ei koskaan saa yhtä kokonaista ehjää.
Kahdesta rikkinäisestä
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen kyllä kahdesta koslasta tehnyt yhden toimivan pelin.. sitten jaa tulevaisuuden varalle paljon kaikkea ylisälää.. hahahhahah.. irto-osaa ja karkkia.. sälä sälä
- Anonyymi
Niin..siksi on parempi kävellä toistensa ohi..
Kai ne voi jossain tapauksessa korjata toisensa?
Ei, vaan kaksi ehjää voi saada..
Lähtee kyllä tosin jokaisesta itsestään tämä korjaantuminen, toista ei voi korjata..- Anonyymi
Ei ehkä heistä kahdesta, mutta jos he lisääntyvät, siitä kolmannesta saattaa tulla ehjä, hyvä ihminen.
Ei tässä maailmassa ole yhtäkään täysin ehjää aikuista ihmistä. Jokaista elämä kolhii varmasti.
- Anonyymi
Olen eri mieltä. Kaksi rikkinäisiä ymmärtää ja tsemppaa toinen toistaan. Ja tietysti kumpikin tekee edelleen työtä oman eheytymisensä eteen.
- Anonyymi
Tohdin olla eri mieltä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561753- 301450
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22925- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857