Runkkaus kaveruäinkanssa ja kuinka voi ehdottaa

Anonyymi

Tekis mieli runkata kaverin kams mit ei tii kui ottais ouheeks tai tuöis semmoinen tilanne

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seisota käverin nähden. Jos hän ei saa katsettaan irti, voit lisätä löylyä koskemalla etumustasi housun päältä. Siitä se lähtee.

• Anonyymi

Seisota sitä tyhjää päätäsi urpo

• Anonyymi

Kannattais varmaan saunoa kaverin kanssa. Samalla voi katsella kullia. Jos kaverilla alka jäykistyä, voi kommentoida kaverin kalua omaan verratuna. Ite olin kaverin kanssa saunassa. Hän katseli varustustani ja toesti molemmilla olevan pienet pippelit vaikka jo aikuisia oltiin. Siinä sitten vertailtiin ja runkkailuksihan se meni. Ihan kiva kokemus.

• Mua kans kiihottais tuo. Nuorempana alkoki saunas olles itel seisoon mut en viittiny kaverille sanoa et mikä oikeestaan sai mut kiihottuun.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

Ehkä sunkin kannattaisi välillä kokeilla kaverin kanssa eikä aina olla työntämässä pippeliäsi koiran peräaukkoon.

• Anonyymi

vie kaveri saunaan ja kehu sen kalua runkkaile omaasi jos kaveri kovenee se tykkää pyydä saada koskea usein saa luvan ja myös imeä

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe