Prisman hintahuijaus

Anonyymi

Viime viikkoina Prismassa useita tuotteita,joiden hinta kalliimpi kassalla kuin
"hyllyn reunassa".

38

1772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo voi olla mahdotonta. Tarjoukset joista ilmoitetaan lehdessä ei ole oikeasti tarjouksia vaan ylösnostoja normaali hinnoilla. Nyt selvisi miksi citymarkhetin henkilökunta kolaa Prisman hyllyvälejä

    • Anonyymi

      Cittari on aivan hanurista ja sen tietää kaikki pieksussa, nämä panettelevat kirjoitukset ovat cittarin henkilökunnan sielun tuotetta poikkeuksetta , koska haluavat säilyttää vaarassa olevan työpaikkansa. Markkinat ja rahat pyörii prisman ympärillä ja bonukset aivan toista luokkaa kun cittarissa. Näin on näreet.

      • Anonyymi

        "Sanoo Prisman henkilökunta!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanoo Prisman henkilökunta!"

        En ole kummankaan kaupan henkilökuntaa, mutta Prisma on parempi ja edullisempi kauppa. Bonus kertymä hyvä systeemi . Näin sanoo tavallinen asiakas, joka tekee vuorotyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kummankaan kaupan henkilökuntaa, mutta Prisma on parempi ja edullisempi kauppa. Bonus kertymä hyvä systeemi . Näin sanoo tavallinen asiakas, joka tekee vuorotyötä.

        Minä hylkäsin cittarin jo vuosia sitten, kallista oli ja vanhoilla päiväyksillä, huijaus meininkiä cittarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanoo Prisman henkilökunta!"

        Tuli täyshuti, kuljetusalalla olen ja prisma bonuksineen aivan yliveto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanoo Prisman henkilökunta!"

        Enpä käytä Prismaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanoo Prisman henkilökunta!"

        Ja prisman asiakas


    • Anonyymi

      Lidl paras.

    • Anonyymi

      Joo niin on Prismassa ollut nyt että kassalla korkeampi hinta kuin hyllyn reunassa

      • Anonyymi

        Kaikki kuvittelee että plussapisteet on ilmaista rahaa mikä kertyy🤣
        Kyllä ne plussapisterahat on ympätty hintoihin, se on varma. Plussapisteiden tarkoitus on vain houkutella asiakkaita
        Ihan sama olisi käydä kaupassa joka ei anna bonuksia ja laittaa tietty rahasumma joka kerta jemmaan kun käy kaupassa.


    • Anonyymi

      Tänään oli tarjouksessa Sukkamehu 1,50€ 1L

      • Anonyymi

        No ostitko? ;)


    • Anonyymi

      Vieläkö se punahiuksinen harakka on johtajana siellä pisteessä

    • Anonyymi

      Jos hinta on kassalla eri kuin hyllyn reunassa niin hyllyn reunassa oleva hinta on se joka pätee. Tästä syystä kannattaa ottaa joka kerta kuitti ja lukea se läpi niin voi valittaa jos on myyty väärään hintaan.

      • Anonyymi

        Tokmannilla on kahden hintaisia karkkeja.

        Karkkihyllyn koukuissa on kalliimmat karkkipussit kuin käytävällä suoraan laatikosta myytävät samat Fazer karkkipussit. Onneksi huomautin kassaa tästä ja hän korjasi hinnan laatikkomyynnin hinnaksi. Kassakone näytti jo kalliimpaa hintaa ennen kuin se korjattiin.


      • Anonyymi

        Ei Taloustalossa päde hyllyhinta, vaan 2 x suurempi kassahinta.
        Joutuu perumaan kaupan jos huomauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Taloustalossa päde hyllyhinta, vaan 2 x suurempi kassahinta.
        Joutuu perumaan kaupan jos huomauttaa.

        "hyllyhinta"

        Tarkoitit varmaan pyllyhinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hyllyhinta"

        Tarkoitit varmaan pyllyhinta?

        Nahkavisalla ostettaessa on eri hinta!


    • Anonyymi

      No eikös Keskolla ja S ryhmällä ole monopoli. Yhdessä sopivat hintahaarukasta. Mukakilpailua. Mutta ei laitonta Suomessa.

      • Anonyymi

        Hyvää kesää.


      • Anonyymi

        Duopoli. (taloustiede) toimialalla on vain kaksi yritystä .


    • Anonyymi

      Heti Prisman tultua paikkakunnalle aloin käydä ostoksilla sielläkin lähes päivittäin enkä ole kertaakaan huomannut, että hinta olisi eri hyllyssä ja kuitissa. Jos näin olisi, olisin sen kyllä taatusti huomannut!

      Aloittaijan trollaustapa on rikollista toimintaa, valehtelua ja mustamaalaamista, koska hän ei ole millään tavalla kyennyt todistamaan kertomuksensa totuudellisuutta, vaan anonyyminä trollaa palstalla.

      Prismassa on ystävällisemmät myyjät kuin Cittarissa, vaikka Cittari on tehnyt viime aikoina hirmuisen loikan ystävällisempään suuntaan, ehkä koulutusta on lisätty. On ilo käydä sielläkin ostoksilla viime aikojen kokemuksen perusteella.

      Lidlissä on myös hyvä palvelu, vaikka henkilökuntaa on vähemmän. Heidän tavaransijoittelu ja henkilöstörakenne muistuttaa saksalaisten (halpa)ketjujen linjaa, eikä siellä ole niin paljon aikaa hymyyn ja ystävälliseen kohtaamiseen. Kiire on helposti havaittavissa ihmisten reaktioissa ja henkilökunnan vaihtuvuus on isompi kuin kahdessa em. liikkeessä.

