Vapaa kuvaus

Aloituksia

34

Kommenttia

138

  1. Hyvä Keskusta! Karvinen ja Pesonen! ITÄ-SAVO 9.12,23

    Tuo kirjoitus osui naulan kantaan! Tuo kirjoitus kannattaa lähettää myös suoraan kaupunginjohtajalle, joka myös edustaa
    Savonlinna
    16
    349
  2. Sote-uudistus HYVÄ Toteutus FIASKO

    Olen eläkeiässä ja olen joutunut käyttämään lääkäripalveluja aika paljon, kuten iäkkäämmät ihmiset yleensä. Ennen Sote u
    Maailman menoa
    2
    95
  3. Onko Orpon hallituksen linja oikeudenmukainen?

    Tunnen mielenkiintoa seurata politiikkaa ikäänkuin sivusta. Minun tutkinnossani on osana Yhteiskuntapolitiikan a . Minu
    Maailman menoa
    2
    114
  4. Miksi Ruotsissa poltetaan koraaneja

    Sitä pitää ihmetellä. Se on päivän selvää, että se loukkaa syvästi islam uskoisia maita. Se voi aiheuttaa myös väkival
    Maailman menoa
    36
    591
  5. Tilanne hallituksessa

    Kun seuraa nykyhallituksen ja sen jäsenten tekemisiä, ei voi mielestäni odottaa muuta kuin tämän hallituksen kaatumista.
    Maailman menoa
    5
    122
  6. Ukrainan kurja tilanne

    Kyllä tulee paha mieli kun ajattelee Ukrainan asemaa. Vihollinen hyökkää ohjuksilla mihin tahansa kohteeseen Ukrainas
    Maailman menoa
    5
    114
  7. Islam ja kristinusko molemmat yhtä laillisia Suomen lain edessä.

    Jos polttaa raamatun mielenosoituksessa julkisella paikalla - se katsotaan Suomessa rikokseksi. Aivan samoin on jos polt
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    58
  8. Parempaa informaatiota Savonlinnan vanhuksille hoitopaikoista!

    Miten Savonlinnalainen eläkeläinen voi siirtyä asumaan vanhusten hoitokodissa? Sitä tietoa ei tahdo löytyä mistään! Itse
    Savonlinna
    37
    835
  9. Perussuomalaiset - todellinen toiminta käytännössä ratkaisee!

    Kuuntelin netissä naispuolisen kansanedustajan esitystä Perussumalaisten mielipiteitä heidän suunnitelmistaan. Siinä ol
    Perussuomalaiset
    2
    78
  10. Eloisaa elämää Hyvinvointialueella!

    Sote-uudistus on onnistunut, ainakin jos noista nimistä koettaa päätellä. Tosin "Ei nimi miestä pahenna, jos ei parannak
    Savonlinna
    2
    83
  11. Petteri Orpo "Möläyttelee".

    Seurasin TV:stä keskustelua, jossa Petteri Orpoa arvosteltiin möläyttelystä, sanoo joskus sopimattoman mielipiteen. It
    Maailman menoa
    0
    66
  12. Putin: Satan II superohjus käyttöön

    Lainaus uutispuolelta: "Venäjä ottaa lähiaikoina käyttöön Satan II - superohjuksen, tehtävä Ukrainassa "viimeistellään"
    Maailman menoa
    1
    60
  13. Mistä rahat ylisuuriin sähkölaskuihin?

    Yllätyin kun kokoomuksen edustaja esitti jossakin keskustelussa samaa jota minä olin ajatellut, eli hintakattoa. Se on
    Politiikka
    0
    46
  14. Hintakatto - oikea ratkaisu - Kokoomukselle pisteet

    Seurasin TV:stä eduskunnan keskustelua. Yllättäen ilmeni, että nimenomaan KOKOOMUS esitti juuri samaa ratkaisua, jota mi
    Politiikka
    5
    34
  15. Aikooko hallitus säästää 6 miljardia ja "etupainotteisesti"?

    Jotkut asiatuntijat ovat esittäneet, että Suomen pitää lopettaa tuhlailu nyt ryhtyä säästämään, ja peräti "6 miljardia
    Hallitus
    0
    46
  16. Putin muistuttaa Hitleriä

    Kyllä Putin muistuttaa suuresti Hitleriä. Pelkän ulkonäön perusteella kylläkään ei. Jos Putin pukeutuu suomalaiseksi
    Maailman menoa
    5
    51
  17. Historian oudoin sota

    Tämä sota Ukrainassa näyttää hyvin kummalliselta. Virallisesti hyökääjän mielestä ei ole sotaa, vaan "erikoisoperaatio".
    Sodat ja konfliktit
    4
    52
  18. Pankkien yhdistyminen - Ei aina hyvä asia

    Yritin mennä vanhaan tapaan Säästöpankkiin netissä. Ei löytynyt entistä säästöpankkia, vaan OmaSäästöpankki. Kenen oma l
    Savonlinna
    1
    65
  19. Mistä lisää energiaa - Vanhat konstit käyttöön!

    Tässä nykytilanteessa on täysin oikein, että jo olemassa olevat mahdollisuudet tuottaa energiaa otetaan käyttöön. Suomen
    Maailman menoa
    1
    52
  20. Kolmen puolueen naiset keskustelussa!

    Seurasin TV:ssä keskustelua, jossa mukana oli kolmen puolueen naisedustaja . Puolueet: Kokoomus, Perussuomalaiset
    Maailman menoa
    0
    29