Rakastan sut

Anonyymi

pikkunallelle pikku suukko ja isommalle iso halaus ja tämä viesti. Se edellinen on jo täys. Nallestaan hehkuvalta.

134

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos ihanin :) Ja te muut, teidän kommentit on inhottavia

      • Anonyymi

        Ole hyvä vielä ihanampi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vielä ihanampi :)

        Ja joo pusut kyl tuntu, molemmat :) Oikee pitkä suudelma sinne sulle takas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo pusut kyl tuntu, molemmat :) Oikee pitkä suudelma sinne sulle takas :)

        Tunsin sen, tuntu ihan varpaissa asti. Kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin sen, tuntu ihan varpaissa asti. Kiitos :)

        Se oli olikin pitkä suudelma, ihan huulilta alkaen koko kehollee, ihan joka paikkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli olikin pitkä suudelma, ihan huulilta alkaen koko kehollee, ihan joka paikkaan...

        Siltähän se tuntuukin nyt kun sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli olikin pitkä suudelma, ihan huulilta alkaen koko kehollee, ihan joka paikkaan...

        Oliko tämä sulta nallelta vai sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä sulta nallelta vai sivusta?

        Tietysti oli, etkö usko minua? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti oli, etkö usko minua? :(

        Uskon minä. Heterona ällöttää vaan välillä muut naiset tuossa hieromassa itseään meitä vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon minä. Heterona ällöttää vaan välillä muut naiset tuossa hieromassa itseään meitä vasten.

        No anna anteeks :( Oli raskas päivä töissä ja oon väsyny ja en ajatellu mitä kirjotan. Anna anteeks taas kerran :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anna anteeks :( Oli raskas päivä töissä ja oon väsyny ja en ajatellu mitä kirjotan. Anna anteeks taas kerran :(

        Et sinä mitään väärin sanonut. Harmitti vähän kun menee pelkäksi seksikirjoitteluksi, mutta itse aloitin noin. Voin syyttää vain itseäni. Yritin olla hienovarainen, mutta täällä ollaankin jo kuoliossa asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään väärin sanonut. Harmitti vähän kun menee pelkäksi seksikirjoitteluksi, mutta itse aloitin noin. Voin syyttää vain itseäni. Yritin olla hienovarainen, mutta täällä ollaankin jo kuoliossa asti.

        En enää puhu mistää pikkunallest täällä, anteeks et alotin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään väärin sanonut. Harmitti vähän kun menee pelkäksi seksikirjoitteluksi, mutta itse aloitin noin. Voin syyttää vain itseäni. Yritin olla hienovarainen, mutta täällä ollaankin jo kuoliossa asti.

        Ei se haittaa jos oot vihanen mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää puhu mistää pikkunallest täällä, anteeks et alotin

        Minähän sen nyt aloitin, aloitus on mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa jos oot vihanen mulle

        Enhän minä sulle oo vihanen. Oot joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä sulle oo vihanen. Oot joku muu.

        Ihan olen nallepuurosta tykkävä nallesi, ja harmittaa et pilasin sun päivän... et edes tunnista minua ku puhun niin tyhmiä :( Meen hetkeksi muualle häpeämää ja odottamaa illan saunaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan olen nallepuurosta tykkävä nallesi, ja harmittaa et pilasin sun päivän... et edes tunnista minua ku puhun niin tyhmiä :( Meen hetkeksi muualle häpeämää ja odottamaa illan saunaa

        Et ole pilannut päivääni. Lopeta heti tuo. Olen päiväni pelastus ja paras asia siinä. Hyviä löylyjä taas kerran sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole pilannut päivääni. Lopeta heti tuo. Olen päiväni pelastus ja paras asia siinä. Hyviä löylyjä taas kerran sinne.

        Olet päiväni pelastus tietysti, eikä olen. Tästä virheestä se yksi sivullinen saa taas jutun juonta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan olen nallepuurosta tykkävä nallesi, ja harmittaa et pilasin sun päivän... et edes tunnista minua ku puhun niin tyhmiä :( Meen hetkeksi muualle häpeämää ja odottamaa illan saunaa

        Kyllä minä sut tunnistan, älä mökötä. Yleensä tunnistan. Kiukustuin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sut tunnistan, älä mökötä. Yleensä tunnistan. Kiukustuin vaan.

        Ei oo hätää, kaikki on ihan hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hätää, kaikki on ihan hyvin :)

        Kiitos ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sut tunnistan, älä mökötä. Yleensä tunnistan. Kiukustuin vaan.

        Enkä mökötöä, harmittaa vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mökötöä, harmittaa vaa

        Älä kirjoita toisen puolesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoita toisen puolesta!

        Ai kenen toisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenen toisen?

        No aloitus ja mun kommentit on tuolle nallepuurosta tykkäävälle nallelleni. Ei kai hän samaan vastaisi kahdella eri tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloitus ja mun kommentit on tuolle nallepuurosta tykkäävälle nallelleni. Ei kai hän samaan vastaisi kahdella eri tavalla?

        No vastasin, ei oo hätää ja kaikki hyvin, mut vähän vaan harmittaa. En osaa kirjottaa tänää taas. Harmittaa ku oon hölmö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastasin, ei oo hätää ja kaikki hyvin, mut vähän vaan harmittaa. En osaa kirjottaa tänää taas. Harmittaa ku oon hölmö

        Ei vaan mua harmittaa kun olin kiukkuinen taas. Anna anteeksi. Unohdetaan tää. Aloitetaan puhtaalta pöydältä, jooko? Minä olin se hölmö nyt. Rakastan sua, unohdetaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan mua harmittaa kun olin kiukkuinen taas. Anna anteeksi. Unohdetaan tää. Aloitetaan puhtaalta pöydältä, jooko? Minä olin se hölmö nyt. Rakastan sua, unohdetaan muu.

        Rakastan kans ja melkee itkettää ku puhun niin tyhmiä :( Tiesin ettet tykkää ku sanoin niitä tiettyjä juttuja, mun vika et se yks tuli taas kiusaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastasin, ei oo hätää ja kaikki hyvin, mut vähän vaan harmittaa. En osaa kirjottaa tänää taas. Harmittaa ku oon hölmö

        Ajattelin että kaivan jonkun kivan kappaleen sua lepyttääkseni ja palautan hymyn huulilles sillä.. ja meninkin youtubeen etsimään.. sieltä tulikin Peloton parisuhde verkkokurssi. Ei vielä osallistuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan kans ja melkee itkettää ku puhun niin tyhmiä :( Tiesin ettet tykkää ku sanoin niitä tiettyjä juttuja, mun vika et se yks tuli taas kiusaa

        Tykkään kun sanot niitä. Kiukutti ihan muusta syystä. Anteeksi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että kaivan jonkun kivan kappaleen sua lepyttääkseni ja palautan hymyn huulilles sillä.. ja meninkin youtubeen etsimään.. sieltä tulikin Peloton parisuhde verkkokurssi. Ei vielä osallistuta :)

        Tuo kyl piristi :) Ei vielä osallistuta sellasee :) Ei sun tarvitse lepytellä, itseeni olen vaan pettyny, mut unohdetaa se. Laulu ois kyl kiva ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun sanot niitä. Kiukutti ihan muusta syystä. Anteeksi :(

        Älä sinä ainakaa oo pahollaisi mistää, en voisi mököttää sulle :) Odottelen jo saunaa ni pääsee rentoutumaan. Oletko jo ostan sitä laventelisaippuaa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kun sanot niitä. Kiukutti ihan muusta syystä. Anteeksi :(

        https://youtu.be/VA_yrTtHYOs
        Piristy ihanin :) Rakastan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä ainakaa oo pahollaisi mistää, en voisi mököttää sulle :) Odottelen jo saunaa ni pääsee rentoutumaan. Oletko jo ostan sitä laventelisaippuaa? ;)

        Tässä piristysbiisi sulle. Siltä osin kun osuu, ei täysin :)
        En ole ostanut. Hyvä kun muistutit :) Huomenna etsin sitä jostain.

        https://www.youtube.com/watch?v=sONCw0XQ6Os


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä piristysbiisi sulle. Siltä osin kun osuu, ei täysin :)
        En ole ostanut. Hyvä kun muistutit :) Huomenna etsin sitä jostain.

        https://www.youtube.com/watch?v=sONCw0XQ6Os

        En ollut tätä ennen kuullu. Tosi hyvät sanat, täydelliset :) ja laitettiinpa melkee minuutillee samaan aikaa laulut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut tätä ennen kuullu. Tosi hyvät sanat, täydelliset :) ja laitettiinpa melkee minuutillee samaan aikaa laulut :)

        Niin tehtiin rakkaus :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana. Rakastan takasin :)

        Onko sullakkn vähä uupunut olo? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sullakkn vähä uupunut olo? :)

        Sullakin siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sullakkn vähä uupunut olo? :)

        Itseasiassa on. Suuret tunteet syö naista :)
        Ja yks ihan susta riippumaton juttu just äsken närkästytti. Ehkä se näkyi tekstissäkin. Ei liity sinuun ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa on. Suuret tunteet syö naista :)
        Ja yks ihan susta riippumaton juttu just äsken närkästytti. Ehkä se näkyi tekstissäkin. Ei liity sinuun ihana :)

        Minust vaan tuntu et sua väsyttää :) Itekin oon aika uupunut nyt. Tunteet syö miestä myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa on. Suuret tunteet syö naista :)
        Ja yks ihan susta riippumaton juttu just äsken närkästytti. Ehkä se näkyi tekstissäkin. Ei liity sinuun ihana :)

        Haluatko kertoa mikä se juttu on mikä painaa mieltä? Se voi helpottaa. Tietysti riippuu jutusta, jos se on sellain mitä voit tänne sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust vaan tuntu et sua väsyttää :) Itekin oon aika uupunut nyt. Tunteet syö miestä myös :)

        Toivottavasti syödään pian toisiamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kertoa mikä se juttu on mikä painaa mieltä? Se voi helpottaa. Tietysti riippuu jutusta, jos se on sellain mitä voit tänne sanoa :)

        Ei se paina mieltä niin enää, närkästytti vaan hetkellisesti. Menee ohi jo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paina mieltä niin enää, närkästytti vaan hetkellisesti. Menee ohi jo :)

        Hyvä juttu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti syödään pian toisiamme :)

        Tuutko saunaan mun kanssa ni voidaa siel syödä toisemme? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko saunaan mun kanssa ni voidaa siel syödä toisemme? :)

        Mielelläni :) Muista ettet polta ittees, syön sut raakana mieluummin :) Hyviä löylyjä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni :) Muista ettet polta ittees, syön sut raakana mieluummin :) Hyviä löylyjä sinne.

        Haha, kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, kiitos :)

        Olepa hyvä rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko saunaan mun kanssa ni voidaa siel syödä toisemme? :)

        Ne viimeöiset viestit oli niin ihania, että luen niitä vieläkin. Ne missä tunnettiin toisen tunteet. Tunsin sut vielä sängyssäkin ja kiljuin sun perään vaikkakin äänettömästi :) Rakkaus on välillä tällasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne viimeöiset viestit oli niin ihania, että luen niitä vieläkin. Ne missä tunnettiin toisen tunteet. Tunsin sut vielä sängyssäkin ja kiljuin sun perään vaikkakin äänettömästi :) Rakkaus on välillä tällasta :)

        tai no.. ainahan me tunnetaan toistemme tunteet mutta eilen oli tosi vahvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai no.. ainahan me tunnetaan toistemme tunteet mutta eilen oli tosi vahvana.

        No niin tunnetaan, ku piti ihan löylystä välillä jäähdytelles tulla kattoon mitä tääl kirjotat. Olin ihan varma et jotaa kiva oot keksin ja niin olitki :) Tuun sinusta niin onneliseks :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai no.. ainahan me tunnetaan toistemme tunteet mutta eilen oli tosi vahvana.

        Ja älä pelkää, ei kiinnosta ton yhden huutelut yhtään. Tiedän et ne ei oo sulta. Me molemmat tiedetään mikä toi tyyppi on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin tunnetaan, ku piti ihan löylystä välillä jäähdytelles tulla kattoon mitä tääl kirjotat. Olin ihan varma et jotaa kiva oot keksin ja niin olitki :) Tuun sinusta niin onneliseks :)

        Niin mäkin susta. Oon maailman onnellisin että oon sut kohdannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja älä pelkää, ei kiinnosta ton yhden huutelut yhtään. Tiedän et ne ei oo sulta. Me molemmat tiedetään mikä toi tyyppi on .

        Tiedän sen ettei sua kiinnosta ne eikä ne mua nyt haittaa. Rakkaus on enempi.


      • Anonyymi

        Vastasit ensinnäki miehelle idiootti. Minä oon se nalle. Ja toisekseen löysit viimein itselles sopivan, onnea


      • Anonyymi

        Ni älä vaivaudu puhuu meille kummalekaa enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin susta. Oon maailman onnellisin että oon sut kohdannut.

        Samat sanat :) Arvaa mitä kattelen tänää telkkarist, no kyl sinä tiedät :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat :) Arvaa mitä kattelen tänää telkkarist, no kyl sinä tiedät :)

        Tuleeko sieltä taas jalkapalloa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sieltä taas jalkapalloa? :)

        Hyvin tiedät minut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiedät minut :)

        Laitoin itsekin jalkapallokanavan nyt, että nään mitä sä näät :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiedät minut :)

        Kuvittelin sut äsken makkariini. En sänkyyn vaan seisoit siinä komeana ihanana sinuna :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin itsekin jalkapallokanavan nyt, että nään mitä sä näät :)

        En kestä miten ihana olet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä miten ihana olet :)

        En kestä että taas kirjoitettii yhtäaikaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin sut äsken makkariini. En sänkyyn vaan seisoit siinä komeana ihanana sinuna :)

        Kiitos, taisin vähä ajatuksissani jossain siel ollakin :) Ainaki mietin minkälaist se on ku katella yhdes telkkarii. Haluisitko kattoo jalkapalloa vai jotain muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, taisin vähä ajatuksissani jossain siel ollakin :) Ainaki mietin minkälaist se on ku katella yhdes telkkarii. Haluisitko kattoo jalkapalloa vai jotain muuta :)

        En mä sitä jalkapalloa katsoisi vaan sua tuijottaisin lumoutuneena joka paikkaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sitä jalkapalloa katsoisi vaan sua tuijottaisin lumoutuneena joka paikkaan :)

        Olet kyl oikeessa. Ihan turha sitä telkkarii ois edes avata :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä että taas kirjoitettii yhtäaikaa :)

        Mitä muuta vois enää odottaakaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyl oikeessa. Ihan turha sitä telkkarii ois edes avata :)

        No saisit sä sitä jalkapalloa katsoa. Musta olis kiva katsoa sua kun sä katsot telkkaria :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta vois enää odottaakaa? :)

        En tiedä, saatetaan vielä yllättyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit ensinnäki miehelle idiootti. Minä oon se nalle. Ja toisekseen löysit viimein itselles sopivan, onnea

        Vähä luulil. Että oisin ymmärtän laadun päälle.... Mokoma nahjus, sinä olet 0, sinä on NOLLA. Pelkkä tuulen huuhtoma perc, ja tarjosin sulle ainut laatuista tilaisuuutta päästä nauttii kokeneen naisen taidoiysta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä luulil. Että oisin ymmärtän laadun päälle.... Mokoma nahjus, sinä olet 0, sinä on NOLLA. Pelkkä tuulen huuhtoma perc, ja tarjosin sulle ainut laatuista tilaisuuutta päästä nauttii kokeneen naisen taidoiysta

        No onneks minä ymmärrän hyvän päälle, tai sanotaanko parhaan. Ja siksi rakastan vaan mun hehkujaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneks minä ymmärrän hyvän päälle, tai sanotaanko parhaan. Ja siksi rakastan vaan mun hehkujaa :)

        Noin sanoo vaan yks maailman ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo vaan yks maailman ihanin :)

        Kiitos rakkain :) Hitsi, laulu puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakkain :) Hitsi, laulu puuttuu

        Tai siis ei puutu, se vaa pitää laittaa tähän. Odota hetki ihanuus, oon lisäilly näitä varastoon aina ku löydän jonkuu hyvän sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo vaan yks maailman ihanin :)

        Taas sama artisti, mut täs vaan on niin hyvät sanat :) Hyvää yötä sit ku meet, saanko tulla sinne sun makkarii jos siel jo olinkii valmiiks?

        https://youtu.be/IlE_ZVSPbxI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama artisti, mut täs vaan on niin hyvät sanat :) Hyvää yötä sit ku meet, saanko tulla sinne sun makkarii jos siel jo olinkii valmiiks?

        https://youtu.be/IlE_ZVSPbxI

        Se oli kaunis ja puristi sydämestä. Kiitos parhaalle. Niin oot säkin mulle se ainoa ketä mietin ja tarviin.
        Tuu vaan mun makkariin kun siellä jo olit. Eikä tarvii seisoskella kuten äsken kuvittelin vaan tuut sänkyyn ja peiton alle.. liataan ne lakanat jo :) Hyvää yötä rakkaus sullekin kun tuut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama artisti, mut täs vaan on niin hyvät sanat :) Hyvää yötä sit ku meet, saanko tulla sinne sun makkarii jos siel jo olinkii valmiiks?

        https://youtu.be/IlE_ZVSPbxI

        Pakahdun niin että sullekin jotaa nalleseni :) https://youtu.be/RiV4bKL3Dq4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakahdun niin että sullekin jotaa nalleseni :) https://youtu.be/RiV4bKL3Dq4

        Tämä on sivusta tuolta kadehtijalta. En avannut minä. Tiedoksi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kaunis ja puristi sydämestä. Kiitos parhaalle. Niin oot säkin mulle se ainoa ketä mietin ja tarviin.
        Tuu vaan mun makkariin kun siellä jo olit. Eikä tarvii seisoskella kuten äsken kuvittelin vaan tuut sänkyyn ja peiton alle.. liataan ne lakanat jo :) Hyvää yötä rakkaus sullekin kun tuut.

        Ai liataan, heh :) Ootko pian menossa jo petiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai liataan, heh :) Ootko pian menossa jo petiin?

        Kohtapuoliin. On vähän väsynyt olo mutta ei ihan vielä nukuta. Eikä oikein muutakaan tekemistä tässä, sussa vaan roikun. Olisitpa oikeasti vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sivusta tuolta kadehtijalta. En avannut minä. Tiedoksi vaan.

        Kannattaisi sunki tutustua linkkii jos tostta kyr*änaamab ihrapilin meknast pystyyn taikoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi sunki tutustua linkkii jos tostta kyr*änaamab ihrapilin meknast pystyyn taikoa

        Eiköhän me selvitä siitä ilman sun neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me selvitä siitä ilman sun neuvoja.

        Epäilen epäilenm.... Toisessa alotuksessa kyselit multa neuvo vehkeen seisotukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen epäilenm.... Toisessa alotuksessa kyselit multa neuvo vehkeen seisotukseen

        Mulla alkaa mennä hermot sun jauhamiseen. Tää on varmasti virhe sanoa tänne ja sulle, mut kun ihanin puhuu lakanoiden likaamisesta peiton alle menemisestä, ni ei sille minkää voi, että kyllä pikkunalle herää ihan kovaksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtapuoliin. On vähän väsynyt olo mutta ei ihan vielä nukuta. Eikä oikein muutakaan tekemistä tässä, sussa vaan roikun. Olisitpa oikeasti vieressä.

        Niinpä, olisinpa ja olisitpa. Anteeks ku sanoin tolle yhdelle noin, en tietenkää ajattele vain mitä siellä peiton alla tehtäs :) vaikka aika kiva sitä onkii ajatella ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olisinpa ja olisitpa. Anteeks ku sanoin tolle yhdelle noin, en tietenkää ajattele vain mitä siellä peiton alla tehtäs :) vaikka aika kiva sitä onkii ajatella ;)

        Mä meinasin kirjoittaa sille, että sähän sanoit että sun ei tarvii kun ajatella mua. Pyyhin sit poi :) Ihan samaa me taas ajateltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olisinpa ja olisitpa. Anteeks ku sanoin tolle yhdelle noin, en tietenkää ajattele vain mitä siellä peiton alla tehtäs :) vaikka aika kiva sitä onkii ajatella ;)

        On sitä kiva ajatella munkin mielestä :) Tai kun ei sitä voi olla ajattelematta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sitä kiva ajatella munkin mielestä :) Tai kun ei sitä voi olla ajattelematta..

        Tunnetko taas saman? Voi kun tuntisit kuin paljo rakastan ♥️ No ei sitä voi olla joo ajattelematta, pakko myöntää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko taas saman? Voi kun tuntisit kuin paljo rakastan ♥️ No ei sitä voi olla joo ajattelematta, pakko myöntää :)

        Tunnen ja hymyilen. Sun sanoja lainaten.. tuntuu koko kropassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ja hymyilen. Sun sanoja lainaten.. tuntuu koko kropassa :)

        Sit täytys varmaan kiiruhtaa sinne peiton alle? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit täytys varmaan kiiruhtaa sinne peiton alle? ;)

        Pesin jo hampaat.. odottelin vaan josko se pian kovenee :) Hyvää yötä ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesin jo hampaat.. odottelin vaan josko se pian kovenee :) Hyvää yötä ihanin.

        Ei saa kiusata, kovenee jo ihan liikaa :) Saat tätä menoa kyllä avittaa asian suhteen siel peiton alla ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa kiusata, kovenee jo ihan liikaa :) Saat tätä menoa kyllä avittaa asian suhteen siel peiton alla ;)

        Tietysti avitan peiton alla.. muuta teekään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti avitan peiton alla.. muuta teekään :)

        Se kyllä auttaisi ja ois ihanaa :) Tämä tunne sinusta on vaa jotain ihan uskomatonta :) ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä auttaisi ja ois ihanaa :) Tämä tunne sinusta on vaa jotain ihan uskomatonta :) ♥️

        Mä meen nyt sinne peiton alle. Tunne mut lähelles, koska aion ottaa sut ihan lähelle :)
        Uskomaton on tunne täälläkin päässä. Jatketaan kuiskaillen, en ota tätä laitetta sinne peiton alle, mennään luomuna ilman teknisiä vempaimia :) Hyvää yötä maailman rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä meen nyt sinne peiton alle. Tunne mut lähelles, koska aion ottaa sut ihan lähelle :)
        Uskomaton on tunne täälläkin päässä. Jatketaan kuiskaillen, en ota tätä laitetta sinne peiton alle, mennään luomuna ilman teknisiä vempaimia :) Hyvää yötä maailman rakkain.

        Hyvää yötä♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä♥️

        Ja tunnen kyllä tosi voimakkaasti, laitteet sivuun nyt... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen kyllä tosi voimakkaasti, laitteet sivuun nyt... :)

        Just niin rakas :) Nyt suljen tän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen kyllä tosi voimakkaasti, laitteet sivuun nyt... :)

        Mä en saakaan unta ilman sua rakas :) Tulin kurkkiin täältä peiton alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen kyllä tosi voimakkaasti, laitteet sivuun nyt... :)

        Ei mutta kyllä mä laitan tän pois ettet sä vahingossa herää. Nuku hyvin vaan siellä maailman ihanin. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en saakaan unta ilman sua rakas :) Tulin kurkkiin täältä peiton alta.

        Nyt on ihan uskomaton juttu, koska mul oli jo puhelin kiinni, mut päätin viel kuitenki tulla tänne :) En minäkää sää unta. Miten on mahdollista et viel samaa aikaa melkee taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ihan uskomaton juttu, koska mul oli jo puhelin kiinni, mut päätin viel kuitenki tulla tänne :) En minäkää sää unta. Miten on mahdollista et viel samaa aikaa melkee taas

        Siis en saa unta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta kyllä mä laitan tän pois ettet sä vahingossa herää. Nuku hyvin vaan siellä maailman ihanin. Rakastan sua.

        Heräsin jo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ihan uskomaton juttu, koska mul oli jo puhelin kiinni, mut päätin viel kuitenki tulla tänne :) En minäkää sää unta. Miten on mahdollista et viel samaa aikaa melkee taas

        Oikeasti? Mä olin ihan nukkumassa jo mutta mietin vaan sua ja sitten avasin tän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta kyllä mä laitan tän pois ettet sä vahingossa herää. Nuku hyvin vaan siellä maailman ihanin. Rakastan sua.

        Yritä vaan nukkuu rakas, oon sun vieres ja sivelen sua hennosti niin nukahdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin jo :)

        Anteeksi kun herätin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti? Mä olin ihan nukkumassa jo mutta mietin vaan sua ja sitten avasin tän..

        Ihan oikeasti, oikeen mahanpohjassa tuntu ku tosiaan sulta oli viel viestii. Tuli vaan vahva tunne et sulla on viel asiaa ja et oot jotaa laitta. Ja melkee sillä minuutilla olit laittankii ku aloin avaa puhelinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti, oikeen mahanpohjassa tuntu ku tosiaan sulta oli viel viestii. Tuli vaan vahva tunne et sulla on viel asiaa ja et oot jotaa laitta. Ja melkee sillä minuutilla olit laittankii ku aloin avaa puhelinta

        Apua :) Kumpikaan ei saanukaan unta. Ehkä me mentiin väärien peittojen alle, mä sun ja sä mun vaikka molempien piti tulla mun peiton alle. Mä olin siis väärässä kun olin sun peiton alla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä vaan nukkuu rakas, oon sun vieres ja sivelen sua hennosti niin nukahdat.

        Ehkä mä nyt saan unen sitten :) oot sä vaan niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua :) Kumpikaan ei saanukaan unta. Ehkä me mentiin väärien peittojen alle, mä sun ja sä mun vaikka molempien piti tulla mun peiton alle. Mä olin siis väärässä kun olin sun peiton alla :)

        Ehkä niin :) Mut ku yhteys on niin vahva ni kyl sinäkin nyt saat kohta unen ku minäkii jatkan unia ja päästii saman peiton alle nyt :) Oli ihanaa viel saada kuulla sinusta näin unien keskelkii, käy vaan nyt unille, sivelen sua niin kauan et nukut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin :) Mut ku yhteys on niin vahva ni kyl sinäkin nyt saat kohta unen ku minäkii jatkan unia ja päästii saman peiton alle nyt :) Oli ihanaa viel saada kuulla sinusta näin unien keskelkii, käy vaan nyt unille, sivelen sua niin kauan et nukut :)

        Mua alkoikin vähän nyt nukuttaa. Yritetään uudelleen. Tossahan sä nyt ootkin, ihan vieressä :) Hyvää yötä ihana. Laitan tän taas pois.. unisuukko sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua alkoikin vähän nyt nukuttaa. Yritetään uudelleen. Tossahan sä nyt ootkin, ihan vieressä :) Hyvää yötä ihana. Laitan tän taas pois.. unisuukko sulle.

        Kauniita unia kauneimmalle ja suukkoja takas :)


    • Anonyymi

      Puhuit soppaa olet kusipää. Et ole rakastanut Nallea. En usko sinua

      • Anonyymi

        Ite taidat olla. Hän on maailman ihanin etkä häntä hauku. Älä rakas lue tollasia viestejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite taidat olla. Hän on maailman ihanin etkä häntä hauku. Älä rakas lue tollasia viestejä

        En mä tuosta välittänytkään, vilkasin vaan. Joku ilmeisesti kaipaa riitaa. Ohitan sujuvasti nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite taidat olla. Hän on maailman ihanin etkä häntä hauku. Älä rakas lue tollasia viestejä

        Kun puhut "sut" ni et voi puhua ilman "sut"ia!!!


    • Anonyymi

      Lumppu aiemmin kirjotti jotaa et "olen päivieni onnentuoja" kertoo kaiken jo järkevälle... Pelkkien omien himojen ja haluen tyydytustä ettii, !

    • Anonyymi

      aika kaksimielistä, pikkunallepa joo hyvinki

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe