Vaan haaveita vain.
Jutustelua, halailla olisi myöskin kiva.
Saa kai ihminen haaveilla? Onko se joltakin pois?
mies ilman naista.
Yhteinen iltapala olisi kiva
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
juu, ihanaa olisi sen oikean kanssa taas...
Mitäs söisitte..?
- Anonyymi
Jaa´a riippuu vähän illasta,mutta vaikka lämmin voileipä ja hedelmiä tai dipattaisi vihanneksia homejuustodipillä. Ei, ei syötäisi puuroa.
- Anonyymi
Mitä me syötäisiin? Minä syön usein päivällisenkin menoista ruuppuen vasta klo 19-21, joten sen jälkeen en yleensä edes syö mitään. Jos jotain hyvää olisi tarjolla, niin voisin innostua. Olen nimittäin huomannut, että nukun erittäin huonosti jos olen fuskannut ruokailujen suhteen.
- Anonyymi
Jatkan vielä. Jos olen menossa töistä suoraan harrastuksiin, niin siirrän lounaan klo kahteen kun työpäiväkin päättyy vasta klo 16, jotta jaksan harrastaa klo 17. Silloin yleensä syön töissä välipalaa,; leipää, vanukasta tai pähkinöitä.
Minä tunnen oman kroppani ja sen energiantarpeen, joten toimin sen mukaan. Iltapalan pitäisi siis olla aika houkutteleva, jotta innostuisin siistä. ,)
- Anonyymi
Haaveilet oikeista asioista. Juuri tuollaiset arkiset hetket kuten iltapalat ja tv:n töllöttely ovat parisuhteen parasta antia. Toivottavasti löydät jonkun seuraksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261