      Lopuksi vielä, Pieksämäellä on hyvä palvelu. Riippuuko se asiakkaista vai henkilökunnasta, en tiedä varmaksi sanoa.

    • Anonyymi

      Citymarketissa on paremmat tarjoukset ja siellä on loistava kauppias

      • Anonyymi

        Ei ole vaan Prisman voittanutta....kylmä totuus.


    • Anonyymi

      Prisma voisi tarkemmin seuloa näitä käytävällä olevia kaupparatsuja. Kerran siellä oli netti kauppias oikein pöydän kanssa. Kävelin kauppakassin kanssa ohi niin otti tyyppi hihasta kiinni ja kiskoi väkisin myynti pöydän viereen. Siinä ostoskassi tippui lattialle onneksi mitään ei särkynyt. En sen jälkeen ole siihen kauppaan astunut.

      • Anonyymi

        Mulle kävi hieman samalla tavalla, eräs kaupparatsu otti kiinni hihasta ja veti niin lujaa että farkkutakin hiha ratkesi olkapäästä ja käsi venähti 3 metriseksi. Kaaduin ja löin pääni, olin kolme viikkoa joku ihmeen ydinfyysikko ja matkustelin pitkin Intiaa kauppaamassa intialaisille mikroaaltouuneja ja shampanjavispilöitä. Sitten olinkin jo kotona ja ihmettelin miksi olin leikannut kaikki verhot ohuiksi suikaleiksi ja paistinpannuihin olin porannut 10mm reikiä sekä vessan pöntön olin peittänyt elmukelmulla ja kakat oli ämpärissä vastehuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi hieman samalla tavalla, eräs kaupparatsu otti kiinni hihasta ja veti niin lujaa että farkkutakin hiha ratkesi olkapäästä ja käsi venähti 3 metriseksi. Kaaduin ja löin pääni, olin kolme viikkoa joku ihmeen ydinfyysikko ja matkustelin pitkin Intiaa kauppaamassa intialaisille mikroaaltouuneja ja shampanjavispilöitä. Sitten olinkin jo kotona ja ihmettelin miksi olin leikannut kaikki verhot ohuiksi suikaleiksi ja paistinpannuihin olin porannut 10mm reikiä sekä vessan pöntön olin peittänyt elmukelmulla ja kakat oli ämpärissä vastehuoneessa.

        Hieno tarina.


    • Anonyymi

      Tokmanni.

    • Anonyymi

      Kun aamulla menin kouluun näin minä oravan keräämässä käpyjä. Niin sanoin itselleni, katso Risto! Niin me ihmisetkin keräämme käpyjä, elämän käpyjä.

    • Anonyymi

      Tänään taas kävin Prismassa. Pikkutavaraa ostelin ja kassalle mennessä huomasin, että kahvipaketti maksoikin 2,50, vaikka lehtimainoksessa hinta oli 2,95! Aivan selvästi väärä hinta?

    • Anonyymi

      Vieläkö se punapäinen pallomaha on johtajana marketissa?

    • Anonyymi

      Niin oli esim kirsikka tomaatti3.69 mutta kassalla 4.49 eur

      • Anonyymi

        Prisman johdon pitäisi seura radioliikennettä miten info pisteestä kommentoidaan asiakkaita joka työntekijän korvanappiin.


    • Anonyymi

      Prismassa vain yksi vika. Laiha blondi nirppanokka joka vissiin on valtuutettuna s-ryhmän jutuissa, en koskaan mene hänen kassalle päivääni pilaamaan.

      • Anonyymi

        Sama, On siellä toki kyllä moni muukin luotaantyöntävä "asiakaspalvelija" kassalla tai osastoilla. Muutenkin asiakkaista jauhetaan paskaa mikä keritään. Mustapukuiset Schutzstaffel "poliisit" komppaa ja levittelee juttuja pitkin kyliä samalla, kun kytätään mitä tutut ja puolitutut ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, On siellä toki kyllä moni muukin luotaantyöntävä "asiakaspalvelija" kassalla tai osastoilla. Muutenkin asiakkaista jauhetaan paskaa mikä keritään. Mustapukuiset Schutzstaffel "poliisit" komppaa ja levittelee juttuja pitkin kyliä samalla, kun kytätään mitä tutut ja puolitutut ostaa.

        Onhan siinä ero kun kassalla nuori työuraansa aloittava henkilö intoa täynnä kuin ilmapallo. Suurin osa vanhemmistakin pyrkii ystävällisyyteen.
        Asiakkaan pitää kunnioittaa sitä että kassat ovat töissä ja aina ystävällisiä. Niitä huonoja päiviä voi olla joskus meillä jokaisella. Kotiasiat voi heijastua päivä rutiineihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä ero kun kassalla nuori työuraansa aloittava henkilö intoa täynnä kuin ilmapallo. Suurin osa vanhemmistakin pyrkii ystävällisyyteen.
        Asiakkaan pitää kunnioittaa sitä että kassat ovat töissä ja aina ystävällisiä. Niitä huonoja päiviä voi olla joskus meillä jokaisella. Kotiasiat voi heijastua päivä rutiineihin.

        Moi sinne Prismalle xD Vittu nytkö tämä on jo maksavien asiakkaiden vika? Kyllä, huonoja päiviä on jokaisella. Jos niitä huonoja päiviä, kuten tässä tapauksessa, on parikymmentä vuotta ollut jokainen päivä, niin onko se edelleen maksavien asiakkaiden ja omistajien vika? Voisiko vika olla jossain muualla?! Voi vittu sentään. Siellä näköjään luullaan kaikessa ylimielisyydessään, että voidaan tehdään mitä vaan ja paska palvelu on asiakkaiden vika, ei vittu sentään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe