Onko sulla nainen kovakin puutostila?

Anonyymi

Aattelin vaan niistä katseista, haluat siis syödä minut?

33

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tänne jos kirjoittaa noin,vois epäillä että mies kärsii kroonisesta puutostilasta

    • Anonyymi

      ehkä nainen halusi vaan vähän maistella ;)

      • Anonyymi

        Hannalta Tuomolle pus ja pus


    • Anonyymi

      Milloin nämä katseet sitten tapahtui?

    • Anonyymi

      Ei kai mies huomannut kun tuijotin vähän väärään paikkaan. En tajua itsekään.

    • Anonyymi

      Ja mistä sen puutostilan voisi nähdä katseesta? Tahdon oppia. Tahdon katsella sillai erästä miestä... huulia olen katsellut ja varmistanut että on huomannut katseeni. Mitä muuta? Käsivarren katselun huomasi. Mitään muuta en voi katsella kuin naamaa etten loukkaa / ole tyrkky. Mitä siis katseeseen?

      • Anonyymi

        Ihme sekoilija. Rentoudu vähän.


    • Anonyymi

      varmaan nainen olisi halunnut vähän maistella ja sen jälkeen ahmia :) jos on uskaltanut katsoa miestä suoraan

      • Anonyymi

        miten kauan mahtoi katsella ennenku huomas, taisi ottaa tukea ettei lähde jalat alta ..


    • Anonyymi

      Onpas suloisia. Mies on kuin ihastunut teinipoika kun jää katseita miettimään.

      • Anonyymi

        Silmäpeli on ihan tosijuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmäpeli on ihan tosijuttu.

        on on voin yhtyä tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmäpeli on ihan tosijuttu.

        No on kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmäpeli on ihan tosijuttu.

        Tai toinen vaan tuijottaa ja miettii. Ei se oo, on se ei se oon, no on se. Se on Esko Eerikäinen. Kyllä se on. Ei se oo .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai toinen vaan tuijottaa ja miettii. Ei se oo, on se ei se oon, no on se. Se on Esko Eerikäinen. Kyllä se on. Ei se oo .

        Näin siinä varmaan on käynyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai toinen vaan tuijottaa ja miettii. Ei se oo, on se ei se oon, no on se. Se on Esko Eerikäinen. Kyllä se on. Ei se oo .

        Niissä on vähän samaa näköä,housun lahkeen reunan väri paljastaa onko vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä on vähän samaa näköä,housun lahkeen reunan väri paljastaa onko vai ei

        Niin no olenkin nähnyt Eskon livenä vaan ilman housuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no olenkin nähnyt Eskon livenä vaan ilman housuja.

        Itse olin vähän kummissani kun tyttökaveri halusi mennä katsomaan Viskarin esitystä. Podin jo vaikka mitä alemmuuskomplekseja ja vertailin isi kroppaani mielessäni tämän miesstripparin kroppaan... Paikan päällä keikalla lavalle hyppäsi Arttu Wiskari ja lauloi mökkitien. Se oli elämäni parhaita keikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin vähän kummissani kun tyttökaveri halusi mennä katsomaan Viskarin esitystä. Podin jo vaikka mitä alemmuuskomplekseja ja vertailin isi kroppaani mielessäni tämän miesstripparin kroppaan... Paikan päällä keikalla lavalle hyppäsi Arttu Wiskari ja lauloi mökkitien. Se oli elämäni parhaita keikkoja.

        Itse kyllä harkitsin eroa jos joku veisi Arttu Wiskarin keikalle. Joku raja sentään huonolla musiikki maullakin.


    • Anonyymi

      Niin. Ei vaan taida tulla valmista tästäkään.

    • Anonyymi

      On, mutta niin on sullakin. Miksi tänne muuten kirjoittelisit?🤔

    • Anonyymi

      Jospa sulla on vaan vilkas mielikuvitus

    • Anonyymi

      Saat tikkarin,mutta se otetaankin pois :/

    • Anonyymi

      Ahmin sinua viime vuonna katseellani kuten sinäkin teit minulle. Taidettiin vain kerätä tätä tämän vuoden puutostilaa varten toisesta niin paljon kun saatiin.

      • Anonyymi

        Mutta kyllä me vielä nähdään sinulla on mies samoja ajatuksia kuin minullakin. Tulevaisuus on meitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä me vielä nähdään sinulla on mies samoja ajatuksia kuin minullakin. Tulevaisuus on meitä varten.

        En ole aloittaja mies vaan aloitukseen vastaava nainen. En kirjoita naiselle vaan aloitukseen miehelle.


    • Anonyymi

      Sinusta on puutos, mies.

    • Anonyymi

      Kalsiumin puutos,yritin etsiä kaupasta maitoa

    • Anonyymi

      Sinua oli kiva katsella, komeata tummaa miestä

    • Anonyymi

      Yleensä luotettavuuden näkee silmistä ja siksi katson silmiä.Silmät ovat sielun peili.

    • Nälkä kurnii.. Voisin vähän kyllä maistella.. 🤭

      • Anonyymi

        Voi mies raukkaa, ku on naisen näköinen toi pom!


    • Anonyymi

      Pöh, tällaisia? Poispäin koitin katsella. Pitäisi katsella uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe