Suutuitko mulle mies

Anonyymi

Nyt lopullisesti?

156

3711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin laittaa viestiä ja pyytää anteeksi suuttumistani. En pysty vieläkään unohtamaan.

      • Anonyymi

        Laita vaan.


      • Anonyymi

        Ei kukaan pysty unohtamaan..

        Mies naiselle sivusta


    • Anonyymi

      huomaahan sen sitten..

    • Anonyymi

      Suutuin@#@ nyt istun täällä pimeässä kellarivarastossa mököttämässä:))))

      • Anonyymi

        Kannattaa pari kertaa miettiä, että laittaisiko joku tällaista itsesäälivää nyyhkytys aloitusta, just saying sivusta.


    • Anonyymi

      Ainahan voitte harrastaa yhdessä kukkia ja sidontaa?

      • Anonyymi

        Emme harrasta yhdessäoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme harrasta yhdessäoloa.

        Kyllä harrastetaan sitten kun rohkaiset mielesi etkä säiky minua❤️


    • Anonyymi

      Mistä olisin suuttunut?

    • Anonyymi

      Minä olen niim suuttunut että poljin munamankelilla 500km ilman pyöriä pelkällä rungolla ympäri metsiä. Painin karhun kanssa ja hirveltä revin sarvet irti mutta liimasin ne kyllä takasin päähän ettei se yksi nainen jolle olen suuttunut tule tänne moraalisoimaan ettei niin saa tehdä😉sitten mä tulin kotiin ja aloin seuraamaan aikuisviihdettä enkä ole enää suuttunut.:)))

      • Anonyymi

        Kohta irtoo sinulta yksi sarvi tuosta hyvästä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta irtoo sinulta yksi sarvi tuosta hyvästä 😂

        Muta millä minä sitten uin selkää uimahallissa. Ohjaaminen vaikeutuu altaassa. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muta millä minä sitten uin selkää uimahallissa. Ohjaaminen vaikeutuu altaassa. :)))

        Sukeltelet merinorsuna vaan niin kuin tähänkin asti. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukeltelet merinorsuna vaan niin kuin tähänkin asti. 😘

        Sinä selvästi tiedät etten osaa uida. Minä käyn useasti uimassa vaikka en osaa uida. Olen siellä altaan pohjalla noin tunnin ja sitten menen saunaan naisten puolelle tietenkin ryppyisenä merinorsuna jonka kärsä on rullaantunut aivoihin saakka😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä selvästi tiedät etten osaa uida. Minä käyn useasti uimassa vaikka en osaa uida. Olen siellä altaan pohjalla noin tunnin ja sitten menen saunaan naisten puolelle tietenkin ryppyisenä merinorsuna jonka kärsä on rullaantunut aivoihin saakka😚

        Voi rakas minä voin opettaa sinua, olen mestariuimari. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas minä voin opettaa sinua, olen mestariuimari. ❤️

        Niin sinä et tarvitse kellukeita kun ne jo on kiinteänä osana sinussa. Minullakin on mutta pienemmät ja sijaitsevat uinnin kannalta epäedullisessa paikassa. Minä olisin jatkuvasti pystyasennossa uidessa. Mite sinä opettaisit uimaan ehlä pitämällä päätä veden alla?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä et tarvitse kellukeita kun ne jo on kiinteänä osana sinussa. Minullakin on mutta pienemmät ja sijaitsevat uinnin kannalta epäedullisessa paikassa. Minä olisin jatkuvasti pystyasennossa uidessa. Mite sinä opettaisit uimaan ehlä pitämällä päätä veden alla?😊

        No aloitetaan pienin askelin (toimii uinnissakin 😉). Lastenaltaassa ensin vähän käsipohjaa, ja siitä pikkuhiljaa siirrytään syvempään altaaseen. Harjoitellaan tekniikkaa ensin, pidän sinua vatsasta kiinni samalla "Noniin! Hyvä poika hyvä!" Kannustus on tärkeää aina rakas ☺️ ... Kyllä se siitä kato! Pikkuhiljaa ei paineita. 🫂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloitetaan pienin askelin (toimii uinnissakin 😉). Lastenaltaassa ensin vähän käsipohjaa, ja siitä pikkuhiljaa siirrytään syvempään altaaseen. Harjoitellaan tekniikkaa ensin, pidän sinua vatsasta kiinni samalla "Noniin! Hyvä poika hyvä!" Kannustus on tärkeää aina rakas ☺️ ... Kyllä se siitä kato! Pikkuhiljaa ei paineita. 🫂

        Minulla on niin herkkä vatsa etten voi olla kikattelematta jos sinä sinne kosketat☺ mites siellä syvään altaan päässä voiko siellä mennä käsipohjaa? Minulla pitäisi olla snorkkeli kotona. Otan sen mukaan ja uimaräpylät ja uimarenkaan. Eiköhän näillä pärjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on niin herkkä vatsa etten voi olla kikattelematta jos sinä sinne kosketat☺ mites siellä syvään altaan päässä voiko siellä mennä käsipohjaa? Minulla pitäisi olla snorkkeli kotona. Otan sen mukaan ja uimaräpylät ja uimarenkaan. Eiköhän näillä pärjätä.

        Tulee jotenkin niin väärät mielikuvat tästä. 😂 Mutta oishan se näky!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee jotenkin niin väärät mielikuvat tästä. 😂 Mutta oishan se näky!

        Mitkä mielikuvat? Niin pitikö uimahousut laittaa jalkaan ennen uimista vaiko vasta uimisen jälkeen? Se uimarengas ei ehkä mee kun kaulan ympärille. Minulla on myös uimalakki jossa lukee en osaa uida olen pahoillani.❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä mielikuvat? Niin pitikö uimahousut laittaa jalkaan ennen uimista vaiko vasta uimisen jälkeen? Se uimarengas ei ehkä mee kun kaulan ympärille. Minulla on myös uimalakki jossa lukee en osaa uida olen pahoillani.❤

        Näen sinut nyt alasti seisomassa hoo moilasena altaan reunalla, uimarengas kaulan ympärillä, uimalakki niin kireällä että silmät ovat puoliksi kiinni, ylisuuret räpylät jalassa, hämillään ympärille tähyilemässä sanoen "Mami?🥺"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen sinut nyt alasti seisomassa hoo moilasena altaan reunalla, uimarengas kaulan ympärillä, uimalakki niin kireällä että silmät ovat puoliksi kiinni, ylisuuret räpylät jalassa, hämillään ympärille tähyilemässä sanoen "Mami?🥺"

        Taidankin mennä tänään tohon lähellä sijaitsevaan uimahalliin. Lähden juuri tuollaisena täältä kotoa niin ei tarvitse ottaa pukukaappia.🥰jos tulisit mukaan rakas? Voitaisiin hypätä 5m käsi kädessä kuulostaisiko kiihottavalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidankin mennä tänään tohon lähellä sijaitsevaan uimahalliin. Lähden juuri tuollaisena täältä kotoa niin ei tarvitse ottaa pukukaappia.🥰jos tulisit mukaan rakas? Voitaisiin hypätä 5m käsi kädessä kuulostaisiko kiihottavalta?

        Tottakai tulen mukaan! Hypätäänkö hidastetusti? Samalla silmiin katsoen kaihoisasti. 5m on kyllä aika vähän, mutta aloitellaan siitä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tulen mukaan! Hypätäänkö hidastetusti? Samalla silmiin katsoen kaihoisasti. 5m on kyllä aika vähän, mutta aloitellaan siitä. ☺️

        Minulla on korkeanpaikan kammotus☺sen takia haluaisin oikeastaan että pitäisit minua sylissäsi kun hypätään. En paina hirveän paljoa yli 100kg. Sinä olet vahva nainen olen nähnyt treenatut käsivartesi . Yritetään laittaa se uimarengas molempien kaulojen ympäri.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on korkeanpaikan kammotus☺sen takia haluaisin oikeastaan että pitäisit minua sylissäsi kun hypätään. En paina hirveän paljoa yli 100kg. Sinä olet vahva nainen olen nähnyt treenatut käsivartesi . Yritetään laittaa se uimarengas molempien kaulojen ympäri.💕

        Tottakai otan syliin, haluatko tittiä myös 😘🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai otan syliin, haluatko tittiä myös 😘🥺

        Pelkäsinkin ettet kysy tottakai mutta vasta sukelluksen jälkeen täällä minun luonani😊minä voisi näyttää piirustuksiani mitä olen töherttänyt puuväreillä voimakkaasti päihtyneenä huimausaineista eli kissanmintusta. Kissani ei tykkää että salaa haistelen hänen kissanmintuaan. Nytkin se tuijottaa minua vihaisen näköisenä❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäsinkin ettet kysy tottakai mutta vasta sukelluksen jälkeen täällä minun luonani😊minä voisi näyttää piirustuksiani mitä olen töherttänyt puuväreillä voimakkaasti päihtyneenä huimausaineista eli kissanmintusta. Kissani ei tykkää että salaa haistelen hänen kissanmintuaan. Nytkin se tuijottaa minua vihaisen näköisenä❤

        Ai sinulla on kissa?! 🥰 Minullakin on pitkäkarvainen borneonpawiaani. ❤️ Hänen nimensä on pera. ❤️ Olet varmasti todella hyvä piirtämään! Luonnonlahjakkuus tikku-ukko saralla, mestari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on kissa?! 🥰 Minullakin on pitkäkarvainen borneonpawiaani. ❤️ Hänen nimensä on pera. ❤️ Olet varmasti todella hyvä piirtämään! Luonnonlahjakkuus tikku-ukko saralla, mestari!

        Ehkä ne on enemmän abstraktia taidetta. Niistä kukaan mitään selvää saa. Vai on sinulla pera niminen pawiaanikissa. Perassta on ään pilkut jäännyt. Se kuulostasi enemmän sinun pawiaanikissalta😚joo ei oo mirriä näkynyt vähään aikaan. Tekisi niin mieli antas mirrille jörsittäväksi purulelua❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne on enemmän abstraktia taidetta. Niistä kukaan mitään selvää saa. Vai on sinulla pera niminen pawiaanikissa. Perassta on ään pilkut jäännyt. Se kuulostasi enemmän sinun pawiaanikissalta😚joo ei oo mirriä näkynyt vähään aikaan. Tekisi niin mieli antas mirrille jörsittäväksi purulelua❤️

        Sinulle on varattu nuo peräpawiaanin toimet 😉 ju nou.. Vai järsiäkö sitä pitäisi, kuulostaa vähe kivuliaalta, mutta oletki vähän erikoisempi seppo. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on varattu nuo peräpawiaanin toimet 😉 ju nou.. Vai järsiäkö sitä pitäisi, kuulostaa vähe kivuliaalta, mutta oletki vähän erikoisempi seppo. ❤️

        Niin olen ja Seppo isolla s-mutkalla jota varmasti olet jo kaivannut V....se oli jörsittäväksi se tarkoittaa meillä päin niin kuin tiedät rakas sitä että siinä ei käytetä hampaita❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen ja Seppo isolla s-mutkalla jota varmasti olet jo kaivannut V....se oli jörsittäväksi se tarkoittaa meillä päin niin kuin tiedät rakas sitä että siinä ei käytetä hampaita❤️

        Mutkat suoraksi. En ole V. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutkat suoraksi. En ole V. ☺️

        No kuka sitten? Kun sä kerran mun etunimen tohon laitoit nyt pistät omas ja mistä sä muuten oisit tiennyt et lippiksessä lukee champion mitä sä hoet täällä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka sitten? Kun sä kerran mun etunimen tohon laitoit nyt pistät omas ja mistä sä muuten oisit tiennyt et lippiksessä lukee champion mitä sä hoet täällä❤️

        No jos tuo oli etunimesi niin silkka vahinko. 😂 Tuskin kylläkään on.. Championia hoen koska rakastan herkkusieniä! Tulisitko kanssani järvelle ja tattimetsään? Sopivan tatin löytyessä sen päälle pitää istua, se on vanhan kansan taika, silloin näkee tulevan miehensä edessään. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tuo oli etunimesi niin silkka vahinko. 😂 Tuskin kylläkään on.. Championia hoen koska rakastan herkkusieniä! Tulisitko kanssani järvelle ja tattimetsään? Sopivan tatin löytyessä sen päälle pitää istua, se on vanhan kansan taika, silloin näkee tulevan miehensä edessään. 🥰

        Silkka vahinko? Ei ollut kaikista nimistä juuri tuo ja halusit nähdä onko siellä lippiksen alla tukkaa? Sinä kyllä tiedät kuka olen❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkka vahinko? Ei ollut kaikista nimistä juuri tuo ja halusit nähdä onko siellä lippiksen alla tukkaa? Sinä kyllä tiedät kuka olen❤️

        Tottakai tiedän kuka olet, en muuten käyttäisi hetkeäkään kirjoitteluun. ❤️ Olet minun rakas tattimaakari!

        P.S Tukka on tärkeä ominaisuus kaikkinensa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tiedän kuka olet, en muuten käyttäisi hetkeäkään kirjoitteluun. ❤️ Olet minun rakas tattimaakari!

        P.S Tukka on tärkeä ominaisuus kaikkinensa ;)

        Mistä sä tiedät oikeesti kuka mä oon? Mä voin olla indentiteetti tetti titetti❤️saa ny kuka sää oot ulpukankukka ?toivottavasti et oo palstojen kauhu haizuli😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät oikeesti kuka mä oon? Mä voin olla indentiteetti tetti titetti❤️saa ny kuka sää oot ulpukankukka ?toivottavasti et oo palstojen kauhu haizuli😚

        Sulla on jonkinlainen fiksaatio. 💩Mutta toivossa on hyvä elää 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jonkinlainen fiksaatio. 💩Mutta toivossa on hyvä elää 😄

        Olitko muuten sama tyyppi joka oli tossa aamupäivällä vai onko teitä kaksi ? Niin erillaistsa on toi teksti😚tää taitaa mennä taas jankutamiseksi oisko hyvä heittää jo housut pois tarkoitin työhousut ja suksia kotiin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko muuten sama tyyppi joka oli tossa aamupäivällä vai onko teitä kaksi ? Niin erillaistsa on toi teksti😚tää taitaa mennä taas jankutamiseksi oisko hyvä heittää jo housut pois tarkoitin työhousut ja suksia kotiin❤️

        Minä se olen koko ajan ollut. ☺️ Ei vaan ehdi koko ajan viäntämään hölöpölöä kun on kaikkea muutakin tekemistä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se olen koko ajan ollut. ☺️ Ei vaan ehdi koko ajan viäntämään hölöpölöä kun on kaikkea muutakin tekemistä 😄

        Niin kai sitte nii☺️ootko sä kotona vai ehkä poikaysyävän/ tyttöystävän kanssa sohvan alla?❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tuo oli etunimesi niin silkka vahinko. 😂 Tuskin kylläkään on.. Championia hoen koska rakastan herkkusieniä! Tulisitko kanssani järvelle ja tattimetsään? Sopivan tatin löytyessä sen päälle pitää istua, se on vanhan kansan taika, silloin näkee tulevan miehensä edessään. 🥰

        Vai silleen eikö sinun ikäisten pitäisi vaan olla älypuhelin etutaskussa ja värinä päällä ku liikkua metsässä riippatatin toivossa.:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitte nii☺️ootko sä kotona vai ehkä poikaysyävän/ tyttöystävän kanssa sohvan alla?❤️

        No täällä toimistolla!! 😄 Juustonaksujen seurassa. 😉 Vai olenko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai silleen eikö sinun ikäisten pitäisi vaan olla älypuhelin etutaskussa ja värinä päällä ku liikkua metsässä riippatatin toivossa.:)))

        Nyt en ymmärtänyt tätä kommenttia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä toimistolla!! 😄 Juustonaksujen seurassa. 😉 Vai olenko..

        Toimistolla ootko puhelinmyyjä? Mimä en vastaa tuntemattomiin numeroihin🙂mä en nyt muista mikä suomipätkä se oli missä hissu hietalahti oli kumihanskat kädessä haisteli juustonaksupussia ja katseli aikuisviihdettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimistolla ootko puhelinmyyjä? Mimä en vastaa tuntemattomiin numeroihin🙂mä en nyt muista mikä suomipätkä se oli missä hissu hietalahti oli kumihanskat kädessä haisteli juustonaksupussia ja katseli aikuisviihdettä

        Olen minä puhelinmyyjäkin ollut joskus 20 vuotta sitten. Mutta ei, en enää nykyään. :D Mutta voin sinulle tehdä oman henk.koht Jallun ja toimittaa kotiosoitteeseesi ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä puhelinmyyjäkin ollut joskus 20 vuotta sitten. Mutta ei, en enää nykyään. :D Mutta voin sinulle tehdä oman henk.koht Jallun ja toimittaa kotiosoitteeseesi ;D

        No tee ksi siinä on yhtä paljon kirjotuksia kun vanhassa jallussa? Ja vähän kuvia;)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee ksi siinä on yhtä paljon kirjotuksia kun vanhassa jallussa? Ja vähän kuvia;)))

        Voin minä sinne vähän syväluotaavaa tekstiäkin laittaa, aiheena minä ja sinä. :) Huomenta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin minä sinne vähän syväluotaavaa tekstiäkin laittaa, aiheena minä ja sinä. :) Huomenta :)

        Huomenta! Tuliko nukuttua hyvin? Näitkö minusta mitään unta ? Minä näin sinusta siinä oli esirippu jossa oli halkio keskellä. Minun piti työntyä siitä halkiosta sisään. Olin kauttaaltani jonkinlaisen liman peitossa. Mitähän se mahtaa tietää? 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Tuliko nukuttua hyvin? Näitkö minusta mitään unta ? Minä näin sinusta siinä oli esirippu jossa oli halkio keskellä. Minun piti työntyä siitä halkiosta sisään. Olin kauttaaltani jonkinlaisen liman peitossa. Mitähän se mahtaa tietää? 😚

        Nukuin todella hyvin! Näin uniakin ;) vähän romanttisempia kuin sinä tosin... :D Mutta kuulostaa tuo sinunkin oikein ihanalta, tosin ei sinun ihan kauttaaltaan tarvitse halkiosta sisään työntyä, voi tehdä tiukkaa jo ihan osittainkin, mutta pienen analysoinnin jälkeen ja empiiristen tutkimustenkin jälkeen, tuo lima saattaa olla naisen ejakulaatiosta peräisin, melko paksua ja suhteellisen väritöntä, hajutonta ja mautonta, sisältää lähinnä prostataspesifistä antigeeniä. ;) :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin todella hyvin! Näin uniakin ;) vähän romanttisempia kuin sinä tosin... :D Mutta kuulostaa tuo sinunkin oikein ihanalta, tosin ei sinun ihan kauttaaltaan tarvitse halkiosta sisään työntyä, voi tehdä tiukkaa jo ihan osittainkin, mutta pienen analysoinnin jälkeen ja empiiristen tutkimustenkin jälkeen, tuo lima saattaa olla naisen ejakulaatiosta peräisin, melko paksua ja suhteellisen väritöntä, hajutonta ja mautonta, sisältää lähinnä prostataspesifistä antigeeniä. ;) :D

        Joo mut uni on uni joko sua kyllästyttää nää jutut? Pitäiskö puhua vaan säästä? Siitä ei voi kai saada mitään ihmeitä aikaan. Naisen anatomia on kyllä mielenkiintoinen. Mitä kaikkea ihmeellistä ja kiehtovaa siitä löytyy🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä et tarvitse kellukeita kun ne jo on kiinteänä osana sinussa. Minullakin on mutta pienemmät ja sijaitsevat uinnin kannalta epäedullisessa paikassa. Minä olisin jatkuvasti pystyasennossa uidessa. Mite sinä opettaisit uimaan ehlä pitämällä päätä veden alla?😊

        Höpön höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tiedän kuka olet, en muuten käyttäisi hetkeäkään kirjoitteluun. ❤️ Olet minun rakas tattimaakari!

        P.S Tukka on tärkeä ominaisuus kaikkinensa ;)

        Hiukset ovat tärkeet, varsinkin naisille! Jos sairaus vie hiukset, ne onneksi kasvaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut uni on uni joko sua kyllästyttää nää jutut? Pitäiskö puhua vaan säästä? Siitä ei voi kai saada mitään ihmeitä aikaan. Naisen anatomia on kyllä mielenkiintoinen. Mitä kaikkea ihmeellistä ja kiehtovaa siitä löytyy🥰

        No välillä tulee sellainen "plaaah"-fiilis, mutta olen sitten hiljaa, kunnes taas jutututtaa. :) Tuo on ihan ominaispiirre noin muutenkin, ei vaan palstalla... Pitää kohta lähteä uimaan, mitäs itse tänään meinaat? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No välillä tulee sellainen "plaaah"-fiilis, mutta olen sitten hiljaa, kunnes taas jutututtaa. :) Tuo on ihan ominaispiirre noin muutenkin, ei vaan palstalla... Pitää kohta lähteä uimaan, mitäs itse tänään meinaat? :)

        Meen broidia moikkaan se on tossa attendossa . Sit kai käyn yhtä naista kattomassa:)) toivottavasti tunnet pientä mustasukkaisuutta😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen broidia moikkaan se on tossa attendossa . Sit kai käyn yhtä naista kattomassa:)) toivottavasti tunnet pientä mustasukkaisuutta😚

        Äitiäsi. :) En kyllä oikein tunne mustasukkaisuutta, jokainen tekee mitä tekee ja haluaa, tunnepuoli on se mikä ratkaisee, tietsä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiäsi. :) En kyllä oikein tunne mustasukkaisuutta, jokainen tekee mitä tekee ja haluaa, tunnepuoli on se mikä ratkaisee, tietsä. ;)

        Mä kyllä tunnen mustasukkasuutta joskus:)) ei oo äiti on kuollut jo suht nuorena samoin isä. Se on todella kaunis nainen ruskeilla silmillä❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä tunnen mustasukkasuutta joskus:)) ei oo äiti on kuollut jo suht nuorena samoin isä. Se on todella kaunis nainen ruskeilla silmillä❤

        Toiset kutsutaan Luojan luokse kun heidän aika on, syitähän emme tiedä.
        Ja me jotkut edelleen rämmitään palstalla tehden kaikkea muuta mitä Luoja tarkoitti ja haluaisi... :) Eipä siinä, tarkoitus kai tälläkin, selvinnee myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset kutsutaan Luojan luokse kun heidän aika on, syitähän emme tiedä.
        Ja me jotkut edelleen rämmitään palstalla tehden kaikkea muuta mitä Luoja tarkoitti ja haluaisi... :) Eipä siinä, tarkoitus kai tälläkin, selvinnee myöhemmin.

        No eipä heitäydytä synkäksi siellä💓 palsta ei oo mulle muuta kun ajatushautomo täält voi saada vaik mitä hyvii ideoita. :)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä heitäydytä synkäksi siellä💓 palsta ei oo mulle muuta kun ajatushautomo täält voi saada vaik mitä hyvii ideoita. :)))))

        En ole synkistelevä sielu. :) Palsta on minulle monien tunteiden purkupaikka, mutta ei ikinä katkeruuden tai vihan. Ja nyt näköjään iskin sinutkin hurmaavalla olemuksellani, ihan ymmärrettävää rakas tämä oli odotettavissa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole synkistelevä sielu. :) Palsta on minulle monien tunteiden purkupaikka, mutta ei ikinä katkeruuden tai vihan. Ja nyt näköjään iskin sinutkin hurmaavalla olemuksellani, ihan ymmärrettävää rakas tämä oli odotettavissa. :)

        Minutkin? Kuinka monta tyyppiä sä täällä oikein oot hurmannut? Sä taidat olla semmonen palstasarjahurmaaja:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minutkin? Kuinka monta tyyppiä sä täällä oikein oot hurmannut? Sä taidat olla semmonen palstasarjahurmaaja:)))

        Tuo nyt oli puoliksi kieli poskella kirjoitettu heitto, toistaiseksi oikea elämäni on jossain palstan ulkopuolella. :) Vaikka kovin yrität saadakin minusta maalailtua kuvan, että olen joku palstasekopää, todennäköisesti olen ollut täällä lyhyemmän ajan kuin sinä. Mutta nyt, heipati hei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli puoliksi kieli poskella kirjoitettu heitto, toistaiseksi oikea elämäni on jossain palstan ulkopuolella. :) Vaikka kovin yrität saadakin minusta maalailtua kuvan, että olen joku palstasekopää, todennäköisesti olen ollut täällä lyhyemmän ajan kuin sinä. Mutta nyt, heipati hei!

        En yritä se oli vitsi😄sä oot kaikkea muuta ku sekopää rakas. No hei💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yritä se oli vitsi😄sä oot kaikkea muuta ku sekopää rakas. No hei💗

        Niinpä 😂🍑😉😉💋 rakkaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😂🍑😉😉💋 rakkaani.

        Onko ahti sinut viennyt holveihinsa kun ei ole kuulunut mitään?pieni merenneitoni palaa luokseni. Vai oletko jo löytänyt laineilta jorman. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ahti sinut viennyt holveihinsa kun ei ole kuulunut mitään?pieni merenneitoni palaa luokseni. Vai oletko jo löytänyt laineilta jorman. ❤

        Meinasi Aquaman viedä mukanaan, tosin sanoin hänelle siinä vaiheessa että " Hei tsori nyt! Sydämeni on vallannut eräs merinorsu!" Sitten hää heilautti tukkaansa ja lähti kuin hauki rannasta. ☺️ Kuis siellä lauantai? Ei vissiin kovin hääppöinen daami ollut jota kävit moikkaamassa, kun minä heti taas mielessä. 😉🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasi Aquaman viedä mukanaan, tosin sanoin hänelle siinä vaiheessa että " Hei tsori nyt! Sydämeni on vallannut eräs merinorsu!" Sitten hää heilautti tukkaansa ja lähti kuin hauki rannasta. ☺️ Kuis siellä lauantai? Ei vissiin kovin hääppöinen daami ollut jota kävit moikkaamassa, kun minä heti taas mielessä. 😉🥰

        Sitäkö oot ajatellut koko ajan?🤗no ei se nyt niin kummonen oo se on mun sisko:)))ei sillä oo ruskeita silmiä ees kuhan kiusasin. Sinä oot nyt minun mielessä. Ehkä mulle tuli ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkö oot ajatellut koko ajan?🤗no ei se nyt niin kummonen oo se on mun sisko:)))ei sillä oo ruskeita silmiä ees kuhan kiusasin. Sinä oot nyt minun mielessä. Ehkä mulle tuli ikävä

        Ainiin onhan sulla siskokin. ☺️ Tiedän kyllä milloin kiusaat, silloin saat yhtä ympäripyöreitä hölöpölö vastauksia myös.😄 Ai ikävä tuli! Ehkä! No joo, ehkä mullekin vähän, vahva ehkä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin onhan sulla siskokin. ☺️ Tiedän kyllä milloin kiusaat, silloin saat yhtä ympäripyöreitä hölöpölö vastauksia myös.😄 Ai ikävä tuli! Ehkä! No joo, ehkä mullekin vähän, vahva ehkä. 😉

        Mist sä tiesit siskosta? Löysit sit sen facen. Mites sulla onko veljiä siskoja. Mites sun lauantai meinaakko ottaa ja levätä vai tukkaputkella yöhön?:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mist sä tiesit siskosta? Löysit sit sen facen. Mites sulla onko veljiä siskoja. Mites sun lauantai meinaakko ottaa ja levätä vai tukkaputkella yöhön?:)))

        Tieeeedän vaan, tai muistan, en ole mitään faceja löytänyt.☺️ On mulla, veljiä ja sisko. Ei tässä kyllä enää tänään mitään sen erikoisempaa, pesen pyykkiä ja touhuilen omiani. Ehkä tulee joku käymään, ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa ja jälkiruoaksi kosteaa kermarahkapullaa kirsikalla. 😋😉😄 Todella harvoin käyn yössä, ne on aika nähty. Mitäs sinä? Muuta kuin mietit minua kaihoisasti. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieeeedän vaan, tai muistan, en ole mitään faceja löytänyt.☺️ On mulla, veljiä ja sisko. Ei tässä kyllä enää tänään mitään sen erikoisempaa, pesen pyykkiä ja touhuilen omiani. Ehkä tulee joku käymään, ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa ja jälkiruoaksi kosteaa kermarahkapullaa kirsikalla. 😋😉😄 Todella harvoin käyn yössä, ne on aika nähty. Mitäs sinä? Muuta kuin mietit minua kaihoisasti. ❤️

        Muistat? Merkillistä rakas vesipeto. Mä en oo puhunu ku yhelle työkaverille siskosta. Vai tulee vieraita jos se on mies vieras niin toivottavasti se kirsikka juutuu henkitorveen😃 vitsi vitsi .aattelin kattoo Em yleisurheiluua. Mä oon fanaattinen urheilufani . Nyt sieltä. tulee triahtlonia. Joo mä haaveilen täällä susta😚. Ja aattelin keittää munat siis kananmunat. Mä tein tommosta intialaista kanamysteeri pannua :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistat? Merkillistä rakas vesipeto. Mä en oo puhunu ku yhelle työkaverille siskosta. Vai tulee vieraita jos se on mies vieras niin toivottavasti se kirsikka juutuu henkitorveen😃 vitsi vitsi .aattelin kattoo Em yleisurheiluua. Mä oon fanaattinen urheilufani . Nyt sieltä. tulee triahtlonia. Joo mä haaveilen täällä susta😚. Ja aattelin keittää munat siis kananmunat. Mä tein tommosta intialaista kanamysteeri pannua :)))

        Ehkä me ollaan tunnettu jo entisessä elämässä, sen takia olen tietävinäni sinusta asioita! Ootkos sitä ajatellut?! ❤️ Olet varmasti. No joo, ei ole vieraita tulossa, odotellaan nyt hetki vielä sitä rohkeaa rinssiä sitten, tai jotain mitä nyt elämä tuokaan. 😄 Kanamysteeri pannu kuulostaa hyvältä, tykkäätkö tulisesta? 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä me ollaan tunnettu jo entisessä elämässä, sen takia olen tietävinäni sinusta asioita! Ootkos sitä ajatellut?! ❤️ Olet varmasti. No joo, ei ole vieraita tulossa, odotellaan nyt hetki vielä sitä rohkeaa rinssiä sitten, tai jotain mitä nyt elämä tuokaan. 😄 Kanamysteeri pannu kuulostaa hyvältä, tykkäätkö tulisesta? 😚

        Kuinka kaukaa entisessä elämässä? Nuoruudessa jolloin olin nuori ja tyhmä. Enään vain tyhmä:))) kyllä mä aika tulisia ruokia syön toi noin joskus. Kanamysteeripannuun tuli kasviksia sekä fajitaskanaa. Sekä valkosipulia ynnä homechiisiä. Aika helppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kaukaa entisessä elämässä? Nuoruudessa jolloin olin nuori ja tyhmä. Enään vain tyhmä:))) kyllä mä aika tulisia ruokia syön toi noin joskus. Kanamysteeripannuun tuli kasviksia sekä fajitaskanaa. Sekä valkosipulia ynnä homechiisiä. Aika helppo.

        Entisessä elämässä, n. 40-50-luvulla kun olimme naapureita, aina öisin karkasimme ikkunasta ja tapasimme samalla kylätien varrella, ison männyn alla johon kaiverrettiin nimemme. Siitä jatkettiin hermanni pekanpojan heinälatoon parin kilometrin päähän, jossa ujosti veimme toistemme viattomuuden, ja sen jälkeen heinä pöllysikin joka ilta. 😉 Voi niitä aikoja! Mutta sitten sinä ilmeisesti putosit pilkillä heikkoihin jäihin, uutisen tuosta tragediasta saatuani minä hyppäsin sillalta sinun henkselit päälläni. Jotenkin noin se meni.
        Saat tehdä tuota pannua minulle joskus. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisessä elämässä, n. 40-50-luvulla kun olimme naapureita, aina öisin karkasimme ikkunasta ja tapasimme samalla kylätien varrella, ison männyn alla johon kaiverrettiin nimemme. Siitä jatkettiin hermanni pekanpojan heinälatoon parin kilometrin päähän, jossa ujosti veimme toistemme viattomuuden, ja sen jälkeen heinä pöllysikin joka ilta. 😉 Voi niitä aikoja! Mutta sitten sinä ilmeisesti putosit pilkillä heikkoihin jäihin, uutisen tuosta tragediasta saatuani minä hyppäsin sillalta sinun henkselit päälläni. Jotenkin noin se meni.
        Saat tehdä tuota pannua minulle joskus. ☺️

        Taitaa mennä todella pitkälle taaksepäin noi sun muistelmat😀.Ja sitä paitsi putosin päälleni jäälle jonka takia olen keksiaddikti. Henkseleitä ei ole ollut koskaan koska housujakaan ei ole😁voisin tehdä pannua joskus . Hermanni pekonpoika eikö se aikamiespoika ajellut sillä mopollaan ympärikyliä ja peloitteli lapsia. Myöhemmin se pääsi töllöön. Se oli silloin pelle hermanni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa mennä todella pitkälle taaksepäin noi sun muistelmat😀.Ja sitä paitsi putosin päälleni jäälle jonka takia olen keksiaddikti. Henkseleitä ei ole ollut koskaan koska housujakaan ei ole😁voisin tehdä pannua joskus . Hermanni pekonpoika eikö se aikamiespoika ajellut sillä mopollaan ympärikyliä ja peloitteli lapsia. Myöhemmin se pääsi töllöön. Se oli silloin pelle hermanni

        Taidat kyllä olla aikamoinen nook... Eiku cookie monster. 😄 Miun oma jaffakeksi kylmällä maidolla. Hermannit sulla on housuissas 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kyllä olla aikamoinen nook... Eiku cookie monster. 😄 Miun oma jaffakeksi kylmällä maidolla. Hermannit sulla on housuissas 🤩

        Etkös sinä ollut päiväkodissa 👧silloin kun minä olin armeijassa tykkimiehenä? Laukaisin tykin ainakin kerran päivässä .Armeija antoi onneksi pitää sen tykin jotta voin laukoa täältä ikkunasta kerran päivässä ulos.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä ollut päiväkodissa 👧silloin kun minä olin armeijassa tykkimiehenä? Laukaisin tykin ainakin kerran päivässä .Armeija antoi onneksi pitää sen tykin jotta voin laukoa täältä ikkunasta kerran päivässä ulos.😁

        En ole koskaan ollut päiväkodissa, perhepäivähoidossa kylläkin, älä yritä hämätä millään ikäerolla rakas rakkaani raksupoksu palleroinen☺️ Onkin ikävä sitä tykkiä, kolmannen asteen kanuuna, tuo seitsemän meren katkarapu. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ollut päiväkodissa, perhepäivähoidossa kylläkin, älä yritä hämätä millään ikäerolla rakas rakkaani raksupoksu palleroinen☺️ Onkin ikävä sitä tykkiä, kolmannen asteen kanuuna, tuo seitsemän meren katkarapu. ❤️

        No olethan sinä minua nuorempi ja kauniimpi😚niin joo teillä rikkailla muksuilla oli erilaista.Vai on ikävä tykkiä täytyy ruveta rasvaamaan sitä huolella ties vaikka pääsis ampumaan muutakin kun lokkeja😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olethan sinä minua nuorempi ja kauniimpi😚niin joo teillä rikkailla muksuilla oli erilaista.Vai on ikävä tykkiä täytyy ruveta rasvaamaan sitä huolella ties vaikka pääsis ampumaan muutakin kun lokkeja😍

        No rikkauskin on niin suhteellista, mitään massimestareita tässä olla, perhekeskeisiä kyllä. ❤️ Tuos tänne se tykkis niin saa öljyhieronnan, jotenkin minusta vähän tuntuu et se kaipaa sitä. 😋 Jessus sentään! Mieti nyt. 🤔🤤🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rikkauskin on niin suhteellista, mitään massimestareita tässä olla, perhekeskeisiä kyllä. ❤️ Tuos tänne se tykkis niin saa öljyhieronnan, jotenkin minusta vähän tuntuu et se kaipaa sitä. 😋 Jessus sentään! Mieti nyt. 🤔🤤🥰

        Kun mä luin ton niin kävi inhimillinen vahinko. Tykki laukesi ja räjähde tuhosi töllön näytön😄saakohan sitä enää irti tosta näytöstä? Nyt näyttää kun tuolta tulee selviytyjät et niillä kaikilla ois valkoset kaavut yllä😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä luin ton niin kävi inhimillinen vahinko. Tykki laukesi ja räjähde tuhosi töllön näytön😄saakohan sitä enää irti tosta näytöstä? Nyt näyttää kun tuolta tulee selviytyjät et niillä kaikilla ois valkoset kaavut yllä😚

        Yhdeksässä minuutissa! Tai vähemmän, ottaen huomioon että et ihan heti kommenttiani lukenut. 😄 Voi rakas. 🥰 No harjoittelehan nyt lisää, ihan olan takaa. Koska jos kun me tapaamme koittaa sinulla kovat ajat, äärimmäistä staminaa vaativat ajat. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdeksässä minuutissa! Tai vähemmän, ottaen huomioon että et ihan heti kommenttiani lukenut. 😄 Voi rakas. 🥰 No harjoittelehan nyt lisää, ihan olan takaa. Koska jos kun me tapaamme koittaa sinulla kovat ajat, äärimmäistä staminaa vaativat ajat. ☺️

        Niin alle 9 min mutta minä olen rakentanut kattoon semmosen autimattivinssin joka liikuttaa tykkinputkea uskomattoman nopeasti jos ikkunan takana näkyy lokkeja. Jio täytyy varmaan käydä näyttämässä sotilaslääkärille tykinputkea et voisko siihen ennenaikaseen tykin laukeamiseen saada troppia😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin alle 9 min mutta minä olen rakentanut kattoon semmosen autimattivinssin joka liikuttaa tykkinputkea uskomattoman nopeasti jos ikkunan takana näkyy lokkeja. Jio täytyy varmaan käydä näyttämässä sotilaslääkärille tykinputkea et voisko siihen ennenaikaseen tykin laukeamiseen saada troppia😄

        No kunhan ruutia riittää moneen posautukseen peräkkäin niin.... 😄 Ymmärrän että silloin kun tykki alkaa tärisemään niin sille ei mitään voi, varsinkin jos tykki on suunnattu sopivasti puristavaan kohteeseen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kunhan ruutia riittää moneen posautukseen peräkkäin niin.... 😄 Ymmärrän että silloin kun tykki alkaa tärisemään niin sille ei mitään voi, varsinkin jos tykki on suunnattu sopivasti puristavaan kohteeseen. :)

        Vuesti näköjään poistettiin. Niin piti sanoa että mun täytyy mennä koisiin. Toivottaisin sinulle hyvää yötä ja kauniita unia.❤ps. Oli mukava rupatella kaikesta no enimmäkseen siitä mistä puute😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuesti näköjään poistettiin. Niin piti sanoa että mun täytyy mennä koisiin. Toivottaisin sinulle hyvää yötä ja kauniita unia.❤ps. Oli mukava rupatella kaikesta no enimmäkseen siitä mistä puute😚

        Hyvää yötä ja kauniita unia myös sinne 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukset ovat tärkeet, varsinkin naisille! Jos sairaus vie hiukset, ne onneksi kasvaa takaisin.

        Kyllä sitä ainakin jotkut hiuksettomatkin tai ainakin lyhythiuksisetkin naiset ovat erittäin hotteja, vaikka ei todellakaan kaikki tai ehkä kyse on ihan makuasioista ja toiset ei voisi kuvitellakaan naista hiuksettomana/lyhythiuksisena🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole synkistelevä sielu. :) Palsta on minulle monien tunteiden purkupaikka, mutta ei ikinä katkeruuden tai vihan. Ja nyt näköjään iskin sinutkin hurmaavalla olemuksellani, ihan ymmärrettävää rakas tämä oli odotettavissa. :)

        Juuri niin, eli tunteiden purkua, mahdollisia ideoita, sekä ehkä myös huvin vuoksi ja päivän piristykseksi toisinaan hauskaa lukea täällä olevia mitä kummallisempia kommentteja😉

        En lähtisi kuitenkaan kovin vakavasti ottamaan ihmisten kertomuksia sun muita juttuja ainakaan, jos ne eivät resonoisi ollenkaan oman todellisuuskäsitysteni kanssa, esim. nuo lukuisat salaliittohörhöilyteoriat ovat kyllä mielestäni vinksahtaneiden ja vääristyneen todellisuustajun omaavien ihmisten juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, eli tunteiden purkua, mahdollisia ideoita, sekä ehkä myös huvin vuoksi ja päivän piristykseksi toisinaan hauskaa lukea täällä olevia mitä kummallisempia kommentteja😉

        En lähtisi kuitenkaan kovin vakavasti ottamaan ihmisten kertomuksia sun muita juttuja ainakaan, jos ne eivät resonoisi ollenkaan oman todellisuuskäsitysteni kanssa, esim. nuo lukuisat salaliittohörhöilyteoriat ovat kyllä mielestäni vinksahtaneiden ja vääristyneen todellisuustajun omaavien ihmisten juttuja.

        Kuulepas sinä, varmasti haluat valistaa siellä olettaen, että itse olet jotenkin edemmän todellisuudessa kiinni kuin muut, mutta asiahan ei näin ole. Niin kauan kuin tietää itse olevansa suhteellisen tervejärkinen, niin ei täällä keskustellut asiat saa omaa " päätä kallistumaan" sen kummemmin. 😉
        Täällähän on myös ihan selkeästi mieleltään sairaita horisemassa, se on hälyyttävää, joskin en niihin juuri huomiotani kiinnitä.

        Mutta hyvä, arvon herra, että tulit siihen muistuttamaan, että tämä on vain "huvia ja piristystä". Auta armias jos joku kuvittelisi muuta! Sehän vasta olisikin. 😉


    • Anonyymi

      Sehän se sinun tavoite oli.

    • Anonyymi

      Toivottavasti eräs mies otti opikseen, vaikka mä ilkeä halunnutkaan olla, mutta sitä saa mitä tilaa niin se menee kaikessa.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti se mies ei tiedä mitä tarkoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti se mies ei tiedä mitä tarkoitat

        Kyllä kuule tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule tietää!

        Mietin vaan kun pitää anonyymisti sanoa asia että jos se opiksi antaminenkin on ollut yhtä anonyymiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan kun pitää anonyymisti sanoa asia että jos se opiksi antaminenkin on ollut yhtä anonyymiä

        Ei ole ei! Mitähän meillä vielä onkaan edessä? Ainakin yhdessä istuminen, muusta en tiiä.


      • Anonyymi

        Tunnisteita, jotta mieskin tietää kenelle viestisi on tarkoitettu.


      • Anonyymi

        Niin se menee. Henkiset iskut omista virheistään on vain kestettävä kuin mies ja opittava niiden kautta edes vähän paremmaksi persoonaksi, eli anteeksi, kun olin hirveä sua kohtaan❤️

        Meillä kaikilla vaan omat läksymme opittavana täällä, koska jos olisimme täydellisiä olentoja, niin tuskin edes olisimme koko tällä planeetallakaan, vaan olisimme varmasti siirtyneet johonkin kaukaisiin tähtiin, saavuttaneet ikuisen Nirvanan, levon ja rauhan tms😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Henkiset iskut omista virheistään on vain kestettävä kuin mies ja opittava niiden kautta edes vähän paremmaksi persoonaksi, eli anteeksi, kun olin hirveä sua kohtaan❤️

        Meillä kaikilla vaan omat läksymme opittavana täällä, koska jos olisimme täydellisiä olentoja, niin tuskin edes olisimme koko tällä planeetallakaan, vaan olisimme varmasti siirtyneet johonkin kaukaisiin tähtiin, saavuttaneet ikuisen Nirvanan, levon ja rauhan tms😌

        Ja jos en ollut tuo mies josta kerroit, niin sitten anteeksipyyntö oli hänen korkeammalta itseltään minun kauttani. Älä kuitenkaan varmuudella usko, että olisi millään lailla muuttunut, jos se ei siltä varmasti vaikuta ja jos kyseessä narsistinen persoona, niin sitten ei valitettavasti välttämättä koskaan voi olla täysin varma, koska ovat valehtelemisen ja kieroilun suurmestareita.


    • Anonyymi

      Kaiken kyllä kestän.
      Tosin viiden viikon mykkäkoulu on aika rajua settiä, enhän edes ollut tehnyt mitään väärääkään...

      • Anonyymi

        Tsiisus, ei ikinä enää miehiä jotka mököttää viikon tai kaks, henkistä rääkkiä, ei sit kannata miettiä, kun alkaa vieraita kulkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, ei ikinä enää miehiä jotka mököttää viikon tai kaks, henkistä rääkkiä, ei sit kannata miettiä, kun alkaa vieraita kulkea.

        Käyttäydy

        Käyttäudy

        Käyttäydy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, ei ikinä enää miehiä jotka mököttää viikon tai kaks, henkistä rääkkiä, ei sit kannata miettiä, kun alkaa vieraita kulkea.

        Oli kyllä nainen tuo mököttäjä tälläkertaa, itse en pystyis kun tunnin juuri ja juuri...


      • Anonyymi

        No eipä ole sieltäkään suunnasta mitään kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäydy

        Käyttäudy

        Käyttäydy

        Sanotko ittelles? Harrastan samaa kun pitää olla neutraali. Aina se ei kuitenkaan toimi. Jos miettiin alkaa niin harvemmin se toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä nainen tuo mököttäjä tälläkertaa, itse en pystyis kun tunnin juuri ja juuri...

        Mököttämisessä ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, ei ikinä enää miehiä jotka mököttää viikon tai kaks, henkistä rääkkiä, ei sit kannata miettiä, kun alkaa vieraita kulkea.

        Tai sitten naisia jotka pitää viikon tai pari mykkäkoulua niin, että jossain vaiheessa miehellä kilahtaa nipussa ja saa tarpeekseen ja menee baarista etsimään yhden yön suhteita😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten naisia jotka pitää viikon tai pari mykkäkoulua niin, että jossain vaiheessa miehellä kilahtaa nipussa ja saa tarpeekseen ja menee baarista etsimään yhden yön suhteita😉

        Lopussa ei nipussa, tyhmä autocorrector😅

        Tulee mieleen se hauska meemi, missä mies on ensin kirjoittanut: "I'm psycho the rapist" ja sitten kiroaa hiton autocorrectorin ja sanoo, että onkin psychotherapist ja oikeasti rakastaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopussa ei nipussa, tyhmä autocorrector😅

        Tulee mieleen se hauska meemi, missä mies on ensin kirjoittanut: "I'm psycho the rapist" ja sitten kiroaa hiton autocorrectorin ja sanoo, että onkin psychotherapist ja oikeasti rakastaa ihmisiä.

        En löytänyt sitä ainakaan jonkin aikaa surffattuani mistään, mutta tämän redditissä postatun jutun sentään:

        https://www.reddit.com/r/terriblefacebookmemes/comments/bph9tj/haha_psycho_the_rapist/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko ittelles? Harrastan samaa kun pitää olla neutraali. Aina se ei kuitenkaan toimi. Jos miettiin alkaa niin harvemmin se toimii

        Tai sitten Aku Ankan lailla rupeaa pinnan melkein pettäessä laskemaan hitaasti yhdestä kymmeneen🤭


    • Anonyymi

      Miksi olisin suuttunut?

    • Anonyymi

      Suutuin. Iäksi. :)

      • Anonyymi

        Suutuin

        Ja mustaksi muutuin


    • Anonyymi

      Tajusin että olet väärä. Et ole ketä kaipaan.

      • Anonyymi

        Taas.


    • Anonyymi

      Jos et ole rodentti vajukki, ei syytä huoleen. Suutun nopeasti, lepyn vielä nopeammin.

      • Anonyymi

        Parin aikuisen miehen lemmenleikit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin aikuisen miehen lemmenleikit!

        Eheii ole. Olet vain kateellinen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheii ole. Olet vain kateellinen. :)

        Oletko sairas koskaan miettinyt persoonaas?


    • Anonyymi

      Aika lähellä. Syyttelet vain kykenemättä katsomaan peiliin.

    • Anonyymi

      Joo, ei mun raiteilta suistaminen noin helppoa ole, ärsyttää toki osaat paremmin kuin kukaan tuntemani.

      • Anonyymi

        Ookko töissä

        Kulti


    • Anonyymi

      En koskaan suuttuisi naiselleni. K mies

    • Anonyymi

      En mä usko hänen täällä ainakaan minua kaipaavan.

      Meillä on aina ihan älyttömän mukavaa, vaikka olisimme töissä, ja joskus omat ylivuotavan voimakkaat tunteet häntä kohtaan saavat luotua sellaista harhaa, että tunteet voisivat muka olla molemminpuolisia. Myöhemmin Rationaalisesti ajatellen on tietenkin selvää, että hän on aivan eri liigassa; hän on olympiatason valonkantaja, kun minä könyän puulaakisarjassa ja olisi hänelle loukkaavaa edes ajatella minkäänlaisia lähentely-yrityksiä.

      Heikkoina hetkinä, kuten nyt, ikävä pääsee kasvamaan nopeasti musertavan suureksi, enkä silloin voi tehdä muuta kuin haaveilla hänestä. Mä en toisinaan saa häntä pois mun mielestä, vaikka pakottaisin itseni puuhailemaan jotain mielekästä. Tällaisina päivinä mä eksyn ikävissäni kirjoittamaan jotain tänne, kun se tuntuu kuin saisi edes vähän purettua tätä mussa turhana palavaa rakkauttani.

      Mä en myöskään normaalisti kuvittele hänen luulevan mun suuttuneen mistään, enkä varsinkaan tällaisesta asiasta, mutta mulla nyt vain kävi niin, että en vastannut hänen viestiinsä koko iltana, kun nukahdin niin aikaisin, ja nyt mä harmittelen kun mä tykkään aina saada häneltä edes viestejä silloin tällöin ja nyt mä annoin ehkä kuvan, että olisin välinpitämätön, vaikka viesti häneltä on mun päiväni kohokohta!

      Tällaisena heikkona hetkenä mä haluan päästä tästä ajatuksesta kirjoittamalla se juuri tähän kohtaan palstalla.

      • Anonyymi

        Ihan turhaa luot nuita tasoero kuvauksia jos hän on viestejäkin laittanu niin kyllä siinä jotain on.


    • Anonyymi

      älkää miehet olko naisten kanssa ollenkaan suhteissa, siitä ei mielenrauha seuraa.

    • Anonyymi

      Jooo. J

    • Anonyymi

      En enää jaksanut sinua

    • Anonyymi

      Minun hän, mies, tulee olla todella lujahermoinen ja erittäin kärsivällinen. Jos ei jaksa mua, niin menkööt toiselle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jooo. Näin tais päästä käymään. Mutta ota ja ja jatka elämääs vaan. Bye Bye!

    • Anonyymi

      Suutuin tietysti koska et laihduttanut, sanoinhan että en halua sua jos et laihduta 70kg pois....

    • En oo suuttunut mistään,miten niin

    • Anonyymi

      Tietenkin. Se oli tässä.

    • Anonyymi

      Olet valtava läski. Siksi suutuin.

    • Anonyymi

      Suutuin tai siis en, vaan halusin vain unohtaa, kun vaikka olitkin niin erittäin ihana nainen, niin lopulta kävi äärimmäisen selvästi ilmi ettei yksinkertaisesti sovittu toisillemme ja olisi ollut erittäin paljon konfliktia ja riitelyä jälkikäteen tulevaisuudessa, jos oltaisiin menty naimisiin ja asetuttu asumaan saman katon alle, siitä olen varma, joten älä muista pahalla, hani😍

      • Anonyymi

        Intohimoiseen seksisuhteeseen kyllä voisin kansasi alkaa, mutta politiikka ja muut asiat saisi jättää täysin pois kuvioista, kun repivät meitä täysin erilleen meidän äärimmäiset vastakkaiset näkemykset, sinä kun uskoit kaikkiin ihme salaliittoteorioihin ja minä en.


    • Anonyymi

      Kysy itseltään. Voit myös päätellä siitä mitä teit.

    • Anonyymi

      Tiedät itse parhaiten, jos olet suututtanut.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on.

    • Anonyymi

      Se oli siinä! Mitta täys.

    • Anonyymi

      Nyt tuli rekkamiehen pastilli housuun

    • Anonyymi

      Joka toinen viesti tässä sumuisessa ja
      addiktionkatkuisessa ketjussa lienee trolli.

      • Anonyymi

        Röllimetsän asukki


    • Anonyymi

      En mä sulle ole suuttunu😘ootko sää mulle?

      • Anonyymi

        En ole todellakaan


    • Anonyymi

      Tätäkin asiaa voit tiedustella irl. Taisi prinsessa itse olla suuttunut osapuoli?

    • Anonyymi

      En, kun mä pelkään, että sä olet suuttunut, tai ainakin haluat mun pitävän etäisyyttä, niin siksi en kehtaa pitää yhteyttä!!!

      • Anonyymi

        Koita voittaa pelkosi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita voittaa pelkosi. 👍

        Sanon samaa kun sinä! 👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon samaa kun sinä! 👊

        Kiitos, mä koitan rohkaistua, mutta kyllä mun mielestä yhteydet ovat viilentyneet hänen puolelta ja siksi mä täällä poraankin!

        Mä tarvitsisin kyllä nyt jonkun positiivisen signaalin!


      • Anonyymi

        Kehtaa vaan olen ihan rento 😊 murheet vaan laittaa vakavaks.


    • En ole suuttunut kenellekään.

    • Anonyymi

      Suutuin. Otin nokkiini, kirjaimellisesti. Ansaitsen parempaa kohtelua.

    • Anonyymi

      Eiköhän me olla suututtu toisiimme jo aika monta kertaa, luulisin. Monta kertaa aatellu et nyt se oli tässä, tän jälkeen, tätä en kyllä anna anteeksi, mut elämä on lyhyt ja mä en pysty olee pitkävihainen. Lopullinen on niin lopullista kuitenkin.
      Ollu vähän huono vkl, en oo jaksanu täälläkään käydä. Mäkin ennen rakastin aurinkoa ja auringonottoa, siedin kuumuutta tosi hyvin. Nyt noi lääkkeet tekee sen, et en kestä niin hyvin kuumaa, paitsi jossain meren tai järven rannalla ku käy tuuli, niin se on ihanaa.
      Vuorokausi rytmi on ihan sekaisin, valvon yöt ja nukun päivän, tänään nukkunu melkein koko päivän. Kipuja on paljon.
      Mun elämä on tällä hetkellä aika karmeeta, ja tää on varmaan ollu elämäni huonoin kesä. Hermot on tiukilla ja siks en tännekään viitsi paljoo kirjoitella, koska aika negatiiviseksi valittamiseks se varmaan menisi ja kuka sitä jaksaa, en itsekään aina jaksa. Ja sit kun huomaa et täällä joillain kirjoittavilla on oikeesti tosi paha olla ja tosi isoja vaikeuksia. Niin pidän mieluummin mölyt mahassani..

      Mä nään sussa paljon hyvää, ja osaan arvostaa sitä. Vaikka ollaan tosi erilaisia, siis tosi erilaisia, pidän susta silti.
      Mä saatan suuttua äkkiä, mut lepyn nopeesti. Yritän kuitenkin ajatella asiaa myös toisen kannalta, että oisko itessäkin kenties vikaa ja useinhan näin onkin.
      -sivusta vaan miehelle

      • Anonyymi

        Voimia paljon ja puhuit asiaa ja Mutta miks täällä , ei nää tänne kuulu.. pimeä paikka ja täät todellakin meen historiaan tää osio sivuista.. Ois mukava saada asiat puhuttua livenä. ❤️🔥😘


    • Anonyymi

      Kyllä suutuin. Nyt se luuta käteen niin kuin olisi jo, ja paikat siistiksi. Luuletko muija, että talo itse itsensä siivoaisi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe