Ei ole Tuksua näkynyt hetkeen julkisuudessa.
Onkohan Tuksu Raili Suomisen luona?
15
91
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän Raili kahvit keitä jos idoli tulee käymään.
- Anonyymi
Tai Ruotsinpyhtään hengenheimolainen. Molempien tuttu ennestään. - Ehkä jossain leirintäalueen mökissä kuitenkin.
- Anonyymi
Viranomaiset kyllä löytää, jos siis olleskaan on kadoksissa. Ettei vaan olis keksitty juttu, sekin onnistuu Tukiaisen perheeltä. Olikos suvulla mökki jossain Savon suunnalla?
- Anonyymi
On, mutta sinne on ehkä vaikea piiloutua, kun se tiedetään julkisuudessa, eikä Tuksulla liene avaintakaan.
- Anonyymi
Siinä lähellä Joroisissahan Tuksu antoi haastattelun Seiskaan Veijon kanssa. Toisaalta varmaan pysyttelevät Ruotsin puolella, vaikka täällä on "nähty" ainakin Loviisan seudulla.
Éikös´ oliskin hyvä juttu, jos olisikin Railin luona? Johanna ja Lälly vois lähteä viihteelle ja viipyä sillä vaikka muutaman viikon. Niitä ei passais päästää meille, koska mun ukkelin vuosikausia vanhat laatuviinat saattais upota vääriin kurkkuihin. Tyttö olisi täällä turvassa ja hyvässä hoidossa. Meillä käydään pesulla päivittäin, eikä meillä ryypätä tai käytetä päihteitä oikeestaan ollenkaan, eikä varmasti ainakaan lapsen aikana, osaan tehdä lapselle ravitsevaa, maittavaa ja terveellistä ruokaa, meillä syödään säännöllisesti tiettyyn kellon aikaan, tyttö voisi köllötellä ja nukkua meidän keskellä silitetyissä lakanoissa, voitais leikkiä leikkipuistossa, askarella kaikkiea kivaa, luettais satuja (ai niin mutta ruotsiksi ei onnistu?)tai muuten vaan näyteltäis, niin että ymmärtää ja tietty otettais yhdessä ruokaperäiset. Ostasin tosta halppiksesta vaipat ja puhtaat kivat vaatteet, naapuri varmaan lainais rattaita, että päästäis metsän kätköihin piknikille ja koiran kanssa pitkille lenkeille... yms. yms....
Mutta, kun ei ole.- Anonyymi
Sellainen satu taas irtosi jonkun kustannuksella🙈
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen satu taas irtosi jonkun kustannuksella🙈
Ai jaa satua vai! Mä kun luulin, että tuo on ihan normaalia lasten hoitoa. Noin ainakin meillä on pikkuiset hoidettu.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Ai jaa satua vai! Mä kun luulin, että tuo on ihan normaalia lasten hoitoa. Noin ainakin meillä on pikkuiset hoidettu.
Ihana Raili.
- Anonyymi
Ai nyt sitä aiemmin sponsoriksi kutsumaasi henkilöä kutsutaankin ukkeliksi.
- Anonyymi
Lapsi saattaa olla sen Emiliin hoidossa tai paremminkin koko poppoo? Eikös se asunut kans jossain Loviisassa? Oli joku Vellin vanha sussu ja vähän aikaa tuksunkin? Ehkä ovat korjanneet välinsä ja Emilia pitää Ilestä huolta?
- Anonyymi
Emilia tais asua Porvoossa?
- Anonyymi
Asui aikaisemmin ainakin Ruotsinpyhtäällä. Siihenhän tuolla edellä oli viitattu.
- Anonyymi
Jotenkin en ymmärrä tätä Johannan vainoamista. Ihminen on sairas ja päihdeongelma. Antakaa viranomaisten hoitaa asia ja lopettakaa tämä. Eikös se kuollut nuorempi sisko pyytänyt jättämään Johanna rauhaan. Mitä te hyödytte sairaan ihmisen vainoamista? Joku päivä se voi oma pää seota, tai päihteet viedä.
- Anonyymi
Saako Jossusta löytö tai vihjepalkkion?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654