Miettiikö tyypit täällä palstalla

Anonyymi

Miettiikö kukaan teistä millasen kuvan annatte itsestä muille palstalaisille?
Tässä jonku aikaa seuranneena alkaa tuntua että tosiaankin toivon että se oma kaivattu ei oo täällä.
Välillä tulee vihjeitä jotka voisi osua omaan tilanteeseen mutta jotenki nii lapsellisen olosta porukkaa suurin osa täällä.
Esittääkö ihmiset vaan vai oletteko täälä oikeesti omina itteinä?
Kyllä jos kaivattuun tutustuisi oikeas elämässä ja se paljastuisi samanlaisena mitä palstalaiset antaa ymmärtää niin kyllä loppu tulis aika äkkiä.
Ymmärrän sen että ei täälä porukka halua tulla tunnistetuksi mutta sellane turha pelleily ja muu on kyllä täysin turhaa.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on paljon epävakaita persoonia, dissosiaatiohäiriöisiä yms. Tämä on heille aivan toinen todellisuus.

      • Anonyymi

        Sulla on psykoosi päällä. Myös vaino, harha ja vainiharha. Tämä on sun ainoa todellisuus.


    • Anonyymi

      Tänäänkin kirjoittanut sellaisia kommentteja. Jota voisin sanoa ihan perus elämässäni . Ei minua näiden mielipide kiinnosta.

      • Anonyymi

        No mut jos oot samanlainen livenä ku palstal ni kuka jaksaa siellä katella ja kuunnella ku palstallaki vaikuttaa idiootilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut jos oot samanlainen livenä ku palstal ni kuka jaksaa siellä katella ja kuunnella ku palstallaki vaikuttaa idiootilta.

        Sori kun en yritä mielytää sinua. Älä sinä siitä huoli. Kaikki kun ei tykkää kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut jos oot samanlainen livenä ku palstal ni kuka jaksaa siellä katella ja kuunnella ku palstallaki vaikuttaa idiootilta.

        Sua en jaksais kuunnelle ja kattoo livenä sekuntiakaan. Olet tänkin turhan tekstin perusteella ihan idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut jos oot samanlainen livenä ku palstal ni kuka jaksaa siellä katella ja kuunnella ku palstallaki vaikuttaa idiootilta.

        Voitkin varmaan kirjoittaa tähän mitä olen kommentoinut tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitkin varmaan kirjoittaa tähän mitä olen kommentoinut tänään.

        No sitähän tääl ei kukaa muu tiedä ku kirjoittajat itte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitkin varmaan kirjoittaa tähän mitä olen kommentoinut tänään.

        Mitäs jos menisit livenä esittää näitä kysymyksiä ja mielipiteitä. Kuinkakohan moni jaksais kuunnella taukoomatta ja lyömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos menisit livenä esittää näitä kysymyksiä ja mielipiteitä. Kuinkakohan moni jaksais kuunnella taukoomatta ja lyömättä.

        Aika moni. En ole tekemissä väkivaltaisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa. Enemmän olisin huolissani jos livessä olisin tekemissä ihmisten kanssa jotka lyövät muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos menisit livenä esittää näitä kysymyksiä ja mielipiteitä. Kuinkakohan moni jaksais kuunnella taukoomatta ja lyömättä.

        Olen aika rauhallinen yksilö . Se että sulla joku aggressio ongelma etkä siedä muiden juttuja. On sinun ongelma. Ei minun. Ei minun tarvitse muuttua kenenkään takia. Jos jotain ei mielytä. Niin ei paljo hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän tääl ei kukaa muu tiedä ku kirjoittajat itte

        Helposti kuitenkin pystyy muut nimeään idiooteksi. Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos menisit livenä esittää näitä kysymyksiä ja mielipiteitä. Kuinkakohan moni jaksais kuunnella taukoomatta ja lyömättä.

        Tää on keskustelupalsta hyvänen aika sentään. Idea esittää kysymyksen ja mielipiteitä. Sulle ehkä sopii joku päiväkirja tai blogin kirjoittaminen jossa ei olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Sekö mun mielipide maksullista käymisestä närästää vai että mielestäni Asperger viesti oli jonkun kiusaamasta vai se että mietin ettei meillä kaivattuni kanssa ole hirveästi väärinkäsityksiä keskenämme vai että en osaa pokata muita . Esim. Mistä tänään kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika rauhallinen yksilö . Se että sulla joku aggressio ongelma etkä siedä muiden juttuja. On sinun ongelma. Ei minun. Ei minun tarvitse muuttua kenenkään takia. Jos jotain ei mielytä. Niin ei paljo hetkauta.

        Tässä verrataan palstaa ja todellista elämää. Ei niitä voi verrata. Täälä minulla on penis. Onkohan livenä. Sen sais mun tuleva mies selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti kuitenkin pystyy muut nimeään idiooteksi. Niinkö?

        Tätä just tarkotin. Kunnon sota päällä aloitukseen ja itte en vielä oo yhtäkään kommenttia kirjottanu.
        Miksi tätä turhaa tappelua? Onko tämä se millasia ootte oikeesti palstan ulkopuolella?
        -ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä verrataan palstaa ja todellista elämää. Ei niitä voi verrata. Täälä minulla on penis. Onkohan livenä. Sen sais mun tuleva mies selvittää.

        Niin no säännöissä kielletty esiintyminen muina ihmisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkotin. Kunnon sota päällä aloitukseen ja itte en vielä oo yhtäkään kommenttia kirjottanu.
        Miksi tätä turhaa tappelua? Onko tämä se millasia ootte oikeesti palstan ulkopuolella?
        -ap-

        Ei tämä ole mielestäni tappelua. Jos hän pitää minua idioottina pitäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkotin. Kunnon sota päällä aloitukseen ja itte en vielä oo yhtäkään kommenttia kirjottanu.
        Miksi tätä turhaa tappelua? Onko tämä se millasia ootte oikeesti palstan ulkopuolella?
        -ap-

        No en nyt varmaan oikeasti kommentoisi yhtään mitään oikeassa elämässäni jos joku seko tulee idiootiksi haukkumaan. Ja tutut ei sellaista tee.


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen ihan oma itseni ja kirjoitan ajatukseni tänne, vaikka hän ei niitä olekaan lukemassa. Mutta samat asiat haluaisin sanoa suoraan hänelle, kun vain saisin mahdollisuuden ja rohkeutta sanoa ne.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että en ole täysin samanlainen täällä, kuin irl ☺️🤗💗

    • Ei?
      Vaan mitä väliä, jos ei ole tunnistettavissa? Tai jos dumppaa hahmonsa eikä ikinä kerro asiasta uudelle kumppanille?

      Niin valaisetko, miksi otat asiasta lämpöä?

      • Anonyymi

        Toki eihän täällä kukaan varmasti halua tulla tunnistetuksi eikä se varmaan tarkotus ole. Nii kaikki kirjottaa mitä huvittaa.
        Tuntuu vaa että tääl on tosi negatiivinen suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen. Muutama jotka kaipaa ja kirjottaa kauniisti ja loput yhtä lapsellista tappelua yms.
        -ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki eihän täällä kukaan varmasti halua tulla tunnistetuksi eikä se varmaan tarkotus ole. Nii kaikki kirjottaa mitä huvittaa.
        Tuntuu vaa että tääl on tosi negatiivinen suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen. Muutama jotka kaipaa ja kirjottaa kauniisti ja loput yhtä lapsellista tappelua yms.
        -ap-

        Suosittelen, ettet vaan välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki eihän täällä kukaan varmasti halua tulla tunnistetuksi eikä se varmaan tarkotus ole. Nii kaikki kirjottaa mitä huvittaa.
        Tuntuu vaa että tääl on tosi negatiivinen suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen. Muutama jotka kaipaa ja kirjottaa kauniisti ja loput yhtä lapsellista tappelua yms.
        -ap-

        Aaa, nyt ymmärrän. No siis nimettömänä ihmisestä saa ne paskimmat puolet esiin, siksi palstalla on niin paljon negaa. Itte koitan olla pitkälti oma itteni, tosin snadilla twistillä ettei livenä välttis tiedä kohtaavansa juuri Randomin, vaikka tuskinpa voisi erehtyä, olen niin pöljä.


    • Olen oma itseni aikalailla.

    • Anonyymi

      No jossei sulla ole huumorintajua, niin pitääkö muittenkin olla totisena sen takia kun et pysty käsittelemään muiden olemista?

      Ota kiitos itse vähän rennommin. Oot aika pihalla jos kuvittelet että tän palstan tarkoitus on jotenkin viihdettä ja ajankulua suurempi...

      Eikä kiinnosta mitä muut musta ajattelee jonkin palstaplörinän takia. Hoidan asiani kyllä eikä pitäisi olla mitään sanomista siihen kellään.

      Toivoisin, että se kaivattu josta tänne jotain kirjoitellut, ei tosiaan olis sitä tyyppiä tissisilmä joka vahtaa toisen jokaista suupalaa, ilmettä ja sanaa naama norsun v..ulla. Kiva hei semmoinen kumppani, mieti nyt vähän!

    • Anonyymi

      Eiköhän hän ole pahimmat sekohorinani lukenut jo vuosia sitten. Ei tämä niin vakavaa täällä ole! Jessus. :)

      • Anonyymi

        Nyt jää sitten puolet palstalaisista kalsarit pelosta hikisinä miettimään, että mitä jos oman kaivatun luonne paljastuu armottomaksi ja ulkokultaiseksi tosikoksi jonka kotielämään verrattuna kirjastokin on hilpeä kuppila..

        Tänään Lidlissä olin juuri lappaamassa koriin kuutta energiajuomatölkkiä kun tykkään ostaa tavaraa kerralla kunnolla, niin taakse pysähtyi nuori pariskunta ja selvästi groomattu tyttöpuolisko siinä vikisi anelevasti josko ostaisi jotain pientä energiajuomahyllystä. Totisen miesystävän ilme oli paheksuvan järkyttynyt kun näki estottoman hamstraamiseni. Siis kuudesta ENERGIAJUOMASTA oli kyse!!! Ei kuudesta viskipullosta tai heroiiniruiskeesta.

        Miettii vaan millaista olla suhteessa jonkun vastaavan kyylän kanssa jolle ei voi sanaakaan sanoa ilman että se alkaa häpeämään mitä nyt naapuritkin sanoo ja kokoajan pitää kaikki olla jotenkin tärkeää ja oikein jne.

        Jotkut vaan on. Ei kiitos mulle. Olkoot ihan vaan keskenään omassa salkotanssikuplassaan.


    • En kyllä mieti, ehkä pitäis. 😬

      • Anonyymi

        No musta oot just hyvä💚💪

        T.Rämpytirää


      • Anonyymi kirjoitti:

        No musta oot just hyvä💚💪

        T.Rämpytirää

        Heh, tattista. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe