Toinen kielitesti... ammattilaisille.

Anonyymi

No mitä tuossa kylteissä lukee, ei kannata etsiä netistä... ei löydy...
https://aijaa.com/mUjdAd
NumBall vaimoineen on dumpattu.. edellisen vastauksen takia.
2010 vastatkoon.

16

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä vaivaudu Numba.

      S

    • Koska Saarimakkara ei saanut kielitaidotonta vaimoaan langan perään, iskä voi auttaa.

      Amphoe Pa Mok Angthong, Bang Pahan, Nakhon Sawan ja Ayutthaya.

      • Anonyymi

        Pasasen muija on juuri pesemässä lammella pilluva Sensein aimon kanssa. Eivät ehtineet kääntää nyt.


      • Anonyymi

        Joo kyllä nuo on thaimaan kielestä käännökset mutta kysymys kuului, mitä tuossa kyltissä lukee thaiksi.


    • Anonyymi

      Miksi dumppasin Numbalin koska hän oli nimenomaan vastannut mitä tuossa lukee thaiksi, ja sitä nimenomaan kysyin.

      • Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

        Katsos kun thaista kun käännetään länkkäriksi paikannimet, niin ne lausutaan täsmälleen samalla tavalla kuin siinä lukee thain kielellä ja tuossa lukee:

        Amphoe Pa Mok Angthong, Bang Pahan, Nakhon Sawan ja Ayutthaya.

        Et siis tiennyt edes tuota? Siksi esimerkiksi ID- korttia hakiessasi sinulle tehdään thainimi, joka kuulostaa siltä kuin thaimaalainen sen nimesi lausuu.

        Nuo lausutaan liki täsmälleen noin thaiksi, kuin nuo tuossa lukee. Ayutthaua lausutaan hieman poikkeavasti, "Ajuthiaa".

        Olet kyllä maailmanluokan torvensoittaja. Et tiedä alkeitakaan Thaimaasta.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

        Katsos kun thaista kun käännetään länkkäriksi paikannimet, niin ne lausutaan täsmälleen samalla tavalla kuin siinä lukee thain kielellä ja tuossa lukee:

        Amphoe Pa Mok Angthong, Bang Pahan, Nakhon Sawan ja Ayutthaya.

        Et siis tiennyt edes tuota? Siksi esimerkiksi ID- korttia hakiessasi sinulle tehdään thainimi, joka kuulostaa siltä kuin thaimaalainen sen nimesi lausuu.

        Nuo lausutaan liki täsmälleen noin thaiksi, kuin nuo tuossa lukee. Ayutthaua lausutaan hieman poikkeavasti, "Ajuthiaa".

        Olet kyllä maailmanluokan torvensoittaja. Et tiedä alkeitakaan Thaimaasta.

        Sulla on hauska internethaaveprofiili kuules pippelinen.

        Koitappa ajatella samaan ihmiseen, jenkkiautoilija, katutappelija, arvostettu urheilija, kansakoulun äidinkielenopettaja, lattialiippari, rakennusmestari, maailman paras isukki, sburgu, liikemies, internetin idiootein urosnaaras ja paljon muuta.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hahhah, nyt viet itseäsi vielä syvemmälle suolle "kielitaitosi" kanssa. Voi ristus mikä kysymys!

        Katsos kun thaista kun käännetään länkkäriksi paikannimet, niin ne lausutaan täsmälleen samalla tavalla kuin siinä lukee thain kielellä ja tuossa lukee:

        Amphoe Pa Mok Angthong, Bang Pahan, Nakhon Sawan ja Ayutthaya.

        Et siis tiennyt edes tuota? Siksi esimerkiksi ID- korttia hakiessasi sinulle tehdään thainimi, joka kuulostaa siltä kuin thaimaalainen sen nimesi lausuu.

        Nuo lausutaan liki täsmälleen noin thaiksi, kuin nuo tuossa lukee. Ayutthaua lausutaan hieman poikkeavasti, "Ajuthiaa".

        Olet kyllä maailmanluokan torvensoittaja. Et tiedä alkeitakaan Thaimaasta.

        Joo en tiedä olen nettiä selannut, "https://translate.google.com/?sl=th&tl=en&text=เขตบางแค&op=translate" on ensimmäinen eli vasemman puoleinen eilisistä, lausutaan thaiksi banggee tai ainakin hyvin vakuuttavasti sinne päin, muuta se kirjoitetaan Bang Khae.

        Onko tämä sinusta oikein... vai olenko ymmärtänyt jonkin väärin.

        NumBall nimenomaan kirjoitti sen olevan banggee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en tiedä olen nettiä selannut, "https://translate.google.com/?sl=th&tl=en&text=เขตบางแค&op=translate" on ensimmäinen eli vasemman puoleinen eilisistä, lausutaan thaiksi banggee tai ainakin hyvin vakuuttavasti sinne päin, muuta se kirjoitetaan Bang Khae.

        Onko tämä sinusta oikein... vai olenko ymmärtänyt jonkin väärin.

        NumBall nimenomaan kirjoitti sen olevan banggee..

        Numballi on oikeassa, aitonahkainen laukku, mukanaan.

        S


    • Anonyymi

      Kielitaitohan ei ole sinänsä mikään saavutus, mutta auttaahan se asioiden hoitamisessa ja kanssakäynnissä ihmisten kanssa. Kielitaito ei tee kenestäkään mitään sankaria eikä neroa, mutta täysin kielitaidottoman huahinin miehen kehuskelu ja valehtelu olemattomalla kielitaidollaan tekee huahinin miehestä surkean häviäjän ja idiootin. Huahinin mies kehuskelee myös olemattomalla matematiikan taidoillaan, olemattomalla varallisuudellaan, kirpputorilta ostetuilla romuilla, pahvitötteröiden virittämisellä pöydänjaloiksi ja kaikella sellaisella millä kukaan täysjärkinen ei kehuskelisi.

      • Anonyymi

        Täysjärkisten kokoontumisajot Jhalliskylän totuustarkkailijan byggalla alkuviikosta.


    • Anonyymi

      Otahanuriinpoju 26.9.2015 kello 19:17
      Minä syötän tuollaiset pennut mun dopparille, se pitää pikkupojista, oikein kirjoitus ei olem olennaista, asia sisältö on, jos et sitä ymmärrä sinun ongelmasi, ei minun , varoitettu kuitenkin on. Pitäiskö sinun mennä nukkumaan hieman aikaisemmin, vaikka yhdeksältä, tai vaikka pikkukakkosen jälkeen, niin näet ihania uni pattyasta, jossa tuskin olet koskaan edes käynyt. Jos on sula asiaa, tavataan ostiksen pubissa, se on siellä takana, löydät kyllä sinne kotiisi tuskin, näkemisiin.

      • Anonyymi

        Räps räps...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räps räps...

        Mitä onko sensukka nyt jo otahanuriinpojukin? Sen tittelin kylläkin omistaa Hua Hinin mies.


    • Anonyymi

      Olen kuuluisa Pattayan tyttöjen keskuudessa kielitaidoistani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe