En ole varma siitä, nainen

Anonyymi

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kantamisessa pitäisi olla hyvä ote ja varmat askeleet, ettei ote lipeä tai kompastu. Enkä moiti kilojasi tässä, vaikka niin tietysti ajattelet. Olet muodoiltasi ihannenaiseni mitoissa, ja ihanteeni ei ole ylipainoinen millään mittarilla, joten ei ole syytä mennä peilin eteen sen takia. Ihannenaiseni ei ole toisaalta keijukainenkaan. Ehkä olet olemukseltasi ja luonteeltasi kokoasi suurempi ja se saa minut epäilemään. Olen vaatelias naiseni suhteen, mutta tämä kantohomma ei ole kynnyskysymys mulle.

63

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmöisiäkö sinä vain siellä mietit? :D nyt joku raja tuolla. Eihän olla nähty pitkään aikaan niin et voi tietää mikä tonnikeiju tai anorektikko sieltä vastaan tulee.

      • Anonyymi

        Ja etkö itse voisi kuntoilla jos et jaksa normaalipainoista naista kantaa kynnyksen yli? Katse peiliin!


      • Anonyymi

        Hän pitää itsestään hyvää huolta. Syö hyvin ja osaa laittaa ruokaa, niin olen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän pitää itsestään hyvää huolta. Syö hyvin ja osaa laittaa ruokaa, niin olen ymmärtänyt.

        Mistäs sinä sen tiedät? Osaa laittaa ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät? Osaa laittaa ruokaa?

        Sen verran tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran tunnen.

        Olet kuullut jostain vai on itse kertonut sinulle kasvotusten?


      • Anonyymi

        Milloin viimeksi olette kasvotusten puhuneet sitten?


    • Anonyymi

      sähän voit ruveta kuntoilemaan,niin lihakset kasvaa

    • Anonyymi

      Onko hän liian suuri luonne? Mies pelkää jäävänsä kakkoseksi ja tossun alle! 😂

      • Anonyymi

        Luonne vaikuttaa tuonne fyysisen puolelle, näköjään. Tai se voisi olla eräs selitys.


    • Anonyymi

      Onneksi itse ainakin osaisin kääntyä kynnykseltä ja kävellä ihan omin jaloin kauas tuollaista selittävän luolta.

    • Anonyymi

      Älä huoli, kyllä morssein kantaa sinut!

      • Anonyymi

        Ainahan sitä voi ottaa toisen miehen mukaan joka jaksaa kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä voi ottaa toisen miehen mukaan joka jaksaa kantaa.

        Nostoauto ja vinssi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostoauto ja vinssi!

        Itsepähän olet naisesi valinnut.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä mut pitäs sänkyyn kantaa, osaan kävellä ihan itekin. 🤣

      • Anonyymi

        Se on niin romanttista. Kunnon mies kantaa hääsänkyyn naisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin romanttista. Kunnon mies kantaa hääsänkyyn naisensa.

        No sitte morsian kantaa sen miehen.Eihä muuteska juonu mies pysty mihkää eli turha sänkyyn mennä.


    • Anonyymi

      Niin kyllä jos naisesi edes naimisiin haluaa koskaan, tai enää.

    • Anonyymi

      Mieshän sinut ap on kantanut sänkyyn, miten sä nyt naisista kirjoitat?

    • Anonyymi

      Kun ajattelen sitä tilannetta,niin onhan se niin romanttista <3 mutta ihan varppina olen sopivan hoikka hääpäiväni,ehkä vähän hoikempi kuin nyt,sellainen sopiva :)

      • Anonyymi

        *hääpäivänäni


      • Anonyymi

        Kaunis ajatus. Hän tosiaan tekisi noin, voisin uskoa.


    • Anonyymi

      Taitaa mies pelätä alakynteen jäämistä jos morsiamella on hartiat kuin ladon ovet :””D

    • Anonyymi

      Kiva että ajattelet meitä ja sitä että menisimme naimisiin. :) sinne on kuitenkin erittäin pitkä matka vielä edessä ja keho kerkeää muuttua ennen sitä vaikka mihin suuntaan. Ethän ole vain ulkonäköni perään?

      • Anonyymi

        Olen, itse en ole minkäännäköinen. Ylipainoa ja huono kunto. Ehkä naapurin Tanelin auttaa tuon kynnyksen yli.


      • Anonyymi

        En pelkästään. Eri osa-alueet ovat hänessä hyvässä sopusoinnussa keskenään. Vaikka olen vaatelias, on annettava tunnustus, että hän on hyvä kombinaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkästään. Eri osa-alueet ovat hänessä hyvässä sopusoinnussa keskenään. Vaikka olen vaatelias, on annettava tunnustus, että hän on hyvä kombinaatio.

        Lisäys. Mikä tahansa missi tai kaunotar ei todellakaan riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkästään. Eri osa-alueet ovat hänessä hyvässä sopusoinnussa keskenään. Vaikka olen vaatelias, on annettava tunnustus, että hän on hyvä kombinaatio.

        Mikä tekee hänestä hyvän yhdistelmän? Mihin ihastuit hänessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee hänestä hyvän yhdistelmän? Mihin ihastuit hänessä?

        Voi, voi, liian monta eri asiaa. Voiko sitä selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi, liian monta eri asiaa. Voiko sitä selittää?

        Selitä! Haluan kovasti tietää mikä voisi olla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, itse en ole minkäännäköinen. Ylipainoa ja huono kunto. Ehkä naapurin Tanelin auttaa tuon kynnyksen yli.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣 toivottavasti Taneli lähtee sit veks autettuaan...ettei jää siihe sit kattoo


    • Anonyymi

      Eiköhän se nosto yhtä lennokkaasti lähde niin kuin ennenkin. :D

      • Anonyymi

        Hänen kanssaan en ole sitä harjoitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssaan en ole sitä harjoitellut.

        Naimisiin silti menossa voi herran tähre


    • Anonyymi

      Tässä sinulle ratkaisu, hilaa sänky siihen kynnykselle poikittain ja kippaa emäntä suoraan kynnykseltä sänkyyn, voit vaikka vaan tönäistä selästä jos et muuta jaksa. Kysy mitä vaan mieltäsi askarruttaa, me martat autamme aina.😘

      • Anonyymi

        Ton jälkeen emäntä nukkuis yön selin hääsängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton jälkeen emäntä nukkuis yön selin hääsängyssä.

        Ei suinkaan, jos tönäisee selälleen?
        Pitää vähän miettiä ja harjoitella etukäteen, miten päin kippaa.


      • Anonyymi

        *reps.... hepulit 🤣😁😂😅🤣🤣 Vitsit mä yykkän sun huumorista 🤭🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton jälkeen emäntä nukkuis yön selin hääsängyssä.

        Pyydät vaikka appiukkoa harjoittelemaan kanssasi, tai anoppia, kokeilet eri otteita ja tönäisyjä harjoitusvastuksen kanssa. Kyllä yksi morsmaikku aina sänkyhyn saaraan, kynnykseltä tönäästyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *reps.... hepulit 🤣😁😂😅🤣🤣 Vitsit mä yykkän sun huumorista 🤭🤣😅

        Yykkän =tykkään


    • Anonyymi

      Olisi tosi noloa, jos rakkaansa kanssa kaatuisi lattialle just hääsängyn eteen. Romantiikka sammuisi siinä samassa. Jotakin voisi naurattaa, mutta ei miestä.

    • Anonyymi

      Miten jos nainen tulee selkäpuolelle, selkää vasten, tai reppuselkään? Oisko kauheeta!

    • Anonyymi

      No tuota. Minun mielestäni ei ensimmäinen ongelmasi ole kynnyksen yli kanto. Kunhan nyt täältä palstalta sinne reaaliin ensin.

    • Anonyymi

      Pitää nostaa rautaa, että jaksaa miehen työt.

    • Anonyymi

      Tää ojust nii hauskaa läppää 🤣🤣😅🤣🤣

      • Anonyymi

        Älä nyt naura kun miehellä on pulma, jota hän on ilmiselbästi huolissaan miettinyt jo useammankin yön?

        Miten saisi tuoreen vaimon kannettua sänkyyn? Sehän voi luiskahtaa lattialle tai jos kompastuu huntuun? Ei ilkeä kottikärryjäkään varata, tosin jos maitokärryillä vähän auttaisi niin huomaisiko tuo? Rullat alle keittiöjakkaraan? Köysi kattoon ja heilautus niinkuin Tarzan? Josko vaan vetäisi laahuksesta peremmälle vai voihan sitä kieritelläkin, jos on oikean mallinen?


    • Anonyymi

      Kyllä minä olisin huomattavasti enemmän huolissani siitä ettei vaan kantaessa pääse vahingossa iso tuhnu. Se nimittäin pilaisi tunnelman täysin. Niin että ei sitten ahnehdita hääkakkua ja muita herkkuja, sokeri, se se sitten tuhnututtaa.

    • Anonyymi

      Kulunut läppä. Uudista itseäsi, nämä läskihaukunnat on niin nähty. 😴

    • Anonyymi

      Joo, no omat kilonsa kantaa jokainen kuitenkin, ettei niitä voi toisen kontolle panna sitten siinä suhteessakaan, joka pyrkii niitä kyllä kerryttämään.

    • Anonyymi

      Naisten syömishäiriöt on kasvussa. Eipä tartte ihmetellä miksi. Jos minua joku pitäisi läskinä, niin en katsoisi päinkään.
      Aikoinani nettideittailin ja ohitin kaikki miesten profiilit jossa oli määritelty pituus ja paino naiselle. Monella oli niin epärealistisia paino odotuksia naista kohtaan. Oikeasti jos 170 senttien nainen painaa alle 50kg, niin hän näyttää luurangolta.
      No eräs tälläinen mies sitten otti yhteyttä minuun kenen epärealistisia kriteereihin en mahtunut. Mies olisi voinut olla ihan potentiaalinen kumppani, mutta koska hän oli laittanut nuo kriteerit, niin koin etten ole hänelle tarpeeksi. Käytin tuolloin s kokoa vaatteissa, joten en mikään iso ollut. Pitkään hän yritti saada minua, mutta se ensivaikutelma hänen laihuuden ihannoinnista pilasi kaiken. Toivottavasti löysi luurankonsa jostain.
      Eli aloittajalle: älä vaan koskaan sano ääneen noita asioita hänelle.

      • Anonyymi

        Luuletko oikeasti että aloittaja välittää tuosta ihmisedtä jolle kirjoittaa. Onko muka rakastuneen ihmisen kirjoitus tuollaista. Haetaan vain vikoja toisesta. Ei näillä aloituksella ole muuta tarkoitusta kuin loukata ja naureskella jonkun painolla. Horjuttaa ihmisen itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että aloittaja välittää tuosta ihmisedtä jolle kirjoittaa. Onko muka rakastuneen ihmisen kirjoitus tuollaista. Haetaan vain vikoja toisesta. Ei näillä aloituksella ole muuta tarkoitusta kuin loukata ja naureskella jonkun painolla. Horjuttaa ihmisen itsetuntoa.

        Juuri näin ei rakastunut ihminen kommentoi toisen painosta, pituudesta, iästä, elimen koosta, tisseistä, pepusta ym. negatiivisiä juttuja. Tästä voittekin päätellä, että ei palstalla tykkääviä ihmisiä oo, enemmän huvikseen lukevia ja sit just näitä ihmisiä alaspäin painavia kiusanhenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että aloittaja välittää tuosta ihmisedtä jolle kirjoittaa. Onko muka rakastuneen ihmisen kirjoitus tuollaista. Haetaan vain vikoja toisesta. Ei näillä aloituksella ole muuta tarkoitusta kuin loukata ja naureskella jonkun painolla. Horjuttaa ihmisen itsetuntoa.

        Siksi tuo sinkkuus on yleistä mikään ei kelpaa enään.Arvot ovat pinnallisia silti moni muka etsii hyvää sisintä ihmisestä joka ei riitä sitten kummiskaan.Rakkautta ei löydä kestään enää se on toiveajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että aloittaja välittää tuosta ihmisedtä jolle kirjoittaa. Onko muka rakastuneen ihmisen kirjoitus tuollaista. Haetaan vain vikoja toisesta. Ei näillä aloituksella ole muuta tarkoitusta kuin loukata ja naureskella jonkun painolla. Horjuttaa ihmisen itsetuntoa.

        Olet oikeassa


    • Anonyymi

      Ei haittaa! Tykkään lihaksikkaammista miehistä ;)

    • Anonyymi

      Miten kaikki käsittää tämän ihan päin vittua?

      • Anonyymi

        Olisko ulosannissa vikaa?


      • Anonyymi

        No selvennä vähän?
        Aloitus tekstistä saa vaan ristiriitaisia viestejä. Sanot hyvää, mutta kumoat sen kuitenkin jollain negatiivisella. Tässä tapauksessa naisen koolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvennä vähän?
        Aloitus tekstistä saa vaan ristiriitaisia viestejä. Sanot hyvää, mutta kumoat sen kuitenkin jollain negatiivisella. Tässä tapauksessa naisen koolla

        "Ehkä olet olemukseltasi ja luonteeltasi kokoasi suurempi ja se saa minut epäilemään."
        Mikä tässä on epäselvää? En ole ap.


    • Anonyymi

      Meette tangoa poskiposkeavasten tanssien sinne sänkyyn. Romanttista ja onnistuu tanssitaitoiselta.

      • Anonyymi

        Ehkä me ei mennä niin pitkälle

        Sinä oot jo menny


    • Anonyymi

      Kyllä tuo sarkasmilta kuulostaa. Verhoillulta arvostelulta painosta ja siitä kelpaako toinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe