Ihastuksen peilaaminen

Anonyymi

Matkitteko tai kopioitteko ihastuksenne käytöstä tai vaatetusta? Liittyykö tämä ihastumiseen?

28

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytöstä en. Vaatetusta en. Miksi pukeutuisin tai käyttäytyisin samalla tavalla? Minä olen oma itseni ja hän on sellainen kuin on.

    • Anonyymi

      Naiset tekevät sitä peilaamista.

      • Anonyymi

        Eli pukeutuu kuin mies ja kävelee haarat levällään pallejaan varoen, 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pukeutuu kuin mies ja kävelee haarat levällään pallejaan varoen, 😂😂😂

        Jätetään se pallien varominen kuitenkin laskuista. 😂


      • Höpsistä, joku voi tehdä. Ei monikkomuotoa kiitos.


    • Anonyymi

      Muistan aikoinaan miehen matkineen kirjoitustyyliäni, ja aika hyvin peilattiin myös toisiamme, eli toisinsanoen oltiin kuin hullun mulgut hiljaa vierekkäin maaten. :D Toki muutakin tapahtui siinä välissä mutta noh.... Niin.

    • Anonyymi

      Mä olen aina miettinyt samaa, jotenkin outoa et jotkut ”matkii” ihastustaan. Sen voisi nähdä niinkin että ovat todella kateellisia kun pitää matkia, mitenköhän on?

      • Anonyymi

        Tuskin kateellisuudesta kyse, ehkä sellainen alitajuntainen halu olla "yhtä" ja kokea yhteenkuuluvuutta jollain tapaa.


    • Anonyymi

      Puhetyyliä ehkä vähän, mut tuskin kuitenkaan asentoja, se vois näyttää hassulta...

    • Anonyymi

      On kuin peilikuva ! Oih

      • Anonyymi

        Reps


      • Anonyymi

        Nenä pus


    • En mä itseäni kadota, vaikka ihastun tai rakastun, enkä matki toista. Kumpikin on semmoset kun on, ittenään ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Ollaankin kuin kaksoset.

    • Anonyymi

      No ei se mies vielä hame päällä tullut vastaan.

      • Anonyymi

        Tulin et vaan tunnistanut katsoit vaan et ompa kaunis ihan kuin minä itse.😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin et vaan tunnistanut katsoit vaan et ompa kaunis ihan kuin minä itse.😀

        No siis ihan niin kuin peiliin katsoisi, onko tämä sitten narsismia? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis ihan niin kuin peiliin katsoisi, onko tämä sitten narsismia? :D

        Sinä matkit minua

        Muistan

        Se oli ällistyttävää

        Et varmaan huomannu ite

        Aatteleppa ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä matkit minua

        Muistan

        Se oli ällistyttävää

        Et varmaan huomannu ite

        Aatteleppa ite

        Sinua halua kukaan matkia, suljetulla niin kivaa tuskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis ihan niin kuin peiliin katsoisi, onko tämä sitten narsismia? :D

        Mitä toi noi tarkoittaa toi noi narsissi. Ei kai se vaan oo mikää tauti? Toi noi mulla oli kerran jos toi noi on ihottumaa niin pakaroissa semmottiis punertavaa paukamaa mut se lähti ku toi noi vaihdoin kalsarit.🤔


    • Anonyymi

      Tää on tosi yleistä. Erään käytöksestä paljastui se siitä kun alko käyttää samaa puhetyyliä ja kirjoitustyyliä ihastuksensa kanssa. Että kyl se näkyy ulkopuolisillekin.

      • Anonyymi

        Sattumaa, tai herkän ihmisen toisiin ihmisiin samaistumista. Ei siis kyse tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumaa, tai herkän ihmisen toisiin ihmisiin samaistumista. Ei siis kyse tunteista.

        Ei kun nimenomaan oli kyse ihastuksesta. Se ei vaan ollut viel siinä vaiheessa julkista.


    • Anonyymi

      En kyllä lähe ihastuksen puokeutumistyyliä matkimaan itse... Tosin idoleiden kohdlla noin voi kyllä olla... Mut mulla ei idoli ihastusta oo ellei yks saksalaislaulaja oo sitä... Ä
      Minä oon kyllä saanu tehtyä kummasti miehistä rokkareita tai metalisteja... Tyyliikäämpiä mitä olivatkaan Kumma juttu... 😎
      Näin klopella tai mihillä jotka juoksee mun peräs...

      Eleitä ilmeitä kirjoitusta katsetta ja puhetapaa sen siaan kyllä tullu matkittua...
      Ja sitä tapahtui aikanaan kyllä et aloin kuunteleen samantyylistä musaa tai tykäämään tai tekemään tai harrastaan asioita joista hän pitää ... Näin siis nuorena... 😄
      Voi niitä aikoja.... ❤️

      Nyt aikuisena kohti keski-ikää mennes teot on vähäeleisempiä selvästi... Mutta kerron myös tykkääväni paljon suorenmin ja nopeammin kkun silloinkun oli ujo teini....
      Ihastuksilla on taipumus tuoda ihastuneeseen itseenki ja ihastuneen elämään joitain uutta ja kivaa mukana mitä ei ennen ollu...
      Ainaki nuorena oli niin...

      Ja vielä se et ihastuksen kohde voi olla toinen ihminen tai ihan mitä tahansa muutaki....
      Niitä tulee ja menee...

      Tärkein asia on et nautit ku on nii kivaa ....

    • Anonyymi

      Ihminen peilaa toisen ihmisen eleitä, jos on kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Tämä tapahtuu alitajuisesti. Eli jos vaikka hipaiset poskeasi, kiinnostunut tekee seurassasi samoin, Tai jos otat tietyn asennon (esim. jalat vähän levällään ja vaikka heiluttelet käsiäsi), niin hän tekee samoin. Mutta fiksummat osaa tätäkin käyttää hyväkseen eli kun tietävät, että peilaaminen tekee ihmisestä toisen silmissä kiinnostavamman, niin he alkavat tietoisesti matkimaan toisen elekieltä. Tässäkin on vaara, että se matkiminen näkyy eli ei pidä liioitella. Alitajuisesti se tapahtuu hyvin luonnollisesti.

      Tuosta pukeutumisesta en osaa sanoa. Ehkä samanvärinen asuste tai paita voi vielä mennä, mutta kuten jo joku kirjoitti, niin en usko, että mies rupeaa pukeutumaan mekkoon naisen takia tai että nainen rupeaa käyttämään miehille suunnattua hajuvettä, koska miehellä on sellaista. Toki siis mies saa käyttää mekkoa, onhan noita skottilaisia kilttejä kuitenkin olemassa ja miehet muutenkin olivat ensimmäisiä ihmisiä, jotka alkoivat mekkoja käyttämään.

    • Anonyymi

      Mulle on tarttunut häneltä mm. hauskoja sanavalintoja ja ääntämyksellisiä tapoja.

    • Anonyymi

      En kumpaakaan. Miksi pukeutuisin naiseksi?

    • Anonyymi

      Pieniä asioita joo, käsiliikkeitä, sanavalinnat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe