Xerxes2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
138
Hyvä Keskusta! Karvinen ja Pesonen! ITÄ-SAVO 9.12,23
Tuo kirjoitus osui naulan kantaan! Tuo kirjoitus kannattaa lähettää myös suoraan kaupunginjohtajalle, joka myös edustaa16424Sote-uudistus HYVÄ Toteutus FIASKO
Olen eläkeiässä ja olen joutunut käyttämään lääkäripalveluja aika paljon, kuten iäkkäämmät ihmiset yleensä. Ennen Sote u2146Onko Orpon hallituksen linja oikeudenmukainen?
Tunnen mielenkiintoa seurata politiikkaa ikäänkuin sivusta. Minun tutkinnossani on osana Yhteiskuntapolitiikan a . Minu2150Miksi Ruotsissa poltetaan koraaneja
Sitä pitää ihmetellä. Se on päivän selvää, että se loukkaa syvästi islam uskoisia maita. Se voi aiheuttaa myös väkival36735Tilanne hallituksessa
Kun seuraa nykyhallituksen ja sen jäsenten tekemisiä, ei voi mielestäni odottaa muuta kuin tämän hallituksen kaatumista.5157Ukrainan kurja tilanne
Kyllä tulee paha mieli kun ajattelee Ukrainan asemaa. Vihollinen hyökkää ohjuksilla mihin tahansa kohteeseen Ukrainas5163Islam ja kristinusko molemmat yhtä laillisia Suomen lain edessä.
Jos polttaa raamatun mielenosoituksessa julkisella paikalla - se katsotaan Suomessa rikokseksi. Aivan samoin on jos polt077Parempaa informaatiota Savonlinnan vanhuksille hoitopaikoista!
Miten Savonlinnalainen eläkeläinen voi siirtyä asumaan vanhusten hoitokodissa? Sitä tietoa ei tahdo löytyä mistään! Itse37954Perussuomalaiset - todellinen toiminta käytännössä ratkaisee!
Kuuntelin netissä naispuolisen kansanedustajan esitystä Perussumalaisten mielipiteitä heidän suunnitelmistaan. Siinä ol2112Eloisaa elämää Hyvinvointialueella!
Sote-uudistus on onnistunut, ainakin jos noista nimistä koettaa päätellä. Tosin "Ei nimi miestä pahenna, jos ei parannak2165Petteri Orpo "Möläyttelee".
Seurasin TV:stä keskustelua, jossa Petteri Orpoa arvosteltiin möläyttelystä, sanoo joskus sopimattoman mielipiteen. It1105Putin: Satan II superohjus käyttöön
Lainaus uutispuolelta: "Venäjä ottaa lähiaikoina käyttöön Satan II - superohjuksen, tehtävä Ukrainassa "viimeistellään"185Mistä rahat ylisuuriin sähkölaskuihin?
Yllätyin kun kokoomuksen edustaja esitti jossakin keskustelussa samaa jota minä olin ajatellut, eli hintakattoa. Se on077Hintakatto - oikea ratkaisu - Kokoomukselle pisteet
Seurasin TV:stä eduskunnan keskustelua. Yllättäen ilmeni, että nimenomaan KOKOOMUS esitti juuri samaa ratkaisua, jota mi674Aikooko hallitus säästää 6 miljardia ja "etupainotteisesti"?
Jotkut asiatuntijat ovat esittäneet, että Suomen pitää lopettaa tuhlailu nyt ryhtyä säästämään, ja peräti "6 miljardia080Putin muistuttaa Hitleriä
Kyllä Putin muistuttaa suuresti Hitleriä. Pelkän ulkonäön perusteella kylläkään ei. Jos Putin pukeutuu suomalaiseksi583Historian oudoin sota
Tämä sota Ukrainassa näyttää hyvin kummalliselta. Virallisesti hyökääjän mielestä ei ole sotaa, vaan "erikoisoperaatio".4136Pankkien yhdistyminen - Ei aina hyvä asia
Yritin mennä vanhaan tapaan Säästöpankkiin netissä. Ei löytynyt entistä säästöpankkia, vaan OmaSäästöpankki. Kenen oma l1131Mistä lisää energiaa - Vanhat konstit käyttöön!
Tässä nykytilanteessa on täysin oikein, että jo olemassa olevat mahdollisuudet tuottaa energiaa otetaan käyttöön. Suomen188Kolmen puolueen naiset keskustelussa!
Seurasin TV:ssä keskustelua, jossa mukana oli kolmen puolueen naisedustaja . Puolueet: Kokoomus, Perussuomalaiset062