Harmi, kun ollaan taas "yhden lipun alla" katsastuksen suhteen.
Savonlinnassa katsastusmonopoli
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös niitä ole 2 eri puljua a katsastus ja joku itä...
- Anonyymi
On, mutta omistaja on sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta omistaja on sama.
Jaa, no tämä oli uusi tieto.
- Anonyymi
Suunta Joensuu; on Suomen halvimmat hinnat! Q ja Kovalainen.
- Anonyymi
Sehän tulee todella edulliseksi näillä polttoaineen hinnoilla...
Savonlinnassa halvin henkilöauton katsastus on 29€
Kyllä Savonlinnassa oli mielestäni erittäin halpa katsastusmaksu, kun katsastutin viimeksi. Harvinaisen halpa! Oikein ihmettelin! En minä ainakaan valita!
- Anonyymi
Savonlinnassa on tietyt tyypit, jotka räävii joka asiassa, miten Savonlinnassa on kaikki kallista ja kaikki huonosti.
Mutta pääseehän täältä jumaliste pois parempiin paikkoihin. Vai onko se juuri ne jokapaikan valittajat ja haukkuvat, jotka.eivät sitten pääsekään minnekään muualle?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195343Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692697Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.212538Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512250- 242167
- 821664
- 1461555
- 1281317
- 129973
- 86914