Kuka märkäkorva ostaa Suzukin

Anonyymi

Tuo automaailman mosse, Suzuki. Kuka sellaisen meinaa ostaa kun hinnatkaan eivät poikkea muista halpisautoista. Ostakaa ennemmin Renault kuten minä tein. Suzukia vaivaa tunniton ohjaus ja sen kyllä huomasi kun kävin koeajamassa auton.

10

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin olet huumoromiehiä/naisia. Suzukin tilalle muka reistaileva, ja kalliita vikoja jatkuvasti omaava Renault! 😆

• Anonyymi

Mistä noita vikoja oikein keksit Relluun, voi sinua onnetonta poikaa.

• Anonyymi

Vai vielä "rellun pippana" käyttö autoksi! On tosiaan huumoria pojalla!! 😂

• Anonyymi

On Suzuki parempi kuin esim. meillä niin suosittu Toyota.

• Anonyymi

"Anonyymi 09.08.2022 16:15"

- Jospa kävisit parturissa, laittaisit Tinderiisi uuden profiilin ja ennen kaikkea ottaisit noissa muissa ketjuissa annetuista neuvoista vaarin niin saisit kukaties elämääsi sisältöä.
      - Suihkunraikkaana ja hampaat hyvin harjattuna siisteissä vaatteissa sitten liikenteeseen. Eikä daamille sitten sanaakaan mistään ohjattavuudesta. Paitsi jos haluat nähdä, miten nainen nauraa niin, että tulee pissat housuun.

• Anonyymi

Tindermies taas vauhdissa. Kuullut jistain tuon maagisen sanan ja toistaa sitä täällä. Tosiasiassa on itse pieruverkkareihin ja hankkijan lippikseen pukeutuva pyylevä mies. Käy ehkä kerran vuodessa suihkussa ja käyttää niitä ruskean keltaisia kalsareita ympäri vuoden. Niin asiasta toiseen. Joko jo potuttaa suzukin heikko ohjaus. Heheheheh

• Anonyymi

VMP kaikki suitsukit ja daciat. Ostajat hölömöjä. Puuttuu mukavuus, jämäkkyys ja varusteet.

• Anonyymi

Puuttuu myös elinikäinen maksaminen osamaksu erissä, ja remonteissa!! 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuttuu myös elinikäinen maksaminen osamaksu erissä, ja remonteissa!! 😆

VMP. AI DACIAAN EI TULE REMONTTEJA? Nyt sul on mennyt puurot ja vellit sekaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe