näin
- Anonyymi
kyllä mahtuu pieni kipu kuuluu asiaan sitten nautinto kun pallit peppua vasten
- Anonyymi
siinä on vaarana se että haluu löytää aina vaan isompaa
- Anonyymi
Olen kyl mies. Ja törmäsin yhteen mieheen iltahämärässä joka oli tullut tänne Ukiin turistina veneellä. Juteltiin siinä niitänäitä molemmat pikku humalassa, pyys mua paukuille veneeseensä ja suostuin. Tämä yli 60v mies kerto et oli eronnu yli vuosi sitten ja puute oli kova, siis paljon muutakin juteltiin sitä ennen. Huomasin kyllä et sillä komee pullotus sortseis ja sanoki et kun vaikka vaan runkkais sitä. Humalas sanoin et voisin kokeilla tehä sen. Se riisu ja oliki muhkee kalu vaikka velttona. Runkkasin sen kovaksi ja sil noin 18. 5 suonikas kyrpä. Tais mennä noin puol tuntia ku laukes runsaasti. kiitteli ja jatkettii juomista. Olin sen veneessä yötä ja aamulla tein sille uudestaan. Kiihottava kokemus.
- Anonyymi
kyllä mää oisin levittänyt jo peppuni tollaselle
- Anonyymi
Kyllä kiihottais.
- Anonyymi
olen mies olen runkkailu tuntematonta isoa kalua rannalla otin lopuksi vielä kaikki suuhun ja nielin kiitokset sain
- Anonyymi
minä kans imin tuntematonta kun tuli viittilöi kaverinsa rinkiin niin imin 4kundia tyhjäks
- Anonyymi
Metkoon tulossa Jämsään lauantaina, ois kiva päästä ensimmäistä kertaa runkkaamaan toisen miehen kyrpää. Itse 54 vuotias, pitää olla minua vanhempi, jos ei iso voisin antaa neitsyt peppua, ei kokemusta miehistä. Tapsa
- Anonyymi
Oishan se mukava päästä vieraan naisen runkattavaksi
- Anonyymi
anonyymille... Ota yhteys ja vastaa tähän niin saat toteuttaa mielihalusi ja mitä vain....
- Anonyymi
uima-hallissa se tulee väkisin kun katselee isoja kyrpiä ajattelee miltä näyttäis kivi kovana mahtusko peppuun ja suuhun
- Anonyymi
uima-hallissa onneks vessat voi ottaa suihin tai tarjota peppua suurelle kalulle
- Anonyymi
mustat miehet runkkaa aika estottomasti suihkussa jos huomaa että katselet helposti vinkkaa vessojen suuntaan monesti saanut imee ja myös peppuun suurta pitää olla avoimin mielin ja peppu putsattuna ite joskus vääntänyt suihku osan irti ja painanut letkun peppuuni meitä oli vain minä ja 3mustaa vessaan huuhtelin itseni ja sain kaikilta ihanaa
- Anonyymi
vieressä iso kulli ei voi mitään omakin kovettuu kontilleen suihin äkkiä tulee joskus hyvät treffit illaks
- Anonyymi
Vaimoni antoi käsihoidon vieraallemme ja kyllä mieheltä komeasti lasti lensi. Naimaan vaimo ei miestä päästänyt kun ei ollut ehkäisyä vaikka kovasti mies koitti vaimoni päälle nousta. Kyllä mies noinkin tyydyttyi ja sai sentään nähdä vaimon alastomana.
- Anonyymi
meillä sama homma mutta minä annoin peppuni vieraan käyttöön yhteinen nautinto
- Anonyymi
Lähde helvettiin?
- Anonyymi
tarvikko matka kaverin
- Anonyymi
Meetkö helvettiin lentämällä vai junalla??
- Anonyymi
sieltäkö sä kutsut
- Anonyymi
Mul on jo tissit reilu b ja tykkään pukeutua sukkaliiveihin ym
- Anonyymi
kyllä varsinkin kun vaimo katsoo vieressä ja yllyttää jatkamaan ja imemään
- Anonyymi
eillä kans vaimo ensin sitten minä suuta peppua isolle vaimo tykkää katsella ja joskus samalla imee mua kyllä tulee
- Anonyymi
N43v
En nyt ihan tämmöstä ajatellut...naisena haluaisin naisten näkökulmasta...siis miltä tuntuis ja pitäiskö sen olla iso...itellä ajatus tuonlaisesta jo kiihottaa- Anonyymi
Ei tällä palstalla saa kunnon vastauksia enään mihinkään. Tv. 22v kokematon miehen alku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä palstalla saa kunnon vastauksia enään mihinkään. Tv. 22v kokematon miehen alku
Olen huomannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ensimmäinen joka vastaa rehellisesti❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko missä päin suomea N43v? Tv. 22v kokematon miehen alku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko missä päin suomea N43v? Tv. 22v kokematon miehen alku
Rannikolla...pohjoisen puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rannikolla...pohjoisen puolella
Kaukana olet sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana olet sitten
Itse asun keskisessä suomessa. Tv. 22v kokematon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asun keskisessä suomessa. Tv. 22v kokematon
Kerro miltä tuntuis tällainen vanhempi...voisin kyllä hivellä sun kovaa kullia. T: n43v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miltä tuntuis tällainen vanhempi...voisin kyllä hivellä sun kovaa kullia. T: n43v
Varmasti tuntuisi taivaalliselle teidän käsi mun kokemattoman kullin päällä. Tv. 22v kokematon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tuntuisi taivaalliselle teidän käsi mun kokemattoman kullin päällä. Tv. 22v kokematon
Yksin taas höpötellyt omiaan
- Anonyymi
Aloittaja, täällä olisi 38 vuotias ja 19 senttinen kalu.
- Anonyymi
Tervtuloa Vantaalle ,vieraat naiset ,runkkaamaan kaluani , vaikka vain yhdellä kädellä saa myös maistaa..
paksuhko ja hieman käyrä vasemmalle
vaikkapa autossa
wellcome
reiska 50 - Anonyymi
Jos oot pk seudulta ,voin antaa 18senttiseni kätees, vaikka Munkkiniemen kallioilla.
Autossakin käy jossain rauhallisessa paikassa.
Göran50v1778818 - Anonyymi
Naista nähnytkään
- Anonyymi
Mun hellu ainakin nauttii moisesta. Olisi mukavaa päästä itsekkin vieraan runkattavaksi
- Anonyymi
Kerran on sattunut kun automatkalla alkoi kusettamaan niin poikkesin levikkeelle kuselle. Kävelin siitä hieman että oli järvi näköala. Ajattelin vielä runkata mällit pensaaseen ja vetelin kaluani, kun lähes vierestä kuului ääni. Nainen istui kivellä ja katsoi kun runkkasin. Kerkesin ajatella että voi helvetti, kun nainen nousi ja kysyi voiko hän tehdä sen loppuun. Mumisin jotain vastukseksi ja tämä arviolta kolmekymppinen nainen tuli viereeni ja alkoi sivellä kaluani. Hän sanoi, anna tulla vaan ja runkkasi. Minulla lensi useita kertoja lepän oksille. Nainen otti taskustaan nenäliinan ja pyyhki sormensa siihen ja antoi sen minulle. Sanoin että kiitos ja nainen naurahti että olepa hyvä, kyllä sulta tulikin. Sitten hön sanoi heippa ja lähti kulkemaan pois päin ja minä käsitin lähteä äkkiä ja auto liikkeelle. Tapahtui joskus 90 luvulla.
Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386