Vaan haaveita vain.
Jutustelua, halailla olisi myöskin kiva.
Saa kai ihminen haaveilla? Onko se joltakin pois?
mies ilman naista.
Yhteinen iltapala olisi kiva
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
juu, ihanaa olisi sen oikean kanssa taas...
Mitäs söisitte..?
- Anonyymi
Jaa´a riippuu vähän illasta,mutta vaikka lämmin voileipä ja hedelmiä tai dipattaisi vihanneksia homejuustodipillä. Ei, ei syötäisi puuroa.
- Anonyymi
Mitä me syötäisiin? Minä syön usein päivällisenkin menoista ruuppuen vasta klo 19-21, joten sen jälkeen en yleensä edes syö mitään. Jos jotain hyvää olisi tarjolla, niin voisin innostua. Olen nimittäin huomannut, että nukun erittäin huonosti jos olen fuskannut ruokailujen suhteen.
- Anonyymi
Jatkan vielä. Jos olen menossa töistä suoraan harrastuksiin, niin siirrän lounaan klo kahteen kun työpäiväkin päättyy vasta klo 16, jotta jaksan harrastaa klo 17. Silloin yleensä syön töissä välipalaa,; leipää, vanukasta tai pähkinöitä.
Minä tunnen oman kroppani ja sen energiantarpeen, joten toimin sen mukaan. Iltapalan pitäisi siis olla aika houkutteleva, jotta innostuisin siistä. ,)
- Anonyymi
Haaveilet oikeista asioista. Juuri tuollaiset arkiset hetket kuten iltapalat ja tv:n töllöttely ovat parisuhteen parasta antia. Toivottavasti löydät jonkun seuraksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498