Sellaista........

Anonyymi

Nyt tähän puuttuu muutkin🤷‍♀️...mä en kestä.

47

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten muuttuu puutkin..

      • Anonyymi

        Tämä ei ole enää leikkiä. Mä vapisen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole enää leikkiä. Mä vapisen..

        Rakastatko vai et? Vain sillä on merkitystä mitä itse ajattelet! Jännittääkö sinnuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko vai et? Vain sillä on merkitystä mitä itse ajattelet! Jännittääkö sinnuu?

        Ei jännitä vaan pelottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jännitä vaan pelottaa

        Mikä pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jännitä vaan pelottaa

        Onko kohteessasi jotain mitä pelkäöt ja jos on niin miten oot semmoisesta sitten kiinnostunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pelottaa?

        Että tapahtuu jotain ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kohteessasi jotain mitä pelkäöt ja jos on niin miten oot semmoisesta sitten kiinnostunu?

        Ei ole. Eikä kyse sellaisesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tapahtuu jotain ..

        Etkö sitten halua vai pakkejako pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten halua vai pakkejako pelkäät?

        Ei ole kyse sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse sellaisesta.

        Onko sulla sitten jotain luurankoja kaapissa esim. Joku joka ei hyväksyisi suhdettanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tapahtuu jotain ..

        Että tapahtuisi mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten jotain luurankoja kaapissa esim. Joku joka ei hyväksyisi suhdettanne?

        Tässä alkavassa suhteessa on montakin kuka ei hyväksy suhdetta. Mutta ei onneks kiinnosta muiden mielipiteet


      • Anonyymi

        Et kai aijo saattaa häntä vaaraan? Unoha se jäbä jos tilanne niin paha. Löydät varmaan paremman joka ei aiheuta ongelmia lähipiirissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä alkavassa suhteessa on montakin kuka ei hyväksy suhdetta. Mutta ei onneks kiinnosta muiden mielipiteet

        Eikä niiltä edes kysytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä alkavassa suhteessa on montakin kuka ei hyväksy suhdetta. Mutta ei onneks kiinnosta muiden mielipiteet

        Miksi ne ei hyväksy? Onko kohteellasi huono maine tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä alkavassa suhteessa on montakin kuka ei hyväksy suhdetta. Mutta ei onneks kiinnosta muiden mielipiteet

        Eli sun ystävät ja läheiset eivät hyväksy häntä ja hän joutuisi alttiiksi kiusaamiselle tai piikittelylle sitä siis pelkäät aivan. Mitä jos unohdat hänet ja etsit semmoisen mistä kaikki sun tärkeät ihmiset diggaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun ystävät ja läheiset eivät hyväksy häntä ja hän joutuisi alttiiksi kiusaamiselle tai piikittelylle sitä siis pelkäät aivan. Mitä jos unohdat hänet ja etsit semmoisen mistä kaikki sun tärkeät ihmiset diggaa?!

        just joo, ja katuu lopun elämää että antoi muiden päättää omasta elämästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun ystävät ja läheiset eivät hyväksy häntä ja hän joutuisi alttiiksi kiusaamiselle tai piikittelylle sitä siis pelkäät aivan. Mitä jos unohdat hänet ja etsit semmoisen mistä kaikki sun tärkeät ihmiset diggaa?!

        Jos noin olis niin vaihtaisin ystävät ja läheiset 😃 surkeen kuulosia läheisiä ja ystäviä sulle. Tiedän yhden, tai no pari, mutta minun puolelta yhden varman kuka ei välttämättä hyväksyisi mun tulevaa suhdetta. Olen sen huomannut hänen käytöksestään kun puhun kyseistä henkilöstä enkä todellakaan mitään suhdejuttuja vaan muita asiaan liittyviä asiallisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne ei hyväksy? Onko kohteellasi huono maine tai jotain?

        Kukaan muu ei tiedä mun tunteista kun minä ja toivon että se tuleva. Ja te palstalaiset. Että ei ole kellään huonoo mainetta tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei tiedä mun tunteista kun minä ja toivon että se tuleva. Ja te palstalaiset. Että ei ole kellään huonoo mainetta tai jotain.

        Olen onnellinen sun puolesta :) toivottavasti teistä tulee rakastavaiset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen onnellinen sun puolesta :) toivottavasti teistä tulee rakastavaiset...

        Kiitos. Minäkin toivon sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä alkavassa suhteessa on montakin kuka ei hyväksy suhdetta. Mutta ei onneks kiinnosta muiden mielipiteet

        Kannattaa ottaa kaverin exmies josta juuri erosi


    • Anonyymi

      Miten niin puuttuu?

      • Anonyymi

        Kun leikki muuttuu yhtäkkiä todeksi


    • Anonyymi

      Onpa kryptinen lanka. You've got another thing comin'

    • Anonyymi

      Joo, jos vähän avaisit asiaa niin ymmärrettäis mistä puhut.

      • Anonyymi

        En avaa, hän kyllä ehkä ymmärtää


    • Anonyymi

      se on hyvä jos hyvät ihmiset puuttuvat asiaan, silloin tää etenee mutta niin monesti on olleet ne pahat ihmiset asialla ja silloin mikään ei mene oikein, valheita ja vedätystä, pahaa mieltä, surua ja häpeää. toivon todella että hyvä voittaa pahan!

    • Anonyymi

      Tuomolta Hannalle pus

      • Anonyymi

        Mikä ihme tää on, kun joka ketjussa on😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme tää on, kun joka ketjussa on😂

        Se on joku joka on saanut herneen nenäänsä.
        Joku joka ei pidä kyseistä henkilöistä.
        On jotakinnhrnkilökohtaista kaunaa kyseisiä henkilöitä kohtaan.


    • Anonyymi

      On puuttunut ja pitkään ja muakin pelottaa :(

      • Anonyymi

        Mua pelottaa ihan aiheelliset asiat. En kuitenkaan halua kellekkään pahaa ja itse mä siihen lähdin mukaan, ei mua kukaan pakottanut, se on siinä vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua pelottaa ihan aiheelliset asiat. En kuitenkaan halua kellekkään pahaa ja itse mä siihen lähdin mukaan, ei mua kukaan pakottanut, se on siinä vissi ero.

        Sulla on siis mahdollisuus silloin unohtaa se? Tee se älä loukkaa häntä siis enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on siis mahdollisuus silloin unohtaa se? Tee se älä loukkaa häntä siis enää.

        En ole häntä loukannut. Ku..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua pelottaa ihan aiheelliset asiat. En kuitenkaan halua kellekkään pahaa ja itse mä siihen lähdin mukaan, ei mua kukaan pakottanut, se on siinä vissi ero.

        Mutta siis vaikka olisit lähtenyt siihen mukaan ei se tarkoita että sun pitää siinä olla jos et itse halua hyvänen aika sentään! Esim. oot flirtannu jollekin josta et kuitenkaan niin välittäskään niin etkai sinä nyt hyvänenaika velvollisuuden tunteesta ala hänen kanssaan?????!!!! Erikoisia ihmisiä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis vaikka olisit lähtenyt siihen mukaan ei se tarkoita että sun pitää siinä olla jos et itse halua hyvänen aika sentään! Esim. oot flirtannu jollekin josta et kuitenkaan niin välittäskään niin etkai sinä nyt hyvänenaika velvollisuuden tunteesta ala hänen kanssaan?????!!!! Erikoisia ihmisiä täällä.

        Niinpä, oma valinta, mutta sitten ihmiset jotka välittää "liikaa" päättää puuttua, eikä se toistaalta ole huonoasia, ihmiset jotka aidosti välittävät toisistaan, ei anna muiden tehdä mitä vain, mutta mä en tahdo tähän muita, menee vaan entistä sekavammaksi ja vaarallisemmaksi, mutta ei taida olla mun käsissä enää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, oma valinta, mutta sitten ihmiset jotka välittää "liikaa" päättää puuttua, eikä se toistaalta ole huonoasia, ihmiset jotka aidosti välittävät toisistaan, ei anna muiden tehdä mitä vain, mutta mä en tahdo tähän muita, menee vaan entistä sekavammaksi ja vaarallisemmaksi, mutta ei taida olla mun käsissä enää..

        Kumman annat voittaa järjen vai tunteen? Oon muuten kerran kuullut sellaisen viisauden jossa sanotaan että rakkaus kaikki voittaa!


    • Anonyymi

      Tyypillinen palsta vedätys. Ei minkäänlaista selvennystä mihinkään.

    • Anonyymi

      Hyvä kalastus yritys palstalla taas 😂

    • Anonyymi

      Laumas nollakin on ykkönen. Pistä muistivihkoon.

      • Anonyymi

        Mikä helvetin lauma?


    • Anonyymi

      En usko että rakastat mua...

      • Anonyymi

        Oikeasti tottakai rakastan jotain ihmistä, mutta sitä ei tiedä yksikään ihminen tässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Ai siihen ettei me olla yhdessä?
      Sikäli mikäli tämä ei ole sivusta, meinaan tämä minun vastaus.

      • Anonyymi

        Ei, vaan vuosien leikkimiseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe