Vaan haaveita vain.
Jutustelua, halailla olisi myöskin kiva.
Saa kai ihminen haaveilla? Onko se joltakin pois?
mies ilman naista.
Yhteinen iltapala olisi kiva
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
juu, ihanaa olisi sen oikean kanssa taas...
Mitäs söisitte..?
- Anonyymi
Jaa´a riippuu vähän illasta,mutta vaikka lämmin voileipä ja hedelmiä tai dipattaisi vihanneksia homejuustodipillä. Ei, ei syötäisi puuroa.
- Anonyymi
Mitä me syötäisiin? Minä syön usein päivällisenkin menoista ruuppuen vasta klo 19-21, joten sen jälkeen en yleensä edes syö mitään. Jos jotain hyvää olisi tarjolla, niin voisin innostua. Olen nimittäin huomannut, että nukun erittäin huonosti jos olen fuskannut ruokailujen suhteen.
- Anonyymi
Jatkan vielä. Jos olen menossa töistä suoraan harrastuksiin, niin siirrän lounaan klo kahteen kun työpäiväkin päättyy vasta klo 16, jotta jaksan harrastaa klo 17. Silloin yleensä syön töissä välipalaa,; leipää, vanukasta tai pähkinöitä.
Minä tunnen oman kroppani ja sen energiantarpeen, joten toimin sen mukaan. Iltapalan pitäisi siis olla aika houkutteleva, jotta innostuisin siistä. ,)
- Anonyymi
Haaveilet oikeista asioista. Juuri tuollaiset arkiset hetket kuten iltapalat ja tv:n töllöttely ovat parisuhteen parasta antia. Toivottavasti löydät jonkun seuraksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03560- 423119
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562877Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342755- 162668
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452550- 442190
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 441730