2 paranormaalia unia (toinen erityisesti voi olla mielenkiintoinen!)

Anonyymi

1.uni = lennän koko ajan noin 10 metrin korkeudella ja välillä noin 30 metrin korkeudella puiden latvojen yläpuolella hieman. Pitää väistellä sähkölinjoja ettei niihin törmää. Liikun noin 15 metrin korkeudessa kaustisen kunnasta noin 150-200 kilometrin tuntinopeudella kohti toholampia. Sitten kun saavun ilmateitse toholammin keskustaan niin pitää yrittää väistellä ettei törmää kauppoihin ja muihin liikerakennuksiin. Jonkun urheilukentän liikerakennukseen hieman törmään ja seinän tiiliseinää lähtee mukana pois. Sitten toholammin kadulla käveltyäni sanon yhdelle naiselle että minäpä osaan lentää niin hän nauraa ja sanoo että oletko joku hullu niin sitten mä lennän ja tämä nainen säikähtää isoon ääneen kiljuen ja poistuu juosten paikalta. Uni päättyy siihen.

2.uni= olen mennyt aikakoneella ajassa taaksepäin vuoteen 1993 jossa kerron ala-asteen vitosluokalla kaikille luokkatovereilleni luokan edessä opettajan myös paikalla läsnäollessa että olen tullut aikakoneella takaisin vuoteen 1993 ja minä elän oikeasti vuotta 2022. Sitten koko luokka purskahtaa isoon nauruun. Sitten mä sanon että älkää nauratko sillä kohta minä katoan pois paikalta kun lasken kymmeneen jonka jälkeen ette näe minua enää. Sitten herään unesta laskettuani kymmeneen. Sitten vaivun takaisin uneen ja palaan takaisin aikakoneella vuoteen 1993 ja samaan koulupaikkaan ala-asteella samalle oppitunnille niin oppilaat kavahtaa ja suurin osa luokassa pyörtyy säikähdysksestä ja epäuskosta ja mikko sanoo että olet sä sitten ihan oikeassa mutta kyllä sun täytyy olla jotenkin outo ja paranormaali ihminen. Taas kohta lasken kymmeneen ja palaan aikaan 2022 eli tähän hetkeen. Tässä hetkessä palattuani kerron yliopiston väelle että aikakone jonka yliopiston tutkijat rakensi on toimiva sillä voitte itsekin kokeilla sitä.

0

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        441
        4748
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1692
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        92
        1425
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        52
        1336
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        22
        1286
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        50
        1161
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1065
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        980
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        56
        857
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        60
        839
      Aihe