Toimiiko? Kauan kestää pohjassa? Onkohan toi niin myrkytöntä, kuulemma silarikin on vedessä paha?
Kokemuksia hempel silic-one pohja?
4
3758
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, silikoniakin on vedessä liikaa ja se käyttäytyy kuten mikromuovi. Ei ole parempi kuin myrkkymaali sikäli. Paras olisi tuo harjapesu mutta kaikille veneillehän se ei sovi.
- Anonyymi
Silic one kestää siinä misså myrkkykin . Pari vuotta. Naarmua ja kolhua tulee ja liukenemista, kohta kotilot alkaa saada jalansijaa ja sitten kun pyyvkäiset niitä pois niin silarit lähtee itämereen.
- Anonyymi
Neljäs kausinyt meneillään Seaboostin kanssa, ja huomaa, ettei pinta enää ole uuden veroinen, ei enää eliöstö irtoa ajossa (liukuvarunkoinen) mutta edelleen, kun uintireissulla perunankuorimiskäsineellä pyyhkii pohjaa, niin näkit irtoavat pääosin jälkiä jättämättä. Saa nähdä, innostuisiko ensikaudelle maalaamaan uutta pintaa.
- Anonyymi
Mites on Silic Onesta kokemuksia kertynyt? Aika monimutkainen maalausprosessi ja kun saa olla korkeintaan kuukauden kuivilla ennen vesillelaskua niin miten käy talvisäilytyksessä? Kakkoskaudella todetaan, ettei enää toimi ja kolmoskaudelle uusintakäsittely primereistä alkaen? Verrokkina Seaboost jonka maalausprosessi on helpompi ja kestää useamman kauden, eikä väliä vaikka on kuivilla pitkään, mutta pohjaa joutuu pyyhkimään kesken kauden. Kestääkö Silic One ollenkaan liukuvarunkoisessa traileriveneessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274