Ei ole Tuksua näkynyt hetkeen julkisuudessa.
Onkohan Tuksu Raili Suomisen luona?
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän Raili kahvit keitä jos idoli tulee käymään.
- Anonyymi
Tai Ruotsinpyhtään hengenheimolainen. Molempien tuttu ennestään. - Ehkä jossain leirintäalueen mökissä kuitenkin.
- Anonyymi
Viranomaiset kyllä löytää, jos siis olleskaan on kadoksissa. Ettei vaan olis keksitty juttu, sekin onnistuu Tukiaisen perheeltä. Olikos suvulla mökki jossain Savon suunnalla?
- Anonyymi
On, mutta sinne on ehkä vaikea piiloutua, kun se tiedetään julkisuudessa, eikä Tuksulla liene avaintakaan.
- Anonyymi
Siinä lähellä Joroisissahan Tuksu antoi haastattelun Seiskaan Veijon kanssa. Toisaalta varmaan pysyttelevät Ruotsin puolella, vaikka täällä on "nähty" ainakin Loviisan seudulla.
Éikös´ oliskin hyvä juttu, jos olisikin Railin luona? Johanna ja Lälly vois lähteä viihteelle ja viipyä sillä vaikka muutaman viikon. Niitä ei passais päästää meille, koska mun ukkelin vuosikausia vanhat laatuviinat saattais upota vääriin kurkkuihin. Tyttö olisi täällä turvassa ja hyvässä hoidossa. Meillä käydään pesulla päivittäin, eikä meillä ryypätä tai käytetä päihteitä oikeestaan ollenkaan, eikä varmasti ainakaan lapsen aikana, osaan tehdä lapselle ravitsevaa, maittavaa ja terveellistä ruokaa, meillä syödään säännöllisesti tiettyyn kellon aikaan, tyttö voisi köllötellä ja nukkua meidän keskellä silitetyissä lakanoissa, voitais leikkiä leikkipuistossa, askarella kaikkiea kivaa, luettais satuja (ai niin mutta ruotsiksi ei onnistu?)tai muuten vaan näyteltäis, niin että ymmärtää ja tietty otettais yhdessä ruokaperäiset. Ostasin tosta halppiksesta vaipat ja puhtaat kivat vaatteet, naapuri varmaan lainais rattaita, että päästäis metsän kätköihin piknikille ja koiran kanssa pitkille lenkeille... yms. yms....
Mutta, kun ei ole.- Anonyymi
Sellainen satu taas irtosi jonkun kustannuksella🙈
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen satu taas irtosi jonkun kustannuksella🙈
Ai jaa satua vai! Mä kun luulin, että tuo on ihan normaalia lasten hoitoa. Noin ainakin meillä on pikkuiset hoidettu.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Ai jaa satua vai! Mä kun luulin, että tuo on ihan normaalia lasten hoitoa. Noin ainakin meillä on pikkuiset hoidettu.
Ihana Raili.
- Anonyymi
Ai nyt sitä aiemmin sponsoriksi kutsumaasi henkilöä kutsutaankin ukkeliksi.
- Anonyymi
Lapsi saattaa olla sen Emiliin hoidossa tai paremminkin koko poppoo? Eikös se asunut kans jossain Loviisassa? Oli joku Vellin vanha sussu ja vähän aikaa tuksunkin? Ehkä ovat korjanneet välinsä ja Emilia pitää Ilestä huolta?
- Anonyymi
Emilia tais asua Porvoossa?
- Anonyymi
Asui aikaisemmin ainakin Ruotsinpyhtäällä. Siihenhän tuolla edellä oli viitattu.
- Anonyymi
Jotenkin en ymmärrä tätä Johannan vainoamista. Ihminen on sairas ja päihdeongelma. Antakaa viranomaisten hoitaa asia ja lopettakaa tämä. Eikös se kuollut nuorempi sisko pyytänyt jättämään Johanna rauhaan. Mitä te hyödytte sairaan ihmisen vainoamista? Joku päivä se voi oma pää seota, tai päihteet viedä.
- Anonyymi
Saako Jossusta löytö tai vihjepalkkion?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658