Aattelin vaan niistä katseista, haluat siis syödä minut?
Onko sulla nainen kovakin puutostila?
33
819
Vastaukset
- Anonyymi
tänne jos kirjoittaa noin,vois epäillä että mies kärsii kroonisesta puutostilasta
- Anonyymi
ehkä nainen halusi vaan vähän maistella ;)
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle pus ja pus
- Anonyymi
Milloin nämä katseet sitten tapahtui?
- Anonyymi
Ei kai mies huomannut kun tuijotin vähän väärään paikkaan. En tajua itsekään.
- Anonyymi
Ja mistä sen puutostilan voisi nähdä katseesta? Tahdon oppia. Tahdon katsella sillai erästä miestä... huulia olen katsellut ja varmistanut että on huomannut katseeni. Mitä muuta? Käsivarren katselun huomasi. Mitään muuta en voi katsella kuin naamaa etten loukkaa / ole tyrkky. Mitä siis katseeseen?
- Anonyymi
Ihme sekoilija. Rentoudu vähän.
- Anonyymi
varmaan nainen olisi halunnut vähän maistella ja sen jälkeen ahmia :) jos on uskaltanut katsoa miestä suoraan
- Anonyymi
miten kauan mahtoi katsella ennenku huomas, taisi ottaa tukea ettei lähde jalat alta ..
- Anonyymi
Onpas suloisia. Mies on kuin ihastunut teinipoika kun jää katseita miettimään.
- Anonyymi
Silmäpeli on ihan tosijuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on on voin yhtyä tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai toinen vaan tuijottaa ja miettii. Ei se oo, on se ei se oon, no on se. Se on Esko Eerikäinen. Kyllä se on. Ei se oo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai toinen vaan tuijottaa ja miettii. Ei se oo, on se ei se oon, no on se. Se on Esko Eerikäinen. Kyllä se on. Ei se oo .
Näin siinä varmaan on käynyt :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä on vähän samaa näköä,housun lahkeen reunan väri paljastaa onko vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä on vähän samaa näköä,housun lahkeen reunan väri paljastaa onko vai ei
Niin no olenkin nähnyt Eskon livenä vaan ilman housuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no olenkin nähnyt Eskon livenä vaan ilman housuja.
Itse olin vähän kummissani kun tyttökaveri halusi mennä katsomaan Viskarin esitystä. Podin jo vaikka mitä alemmuuskomplekseja ja vertailin isi kroppaani mielessäni tämän miesstripparin kroppaan... Paikan päällä keikalla lavalle hyppäsi Arttu Wiskari ja lauloi mökkitien. Se oli elämäni parhaita keikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin vähän kummissani kun tyttökaveri halusi mennä katsomaan Viskarin esitystä. Podin jo vaikka mitä alemmuuskomplekseja ja vertailin isi kroppaani mielessäni tämän miesstripparin kroppaan... Paikan päällä keikalla lavalle hyppäsi Arttu Wiskari ja lauloi mökkitien. Se oli elämäni parhaita keikkoja.
Itse kyllä harkitsin eroa jos joku veisi Arttu Wiskarin keikalle. Joku raja sentään huonolla musiikki maullakin.
- Anonyymi
Niin. Ei vaan taida tulla valmista tästäkään.
- Anonyymi
On, mutta niin on sullakin. Miksi tänne muuten kirjoittelisit?🤔
- Anonyymi
Jospa sulla on vaan vilkas mielikuvitus
- Anonyymi
Saat tikkarin,mutta se otetaankin pois :/
- Anonyymi
Ahmin sinua viime vuonna katseellani kuten sinäkin teit minulle. Taidettiin vain kerätä tätä tämän vuoden puutostilaa varten toisesta niin paljon kun saatiin.
- Anonyymi
Mutta kyllä me vielä nähdään sinulla on mies samoja ajatuksia kuin minullakin. Tulevaisuus on meitä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä me vielä nähdään sinulla on mies samoja ajatuksia kuin minullakin. Tulevaisuus on meitä varten.
En ole aloittaja mies vaan aloitukseen vastaava nainen. En kirjoita naiselle vaan aloitukseen miehelle.
- Anonyymi
Sinusta on puutos, mies.
- Anonyymi
Kalsiumin puutos,yritin etsiä kaupasta maitoa
- Anonyymi
Sinua oli kiva katsella, komeata tummaa miestä
- Anonyymi
Yleensä luotettavuuden näkee silmistä ja siksi katson silmiä.Silmät ovat sielun peili.
Nälkä kurnii.. Voisin vähän kyllä maistella.. 🤭
- Anonyymi
Voi mies raukkaa, ku on naisen näköinen toi pom!
- Anonyymi
Pöh, tällaisia? Poispäin koitin katsella. Pitäisi katsella uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376