läheltä. Aloitan salikäynnit joskus viikon päästä. Olis kiva jos tulisit mukaan? Hyvää perjantaita sulle! Terveisin nainen. 🏋💕
Hei rakas mies
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Salil eka, salil vika..
- Anonyymi
Oon aloittanu jo
Selkä tykkää - Anonyymi
Piti varmaan kirjoittaa palstalla eka palstalla vika
Salilla käynti on hyvä harrastus.
- Anonyymi
Mutta palstailu on paras
- Anonyymi
Osuisko mulle, onko siinä salissa vain taivas rajana?
- Anonyymi
Salilla keskitytään reenaamiseen ja vain renaamiseen.
Lihalliset houkutukset ja oksitosiinit vain spoilaa progression.
Mielipide on subjektiivinen, mutta sille löytyy myös tieteellistä evidenssiä.
Ystävällisin terveisin- Anonyymi
Defenssi aiheuttaa distanssia.
- Anonyymi
=)
Toivottavasti, voit hyvin,
ja, saat unelmien elämän ja unelmien pitkän elämän,
kuten, kaikki, rakkaasi,
joista, kaikista, välität todella paljon,
=)
N
eli, PAKSU PEKKA,
=)
💕💕 - Anonyymi
No tuo salilla käyminen ei tee muuta, mitä pakkaa kusta ja paskaa päähäs. Mieti nyt, kävelylenkillä hankit henkisen terveyden, myös peruskunnon, mitä suorittamalla salilla saat itsellesi peräreiän nenällesi, että katotaas hyökkäysvalmius, minulle käy sali, laitetaan sali palamaan, moro......
Rauhallista, hyvin turvallista illanjatkoa.
https://m.youtube.com/watch?v=j9ygOR1WP7A - Anonyymi
Millä salilla meinasit aloittaa käymään?
- Anonyymi
Tässä aika lähellä💪
- Anonyymi
Liikunta kaikessa muodossa on sekä henkisen että fyysisen hyvinvoinnin lähde. Minä henkilökohtaisesti käyn enemmän ohjatuilla tunneilla koska tarvitsen sen jonkun joka sanoo mitä tehdään. Joskus, jos tarjolla ei ole ollut mitään sopivaa ryhmätuntia, niin olen voinut käydä liikuntakeskuksen laitteissa, mutta se ei ole minun juttuni. Yleensä olen tehnyt kaikki laitteet järjestyksessä läpi ilman mitään mielenkiintoa, eikä sellaisen jälkeen ole jälkeenpäin edes tuntunut missään. Seuraavina päivinä tuntuva lihaskipu on ainakin minun mielestäni merkki siitä, että nyt on rasitettu kroppaa oikealla tavalla.
- Anonyymi
Oi, oi, oletpa reipas. Ehkä kannattaisi kysyä häneltä.
- Anonyymi
Muista rentous nainen, levähdä aina välillä. Nauti siitä, mitä teet. Venyttele lihaksiasi. Nuku hyvin. Elä miten haluat elää.
- Anonyymi
Tottakai muistan. :) tämä sivusta ei aloittajalta.
- Anonyymi
Miksei ylihuomenna?
- Anonyymi
Ulkona liikkuminen on paljon mielekkäämpää.
- Anonyymi
Ja paremman näköiseksi muovaantuu kroppa. Nykyajan saliakat näyttää persjalkaisilta luolanaisilta, jos verrataan 70-80-lukujen pääasiassa hennon ja naisellisen oloisiin naisiin.
- Anonyymi
En. Neutraalina pysyttely olisi silkkaa kidutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821