Saanks mä kultanalle

Anonyymi

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.

151

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo varma onko tämä sulta, ku ei olla aiemmin puhuttu tällasesta

      • Anonyymi

        Okei eli on


      • Anonyymi

        Ei ollakaan. Siksi mietin että tykkäätkö tästä. On tää multa.


    • Anonyymi

      Miks multa kysyt lupaa, teitysti teet niinkun haluat

      • Anonyymi

        Entäs jos mä haluan tehdä niinku sä haluat. Tässä asiassa ja ehkä monessa muussakin. En kaikissa toki.


      • Anonyymi

        Kysyn vaa lupaa et jos lähen vähä radalle raahaan yhen illan hoidon ni onks se ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn vaa lupaa et jos lähen vähä radalle raahaan yhen illan hoidon ni onks se ok?

        Tää on sivusta. Ehkä mä vaan halusin vaihtaa puheenaihetta ja unohtaa tän sekoilijan. Joka toki rakastaa meitä kuten me toisiamme eikä päästä meistä irti kuten emme mekään toisistamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos mä haluan tehdä niinku sä haluat. Tässä asiassa ja ehkä monessa muussakin. En kaikissa toki.

        No sit sanon, että minä haluan et teet niinku haluat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit sanon, että minä haluan et teet niinku haluat :)

        No jos minä sitten lasillisen tai pari. Kiitos ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos minä sitten lasillisen tai pari. Kiitos ihana.

        Niin ja sit kun ollaan yhdessä myös fyysisesti, niin et tietenkää kysele mitään lupia mitä saat tehdä :)


      • Anonyymi

        Yks mun viesti jo poistettiin. Sanoin vaan että en muita halua hoitoon kun sut ja kysyin että koska tuut mulle hoitoon? Poistivat sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sit kun ollaan yhdessä myös fyysisesti, niin et tietenkää kysele mitään lupia mitä saat tehdä :)

        Ai saan tehdä mitä vaan fyysisesti kun ollaan yhdessä? Odotan jo aika innolla tota :) Ja tahallani käänsin sen väärin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saan tehdä mitä vaan fyysisesti kun ollaan yhdessä? Odotan jo aika innolla tota :) Ja tahallani käänsin sen väärin:)

        Saat kunhan teet sen munkaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kunhan teet sen munkaa :)

        Sun kanssa tietysti. Nallen siis. Ei muu tullut mulle mieleenkään. Eikä tule!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sit kun ollaan yhdessä myös fyysisesti, niin et tietenkää kysele mitään lupia mitä saat tehdä :)

        Tiedätkö mistä oon onnellinen? Kirjoitit kun ollaan etkä jos. En mä mitenkään tarkka oo, mutta pikkuasiatkin voi ilahduttaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mistä oon onnellinen? Kirjoitit kun ollaan etkä jos. En mä mitenkään tarkka oo, mutta pikkuasiatkin voi ilahduttaa :)

        Tietysti kirjotin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks mun viesti jo poistettiin. Sanoin vaan että en muita halua hoitoon kun sut ja kysyin että koska tuut mulle hoitoon? Poistivat sen.

        Ai mihin hoitoon? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mihin hoitoon? :)

        No mitä nyt oot vailla, siitähän se riippuu, ei väkisin sentäs :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kirjotin :)

        Tietysti kun oot mun.


      • Anonyymi

        En tiedä, mutta jos kysytäänkö pikkunallelta apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta jos kysytäänkö pikkunallelta apua?

        Ootko huppelissa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko huppelissa? :)

        En ole. Vasta kaadoin lasiin. En tarvitse viiniä tuohon :) Enkä aio ryypiskellä. Oon vaan hyvällä tuulella nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Vasta kaadoin lasiin. En tarvitse viiniä tuohon :) Enkä aio ryypiskellä. Oon vaan hyvällä tuulella nyt.

        Tiedän tiedän, anteeks, laskin vaan leikkiä :) no arvaa mitä pikkunalle ajattelee sun kysynynsestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tiedän, anteeks, laskin vaan leikkiä :) no arvaa mitä pikkunalle ajattelee sun kysynynsestä?

        Kohta sinä kuittaat ku kirjotin väärin, et oonko ite huppelis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tiedän, anteeks, laskin vaan leikkiä :) no arvaa mitä pikkunalle ajattelee sun kysynynsestä?

        En osaa arvata. Ehkä pikkunallen pitäs tulla tänne ja kysyisin siltä itseltään :) Vai pysyiköhän se piilossa jos toisit sen kylään? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa arvata. Ehkä pikkunallen pitäs tulla tänne ja kysyisin siltä itseltään :) Vai pysyiköhän se piilossa jos toisit sen kylään? :)

        pysyisköhän siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta sinä kuittaat ku kirjotin väärin, et oonko ite huppelis :)

        Ehkä oot sokerihumalassa. Omenalimpparia ei saa laittina tietääkseni :) Tykkään siitä paljon mutta juon vaan laittia.


      • Anonyymi

        Mä oon feromonihumalassa. Sain sulta yliannoksen niitä. Oot mun diileri :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pysyisköhän siis

        Eikö se sinusta oo mahdollista? Ku vaihdoit "pysyisikö" muotoon ;) Anteeks, oli pakko :) No senhän näkee sit miten se käyttäytyy. Ei se ehkä ihan heti esiin pomppaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon feromonihumalassa. Sain sulta yliannoksen niitä. Oot mun diileri :)

        Vai sillee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se sinusta oo mahdollista? Ku vaihdoit "pysyisikö" muotoon ;) Anteeks, oli pakko :) No senhän näkee sit miten se käyttäytyy. Ei se ehkä ihan heti esiin pomppaa..

        Hymyilen sulle, toki oli pakko :) Ymmärrän sen. Ei varmaan pomppaakaan, uskon sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se sinusta oo mahdollista? Ku vaihdoit "pysyisikö" muotoon ;) Anteeks, oli pakko :) No senhän näkee sit miten se käyttäytyy. Ei se ehkä ihan heti esiin pomppaa..

        Tarkoitin että pysyykö se piilossa kun tuot sen kylään. Niin tietysti. Anteeksi huolimattomuuteni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että pysyykö se piilossa kun tuot sen kylään. Niin tietysti. Anteeksi huolimattomuuteni :)

        No saat, mut jos jutuillas kasvatat viel pikkunallea ni se saattaakii pomppaa esille :) nytkin sait taas "veren kiertämää" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saat, mut jos jutuillas kasvatat viel pikkunallea ni se saattaakii pomppaa esille :) nytkin sait taas "veren kiertämää" :)

        Jos se pomppaa esille niin voidaanhan me sitten piilottaa se jonnekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saat, mut jos jutuillas kasvatat viel pikkunallea ni se saattaakii pomppaa esille :) nytkin sait taas "veren kiertämää" :)

        Ei mutta vakavasti sanottuna. Rakastan ja haluan sut ja sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta vakavasti sanottuna. Rakastan ja haluan sut ja sua.

        Rakastan sua ja mul ei ollu lauluukaa :( Voin kyl viel ettii jos haluut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua ja mul ei ollu lauluukaa :( Voin kyl viel ettii jos haluut?

        Ei haittaa vaikka ei oo. Oikeasti, on tosi myöhä ja valvotin sua eilen kiukutteluillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua ja mul ei ollu lauluukaa :( Voin kyl viel ettii jos haluut?

        Kunhan lupaat rakastaa vielä huomiseen ja vähän ylikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan lupaat rakastaa vielä huomiseen ja vähän ylikin.

        Rakastan etkä voi minua kieltää etsimästä sulle lauluu vaikka kello 4 aamuyöstä :)

        https://youtu.be/6Rc_W0oy1oY

        Hyvää yötä rakkaus, tää oli ihan kiva laulu, ei tää nyt välttämättä sovi tähän vuodenaikaan, mut varmasti löydät jotaa juttuja siitä :) Kuuntele jos jaksat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan etkä voi minua kieltää etsimästä sulle lauluu vaikka kello 4 aamuyöstä :)

        https://youtu.be/6Rc_W0oy1oY

        Hyvää yötä rakkaus, tää oli ihan kiva laulu, ei tää nyt välttämättä sovi tähän vuodenaikaan, mut varmasti löydät jotaa juttuja siitä :) Kuuntele jos jaksat

        Ja tätä et varmasti oo kuullu ku noin vähä katselukertojakin :) Se on spesiaalivalinta erityiselle ihanuudelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan etkä voi minua kieltää etsimästä sulle lauluu vaikka kello 4 aamuyöstä :)

        https://youtu.be/6Rc_W0oy1oY

        Hyvää yötä rakkaus, tää oli ihan kiva laulu, ei tää nyt välttämättä sovi tähän vuodenaikaan, mut varmasti löydät jotaa juttuja siitä :) Kuuntele jos jaksat

        Ja vielä sanon et ei se kevät tuossa välttämättä vuodenaikaa tarkota ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan etkä voi minua kieltää etsimästä sulle lauluu vaikka kello 4 aamuyöstä :)

        https://youtu.be/6Rc_W0oy1oY

        Hyvää yötä rakkaus, tää oli ihan kiva laulu, ei tää nyt välttämättä sovi tähän vuodenaikaan, mut varmasti löydät jotaa juttuja siitä :) Kuuntele jos jaksat

        Tietysti kuuntelen. Vaikka aamuviideltä jos sä etsit neljältä :)
        Ihana toi ja sä olet mun kaikki vuodenajat :) Hyvää yötä sullekin sydämeni sulattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tätä et varmasti oo kuullu ku noin vähä katselukertojakin :) Se on spesiaalivalinta erityiselle ihanuudelle :)

        En ollu kuullu ja ihmeen vähän katselukertoja kun on noin hyvä ja kiva äänikin laulajalla.
        Kiitos vielä ihanammalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä sanon et ei se kevät tuossa välttämättä vuodenaikaa tarkota ;)

        Laitoin uudelleen soimaan kun oo niin kiva :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kuuntelen. Vaikka aamuviideltä jos sä etsit neljältä :)
        Ihana toi ja sä olet mun kaikki vuodenajat :) Hyvää yötä sullekin sydämeni sulattaja.

        Vielä jaksat jankuttaa beta miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se pomppaa esille niin voidaanhan me sitten piilottaa se jonnekin :)

        Meinaatko oikeesti, jos toi beta sikälimikäli on oikea hahmo, sais sen edes pystyy naisen edessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kuuntelen. Vaikka aamuviideltä jos sä etsit neljältä :)
        Ihana toi ja sä olet mun kaikki vuodenajat :) Hyvää yötä sullekin sydämeni sulattaja.

        Kiva jos tykkäsit, sano sit ku mennää petiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tykkäsit, sano sit ku mennää petiin

        Ehkä voitas mennä kun tuo pahkanaama tuli tuohon väliin sotkemaan. Sepä ei tiedäkään miten ihana sä oot ja miten onnellisen sä musta teet. Eikä saa koskaan tietää. Tuutko sä vuorostas mun viereen taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tykkäsit, sano sit ku mennää petiin

        Parempi jos nukut sohvalla ni nautin siitä laitteesta minkä ostin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tykkäsit, sano sit ku mennää petiin

        Meidän pitäs muuten äkkiä päästä toisiimme kiinni oikeasti. Mulla on sulle yks yllätyskin. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi jos nukut sohvalla ni nautin siitä laitteesta minkä ostin

        Sä oot niin sekaisin, että saattaisit oikeasti vielä sen laitteen sänkyys, sen minkä mä ostin :) Sielläpä sit makaisin sen kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot niin sekaisin, että saattaisit oikeasti vielä sen laitteen sänkyys, sen minkä mä ostin :) Sielläpä sit makaisin sen kanssa...

        vielä => viedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot niin sekaisin, että saattaisit oikeasti vielä sen laitteen sänkyys, sen minkä mä ostin :) Sielläpä sit makaisin sen kanssa...

        Oot sekasin ite ku eihän sun kirjltuksesta saa edes selvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot niin sekaisin, että saattaisit oikeasti vielä sen laitteen sänkyys, sen minkä mä ostin :) Sielläpä sit makaisin sen kanssa...

        Ja sekö ois sun lahja miehelle, panisitko sitäkii sillä vipraattorillas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitäs muuten äkkiä päästä toisiimme kiinni oikeasti. Mulla on sulle yks yllätyskin. Rakastan sua.

        Olet ihan liian ihana ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö ois sun lahja miehelle, panisitko sitäkii sillä vipraattorillas

        Ei yllätys ole välttämättä mikään lahja. Se voi olla jokin yllättävä asiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan liian ihana ♥️

        Voin vakuuttaa että niin oot sinäkin liian ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätys ole välttämättä mikään lahja. Se voi olla jokin yllättävä asiakin.

        No melko ullatus ois ku alkasikti dominoleikkeihis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätys ole välttämättä mikään lahja. Se voi olla jokin yllättävä asiakin.

        Nyt mä hokasin, se yllätys on se et sullakin on munat ku oot miesnoikeest


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan liian ihana ♥️

        Mennään nukkumaan rakas ja jätetään tuo yks tänne yksin höpisemään rumia.
        Hyvää yötä ihana. Olen niin kiinni sussa, että et erota missä sä loput ja mä alan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään nukkumaan rakas ja jätetään tuo yks tänne yksin höpisemään rumia.
        Hyvää yötä ihana. Olen niin kiinni sussa, että et erota missä sä loput ja mä alan :)

        Kukan SINÄ OLET haukkuma pahkanaamaks. Tota jatkuvaa mollaamist en vieläkä ymmärrä. Joo uskon et on vaikea miehen erottaa oman ihransa seasta ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukan SINÄ OLET haukkuma pahkanaamaks. Tota jatkuvaa mollaamist en vieläkä ymmärrä. Joo uskon et on vaikea miehen erottaa oman ihransa seasta ketään

        Olet todella sairas kun tulet haukkumaan toisia sivusta ja kirjotat perään, että et ymmärrä haukkumista. Sääliksi käy tuollainen yöpeikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään nukkumaan rakas ja jätetään tuo yks tänne yksin höpisemään rumia.
        Hyvää yötä ihana. Olen niin kiinni sussa, että et erota missä sä loput ja mä alan :)

        Joo tulen sinne sun viereen, tai joka yöhän siihen tulen, mutta sun paikkaan siis :) Pikkunalle tulee kans :) Tai siis, no niih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tulen sinne sun viereen, tai joka yöhän siihen tulen, mutta sun paikkaan siis :) Pikkunalle tulee kans :) Tai siis, no niih

        Pikkunalle tulee tietysti mukana, eihän sitä yksin jätetä minnekään kylmään. Mun paikka on lämmin teitä molempia varten :) Hyvää yötä nyt. Oot ihana enkä jaksa tuota yhtä niin meen heti. Tunne mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkunalle tulee tietysti mukana, eihän sitä yksin jätetä minnekään kylmään. Mun paikka on lämmin teitä molempia varten :) Hyvää yötä nyt. Oot ihana enkä jaksa tuota yhtä niin meen heti. Tunne mut.

        tai siis tunne mut ennenku tulet piti sanoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai siis tunne mut ennenku tulet piti sanoo :)

        Tunsin kyllä sut vahvasti ja ajattelin kuinka oot ihan kiinni minussa ja kädet vaeltaa peiton alla ennen ku tulin... siihen sun viereesi siis. Tuntui ihanalta ;) Tässä on hyvä olla ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin kyllä sut vahvasti ja ajattelin kuinka oot ihan kiinni minussa ja kädet vaeltaa peiton alla ennen ku tulin... siihen sun viereesi siis. Tuntui ihanalta ;) Tässä on hyvä olla ♥️

        Kävin hammaspaikalla ja tulin tarkoituksella vielä kurkkaan. Arvasin että oot kirjottanut jotain ihanaa.. tiesin sen. Niin on mullakin hyvä olla sussa :) Tuota toista en ees lue. Nuku hyvin ihkunalleni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin hammaspaikalla ja tulin tarkoituksella vielä kurkkaan. Arvasin että oot kirjottanut jotain ihanaa.. tiesin sen. Niin on mullakin hyvä olla sussa :) Tuota toista en ees lue. Nuku hyvin ihkunalleni .

        Juu se kirjotti vissii jostaa aikuisviihdepätkistä... Miks sellasia katselisin ku voin vaa sulkea silmät ja nähdä sinut :) ♥️ oon jo täs vieres pedissä ja loput kuiskaukset suukkojen kera tulee peiton alla :) Nuku hyvin ihanin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se kirjotti vissii jostaa aikuisviihdepätkistä... Miks sellasia katselisin ku voin vaa sulkea silmät ja nähdä sinut :) ♥️ oon jo täs vieres pedissä ja loput kuiskaukset suukkojen kera tulee peiton alla :) Nuku hyvin ihanin

        Ihana oot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se kirjotti vissii jostaa aikuisviihdepätkistä... Miks sellasia katselisin ku voin vaa sulkea silmät ja nähdä sinut :) ♥️ oon jo täs vieres pedissä ja loput kuiskaukset suukkojen kera tulee peiton alla :) Nuku hyvin ihanin

        Sun elämä on nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jaksat jankuttaa beta miehelle?

