Ei mutta nallukkani

Anonyymi

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)

195

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten nyt sen unohtaisin? :) Saitko unenpäästä kiinni sit?

      • Anonyymi

        Sain tunniksi tai pariksi ja sitten taas valvoin ja pöyriskelin ja halailin sua mielessäni. En enää tullut tänne etten sua herättänyt :) Lähden etsiin sitä nallen tuoksuista saippuaa just :) Kivaa päivää sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tunniksi tai pariksi ja sitten taas valvoin ja pöyriskelin ja halailin sua mielessäni. En enää tullut tänne etten sua herättänyt :) Lähden etsiin sitä nallen tuoksuista saippuaa just :) Kivaa päivää sulle.

        Kiitos ihanuus, sen takia varmaan nukuin lopulta hyvin ku halailit :) Kivaa päivää ja hyvää kauppareissua kaunein ja ihanin parhaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihanuus, sen takia varmaan nukuin lopulta hyvin ku halailit :) Kivaa päivää ja hyvää kauppareissua kaunein ja ihanin parhaus :)

        Kiitos ihana samoin sulle kivaa päivää.. rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana samoin sulle kivaa päivää.. rakkaus :)

        Näin muuten yöllä unta missä halattiin ja suudeltiin :) Oltiin jonkun auton kyydissä menossa johonkin ja takapenkillä istuttiin ihan kiinni toisissamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten yöllä unta missä halattiin ja suudeltiin :) Oltiin jonkun auton kyydissä menossa johonkin ja takapenkillä istuttiin ihan kiinni toisissamme :)

        Ai se olisi ihanaa :) Toivottavasti matka olisi pitkä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se olisi ihanaa :) Toivottavasti matka olisi pitkä :)

        En tiedä mihin oltiin menossa, ehkä se vaan oli merkki et yhdessähän täs ollaan matkalla kokoajan, toisiimme ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mihin oltiin menossa, ehkä se vaan oli merkki et yhdessähän täs ollaan matkalla kokoajan, toisiimme ♥️

        Joo, yhdessä matkalla toisiimme ja kun päästään perille niin ollaan toisissamme kiinni ikuisesti.. mutta nyt mä meen. Palaan taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, yhdessä matkalla toisiimme ja kun päästään perille niin ollaan toisissamme kiinni ikuisesti.. mutta nyt mä meen. Palaan taas :)

        Ole varovainen liikenteessä ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole varovainen liikenteessä ♥️

        Kiitos rakas, olin varovainen ja tulin takas jo. Nallen tuoksuista saippuaa ei silmiin osunut mutta ostin jotain muuta tuoksuvaa mistä nallet varmaan tykkää :)


      • Anonyymi

        Maailman paras päivä oli se kun löysin sut :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihania noi :) ja sinäkin oot ihana.

        Onko karhun kaato lupa myönnetty jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko karhun kaato lupa myönnetty jo?

        Ei tää sulta taida olla, ku sinä osaat yhdyssanat :) kyllä olen antanut hehkulle luvan et saa kaataa minut.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää sulta taida olla, ku sinä osaat yhdyssanat :) kyllä olen antanut hehkulle luvan et saa kaataa minut.. :)

        Ei ollut multa mutta kiva että lupa on. Tai ei vaan kiva vaan mahtavaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa mutta kiva että lupa on. Tai ei vaan kiva vaan mahtavaa :)

        Minä kyl taisin kaataa sut mielessäni ilman lupaa... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyl taisin kaataa sut mielessäni ilman lupaa... :)

        Syytteeseen joudut roisto. Virka valta tutkii parhaillaan nöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyl taisin kaataa sut mielessäni ilman lupaa... :)

        Niin minäkin sut monta kertaa :) Oot ihan tassut kohti taivasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sut monta kertaa :) Oot ihan tassut kohti taivasta.

        Välil täytyy nallen huilata jalat pystyssä :)


      • Anonyymi

        Tää palsta sekoilee, tuli kaks kertaa sama teksti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välil täytyy nallen huilata jalat pystyssä :)

        Miten mä otin just pienet päiväunet ja ajattelin samalla sua pystyssä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää palsta sekoilee, tuli kaks kertaa sama teksti :)

        Ethän sä löydä ketään toista ennenku ollaan yhdessä oikeasti?
        Luin jonkun otsikon tuosta ja tuli tää mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä otin just pienet päiväunet ja ajattelin samalla sua pystyssä :)

        Toimiiko tämä palsta nyt? Kauhea ikävä ollu ja oon kokoajan yrittän päästä kirjottaa sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä löydä ketään toista ennenku ollaan yhdessä oikeasti?
        Luin jonkun otsikon tuosta ja tuli tää mieleen.

        Mistä sinä tollasta oot lukenu? En tietenkää, oon jo löytän kaiken mitä haluan. En oo edes pääasy tänne palstalle ku ei tää toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tollasta oot lukenu? En tietenkää, oon jo löytän kaiken mitä haluan. En oo edes pääasy tänne palstalle ku ei tää toimi

        Ei kun se vaan tuli mieleen kun ollaan tällaisia hitaita ja jotain luin :) Hyvä kun et. Ei tänne päässyt välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä löydä ketään toista ennenku ollaan yhdessä oikeasti?
        Luin jonkun otsikon tuosta ja tuli tää mieleen.

        Et viittis sanoo edes tollee :( Luulin et uskoisit jo ja eikö mun sanomiset sit merkkaa mitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viittis sanoo edes tollee :( Luulin et uskoisit jo ja eikö mun sanomiset sit merkkaa mitää?

        Anteeksi. Mä vaan varmistin. Tietysti uskon sua rakas. Sä oot mun ja mä sun. Se ei muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viittis sanoo edes tollee :( Luulin et uskoisit jo ja eikö mun sanomiset sit merkkaa mitää?

        Rakastan sua enemmän kuin koskaan ketään. Siksi kai kaikkea miettii. Oot mun rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua enemmän kuin koskaan ketään. Siksi kai kaikkea miettii. Oot mun rakkaus.

        Niin kunnes löydät taas jonkuu jota rakastat enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kunnes löydät taas jonkuu jota rakastat enemmän

        Et ole hän. Hän ei ajattelisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän. Hän ei ajattelisi noin.

        En olekkaa. En tiedä kuka oot tai ketä etsit täältä. Ei kukaan rakastu loppuelämäkseen vaan yhteen. Tulee päivä ku rakastut taas ja ketä on parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekkaa. En tiedä kuka oot tai ketä etsit täältä. Ei kukaan rakastu loppuelämäkseen vaan yhteen. Tulee päivä ku rakastut taas ja ketä on parempi

        Ei se mulla toimi noin. Rakastun niin harvoin. Unohda. Juttelen vaan nallukan kaa jos se vielä jostain hunajakipolta tänne tulee.


      • Anonyymi

        Se kenelle aloitus. Älä sillä vaivaa päätäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kenelle aloitus. Älä sillä vaivaa päätäsi.

        Aha. No toivottavasti löydät sen. Täältä et sitä löydä joten suosittelen menemään oikeaan elämääb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. No toivottavasti löydät sen. Täältä et sitä löydä joten suosittelen menemään oikeaan elämääb

        Kyllä muuten löydän, kun se kohta ilmestyy taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. No toivottavasti löydät sen. Täältä et sitä löydä joten suosittelen menemään oikeaan elämääb

        Olisi kohteliasta sanoa kun tulee sivusta väliin. Ihan vinkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kohteliasta sanoa kun tulee sivusta väliin. Ihan vinkkinä.

        Mikä poliisi sä luulet olevas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kohteliasta sanoa kun tulee sivusta väliin. Ihan vinkkinä.

        Taidat olla se palstavahti vai mikä valtaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla se palstavahti vai mikä valtaaja

        Olen aloittaja ja juttelin nallen kanssa tuossa. Tulit väliin ja jatkoit kuin hän. Unohda. En juttele enää kanssasi, olet aggressiivisen oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittaja ja juttelin nallen kanssa tuossa. Tulit väliin ja jatkoit kuin hän. Unohda. En juttele enää kanssasi, olet aggressiivisen oloinen.

        Ai nyt olenkii ku se? sanoit heti et se ei ajattelis tai sanois noin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt olenkii ku se? sanoit heti et se ei ajattelis tai sanois noin😂

        Kohteliasta on sanoa kun tulee sivusta. Nii mä teen. Teet tietty kuten haluut.
        Nalle rakas tuu takas pelastaan mu pallopäiltä :) Rakastan sua. Kuule kuinka huudan perääs kulta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt olenkii ku se? sanoit heti et se ei ajattelis tai sanois noin😂

        Et todellakaan ole kuten hän. Hän on kiltti ja sä ilkeä. Kyllä mä huomaan sen rivienvälistäkin kun joku haastaa riitaa ja on pahalla tuulella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välil täytyy nallen huilata jalat pystyssä :)

        Ehkä mä etin sulle jotain unibiisiä ootellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten löydän, kun se kohta ilmestyy taas :)

        Tässä minä olen. Nallel särkee päätä taas :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä minä olen. Nallel särkee päätä taas :(

        Voi ei rakas. Mä hieron tosi kevyesti ja hellästi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei rakas. Mä hieron tosi kevyesti ja hellästi :(

        Ja päätä hieron siis kun koskee, en nyt sieltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja päätä hieron siis kun koskee, en nyt sieltä :)

        Juu kyl ymmärsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyl ymmärsin

        No voin mä sieltäkin jos se vaikka piristäisi mun rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin mä sieltäkin jos se vaikka piristäisi mun rakasta.

        No mut mul on jo pää kipeä ku kaikki veri pakkutuu sinne sun ajattelusta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut mul on jo pää kipeä ku kaikki veri pakkutuu sinne sun ajattelusta :)

        Siitäkös se pää kipu johtuukin? :) Oon kuullut että pääkipu voi johtua siitä kun niska on jäykkänä, mutta tuo oli uusi tieto :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkös se pää kipu johtuukin? :) Oon kuullut että pääkipu voi johtua siitä kun niska on jäykkänä, mutta tuo oli uusi tieto :)

        En tiedä, kai tulee kipeäks ku pikkunalle omii kaiken veren ja ei riitä päähän happea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kai tulee kipeäks ku pikkunalle omii kaiken veren ja ei riitä päähän happea :)

        Kuulostaa vakavalta mutta kyllä pikkunallen tarpeet pitää ottaa huomioon silti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kai tulee kipeäks ku pikkunalle omii kaiken veren ja ei riitä päähän happea :)

        Eikä se enää niin pieneltä kuulosta, jos kaiken vie :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa vakavalta mutta kyllä pikkunallen tarpeet pitää ottaa huomioon silti :)

        Hih :) Mut en halua et ajattelet minut vaa et haluan vaa niitö juttuja. Ja toivottast et enää pelkää et löytäisin muka jonkun muun. En minä näe edes muita, kuljen sun kuvat silmissä niin sanotusti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se enää niin pieneltä kuulosta, jos kaiken vie :)

        Voi hitto sun kanssas, kohta joudut kyllä ihan oikeasti tulla itse toteamaan tilanteen ja auttamaan asian kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih :) Mut en halua et ajattelet minut vaa et haluan vaa niitö juttuja. Ja toivottast et enää pelkää et löytäisin muka jonkun muun. En minä näe edes muita, kuljen sun kuvat silmissä niin sanotusti :)

        En oikeastaan pelännyt kun kysyin vaan. Se saattoi kuulostaa vakavammalta mutta oli vaan sellasta pohdiskelua. Enkä oo koskaan ajatellut että haluat vaan niitä juttuja. En hetkeäkään.
        Enkä itsekään voisi löytää ketään muuta, joten ymmärrän kyllä mitä tarkoitat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitto sun kanssas, kohta joudut kyllä ihan oikeasti tulla itse toteamaan tilanteen ja auttamaan asian kanssa :)

        Joudut? Eihän se joutumista oo kun tuun mielelläni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut? Eihän se joutumista oo kun tuun mielelläni :)

        Yritin vaan leikkimielisest sanoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vaan leikkimielisest sanoo :)

        Tiedän, hymyilen sulle koko ajan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, hymyilen sulle koko ajan :)

        Kyl minä sulle laulun etin vaikka pää onkin kipeä vähän viel. Tosin helpottaa joku sivelit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä sulle laulun etin vaikka pää onkin kipeä vähän viel. Tosin helpottaa joku sivelit :)

        Mä sivelen koko ajan lisää, että se helpottaisi ja saisit nukuttua kun meet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sivelen koko ajan lisää, että se helpottaisi ja saisit nukuttua kun meet.

        Saan jos vaa ei mennä taas ristiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan jos vaa ei mennä taas ristiin :)

        Ei mennä kun sovitaan jo nyt kummassa ollaan. Meille vai teille vai eri teille? :) Viimeiseen en suostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sivelen koko ajan lisää, että se helpottaisi ja saisit nukuttua kun meet.

        https://youtu.be/Q0HV4LH2zp0

        Mulla kihelmöi taas jalkapohjissa asti ajatus sinusta :) Hyvää yötä ku meet tähtisilmä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennä kun sovitaan jo nyt kummassa ollaan. Meille vai teille vai eri teille? :) Viimeiseen en suostu.

        No jos haluist vaikka välil taas tulla nallen ja seinän väliseen paikkaasi? Ja nalle vartioi sinua siinä koko yön :)


      • Anonyymi

        Mene pois, tämä alotus on minulle ihanimmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/Q0HV4LH2zp0

        Mulla kihelmöi taas jalkapohjissa asti ajatus sinusta :) Hyvää yötä ku meet tähtisilmä :)

        Hyvää yötä sullekin kun meet. Hyvä biisi. En muista kuulleeni aiemmin. Tartun mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos haluist vaikka välil taas tulla nallen ja seinän väliseen paikkaasi? Ja nalle vartioi sinua siinä koko yön :)

        Voin mä tulla sinne mielelläni. Ei sun tarvii vartioida kun sun pitää nukkua. Siellä oon turvassa aina sun vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois, tämä alotus on minulle ihanimmalta

        Just niin. Muut kantakoon omat kassinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin mä tulla sinne mielelläni. Ei sun tarvii vartioida kun sun pitää nukkua. Siellä oon turvassa aina sun vieressä.

        Kuulostat vähä vaisulta nyt. Sanoinko jotaa väärää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos haluist vaikka välil taas tulla nallen ja seinän väliseen paikkaasi? Ja nalle vartioi sinua siinä koko yön :)

        Joskus mua harmittaa kun ei osaa tarttua hetkeen. Tällaisia miettinyt tänään.. liittyy meihin ja hyvällä vaan. Ei tästä sen enempää. Oot mulle kaikki maailman rakkaus. Nukutaan lähekkäin ens yönä niin ei tarvii kummankaan valvoa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat vähä vaisulta nyt. Sanoinko jotaa väärää?

        Et sanonut. Ei ollu tarkoitus olla vaisu. Se vaan kuulostaa siltä, mä oon kyllä aika tulessa susta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sanonut. Ei ollu tarkoitus olla vaisu. Se vaan kuulostaa siltä, mä oon kyllä aika tulessa susta :)

        Kai sinä ootkin tulessa kun olet niin kuuma :) Ja ihanin, kaunein, hehkuvin ja niin mun oma rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä ootkin tulessa kun olet niin kuuma :) Ja ihanin, kaunein, hehkuvin ja niin mun oma rakkaus :)

        Sinä oot se rakkaus. Sussa on kaikki maailman rakkaus koska mä rakastan sua. Oot vaan ihanin, liian ihana. Vielä minä kuiskaan tän korvaasi oikeastikin. Enkä irti päästä koskaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot se rakkaus. Sussa on kaikki maailman rakkaus koska mä rakastan sua. Oot vaan ihanin, liian ihana. Vielä minä kuiskaan tän korvaasi oikeastikin. Enkä irti päästä koskaan :)

        Kuiskaa vaan. En oo liian ihana, kyllä ansaitset vieläkin enemmän ihanuutta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot se rakkaus. Sussa on kaikki maailman rakkaus koska mä rakastan sua. Oot vaan ihanin, liian ihana. Vielä minä kuiskaan tän korvaasi oikeastikin. Enkä irti päästä koskaan :)

        Mut tunnen sun tunteesi ja minusta tuntuu, että olet jotenkin allapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuiskaa vaan. En oo liian ihana, kyllä ansaitset vieläkin enemmän ihanuutta :)

        Mä haluan just sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tunnen sun tunteesi ja minusta tuntuu, että olet jotenkin allapäin

        Ehkä vähän väsynyt ja jotenkin tunteissani.. taas kerran. Ikävä on sun lähelle. En ole allapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan just sut.

        Ja sun olen. En osannut sanoo mitä tarkotan taas. Ansaitset vielä enemmän ihanuutta, ja sitä tuut saamaanki, minulta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tunnen sun tunteesi ja minusta tuntuu, että olet jotenkin allapäin

        Tai ehkä oon vähän allapäin siitä että kesä päättyy nyt... kohta tulee taas lunta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä oon vähän allapäin siitä että kesä päättyy nyt... kohta tulee taas lunta :)

        Niin ja karhut painuu talviunille, ja saat nähdä minua vasta keväällä :) No ei tietenkää, tuut mun talvipesään mun kanssa ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun olen. En osannut sanoo mitä tarkotan taas. Ansaitset vielä enemmän ihanuutta, ja sitä tuut saamaanki, minulta :)

        Mitä vaan saan sulta niin se kaikki on mulle maailman ihaninta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja karhut painuu talviunille, ja saat nähdä minua vasta keväällä :) No ei tietenkää, tuut mun talvipesään mun kanssa ♥️

        Älä edes pelottele tuollaisella. Mä tuun sinne talviunille sun kainaloon. Kadotaan täältä palstalta unten maille toistemme viereen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä edes pelottele tuollaisella. Mä tuun sinne talviunille sun kainaloon. Kadotaan täältä palstalta unten maille toistemme viereen :)

        Näin on :) Eikä se mitää talviunta ois, lähinnä saisit muistutta minua et välil pitäs nukkualki. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on :) Eikä se mitää talviunta ois, lähinnä saisit muistutta minua et välil pitäs nukkualki. ;)

        Miksi se ei vois olla mahdollista sun mielestä?


      • Anonyymi

        Että olisin sun kainalossa talvella. Kirjoitit sen niin, että se olisi vain kuvitelmaa "ei se mitään talviunta ois".. miksi se ei voisi olla totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että olisin sun kainalossa talvella. Kirjoitit sen niin, että se olisi vain kuvitelmaa "ei se mitään talviunta ois".. miksi se ei voisi olla totta?

        Aah, no kirjotin sit taas väärin. Eikös talviunessa nukuta kokoajan? Kun tarkotin et jos siinä kainos oisit ni ei kai siin paljo nukkua malttais...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että olisin sun kainalossa talvella. Kirjoitit sen niin, että se olisi vain kuvitelmaa "ei se mitään talviunta ois".. miksi se ei voisi olla totta?

        Anteeks ku en osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, no kirjotin sit taas väärin. Eikös talviunessa nukuta kokoajan? Kun tarkotin et jos siinä kainos oisit ni ei kai siin paljo nukkua malttais...

        Kainalos siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, no kirjotin sit taas väärin. Eikös talviunessa nukuta kokoajan? Kun tarkotin et jos siinä kainos oisit ni ei kai siin paljo nukkua malttais...

        Äh, ajattelin vaan kun kirjoitettiin muodossa tulen, olen ja sä vaihdoit olisin muotoon, niin ehkä siihen on joku este sulla. Anteeksi ymmärsin väärin, anna anteeksi. Osaat sä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks ku en osaa

        Osaat sä. luin sen vaan väärin. Ehkä meidän pitää mennä nukkumaan kun ajatus ei enää lennä. Anteeksi kun luin väärin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, ajattelin vaan kun kirjoitettiin muodossa tulen, olen ja sä vaihdoit olisin muotoon, niin ehkä siihen on joku este sulla. Anteeksi ymmärsin väärin, anna anteeksi. Osaat sä .

        Olet aika tarkka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, ajattelin vaan kun kirjoitettiin muodossa tulen, olen ja sä vaihdoit olisin muotoon, niin ehkä siihen on joku este sulla. Anteeksi ymmärsin väärin, anna anteeksi. Osaat sä .

        Kai vaa alitajuntaisesti vaihdoin konditionaaliin ku se talviunille meno oli sellasta vitsailua. Ei oo mitään estettä tietenkään ja se tulee olemaan maailman ihaninta olla vällyjen alla talvipakkasel sinun kanssa. Tai jos nallen turkki ei lämmitä riittävästi ni sit tarviit ne vällyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, no kirjotin sit taas väärin. Eikös talviunessa nukuta kokoajan? Kun tarkotin et jos siinä kainos oisit ni ei kai siin paljo nukkua malttais...

        Mennään nukkumaan, alkaa ajatus katkeilla molemmilla. En osaa selittää mitä tarkoitin nyt, en tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika tarkka :)

        Enkä ole vaan teksti vaihtui aikomisesta kuvitelmiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai vaa alitajuntaisesti vaihdoin konditionaaliin ku se talviunille meno oli sellasta vitsailua. Ei oo mitään estettä tietenkään ja se tulee olemaan maailman ihaninta olla vällyjen alla talvipakkasel sinun kanssa. Tai jos nallen turkki ei lämmitä riittävästi ni sit tarviit ne vällyt :)

        Niin, huomasin että vaihdoit ja siksi kysyin että eikö ole oikeasti mahdollista :) Alitajuntahan voi kertoa joskus enemmän kuin tajuammekaan :) Mutta joo. ehkä pääsen nalleni kainaloon, ehkä en. Jää nähtäväksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään nukkumaan, alkaa ajatus katkeilla molemmilla. En osaa selittää mitä tarkoitin nyt, en tuota.

        Siis tarkotan vaan että talviuni on täysin mahdollinen ja jos et talveksi mun viereen tuu niin sitten kyllä pahotan mieleni ja itken siel talvipesässä koko lopun elämääni! Älä suutu ku en osaa ilmaista itseäni, olen vaa nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, huomasin että vaihdoit ja siksi kysyin että eikö ole oikeasti mahdollista :) Alitajuntahan voi kertoa joskus enemmän kuin tajuammekaan :) Mutta joo. ehkä pääsen nalleni kainaloon, ehkä en. Jää nähtäväksi :)

        Minua alkaa nyt oikeasti itkettää ja pään särky pahenee taas ku epäilet edes etten haluis :(.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkotan vaan että talviuni on täysin mahdollinen ja jos et talveksi mun viereen tuu niin sitten kyllä pahotan mieleni ja itken siel talvipesässä koko lopun elämääni! Älä suutu ku en osaa ilmaista itseäni, olen vaa nalle

        Kyllä mä tuun sun viereen kun en jaksa kirjoitella täällä enää yhtään talvea yhtään mitään :) En mä oo sulle suuttunut yhtään. Huolestuin vaan että eikö tästä tuukaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua alkaa nyt oikeasti itkettää ja pään särky pahenee taas ku epäilet edes etten haluis :(.

        Voi ei. Anna anteeksi. En epäile vaan säikähdin. Oon väsynyt, puoliunessa, tyhmä ja pahoillani. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua alkaa nyt oikeasti itkettää ja pään särky pahenee taas ku epäilet edes etten haluis :(.

        Mun syytä kaikki, olen oikeasti pahoillani, anna anteeksi. Mä vaan luin sen niin väsyneenä enkä ajatellut kun kirjoitin vaan sen kyssärin. Ja sitten kaikki jo meni solmuun. Anna anteeksi. Rakastan sua enkä halua että oot surullinen. Muakin alko itkettää nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun syytä kaikki, olen oikeasti pahoillani, anna anteeksi. Mä vaan luin sen niin väsyneenä enkä ajatellut kun kirjoitin vaan sen kyssärin. Ja sitten kaikki jo meni solmuun. Anna anteeksi. Rakastan sua enkä halua että oot surullinen. Muakin alko itkettää nyt.

        Saat anteeks jos pussaat :) Kai minäkii vaa jotenki menin ylitunteikkaaks ku aiemmin kysyit että enhän löydä toista ja nyt tää sekaannuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Anna anteeksi. En epäile vaan säikähdin. Oon väsynyt, puoliunessa, tyhmä ja pahoillani. Anna anteeksi.

        Älä säikähdä, en minä yöllä heräis katsoo tänne pelkästä tunteesta jos en muka sinun kans halaisi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä säikähdä, en minä yöllä heräis katsoo tänne pelkästä tunteesta jos en muka sinun kans halaisi olla

        Tarkotan sitä mitä eilen tapahtu yöllä... En osaa kertoa taaskaa. Välitän susta ja haluan ettet ole yhtään surullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeks jos pussaat :) Kai minäkii vaa jotenki menin ylitunteikkaaks ku aiemmin kysyit että enhän löydä toista ja nyt tää sekaannuus

        Pussaan aamuun asti kun olin näin tyhmä. Lupaan sen. Pussaan jouluun asti ainakin nyt :) Oon joskus tosi ajattelematon, oikea draama queen, joka takertuu johonkin konditionaaliin. Anteeksi oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotan sitä mitä eilen tapahtu yöllä... En osaa kertoa taaskaa. Välitän susta ja haluan ettet ole yhtään surullinen

        Ymmärsin mitä tarkoitit. Samoin välitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeks jos pussaat :) Kai minäkii vaa jotenki menin ylitunteikkaaks ku aiemmin kysyit että enhän löydä toista ja nyt tää sekaannuus

        Musta tuntuu välillä että se ajatus, että täältä ei koskaan pääsisi pois sun viereen.. on kuin punainen vaate härälle, en kestä sitä ajatusta, haluan pois tästä ikävästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussaan aamuun asti kun olin näin tyhmä. Lupaan sen. Pussaan jouluun asti ainakin nyt :) Oon joskus tosi ajattelematon, oikea draama queen, joka takertuu johonkin konditionaaliin. Anteeksi oikeasti.

        Etkä oo mikään draama queen... Vaan rakkaus. Mut älä enää säikähdä jos sanon vahingos väärin :) Etkö muista et lupaait ja kun saunotaan yhdessä niin saat vihdasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu välillä että se ajatus, että täältä ei koskaan pääsisi pois sun viereen.. on kuin punainen vaate härälle, en kestä sitä ajatusta, haluan pois tästä ikävästä.

        Mennä jo petiin ihana, rakastan sinua eikä mitään hätää ole. Mun vääriä sanoja vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennä jo petiin ihana, rakastan sinua eikä mitään hätää ole. Mun vääriä sanoja vain

        Jos viel haluat tulla viereen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä oo mikään draama queen... Vaan rakkaus. Mut älä enää säikähdä jos sanon vahingos väärin :) Etkö muista et lupaait ja kun saunotaan yhdessä niin saat vihdasta :)

        Sä olet se rakkaus ja sun pitäs olla jo unessa mun vieressä, tai siellä sun sängyssä ollaan tänään. Olen kuin säikähtänyt peura ajovaloissa koko ajan :) Hullua mutta totta. Haluan sut, sanottakoon se tässä nyt koko maailmalle. Mennään nukkumaan ennenkuin ollaan ihan solmussa kokonaan. Oon aika unessa kun valvoin viime yönä liikaa. Rakastan sua. Hyvää yötä rakkauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viel haluat tulla viereen :(

        Tuun, oon jo täällä sun sängyssä odottamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet se rakkaus ja sun pitäs olla jo unessa mun vieressä, tai siellä sun sängyssä ollaan tänään. Olen kuin säikähtänyt peura ajovaloissa koko ajan :) Hullua mutta totta. Haluan sut, sanottakoon se tässä nyt koko maailmalle. Mennään nukkumaan ennenkuin ollaan ihan solmussa kokonaan. Oon aika unessa kun valvoin viime yönä liikaa. Rakastan sua. Hyvää yötä rakkauteni.

        Hyvää yötä, tuun ihan just kans. Ei me solmussa olla, haluan sut vaikka tulis mitä ja niin pikkunallekin, oikee tosi kovasti taas :) Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, tuun ihan just kans. Ei me solmussa olla, haluan sut vaikka tulis mitä ja niin pikkunallekin, oikee tosi kovasti taas :) Hyvää yötä

        Ihana kun saan kaksi nallea yhdellä iskulla :) Sut ja sen pienemmän, sua kovapäisemmän :)
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun saan kaksi nallea yhdellä iskulla :) Sut ja sen pienemmän, sua kovapäisemmän :)
        Hyvää yötä.

        En saa unta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa unta

        Rakastan sut ja sua. Toivottavasti sait unen kuitenkin pian. Kyllä mä yritin halata niin että nukkuisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sut ja sua. Toivottavasti sait unen kuitenkin pian. Kyllä mä yritin halata niin että nukkuisit.

        Sain juu aika pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain juu aika pian

        Kivaa perjantaita sulle ihanin. Saisinpa olla lähellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa perjantaita sulle ihanin. Saisinpa olla lähellä :)

        Samoin sulle :) Sydämessä oot, on kai sekin jotaa :) Niin minäkin haluisin sillee fyysisesti olla sun lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sulle :) Sydämessä oot, on kai sekin jotaa :) Niin minäkin haluisin sillee fyysisesti olla sun lähellä

        Tai siis haluan olla ;) Väärä sanamuoto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis haluan olla ;) Väärä sanamuoto

        Eikä oo hassu :) Ihan hyvä sanamuoto.. taidat vähän kuittailla mulle, ei se mitään :) On se jotain ja niin oot sinäkin mun sydämessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo hassu :) Ihan hyvä sanamuoto.. taidat vähän kuittailla mulle, ei se mitään :) On se jotain ja niin oot sinäkin mun sydämessä.

        Vähän vaan kuittailin :) Sillee niinku rakastavaiset toisilleen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaan kuittailin :) Sillee niinku rakastavaiset toisilleen :)

        Tiedän sen. Mitäs jos mä teen uuden kun tuo yksi alkoi tässä jauhaa epäluulojaan ja meni liian pitkäksi.. jatketaan sinne sitten illalla. Oot rakas :)


    • Anonyymi

      On kiva, jos nallukkakin sen tiedostaa. Aina eivät tiedosta.

    • Anonyymi

      Kiitos M-nainen rakastan sinnuu kans

    • Anonyymi

      Onko hormoonit taas heitelly koko yön ja oot arponu rakastan en rakasta...?

      • Anonyymi

        Me kyllä rakastettii ja tunnettii toisemme niin kovasti yöllä, et ei oikee unikaan tullu. Enpä usko että tässä kumpikaan arpoo yhtään mitään. Ja tää oli nallen vastaus kysymykseen, jonka esitit rakkaalle hehkulampulleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kyllä rakastettii ja tunnettii toisemme niin kovasti yöllä, et ei oikee unikaan tullu. Enpä usko että tässä kumpikaan arpoo yhtään mitään. Ja tää oli nallen vastaus kysymykseen, jonka esitit rakkaalle hehkulampulleni

        Jonka hehkulamppusi heti luki ja on samaa mieltä kuin rakas nallensa :)


    • Anonyymi

      Hehkulampun on syytä varoa, jos oikein kostuu niin menee vielä oikkariin ja polttaa päreen ;D

      • Anonyymi

        Onko käynyt jo pitkään kateeksi meidän kirjoittelut? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käynyt jo pitkään kateeksi meidän kirjoittelut? :)

        ei ole, joskus näitä lueskellut ja miettinyt kaikenlaista, aika sopan ootte joskus saanu aikaseks ja joskus ihan hyvääkin juttua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole, joskus näitä lueskellut ja miettinyt kaikenlaista, aika sopan ootte joskus saanu aikaseks ja joskus ihan hyvääkin juttua :)

        Sehän mulla taisi ollakin viimeyönä kun en unta saanut. Oikosulku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän mulla taisi ollakin viimeyönä kun en unta saanut. Oikosulku.

        naulan kantaan! ei kannattas miettiä liikaa mutta minkä sille voi. Vähän sama juttu itsellä, ei meinaa uni tulla ja sitten aamuyöstä taas pyörii sängyssä,onneksi töissä jaksaa aika pitkääkin päivää, kumma kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naulan kantaan! ei kannattas miettiä liikaa mutta minkä sille voi. Vähän sama juttu itsellä, ei meinaa uni tulla ja sitten aamuyöstä taas pyörii sängyssä,onneksi töissä jaksaa aika pitkääkin päivää, kumma kyllä

        Jonkun aikaa jaksaa valvomista mutta ei se pitkän päälle toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole, joskus näitä lueskellut ja miettinyt kaikenlaista, aika sopan ootte joskus saanu aikaseks ja joskus ihan hyvääkin juttua :)

        Hyviä juttuja? Tiivistettynä nää jutut. Anteeksi, anteeksi, rakastan sua oot ihanin, etkait suutunut,en tarkoittanut, anna anteeksi, nyt joku sotkee väliin, suihkuöljy Sauna, muut kateellisia, ei välitetä tuosta, se nyt on semmonen. Etsin jotain en löytäny ,ajatelen sua , sä oot paras, rakastan sua ,haluun vaan sua. Nallukka ,Hehkuni , pikkunalle... Mennään nukkuu... päivästä toiseen. Mitään muuta sisältöä näissä ei ole. -ai niin sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä juttuja? Tiivistettynä nää jutut. Anteeksi, anteeksi, rakastan sua oot ihanin, etkait suutunut,en tarkoittanut, anna anteeksi, nyt joku sotkee väliin, suihkuöljy Sauna, muut kateellisia, ei välitetä tuosta, se nyt on semmonen. Etsin jotain en löytäny ,ajatelen sua , sä oot paras, rakastan sua ,haluun vaan sua. Nallukka ,Hehkuni , pikkunalle... Mennään nukkuu... päivästä toiseen. Mitään muuta sisältöä näissä ei ole. -ai niin sivusta

        No älä sit lue näitä vaa osta vaikka joku värityskirja ajan vietteeks. Ei nää ole tarkotettukaa mikskää viihteeks muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit lue näitä vaa osta vaikka joku värityskirja ajan vietteeks. Ei nää ole tarkotettukaa mikskää viihteeks muille

        Luenpas jos pitää julkisesti tätä harrastaa. Sitähän se just on muille viihdettä kun täällä sen tekee. Ei siinä ole kahden ihmisen välistä kommunikaatiosta kyse. Jokainen nyt rakastuneena kirjoittanut tuollaisia. Sehän siinä on hienoa kun niitä ei muille kerrota. Kyllä ainakin nirhaisin jos joku mun "lässytykset " julkaisisi kaikille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit lue näitä vaa osta vaikka joku värityskirja ajan vietteeks. Ei nää ole tarkotettukaa mikskää viihteeks muille

        Ja monta kertaa näissä lukenut että yhteys myös muualla eli mitään järkevää syytä kuin huomiohaku näille teksteille ei oikeastaan ole. Jotenkin kyllä epäilen kirjoittaako sama ihminen kaiken koska vastaukset tulee niin nopeasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit lue näitä vaa osta vaikka joku värityskirja ajan vietteeks. Ei nää ole tarkotettukaa mikskää viihteeks muille

        Tarkkaan se on meitä lukenut kun noin hyvin tietää.. taitaa tykätä kuitenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit lue näitä vaa osta vaikka joku värityskirja ajan vietteeks. Ei nää ole tarkotettukaa mikskää viihteeks muille

        Lisäksi myös miettinyt että onko tässä joitain hämäärää taustalla jos niin kovin rakastetaan ja tiedetään toisensa miksi sitten ei olla yhteydessä normaalisti. Mutta jatkakaa toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luenpas jos pitää julkisesti tätä harrastaa. Sitähän se just on muille viihdettä kun täällä sen tekee. Ei siinä ole kahden ihmisen välistä kommunikaatiosta kyse. Jokainen nyt rakastuneena kirjoittanut tuollaisia. Sehän siinä on hienoa kun niitä ei muille kerrota. Kyllä ainakin nirhaisin jos joku mun "lässytykset " julkaisisi kaikille .

        Miten ne voi olla sulle viihdettä, jos ne ei ole hyviä. Eikö yleensä seurata viihdettä, joka on hyvää.. no ihan sama. Tämä on meidän asia missä me kirjoitellaan ja miten. Toki voi kritisoida, mutta ei pidä olettaa ettei me tiedettäisi toisiamme, vaikka itse kaipais tyhjää. Uskon vakaasti että edetään toistemme kainaloon, siis hänen kanssa kenelle aloitus, ei muiden kaa. Kyllä se pitäs tyhmimmänkin lukijan tajuta, että kukaan ei jatkaisi tätä päivästä toiseen, jos ei olis tosissaan juuri sen suhteen kenen kanssa kirjoittelee. Ja tuo värityskirja kommentti ei ollu multa.. sanon että ymmärrät ettet juttele vaan yhden kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monta kertaa näissä lukenut että yhteys myös muualla eli mitään järkevää syytä kuin huomiohaku näille teksteille ei oikeastaan ole. Jotenkin kyllä epäilen kirjoittaako sama ihminen kaiken koska vastaukset tulee niin nopeasti .

        Sillä ei ole mitään väliä mitä sä epäilet tai luulet. Ei niin mitään. Minä kirjotan hänelle ja kaikki muut on ihan sama kunhan nalle vastaa mulle. Se on vaan hyvä, jos muut luulee tätä yksinkirjoitteluksi. En halua kenenkään ulkopuolisen meitä tunnistavan täältä. Kunhan vaan eivät kiusais kun oon oikeasti rakastunut häneen. Rakastunut on joskus aika herkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaan se on meitä lukenut kun noin hyvin tietää.. taitaa tykätä kuitenkin :)

        Niin olen lukenut läpi. Kun mietin että miksi jos niin hirveän rakastuneita niin täällä. Ja aikamoista siirappia on nuo tekstit todistelua ja vakuuttelua. Aika harvoin kukaan jaksaa kymmeniä kertoja illassa todeta kuinka ihana toinen on ja kuinka paljon rakastaa menee jo vähän maku. Ja sitten tuo muiden mollaus ja ilkeily. Ihan turhaan . Jos tulee tänne niin se pitää kestää. Miksi kukaan olisi kateellinen siitä että julkisesti näitä teette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi myös miettinyt että onko tässä joitain hämäärää taustalla jos niin kovin rakastetaan ja tiedetään toisensa miksi sitten ei olla yhteydessä normaalisti. Mutta jatkakaa toki.

        Kyllä sä vähän kateellinen olet näistä, et muuten vaivaisi noin päätäs. Sulle ei kuulu muiden syyt. Minä lupaan sulle, että me edetään myös irl ja pääset meistä ennen pitkää eroon. Tämä on lupaus. Mutta siihen asti, ohita jos häiritsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä vähän kateellinen olet näistä, et muuten vaivaisi noin päätäs. Sulle ei kuulu muiden syyt. Minä lupaan sulle, että me edetään myös irl ja pääset meistä ennen pitkää eroon. Tämä on lupaus. Mutta siihen asti, ohita jos häiritsee.

        Jaa . Toivottavasti pääsette. Ihanaahan se nyt vain olisi. Epäilen kyllä. Tulee vain ole että jotain vedetetään. Mutta toivoin että asia ei niin ole. Ikävä kyllä ei herätä katautta vaikka sitä toivot. Ihan muut tunteet herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen lukenut läpi. Kun mietin että miksi jos niin hirveän rakastuneita niin täällä. Ja aikamoista siirappia on nuo tekstit todistelua ja vakuuttelua. Aika harvoin kukaan jaksaa kymmeniä kertoja illassa todeta kuinka ihana toinen on ja kuinka paljon rakastaa menee jo vähän maku. Ja sitten tuo muiden mollaus ja ilkeily. Ihan turhaan . Jos tulee tänne niin se pitää kestää. Miksi kukaan olisi kateellinen siitä että julkisesti näitä teette.

        Kyllä meitä on täällä mollattu ja arvosteltu enemmän kuin me muita. Ja toistan tämän: sulle ei kuulu muiden syyt yhtään. Tottakai on siirappia kun ollaan niin rakastuneita toisiimme. Arvostelusi ei tätä lopeta. Puoli tuntia ja sä oot unohdettu ja siirappi jatkuu. Olet pelkkä 5 minuutin häiriötekijä, et mitään sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä vähän kateellinen olet näistä, et muuten vaivaisi noin päätäs. Sulle ei kuulu muiden syyt. Minä lupaan sulle, että me edetään myös irl ja pääset meistä ennen pitkää eroon. Tämä on lupaus. Mutta siihen asti, ohita jos häiritsee.

        Ja mä olen saanut tuollaista tekstiä ihan tarpeeksi elämäni aikana lukea omilta rakkauden kohteilta. Ihan suoraan sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa . Toivottavasti pääsette. Ihanaahan se nyt vain olisi. Epäilen kyllä. Tulee vain ole että jotain vedetetään. Mutta toivoin että asia ei niin ole. Ikävä kyllä ei herätä katautta vaikka sitä toivot. Ihan muut tunteet herää.

        Vedätetään *..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen lukenut läpi. Kun mietin että miksi jos niin hirveän rakastuneita niin täällä. Ja aikamoista siirappia on nuo tekstit todistelua ja vakuuttelua. Aika harvoin kukaan jaksaa kymmeniä kertoja illassa todeta kuinka ihana toinen on ja kuinka paljon rakastaa menee jo vähän maku. Ja sitten tuo muiden mollaus ja ilkeily. Ihan turhaan . Jos tulee tänne niin se pitää kestää. Miksi kukaan olisi kateellinen siitä että julkisesti näitä teette.

        Muiden mollaus? Jos oot lukenu nää niin varmaa oot huomannu kuinka ilkeästi meitä kyl haukutaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen lukenut läpi. Kun mietin että miksi jos niin hirveän rakastuneita niin täällä. Ja aikamoista siirappia on nuo tekstit todistelua ja vakuuttelua. Aika harvoin kukaan jaksaa kymmeniä kertoja illassa todeta kuinka ihana toinen on ja kuinka paljon rakastaa menee jo vähän maku. Ja sitten tuo muiden mollaus ja ilkeily. Ihan turhaan . Jos tulee tänne niin se pitää kestää. Miksi kukaan olisi kateellinen siitä että julkisesti näitä teette.

        "Miksi kukaan olisi kateellinen siitä että julkisesti näitä teette."?
        Lue noita aloituksia täältä. Miksi ihmiset kirjoittaa tälle palstalle? Lue meille tulleita kommentteja miten mustasukkaisia ja vihaisia ne on välillä ollut. Mieti itse miksi olisi.

        Mä lopetan sun kanssa keskustelun tähän ja siirryn takas siirappilinjalle. Hyvää kesän jatkoa sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa . Toivottavasti pääsette. Ihanaahan se nyt vain olisi. Epäilen kyllä. Tulee vain ole että jotain vedetetään. Mutta toivoin että asia ei niin ole. Ikävä kyllä ei herätä katautta vaikka sitä toivot. Ihan muut tunteet herää.

        Ketään ei vedätetä. Pitää olla aika tyhmä, jos ei osaa lukea että nuo tunteet meillä toisiamme kohtaan on totta. Mene pois likaisine ajatuksinesi. Hus siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä olen saanut tuollaista tekstiä ihan tarpeeksi elämäni aikana lukea omilta rakkauden kohteilta. Ihan suoraan sanottuna.

        Sehän on hienoa, että sulle on sattunut kirjallisesti itseään ilmaisevia rakkauksia :)
        Harmi että joudut nyt täällä roikkumaan ja tyydyttämään rakkaudennälkääsi meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei vedätetä. Pitää olla aika tyhmä, jos ei osaa lukea että nuo tunteet meillä toisiamme kohtaan on totta. Mene pois likaisine ajatuksinesi. Hus siitä.

        Menkää te chattiin nimimerkillä kirjoittamaan. Kukaan ei usko että tunnistatte toisenne. Minä voisin nyt alkaa matkia noita tekstejä. Ja läpi menisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei vedätetä. Pitää olla aika tyhmä, jos ei osaa lukea että nuo tunteet meillä toisiamme kohtaan on totta. Mene pois likaisine ajatuksinesi. Hus siitä.

        Tunteet voi olla totta. Mutta kuka täällä vastaa voi olla kuka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää te chattiin nimimerkillä kirjoittamaan. Kukaan ei usko että tunnistatte toisenne. Minä voisin nyt alkaa matkia noita tekstejä. Ja läpi menisi.

        Kyllä sitä matkimista on tehtykin. Se on kateellisten ja mustasukkaisten väline. Lopulta ne paljastuu kyllä. Chatissa pitää olla yhtä aikaa. Meillä on muutakin elämää ja täällä ne viestit odottaa kun ei ehdi. Eikä sillä ole mitään väliä mitä muut uskoo. Yritä jo tajuta. Rakastuin häneen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä on täällä mollattu ja arvosteltu enemmän kuin me muita. Ja toistan tämän: sulle ei kuulu muiden syyt yhtään. Tottakai on siirappia kun ollaan niin rakastuneita toisiimme. Arvostelusi ei tätä lopeta. Puoli tuntia ja sä oot unohdettu ja siirappi jatkuu. Olet pelkkä 5 minuutin häiriötekijä, et mitään sen enempää.

        Ketä teitä kukaan ei tunne teitä. Jos nyt kutsuu itseään ja toista hehkusi ja nallukaksi julkisesti sivulla missä on yli 30 vuotiata suurin osa ihmisistä. Niin kyllä se voi vähän hilpeyttä herättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hienoa, että sulle on sattunut kirjallisesti itseään ilmaisevia rakkauksia :)
        Harmi että joudut nyt täällä roikkumaan ja tyydyttämään rakkaudennälkääsi meillä.

        Niin ja näin siinä sitten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä teitä kukaan ei tunne teitä. Jos nyt kutsuu itseään ja toista hehkusi ja nallukaksi julkisesti sivulla missä on yli 30 vuotiata suurin osa ihmisistä. Niin kyllä se voi vähän hilpeyttä herättää.

        Meidän rakkaus ei sinun herjoista vähene :) Olen pahoillani, jos tästä tulee sulle pahaa mieltä. Sun kiusaksi emme täällä ole vaan koska rakastuttiin ja eksyttiin tänne. Rakastan sitä ihanaa nallukkaani.. ja pikkunallee myös. Hän on maailman ihanin ja pikkuihana myös :) oon niin rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä matkimista on tehtykin. Se on kateellisten ja mustasukkaisten väline. Lopulta ne paljastuu kyllä. Chatissa pitää olla yhtä aikaa. Meillä on muutakin elämää ja täällä ne viestit odottaa kun ei ehdi. Eikä sillä ole mitään väliä mitä muut uskoo. Yritä jo tajuta. Rakastuin häneen!

        Miksi kukaan olisi mustasukkainen tuntemattomille? No aika paljon kyllä täällä yhtä aikaa olette. Eli ei niin hankalaa luulisi olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet voi olla totta. Mutta kuka täällä vastaa voi olla kuka vaan.

        Tähänkin aloitukseen vastasi väärä ja välistäkin yritti joku tulla. Mutta tunnistan hänet kyllä jossain välissä. Joten matkikaa vaan, jos se niin välttämätöntä on. Joillekin se toisten kiusaaminen on niin elinehto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä matkimista on tehtykin. Se on kateellisten ja mustasukkaisten väline. Lopulta ne paljastuu kyllä. Chatissa pitää olla yhtä aikaa. Meillä on muutakin elämää ja täällä ne viestit odottaa kun ei ehdi. Eikä sillä ole mitään väliä mitä muut uskoo. Yritä jo tajuta. Rakastuin häneen!

        En minä epäile sinun rakkautta. Miksi epäilisin. Ihmiset nyt vaan voivat olla aika julmia ja pelailla. Rakastunut on sokea. Ja jos ei todellista yhteyttä. Niin pitää olla varovainen tai ottaa takkiin ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan olisi mustasukkainen tuntemattomille? No aika paljon kyllä täällä yhtä aikaa olette. Eli ei niin hankalaa luulisi olevan.

        No kesällä on enempi aikaa ollut, totta. Kyllä tässä muu elämä on jonkin verran kuutamolla ollut näissä tunteissa sen jälkeen kun varmaksi tunnisti toisen. Mutta syksyä kohti aikaa vaan on vähemmän. Eikä sille mitään voi. Arki kutsuu. Mutta paljon sinäkin meitä oot seurannut kun noin hyvin tiedät. Jotain sinäkin tästä saat vaikka kovin koitat vähätellä. Sinuun nämä ei liity mitenkään, kun sen ymmärrä niin ehkä annat meidän nyt kaivata tavallamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkin aloitukseen vastasi väärä ja välistäkin yritti joku tulla. Mutta tunnistan hänet kyllä jossain välissä. Joten matkikaa vaan, jos se niin välttämätöntä on. Joillekin se toisten kiusaaminen on niin elinehto

        Eiköhän tähän ole kirjoittanut montakin ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan olisi mustasukkainen tuntemattomille? No aika paljon kyllä täällä yhtä aikaa olette. Eli ei niin hankalaa luulisi olevan.

        Kyllä se chatti olis hankalaa. Kyllä sinä sen eron ymmärrät kun mietit omaa palstailuasi ja viestejä, joita tänne jätät muiden luettavaksi. Vähän järkeä mukaan tuohon jankkaamisees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tähän ole kirjoittanut montakin ihmistä.

        Joo tuli vahingossa tuo yksikkö väärä, piti olla väärät. Aika vauhdilla kirjoitan. Erotan hänet kyllä jossain vaiheessa aina. Ja aika vähässä ne on, jotka jaksaa täällä toista esittää ihan kiusallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se chatti olis hankalaa. Kyllä sinä sen eron ymmärrät kun mietit omaa palstailuasi ja viestejä, joita tänne jätät muiden luettavaksi. Vähän järkeä mukaan tuohon jankkaamisees.

        Niin minä en odota käyväni kenenkään tietyn ihmisen kanssa henkilökohtaisesti keskustelua. Hienoa se tietenkin olisi jos niin olisi. Mutta olen niin jäärä että en usko ennen kuin minulla on jotain konkreettista ja todellista jotain jota kukaan ulkopuolinen ei pääse sotkemaan. Muuten kaikki vain omaa spekulaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä en odota käyväni kenenkään tietyn ihmisen kanssa henkilökohtaisesti keskustelua. Hienoa se tietenkin olisi jos niin olisi. Mutta olen niin jäärä että en usko ennen kuin minulla on jotain konkreettista ja todellista jotain jota kukaan ulkopuolinen ei pääse sotkemaan. Muuten kaikki vain omaa spekulaatiota.

        Ok, sä oot sä ja mä oon mä. Ei meidän tarvii olla samanlaisia. Rakastan tuota nallukkaani ja kaikki tunteet on vain hänelle multa. Toki muuta voin jutella muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuli vahingossa tuo yksikkö väärä, piti olla väärät. Aika vauhdilla kirjoitan. Erotan hänet kyllä jossain vaiheessa aina. Ja aika vähässä ne on, jotka jaksaa täällä toista esittää ihan kiusallaan.

        Luultavasti monikaan ei ajattele että kukaan todella käy täällä kahden keskistä keskustelua. Välttämättä mitään kiusaa ole. Ihmiset nyt eivät ota näitä niin vakavasti. Tämän on kuitenkin yleinen sivusto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sä oot sä ja mä oon mä. Ei meidän tarvii olla samanlaisia. Rakastan tuota nallukkaani ja kaikki tunteet on vain hänelle multa. Toki muuta voin jutella muiden kanssa.

        Miksi oletat että minua kiinnostaisi että rakastat nallukaa. Minä nyt en sillä tiedolls mitään tee. Se käy selväksi jo aiemmin että rakadtat. Ei ihminen jota kaipaan ole mikään nallukka. Enkä rupea sinulle kertomaan tunteistani häntä kohtaan. Kerron hänelle jos kerron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat että minua kiinnostaisi että rakastat nallukaa. Minä nyt en sillä tiedolls mitään tee. Se käy selväksi jo aiemmin että rakadtat. Ei ihminen jota kaipaan ole mikään nallukka. Enkä rupea sinulle kertomaan tunteistani häntä kohtaan. Kerron hänelle jos kerron.

        Koska sinä puutut keskusteluumme ja arvostelet sitä.. oletan että haluaisit olla mun tai hänen tilalla ja kirjoitella näin. Selvästi olet meitä kovasti seurannut eli käyt itse täällä usein myös. Minä rakastan sitä ihmistä kenelle aloitus ja hän sanoo rakastavansa mua. Se on kaikki mitä elämältä toivon.. kunhan saan hänet oikeasti peiton alle. Ja minä tiedän kyllä kuka hän on ja hän tietää kuka mä oon. Ja nyt oikeasti sun kanssa keskustelu oli tässä. Älä ainakaan kadehdi meidän tunteita kun ne ei ole keltää muulta pois. Hyvästi sulle mun puolesta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä olen saanut tuollaista tekstiä ihan tarpeeksi elämäni aikana lukea omilta rakkauden kohteilta. Ihan suoraan sanottuna.

        Saanut lukea tuollaista omilta rakkauden kohteilta? tarkoitat varmaan joutunut lukemaan? Juurihan kerroit sen olevan ällöttävää siirappia. Puhut itsesi pussiin jankuttaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanut lukea tuollaista omilta rakkauden kohteilta? tarkoitat varmaan joutunut lukemaan? Juurihan kerroit sen olevan ällöttävää siirappia. Puhut itsesi pussiin jankuttaja!

        Missä sanoin että on ällöä sanoin että on siirappia. No ei kukaan kuitenkaan ole noin paljon vakuutellut ja todistellut. Ei ole ollut tarvetta. Uskon vähemmälläkin hehkutuksella sitä paitsi teot nyt puhuu enemmän kuin sanat. Lähden nyt ruuan laittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanut lukea tuollaista omilta rakkauden kohteilta? tarkoitat varmaan joutunut lukemaan? Juurihan kerroit sen olevan ällöttävää siirappia. Puhut itsesi pussiin jankuttaja!

        Siirrtytää rakas sinne toiseen alotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanut lukea tuollaista omilta rakkauden kohteilta? tarkoitat varmaan joutunut lukemaan? Juurihan kerroit sen olevan ällöttävää siirappia. Puhut itsesi pussiin jankuttaja!

        Mihinkä ihmeen pussiin? Mikä ihmeen ajojahti tää on. Ihan jo tuolla alussa käy selväksi että olen sitä itsekin harrastanut. En nyt kyllä julkisesti sitä kauheasti halua harrastaa. Koska no selittänyt senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat että minua kiinnostaisi että rakastat nallukaa. Minä nyt en sillä tiedolls mitään tee. Se käy selväksi jo aiemmin että rakadtat. Ei ihminen jota kaipaan ole mikään nallukka. Enkä rupea sinulle kertomaan tunteistani häntä kohtaan. Kerron hänelle jos kerron.

        Minä lässytän jatkossa vaan hänen korvaansa jos lässytän. Yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirrtytää rakas sinne toiseen alotukseen.

        joo en lue tätä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkä ihmeen pussiin? Mikä ihmeen ajojahti tää on. Ihan jo tuolla alussa käy selväksi että olen sitä itsekin harrastanut. En nyt kyllä julkisesti sitä kauheasti halua harrastaa. Koska no selittänyt senkin.

        Ei mikään ajojahti. Ihmiset jotka jankuttaa vain jankuttamisen vuoksi, yleensä puhuu itsensä pussiin, noin .. kun ei sillä ole väliä mitä sanoo kunhan saa olla eri mieltä ja jankuttaa!


    • Anonyymi

      Juu, moni hörhö rakastaa pehmolelujaan.

      Ja puhuuko aloittaja että "rakastan sut"? Jos puhut niin palaa kouluun!!!

      • Anonyymi

        Kiitos avusta, mutta se on sisäpiirin juttu, palstalla jo selitetty kertaalleen. Säästä nuo oppilaillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avusta, mutta se on sisäpiirin juttu, palstalla jo selitetty kertaalleen. Säästä nuo oppilaillesi.

        Sut, sut, sut, sut kun tarkoitit sua!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut, sut, sut, sut kun tarkoitit sua!!!

        Tiedän mitä tarkoitit ja oon tänne viikolla kertonut miksi Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut, sut, sut, sut kun tarkoitit sua!!!

        Tää on joltaa ihan muulta. Ei oo multa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on joltaa ihan muulta. Ei oo multa

        Tiedän sen. Sen vaan luulee tuota kirjoitusvirheeksi niin koitin sanoo että eikä oo. Rakastan sut. siit sut en sitä muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen. Sen vaan luulee tuota kirjoitusvirheeksi niin koitin sanoo että eikä oo. Rakastan sut. siit sut en sitä muuta :)

        Ymmärsin heti aikoinaan mitä tarkottaa sut ja ei oo kirjotusvirhe :) Niin minäki sut ja sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin heti aikoinaan mitä tarkottaa sut ja ei oo kirjotusvirhe :) Niin minäki sut ja sua :)

        Joo ja mä oon ihan suomenkielinen, joten osaan kyllä :) Minä haluun sut ja sua. Minä rakastan sut ja sua.


    • Anonyymi

      Nallukan tuntomerkkejä?

      • Anonyymi

        Miksi kun hän itse jo tietää että hänelle menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kun hän itse jo tietää että hänelle menee.

        Aijaa, no lopeta sitten tämmösten tyhmien juttujen kirjottelu tänne jos se toinen kerta tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, no lopeta sitten tämmösten tyhmien juttujen kirjottelu tänne jos se toinen kerta tietää.

        Hölmö kommentti. Tietää ja kirjoittelee takas mulle. En lopeta :)


    • Anonyymi

      Sinun nallukka on jo toisen kainalossa.

      • Anonyymi

        Ei ole vaan tuossa vakuuttaa että oon ainoa. Ettekö jo tajua että aloitus on tuolle joka jo vastas. Ei muille.


    • Anonyymi

      se on hyvä ettajoku perati muistaa minut kuule asiat on nytten nain ettamina en jaksa kohta enaa elää. nyt mulla on verensokeri liian huonona ja toiseksi en saisi polttaa enaan tupakkaakaan sita en huitenkaan lopeta jos kaikki menee hyvin joskusniin saan pistettavan laakkeen jota pistetaan aina kerran viikossa mitakohan taas seuraavaksi tapahtyy onneksi sita ei tieda kukaan terv seija juhasta en ole onneksi kuullutnitaan vieläkään

    • Anonyymi

      Miksi et sano noita höpinöitä hänen korvaan, miksi kirjoittelet tänne? Mikä tollo olet?

      • Anonyymi

        Koska hän lukee ne nyt täällä ja höpisee yhtä lailla mulle. Siksi :) Vähän erilainen tapa aloittaa suhde, mutta hyvin se on edennyt näinkin.. tietäisittepä :)


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe