Oletko menossa naimisiin miesstripparin kanssa vain lööppijulkisuuden vuoksi? Kuinka turruttaa pää ennen häitä? Kuinka kännissä on soveliasta olla alttarilla? Tämä ja paljon muuta How to get drunk before your wedding kurssilla. Lisäksi käsittelemme autolla ajamista humalassa. Alennusta #whitetrash koodilla -40% hinta 19€. Kesto 21 päivää, startataan tänään kello 17!
How to get drunk before your wedding like Marttiina
Anonyymi
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Yks tosi hjyväö vinkki minkkä itte sain oli et täytys olla joku saattamassa alttarille et pysyys pystyssä et ei lähe hoiperteleen pitkin kirkkoo,,
- Anonyymi
Alko maistuu edelleen,näkeehän sen jumpparin tuloksista kisois,,,tai maksettuna kakka ja pissa meiningeissä
- Anonyymi
Aloitetaanko puun ympäri juoksemisella?
- Anonyymi
Ennen vai jälkeen kun on vedetty pullo valkkaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211