Se on yhtä helvettiä sen jälkeen kuin sua injektoidaan suhun mulle pakotettiin sitä ilman syytä vaikka olin jo parantunut koska venäläislääkäri halus bonarii omaan taskuun sen 3000e niin laittoi tahalleen että sairastan skitsofreniaa mikä otettiin myöhemmin pois.. pistää häpeemään millä tasolla suomen mt palvelut on ja kyseinen itseään muita ylläpitävä lääkäri on syyllistynyt moneen hoitovirheeseen ja kiusaa ahdistelee potilaitaan ja ylilääkäri sano että hänestä pidetään. Ehkä hoitajat mutta olen jutellut monien potilaitten kanssa ketä tämä lääkäri on onnistunut kiduttamaan. Pliis älä missään nimessä ota xeplion injektiota siitä seuraa 3kk helvetti valve unia hajanainen olo hirveä usva masennus et pysty pysymään paikoillaan päivisin ku tuntuu että jalkoja on pakko liikkua. Hirvee myrkky mikä on tuottanu john and johnson jotka ei osaa hommansa laitto myös covid rokotteita liikkeelle mikä on johtanut moneen kuolemaan verentulppien takia ja myös kyseinen yhtiö on kounuttanu turhaan ihmisiä opiaatteihin. Täysrikollisii kyseisen lääkkeen valmistajat.
Joku vaikutusvaltainen psykiatri poista xeplion suomesta ja heti!
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle juuri pyynnöstä ei vaihtoi risperidonin xeplion injektioon. On ollut ennenkin käytössä. Maanantaina eka 15 mg injektoidaan ja olen tyytyväinen. Sairastan skitsofreniaa
- Anonyymi
kyllä olette ajattelemattomia jos uskotte suulla tehtyjä diaknooseja ja suulla tehtyä tiedettä nimeltä psykiatria, ei pienintä tieteellistä todistetta esim.labraa koko psyyken olemassa olosta.
eli teiltä lääkitään olematonta psyykkeä ja olemattomia tauteja rahan takia, jota big farma ja apteekkarit saa.
ne on vain big farman palkkaamien gurujen mielipiteitä joita te uskotte tieteeksi ja uskotte suulla tehtyjä diaknooseja, se on varma mielisairauden merkki, jos uskoo teorioita, joista jokainen on vain gurun (darvin, marx, freud jne) mielipiteitä, joihin huijarit on saaneet valtionkin uskomaan, että se maksaa kansansa tuhoamisen.
- Anonyymi
Otetaanpa uudestaan. Pyynnöstäni risperidon vaihdettiin xeplioniin. On tuttu lääke. Maanantaina eka 150 mg inhektoidaan
- Anonyymi
Minulla on mennyt xeplion jo vuosikausia, enkä minä huomaa mitään ihmeellistä. Kolesterolit on huipussaan, mutta se täytyy vain kärsiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1116808Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26094678Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243074Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1351292- 471245
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.116978Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49892Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e32861Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27833