Yhteinen iltapala olisi kiva

Anonyymi

Vaan haaveita vain.
Jutustelua, halailla olisi myöskin kiva.
Saa kai ihminen haaveilla? Onko se joltakin pois?

mies ilman naista.

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juu, ihanaa olisi sen oikean kanssa taas...

• Mitäs söisitte..?

• Anonyymi

Jaa´a riippuu vähän illasta,mutta vaikka lämmin voileipä ja hedelmiä tai dipattaisi vihanneksia homejuustodipillä. Ei, ei syötäisi puuroa.

• Anonyymi

Mitä me syötäisiin? Minä syön usein päivällisenkin menoista ruuppuen vasta klo 19-21, joten sen jälkeen en yleensä edes syö mitään. Jos jotain hyvää olisi tarjolla, niin voisin innostua. Olen nimittäin huomannut, että nukun erittäin huonosti jos olen fuskannut ruokailujen suhteen.

• Anonyymi

Jatkan vielä. Jos olen menossa töistä suoraan harrastuksiin, niin siirrän lounaan klo kahteen kun työpäiväkin päättyy vasta klo 16, jotta jaksan harrastaa klo 17. Silloin yleensä syön töissä välipalaa,; leipää, vanukasta tai pähkinöitä.
        Minä tunnen oman kroppani ja sen energiantarpeen, joten toimin sen mukaan. Iltapalan pitäisi siis olla aika houkutteleva, jotta innostuisin siistä. ,)

• Anonyymi

Haaveilet oikeista asioista. Juuri tuollaiset arkiset hetket kuten iltapalat ja tv:n töllöttely ovat parisuhteen parasta antia. Toivottavasti löydät jonkun seuraksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      136
      2051
    2. 121
      1425
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      332
      1203
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1180
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1132
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1131
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1109
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1089
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      947
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      945
    Aihe