Vesku Loiri in memoriam

Veskukin sai käsittää elävän uskon jo maaliskuussa.

Hyvää taivasmatkaa Vesku

Kaipauksella me<3

34

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt on taivaassa helvetti irti.
      En taho moiseen ollenkaan.

    • Anonyymi

      Onhan nimessä ainakin VL isolla, joten pääsi taivaaseen. T. Vesku Lestaloirunonen

    • Anonyymi

      Jos tuo aloituksen "uutinen" Veskun tilanteesta on totta, siis ennen kuolemaa, niin aivan ihan asia, hänen kannaltaan, joten älkää ihmeessä irvailko tieten tai tietämättään, koska onnellinen loppu hänellä ollut !
      Siunattua kotimatkaa hänelle ja osanotto omaisille !
      Rakkaat lähtevät, jää tyhjä tila muistojen asua ! <3

    • Anonyymi

      Kulttuurillista omimista?
      Tuskin Veskukaan niin sekopää vielä oli että olisi vajonnut uskovaiseksi. Toisaalta sama se on loppuliu'ussa millä sitä päänsä sekoittaa.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä trollailusi menee jo liian pitkälle. Olet kyllä säälittävä trollinriepu!

      • Anonyymi

        Alottajan mielestä lähes kaikki edesmenneet Suomen pressatkin on tehnyt parannuksen vaikkakaan ei mun tietoon ole tullut kun yks varma tapaus Risto Ryti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottajan mielestä lähes kaikki edesmenneet Suomen pressatkin on tehnyt parannuksen vaikkakaan ei mun tietoon ole tullut kun yks varma tapaus Risto Ryti.

        ryti, svinhuvud, kallio, kekkonen ja koivisto tekivät parannuksen ennen kuolemaansa. ahtisaarikin on kiinnostunut tästä uskosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ryti, svinhuvud, kallio, kekkonen ja koivisto tekivät parannuksen ennen kuolemaansa. ahtisaarikin on kiinnostunut tästä uskosta.

        Kyllä tekivät, mutta tekivät parannuksen Jeesukseen, joka takaa pelastuksen.
        "parannuksen armo" lestadiolaiseen, ei ole vielä tie mihinkään.
        Jeesuskihan sanoo; Matt 7;22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Teillä on vain Jeesuksen nimi, ei muuta, kristitty on kastettu ja liitetty Jeesukseen, oksana Häneen Viinipuun runkoonsa.

        Kaiken kristitty tekee JEESUKSESSA, ei pelkässä nimessä, se on pakanoiden suussa sanahelinää.

        Uudessa Testamentissa on useita jakeita, jossa Jeesus sanoo; Minun nimessäni, sen käyttö on mahdollista vain, kun on Jeesuksen oma, ja elää Hänessä.

        Esim; Mark. 9:37 "Joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa LUOKSEEN MINUT. Ja joka ottaa minut luokseen, ei ota minua, vaan sen joka on minut lähettänyt."

        Tai Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä MINÄ OLEN heidän keskellään.

        Ut;ssä ei ole jaetta, jossa puhutaan vain "Jeesuksen nimessä" aina on mukana objekti.

        Kun Welluille on vaikea lausua Jeesuksen, kaikki valtiaan nimi sekä eivät ole oksana Hänessä, joutuu kiertämään asian ja "keventää" asiaa vain Hänen nimessään, vailla itse Jeesus- suhdetta.


    • Anonyymi

      On kyllä ihana asia, jos Vesa-Matti Loiri on käsittänyt uskon asiat ja saanut syntinsä anteeksi! Jumalalle on kaikki mahdollista ja Suomessa on edelleen etsikon aika, jolloin Jumala vielä kokoaa huomaansa heitä, jotka Häntä tosissaan etsivät. Jokaiselle on tie Jumalan valtakuntaan edelleen avoin, mutta ihmisen täytyy itse haluta vastaanottaa evankeliumi ja alkaa uskoa.

      • Anonyymi

        Se etsikko aika oli ja meni mikä juutalaisille oli annettu ennenkuin tappoivat Jeesuksen.


      • Anonyymi

        Jumalauta lesta on kuin saatana syyttämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se etsikko aika oli ja meni mikä juutalaisille oli annettu ennenkuin tappoivat Jeesuksen.

        Kerro se juutalainen, joka ristiinnaulitsi Jeesuksen?
        Kyllä Roomalaiset Hänet tappoi, hieman järkeä kirjoituksiisi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kerro se juutalainen, joka ristiinnaulitsi Jeesuksen?
        Kyllä Roomalaiset Hänet tappoi, hieman järkeä kirjoituksiisi.

        Raamattu kertoo, että Pilatus koetti päästää Jeesuksen vapaaksi, mutta silloin juutalaiset uhkasivat panetella Pilatusta keisarin hovissa, ja sanoivat: "Tulkoon hänen verensä meidän ja lastemme päälle!"
        Joten ylipapit ja kansanjohtajat olivat syyllisiä Jeesuksen kuolemaan. Ja minä myös olen syyllinen. Ei vääristellä totuutta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo, että Pilatus koetti päästää Jeesuksen vapaaksi, mutta silloin juutalaiset uhkasivat panetella Pilatusta keisarin hovissa, ja sanoivat: "Tulkoon hänen verensä meidän ja lastemme päälle!"
        Joten ylipapit ja kansanjohtajat olivat syyllisiä Jeesuksen kuolemaan. Ja minä myös olen syyllinen. Ei vääristellä totuutta!

        Naulitsivatko he Jeesuksen, ei vaan Rooman saastainen armeija.


    • Anonyymi

      Sitä vaan mietin et miten kaikki voi päästä taivaaseen?

    • Anonyymi

      Aloittaja ei itsekään ole oikea vl. Sellaisia aloituksia laittaa.

    • Anonyymi

      Aloitus pyyhitään vessapapruun

    • Anonyymi

      Helvettiin joutuu kaikki lestahellarivapari synagogat

    • Anonyymi

      Ketkäs ne nyt ovat niitä tuomitsevia ihmisiä täällä !?
      EI mitään sydämen sivistystä, kun kirjoitellaan juuri kuolleen henkilön poismenosta, kyllä on julmaa !!
      Saisitte hävetä !! Jokaiselle meille tulee joskus matkan päätepiste, voi tulla yllättäenkin !!

      • Anonyymi

        Oliko tuo uhkaus?! Taitaa tulla poliisiasia..


      • Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo uhkaus?! Taitaa tulla poliisiasia..

        Olet todella naurettava. Anna ensin Poliisin tutkia lahkosi, siinä menee vuosia, että saadaan kaikki lestat vastuuseen teoistaan.


    • Anonyymi

      Loiri taisi olla itämaisiin uskontoihin kallellaan. Karmaa, jälleensyntymistä... Mutta jos hyvä tuuri käy, niin Vesku syntyy uudelleen vanhoillislestadiolaiseen perheeseen, luomakunnan huipulle, josta onkin sitten suora tie Jumalan kotiin.

      • Sinne ei ole muuta tietä kun Jeesus, Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Tästä johtuen, ei yhdelläkään Wellulla ole Jumalaa.


      • Anonyymi

        Veskuhan on luvannut lähimmille ystävilleen, että hän kuolemansa jälkeen, henkiolentona, tulee jollakin veskumaisella tavalla muistamaan heitä.
        ( jos se vain on mahdillista )
        Saapa nähdä missa alkaa ensiksi kuulua käkätystä, kaatumisen kolinaa, laulamista tai huilun soittoa itsekseen.
        Sanotaanhan, että henkiolennot olisivat siellä missä ihmisinä ollessaan ovat kokeneet suuria tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veskuhan on luvannut lähimmille ystävilleen, että hän kuolemansa jälkeen, henkiolentona, tulee jollakin veskumaisella tavalla muistamaan heitä.
        ( jos se vain on mahdillista )
        Saapa nähdä missa alkaa ensiksi kuulua käkätystä, kaatumisen kolinaa, laulamista tai huilun soittoa itsekseen.
        Sanotaanhan, että henkiolennot olisivat siellä missä ihmisinä ollessaan ovat kokeneet suuria tunteita.

        Joissakin vanhoissa rakennuksissa sanotaan olevan omat kummituksensa.
        Ovatko nämä kummittelijat olleet eläessään sitten pahoja vai hyviä ihmisiä?
        Oletteko koskaan kuulleet vanhoillislestadiolaisena kuolleen " hänestä jäi todistus Jumalan valtakuntaan jne" tulleen kummittelemaan kotiinsa, kirkkoon rauhanyhdistyksille tms?
        Entä nämä television katsomisesta, väärään henkiin menemisistä syytetyt " helvetin matkalaiset"? Ovatko he tulleet henkiolentoina johonkin paikkaan?


    • Anonyymi

      nyt huutomerkittäjälle kiitos, oikeaa asiaa

    • Anonyymi

      Tottahan ne hihuli nilviäiset tekevät.hyökätään ihmisen kimppuun heikoimmalla hetkellä valmiiksi kirjoitetut testamentti paperit mukana. Vain allekirjoitusta vaille.

      • Anonyymi

        Tuohan on saalemin kauraa.


    • Anonyymi

      Linkki?

      • Anonyymi

        me ollaan se lähde, se on taivaasta kuultu.


    • Anonyymi

      Vesku Loirilla oli kyllä uskovaisia sukulaisia tiettävästi ainakin Porin suunnalla mistä hänen äitinsä oli kotoisin. Toivottavasti olivat veskuun yhteydessä ennen hänen kuolemaansa ja julistamassa evankeljumia hänelle.

      • Anonyymi

        Ei "EVANKELJUMI" vaan evankeliumi.

        Kelju = puhekieltä ja tarkoittaa samaa kuin kiero, ilkeä, hankala, harmillinen, vastenmielinen, ikävä, tylsä, kurja, kenkku. Esimerkiksi: Kelju mies.

        Evankeliumilla ei ole mitään tekemistä keljumin kanssa.


    • Anonyymi

      Vesku oksensi kun kerroin uskonveljien toimintatavoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe