Kehitysvamma ja epätasainen kyky profiili?

Kuuluu Lievään älylliseen kehitysvammmaan se, että on epätasainen kyky profiili siis 0 tasolla minulla on ihmisuhde taidot kun taas netti taidot Etevan kehitysvamma jaksolla laitettu kyky profiili juttuun 95-100 ja sama kodin hoidossa ja hygienia 80 oli kyky profiili jutussa. Serkulle kun luin kyky profiili jutun serkku joka Psykiatri työssä on sitä mieltä, että joko ADHD tai Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi minulla väärin jonka pitäisi olla Autismin kirjo serkku sano että Autismln kirjon ihmisillä on ainoastaan kyky profiili tuo ja kun uudelle tukihenkilölle joka opiskelee Kehitysvamma alaa se yhtäkkiä ei ole nähnyt minua sano että jos en osaa puhua muusta kuin vain omasta kehitysvamma diagnoosista sen mielestä minun älyllinen kehitysvamma diagnoosi on myös väärin ja 2019 vuodesta asti kun uusi työntekijä yhtäkkiä vaihtuu niin ne, kun huomaa minun tulkintani niin sanoo minun pitäisi saada Autismi diagnoosi testit mutta omat vanhemmat eivät suostu tulee kertoo 0-6 vuoden iässä olevia aisteja. Ja vielä PDA juttua yksi edellinen ohjaaja alkoi epäillä minun kohdallani. Sitten,katsoin PDA videon YouTube kanavalta aloin itkemään isältä saan kuulla jatkuvasti miksi käsken muita ihmisiä tekee omasta puolestani asioita ja samaa asuntola ohjaajat sanoo minulla on enemmän taitoja mitä muilla asiakkailla. PDA Facebook ryhmään on nyt moni kirjotannut, että myös Lievään älylliseen kehitysvammmaan pitäis laittaa PDA 2021 PDA on laitettu Autimin alaprofiili jutuksi. Te jotka olette sitä mieltä, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset ovat narsisteja, jos itse vaikean ADHD saaneena entisen Heikkolahjaisuus tasolle jääneenä jonka takia on laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi, että saan työkyvyttömyys eläke rahaa, koska Heikkolahjaisuus kuuluu Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän tunnistan PDA piirteet itsessä. Mielestä PDA on myös todella lähellä narsisti juttua. Ja te jotka kirjoitatte Lievästä älyllisestä kehitysvammasta tällä sivulla loukkavasti. Kaikilla ei ole selkeä älyllinen kehitysvamma ne joilla on testi mennyt Heikkolahja tasolle Kehitysvamma järjestöt ovat todenneet niillä pitäisi kaikille laittaa Kehitysvamma diagnoosi vaikka älykkyys taso on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman meillä Heikkolahjaisuus tasolla olevilla. Oletteko koskaan kuullut sana väliin putooja kehitysvamma minä olen se, koska sanotaan että minulla on testit mennyt Heikkolahja tasolle kokonaan. Mitä mieltä, olette te jotka tiedätte Heikkolahjaisuus jutun onko oikea diagnoosi Lievä älyllinen kehitysvamma jos vain yksi kohta menee 69äö minun mielestäni Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ei ole meille Heikkolahjaisuus tasolla olevilla oikea vaan enemmänkin Epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi. Joka kertoisi, miksi en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja miksi ainoatakaan ihmisuhde taidot ryhmissä nolla tasolla ja joka kertoisi miksi kotona ei ole ohjauksen tarve. Miten voi olla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla Autismi oireet diagnoosi työntekijöiden mielestä, koska Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi diagnoosi on kaksi eri juttua. Serkku joka Psykiatri sano ne joilla ensin laitetaan Lievä älyllinen kehitysvamma eivät koskaan saa Autismi diagnoosi vaikka Ohjaajat tunnistaa ja vanhemmat että Autismi Diagnoosi olisi oikea. Se mistä erottaa Lievän älyllisen kehitysvamman ja ADHD ja Autismi diagnoosi jutut. Ne joilla on koko testi älyllisen kehitysvamman tasolla niillä ei tule kirjoitusta kuten minulla ne eivät osaa kirjoittaa pitkiä kirjeitä eikä jaksa kun puhun nopeasti ja ne vihaa omaa kehitysvammma diagnoosi sanaa. Vaikean ADHD saaneet jumittuu yhteen samaan asiaan eikä mihinkään muuhun kuten ne joilla on Autimin kirjo. Ja ADHD ihmiset kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja viestejä ja ymmärtää, että Kehitysvamma ei ole haukkuma sana ja ADHD on todettu se on haasteellinen ihmispersoona kehitysvamman saaneisiin verrattuna. Jos kaveri joka sai Lievän älyllisen kehitysvamman sanoo olen yhtä hullu kun sen sisko jolla on ADHD laitto kaveri välit poikki Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena koska ei saanut Adhd juttua toisena.

0

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        4925
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        31
        3114
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1807
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1760
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1621
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1481
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1237
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1233
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1207
      10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1197
      Aihe