Nautitko mies

Anonyymi

tästä radiohiljaisuudesta?

55

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mutta kertoohan se totuuden sun ja mun väleistä.

      • Anonyymi

        Mikä se sun mielestä on, se totuus?


      • Anonyymi

        Kerro se totuus hänelle itselleen. Turhan päivästä kieroilu palstalla anonyymina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sun mielestä on, se totuus?

        Häntä ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se totuus hänelle itselleen. Turhan päivästä kieroilu palstalla anonyymina

        Voi hlevetti


      • Anonyymi

        Kai sä osaat itekki ottaa yhteyttä? Vai odotteletko että vaan toinen aina ottaa? Kyllä sen pitää toimia molempiin suuntiin jos elämässään haluaa ihmisen pitää.
        Sivusta


    • Anonyymi

      No en todellakaan. Vihaan sitä että kaikki meni päin honkia

    • Anonyymi

      Miksi nauttisin siitä?

    • Anonyymi

      Oikeuttaako se kiusaamaan muita täällä, jos käyn terassilla parilla?
      Säikähdin kun luin mitä teet muille täällä. Pysy kaukana jatkossa, huIIu nainen!

      • Anonyymi

        Taidat puhua enemmän itsestäsi, kuin jostain toisesta. Kuka hullu käy tunnistelemassa anonyymin kirjoituksia anonyymipalstalla?! Mikä diagnoosi mahtaa olla, jos käy täällä kuvittelemassa että tuttavanainenhan se siellä kirjoittelee?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua enemmän itsestäsi, kuin jostain toisesta. Kuka hullu käy tunnistelemassa anonyymin kirjoituksia anonyymipalstalla?! Mikä diagnoosi mahtaa olla, jos käy täällä kuvittelemassa että tuttavanainenhan se siellä kirjoittelee?!

        Taitaa olla sama trollimies joka kirjoitti tämän aloituksen. Tietysti on mahdollista, että mikäli tämä kimmentoijan mainitsemansa terassi on ollut esim yksityinen mutta ei omansa, niin sanomista on tullut siitä syystä, mutta edelleen ei aukene, että miten se tähän ilkkuvansävyiseen provoon liittyy. Se ei tosin ole pointti. Olen ehdottomasti samaa mieltä ydinsanomasi kanssa jos tulkinnan ja kommunikaation taso on tuo eli negatiivisimmat ”tunnistetaan” ja koetaan tarvetta kirjoitella takaisin häijysti. Näitäkin tapauksia on.


    • Anonyymi

      En nauti, mutta sulle tää seesteisyys välillämme sopii.

    • Anonyymi

      En. Kunnon kanavan pitää löytyä, ei mitään kohinaa eikä hiljaisuutta.

    • Anonyymi

      En todellakaan. Minä haluaisin toisin.

    • Anonyymi

      pitäähän minunkin levähtää käyt ylikierroksilla kun käyn täällä

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Hauskaa oot taas pitänyt täällä.

    • Anonyymi

      Kunhan mietin motiivia, nautitkos itse hiljaisuudestasi?

      • Anonyymi

        En nauti, minulla on häntä Ikävä. Mutta en ole ollenkaan varma onko hänellä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nauti, minulla on häntä Ikävä. Mutta en ole ollenkaan varma onko hänellä minua.

        Millainen häntä sinulla on? ;D

        -anteeksi huono vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen häntä sinulla on? ;D

        -anteeksi huono vitsi

        Olen tiikeri, päättele siitä ;)


    • Anonyymi

      Kauan meillä on ollut radiohiljaisuutta?

      • Anonyymi

        Kuukausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausia.

        Noin viikko sitten vaimeni viimeisen kerran - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin viikko sitten vaimeni viimeisen kerran - ap

        Me, siis S-mies, A-mies ja K-mies olemme kyllä ajatelleet sinua lähes tauotta ja niitä ihania hetkiä mitä vietimme yhdessä rakas m-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me, siis S-mies, A-mies ja K-mies olemme kyllä ajatelleet sinua lähes tauotta ja niitä ihania hetkiä mitä vietimme yhdessä rakas m-nainen.

        Ei ole tämän aloittaja M-nainen. S:llä alkaa, mutta ei ole silti palstan yhteinen - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tämän aloittaja M-nainen. S:llä alkaa, mutta ei ole silti palstan yhteinen - ap

        Eipä ole S nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole S nainen!

        Niinpä, ei ole aloittaja palstan yhteinen S.


    • Anonyymi

      Huomenta, en minäkään nauti. Mutta en halua häiritä häntä. On helpompaa kun ei näe edes somessa. Unohtuu toivottavasti pikkuhiljaa. - ap

      • Anonyymi

        Eli aloitus oli taas sinun tarinoiden ja draamojen kautta elävän miehen kyhäelmä kuinkas muutenkaan. Kukaan muu ei yritä jatkaa kerrontaa tuolla tavalla jos kommentteja ei satele tarpeeksi. Joissain ketjuissasi puhut pitkät pätkät itseksesi ja toisissa taas odotat vastauksia ulkopuolelta.


      • Anonyymi

        Eli itse asiassa hänhän tekee sulle palveluksen. Olisit kiitollinen, pässi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloitus oli taas sinun tarinoiden ja draamojen kautta elävän miehen kyhäelmä kuinkas muutenkaan. Kukaan muu ei yritä jatkaa kerrontaa tuolla tavalla jos kommentteja ei satele tarpeeksi. Joissain ketjuissasi puhut pitkät pätkät itseksesi ja toisissa taas odotat vastauksia ulkopuolelta.

        Olet oksettava ihminen. Kun lukee näitä läpi ja törmää sinuun, meinaa tulla oksennus oikeasti. Kumma että tuollaista palstojen pilaajaa ei häädetä täältä kokonaan. Luulen, että keskustelupalstat olisi enemmän normaalien, terveiden ihmisten paikkoja, jos kaltaisesi harhojaan joka väliin suoltavat poistettaisiin kokonaan. Parane pian tai kuoIe pois. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloitus oli taas sinun tarinoiden ja draamojen kautta elävän miehen kyhäelmä kuinkas muutenkaan. Kukaan muu ei yritä jatkaa kerrontaa tuolla tavalla jos kommentteja ei satele tarpeeksi. Joissain ketjuissasi puhut pitkät pätkät itseksesi ja toisissa taas odotat vastauksia ulkopuolelta.

        Kyllä aloittaja on nainen, sinusta en tiedä. - ap


    • Anonyymi

      Vielä ehtii asiat korjata.

    • Anonyymi

      Eihän tästä todellakaan nauti. Mutta minkäs teet, jos hänellä ei ole halua eikä kiinnostusta ottaa yhteyttä.

      Katselin hetki sitten kuvia 13.8.21 eli vuosi sitten, jolloin olin hänen kanssaan retkeilemässä Rokuan kansallispuistossa. Ihana muisto ja mieleenpainunut.

      Olisipa tänäkin vuonna pystytty tekemään uusi retki.

      Mies naiselle sivusta

    • Anonyymi

      Mä kärsin!

    • Anonyymi

      En nauti mutta ei mulla muuta vaihtoehtoa ole.

    • Anonyymi

      En nauti, mutta sinä aloittaja selvästi nautit kiusaamisesta.

      • Anonyymi

        Päinvastoin, en kiusaa häntä. Pysyn poissa näkyvistä. Hän kyllä voi ottaa yhteyttä jos tahtoo.


    • Anonyymi

      En pidä sinusta enää. Tunnistan kyllä sinut täällä. Esität kivaa ja olet kamala.

      • Anonyymi

        Mitenkä olen kamala? - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä olen kamala? - ap

        Antaisit joskus minulle hetken aikaa levähtää ja kelata asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisit joskus minulle hetken aikaa levähtää ja kelata asioita.

        Milloin olen sinua viimeksi häirinnyt, irl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olen sinua viimeksi häirinnyt, irl?

        Olet ollut yllättävän säyseä ja seksikäs ja siksi olenkin näin hyvällä päällä


    • Anonyymi

      Nautin, kun nyt tämä tilanne...ja jos olet se oikea ymmärrät tämän jutun. Mutta tosiaankaan yhteydenpitoa ei meidän kannata kokonaan katkaista. Pidetään yhteyttä vaikkakin juuri tällä palstalla ja IRL-myöskin.

    • Anonyymi

      Voisitko antaa vähän armoa!!!!

      Pliis, lähetä vaikka joku vitsikäs kuva, että tietäisin sun joskus ajattelevan minua! Mäkin voisin laittaa, mutta mulle on hiipinyt tunne, että sä pidät hiljaisuutta yllä siksi, ettet voi sietää mua!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Voit lähettää itse. Tai vaikka soivan videon, kuten ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lähettää itse. Tai vaikka soivan videon, kuten ennen.

        Mitä siinä on soinut, mitä mä olen pistänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä on soinut, mitä mä olen pistänyt?

        Et ole hän, kun et ole tietoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän, kun et ole tietoinen.

        Kyllä mä olen soivaakin videota pistänyt. Mutta minkälaista? Voisin pistää lisääkin, jos tietäisin, että sä tykkäät.


    • Anonyymi

      Varosen Tumppi lauloi, et hiljaisuus kauneinta musiikkii on. Mä uskon tähän.

    • Anonyymi

      Terapeutitar?

      • Anonyymi

        Kirjoittaisin tähän Noup, mutta botti poistaa sen. En sii ole tuo mainitsemasi - Ap


    • Anonyymi

      Laita kirje 😃

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe