Voi ei, nyt se sitten tapahtui mitä pelkäsin.. Loiri on poissa.
Vesa-Matti Loiri on kuollut !
46
1315
Vastaukset
- Anonyymi
Rauha hänen sielulleen. Rehellisyyden nimissä rupesi ällöttämään "Loiri palvonta".
- Anonyymi
Narsistia harmittaa aina, kun toinen saa arvostusta ja huomiota. Loiri ansaitsi kaiken, narsisti ei mitään. Narsisti on tyhjä paskanpuhuja
- Anonyymi
Juuri näin. Harva ihminen saa edes maalisuoralla osakseen palvontaa kuten Loiri sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistia harmittaa aina, kun toinen saa arvostusta ja huomiota. Loiri ansaitsi kaiken, narsisti ei mitään. Narsisti on tyhjä paskanpuhuja
Kukas alkaa nyt loirottaa, kun Loiri lähti.
Varmaankin Hedberg kun on samoissa mitoissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Harva ihminen saa edes maalisuoralla osakseen palvontaa kuten Loiri sai.
Vaikka näki ufoja. Väitti irtautuneen ruumiistaan sekä käytti huumeita
Omallatavallaan hieno mies , mutta jokin pimeä puolihan hänessä oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka näki ufoja. Väitti irtautuneen ruumiistaan sekä käytti huumeita
Omallatavallaan hieno mies , mutta jokin pimeä puolihan hänessä oliAino Kassisen oppipoikahan Vesku oli nuoruudessaan.
- Anonyymi
Eilen lähti Jussi Hakulinen, ja tänään LOIRI.
- Anonyymi
Ei ole, eikä tule toista Loirin kaltaista lahjakkuutta!! R.I.P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, eikä tule toista Loirin kaltaista lahjakkuutta!! R.I.P
Näin on, suuri persoona ja lahjakkuus Vesku oli,rauha hänen sielulleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, suuri persoona ja lahjakkuus Vesku oli,rauha hänen sielulleen.
No jäähän meille vielä Martina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jäähän meille vielä Martina
Älä unohda tuksua
- Anonyymi
Hyvää matkaa Vesku. Kiitos kaikesta.
- Anonyymi
Suuri taiteilija on poissa.
- Anonyymi
Tervon jarin mukaan syynä Loirin menehtymiseen ruokatorven ja maksan syöpä.
Myös jope Ruonansuulla ruokatorvensyöpä kuolinsyy.
Molemmilla diapetes ja laihdutusleikkaus.
Jotenkin aavistin jo ennen kun ilmoitettiin kunnon romahtamisesta.
Syvimmät osanotot läheisille.
Loirin Nocturne sopisi tähän tilanteeseen- Anonyymi
Molemmilla oli äärettömän huonot elämäntavat, röökiä, viinaa ja liikkumattomuus, ihmeen kauvan Loiri silti eli, nuorena urheili paljon, mutta jätti liikkumisen jossain vaiheessa.
Hienoja taiteilijoita olivat molemmat. - Anonyymi
Ne ei ole mitään syöpää kaikki kun värjäytymiä ja muita ei kaikki kasvaimia ole voi olla muita luomia syyliä mitä ihminen syö niitä elukoista tulee. Salmiakki värjää suolet mustaksi. Mausteet lisää ruokahalua parempi totutella hyvin vähään maustamiseen.Juusto on pelkkää rasvaa.
- Anonyymi
Vanhat ja sairaat kuolee, faktaa.
- Anonyymi
Jokainen vuorollaan . Oli ikä mikä tahansa
Hän oli kyllä todellinen persoona
Ihailin häntä aina
Lämmöllä ajattelen omaisia jotka jäävät häntä ikävöimään
- Anonyymi
Hyvää taivasmatkaa Vesku.
- Anonyymi
Lahjakas, lahjakas Loiri! Kiitos monista nauruista ja myös itkuista!! R.I.P
- Anonyymi
Matka kohdistuu fossiiliseen turpeeseen, ja arpomalla!
- Anonyymi
No niin me kaikki kuollaan ja siinä välissä eletään.
- Anonyymi
Onpa kiva, että kerroit!
Kaikki eivät vaan ole niin muistamisen arvoisia, kuin moniosaaja, lahjakas Loiri. - Anonyymi
Tuo on totta! Elämä on ekaksi elettävä, loukkaamatta, satuttamatta ketään, ei edes itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva, että kerroit!
Kaikki eivät vaan ole niin muistamisen arvoisia, kuin moniosaaja, lahjakas Loiri.Kaikkia menehtyneitä ei onneksi julkisuudessa muistella, mutta esim. Vesku, varmaan on muistelun ansainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva, että kerroit!
Kaikki eivät vaan ole niin muistamisen arvoisia, kuin moniosaaja, lahjakas Loiri.Moni osaa toistaa, mitä on kuullut tai lukenut, moniosaaja on kuollut
Oks muuten mitään tietoa, että vainaja oli multiosaaja
- Anonyymi
Yksi harvoista. Taiteilija, jollaista ei ole toista Suomessa. ❤️💔
- Anonyymi
Kesti paremmin viinaa kuin Juice. Käyttikö enemmän lantrinkeja, jotain juicee mahdollisesti?
- Anonyymi
Taiteilija on kuollut on ällöjen ylisanojen aika, suurin ja kirkkain tähti pohjolan taivaalla mitä koskaan tulee...,kirjoitti Tervo joka kirjoitti elämänkerran, melkoisen ilmelää kyllä.
- Anonyymi
Hän oli monilahjakkuus. Siihen ei moni tollo pysty, vai kokeiletko.
Hänelle rauha, tai Spede tehnyt jo uuden, mistä emme tiedä mitään.
Löytyy aikanaan arkistosta.- Anonyymi
Veskun ja Paulan duetto: eilen kun mä tiennyt en.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veskun ja Paulan duetto: eilen kun mä tiennyt en.....
Tämä, kumpikin kyyneleet silmissä, ikää kummallakin, kuunnelkaa, kertoo oleellisen.
- Anonyymi
Mitä sävellyksiä tai sanoituksia tämä monilahjakkuus on tehnyt?
Sudetkin osaa ulvoa. - Anonyymi
EI TUOSSA NYT MITÄÄN SUUREMPAA VAHINKOA, HYVIN ON JOUTANUTKIN.
- Anonyymi
Loirin mielijuoma oli konjakki, ja sitä kului paljon.
- Anonyymi
juuri sama ♥️💕
- Anonyymi
juuri sama minullakin mielessä 💕♥️
- Anonyymi
niinkun alun jutus ja että olisikin vielä olemassa💕
- Anonyymi
Loiri ei tehnyt minkäänlaista taidetta, vai tekikö?
- Anonyymi
Loiri nimenomaan tulkitsi persoonallisella tavalla runoja ja musiikkia. Kyllä hän oli erikoinen ja todella monipuolinen esiintyjä ja taiteilija. Vesa-Matin kaksi nuorta poikaa Sampo ja Ukko sekä hänen tyttärensä Jenna Loiri kaipaavat isäänsä. Samoin kuin monet monet muut ihmiset.
Loiri on poissa. Emme tiedä missä hän on niin kuin emme tiedä muistakaan pois nukkuneista. Nukkuvatko he vai ovatko he jossain toisessa olomuodossa olemassa. En minäkään tiedä, mutta minulla on sellainen käsitys että kun ihmisen keho kuolee niin se kuolee. Sen sijaan ihmisen astraalikeho jatkaa elämää jossain. En tiedä, jostain olen vain tällaisen käsityksen saanut.
- Anonyymi
Laskiko loirot housuun kuollessaan? 💩
- Anonyymi
Kertaalleen laski ja nosti
- Anonyymi
Lepää rauhassa Vesku. Olit hyvä ystäväni ja hieno ihminen.
- Anonyymi
kpålö
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749