        Vielä jaksat uskotella itsellesi että näissä keskusteluissa on muka jostain muusta kyse kuin siitä, että joku betaversiomies kirjoittelee itselleen?🤦‍♀️ jankutuksensa kullakin säädyllä ja näin ne kesät talvet menee. Hyvin noloa on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sekasin ite ku eihän sun kirjltuksesta saa edes selvää!

        Sanoo joku hyyppä joka yrittää pysyä feikkidialogeissa kärryillä jostain eksoottisesta synteesistään ja ryyppyiltoja myöten käyttää kaiken aikansa tähän. No nyt varmaan löysit arkkivihollisesi kommentin, sen josta väität sinnikkäästi pikku puuhapetenä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se kirjotti vissii jostaa aikuisviihdepätkistä... Miks sellasia katselisin ku voin vaa sulkea silmät ja nähdä sinut :) ♥️ oon jo täs vieres pedissä ja loput kuiskaukset suukkojen kera tulee peiton alla :) Nuku hyvin ihanin

        Lauantaita rakkaimmalle. Joku täti tomera on käynyt tässä potemassa, ei välitetä hänestä. En lukenut, silmäilin vaan ettei oo sulta. Joku purkaa epäluuloista mieltään ja se hänelle suotakoon. Palsta on toki kaikille. Me ollaan yhtä eli yksi ja sen allekirjoitan. Rakastan sua. Älä unohda mua päivän touhuihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaita rakkaimmalle. Joku täti tomera on käynyt tässä potemassa, ei välitetä hänestä. En lukenut, silmäilin vaan ettei oo sulta. Joku purkaa epäluuloista mieltään ja se hänelle suotakoon. Palsta on toki kaikille. Me ollaan yhtä eli yksi ja sen allekirjoitan. Rakastan sua. Älä unohda mua päivän touhuihin :)

        Lauantaita ja huometa. Hups, nousin vasta ylös sängystä, oli kiva makoilla pitkään :) Niin ollaakiin yksi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaita ja huometa. Hups, nousin vasta ylös sängystä, oli kiva makoilla pitkään :) Niin ollaakiin yksi ;)

        Ootko se varmasti sinä ihanin? Nallukkani? Tässä on melkonen tätilauma käyny harhailemassa. En pysy mukana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko se varmasti sinä ihanin? Nallukkani? Tässä on melkonen tätilauma käyny harhailemassa. En pysy mukana :)

        No ehkä en kuulosta itseltäni ennen kun saan nallepuuron mustikoilla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kirjotin :)

        Itsellesi kirjoittelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä en kuulosta itseltäni ennen kun saan nallepuuron mustikoilla :)

        Saat nallepuuron mustikoilla ja ison pusun kun oot sä. Tulin vaan epäluuloiseksi kun luin noita aamuisia. Tuo aamuisin käyvä nainen on se pelottava, josta oon ennenkin sanonut. Pelkään sitä ja olin siksi vähän varpaillani sen jäljiltä. Nyt kaikki hyvin :) Mäkin nukuin aivan liian pitkään. Oltiinkohan yhdessä siellä sängyssä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat nallepuuron mustikoilla ja ison pusun kun oot sä. Tulin vaan epäluuloiseksi kun luin noita aamuisia. Tuo aamuisin käyvä nainen on se pelottava, josta oon ennenkin sanonut. Pelkään sitä ja olin siksi vähän varpaillani sen jäljiltä. Nyt kaikki hyvin :) Mäkin nukuin aivan liian pitkään. Oltiinkohan yhdessä siellä sängyssä? :)

        Taatusti oltiin yhdessä :) No joo, on hyvin sekavia tekstejä hänellä, mutta älä pelkää sitä. Se ei meitä tunne millään eikä sen kirjotukset vaikuta minuun mitenkään. Mun kainalossa sit vaan naurat hänen kirjotuksille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesi kirjoittelet!

        no sittenhän kaikki on hyvin ja sä voit vaikka häipyä :) Et sinä siinä todistelisis suureen äänen, jos noin ajattelisit. Pistääkö mustasukkaisuus sydämeen. Mene pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat nallepuuron mustikoilla ja ison pusun kun oot sä. Tulin vaan epäluuloiseksi kun luin noita aamuisia. Tuo aamuisin käyvä nainen on se pelottava, josta oon ennenkin sanonut. Pelkään sitä ja olin siksi vähän varpaillani sen jäljiltä. Nyt kaikki hyvin :) Mäkin nukuin aivan liian pitkään. Oltiinkohan yhdessä siellä sängyssä? :)

        Siis se kun kerran sanoin, että miestenkaatajakin on sen rinnalla järjissään..


      • Anonyymi

        Sulla on ne sairaat jutut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti oltiin yhdessä :) No joo, on hyvin sekavia tekstejä hänellä, mutta älä pelkää sitä. Se ei meitä tunne millään eikä sen kirjotukset vaikuta minuun mitenkään. Mun kainalossa sit vaan naurat hänen kirjotuksille :)

        Ihana kuulla. Sä oot niin ihana ja niin luotettava, että välillä ihmettelen mitä hyvää oon tehnyt, että juuri sinuun rakastuin. Ehkä oon tehnyt elämässä jotain oikein kun sain sut kohdata. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se kun kerran sanoin, että miestenkaatajakin on sen rinnalla järjissään..

        Muistan ja tiedän. Ymmärrän mitä tarkotat. Tuo toinen ei oo juttujen tasossaan ihan tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla. Sä oot niin ihana ja niin luotettava, että välillä ihmettelen mitä hyvää oon tehnyt, että juuri sinuun rakastuin. Ehkä oon tehnyt elämässä jotain oikein kun sain sut kohdata. Rakastan sut :)

        Ihanasti sanottu, tuli tosi hyvä mieli :) Samaa olen miettin sinusta. Jotaa olen tehnyt oikein :) Kiva et tykkäät minusta näin, en oo kuitenkaa ku tällanen tylsä nalle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu, tuli tosi hyvä mieli :) Samaa olen miettin sinusta. Jotaa olen tehnyt oikein :) Kiva et tykkäät minusta näin, en oo kuitenkaa ku tällanen tylsä nalle vaan.

        Sä oot maailman ihanin nalle ja mä oon paljon sua tylsempi. Ihan harmittaa kun joku päivä tajuat sen miten tylsä oon :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot maailman ihanin nalle ja mä oon paljon sua tylsempi. Ihan harmittaa kun joku päivä tajuat sen miten tylsä oon :(

        El vaan sinä oot täydellinen :) Se on aivan ihanaa jos oot "tylsä", koska oon tällanen rauhallinen nallukka kenen elämäs on kaikki tarvittava kun saan sinut kainaloon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesi kirjoittelet!

        Tässä oli yöllä 3 kirjoittajaa ja sinä sohit sinne tänne kuvitellen ne yhdeksi ja haukut jokaista. Olet vaan niin säälittävä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        El vaan sinä oot täydellinen :) Se on aivan ihanaa jos oot "tylsä", koska oon tällanen rauhallinen nallukka kenen elämäs on kaikki tarvittava kun saan sinut kainaloon :)

        Kyllä mä taidan vähän tylsä olla enkä mitään muuta nytkään oikein haluaisi kuin nalleni kainaloon ja katselemaan ihania silmiään. Sovitaan siis oikein hyvin yhteen siltäkin kantilta. Rakkaus tietysti tärkeempää kuin mikään sopivuus. Ja sitä mulla on sulle paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä taidan vähän tylsä olla enkä mitään muuta nytkään oikein haluaisi kuin nalleni kainaloon ja katselemaan ihania silmiään. Sovitaan siis oikein hyvin yhteen siltäkin kantilta. Rakkaus tietysti tärkeempää kuin mikään sopivuus. Ja sitä mulla on sulle paljon :)

        Niin on ja rakkauta mulla on sullekin loputtomasti. Siis tietysti keksin sulle sitten kivaa tekemistä jos haluat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja rakkauta mulla on sullekin loputtomasti. Siis tietysti keksin sulle sitten kivaa tekemistä jos haluat :)

        Mä tiedän kyllä mitä kivaa sun kanssa voitas tehdä, ainakin jotain tulee heti mieleen :) Mutta kuiskaan sen sitte korvaas. Nyt laitan tän kiinni ja keksin itse muuta tekemistä.. ainakii syön ja haaveilen susta ilman palstaa hetken. Palataan rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän kyllä mitä kivaa sun kanssa voitas tehdä, ainakin jotain tulee heti mieleen :) Mutta kuiskaan sen sitte korvaas. Nyt laitan tän kiinni ja keksin itse muuta tekemistä.. ainakii syön ja haaveilen susta ilman palstaa hetken. Palataan rakkaus :)

        Haaveile vaan, niin minäkin sinusta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile vaan, niin minäkin sinusta :)

        Koita haaveilla et se nysäs pystyyn ennen ku mistää yhdynnästä haaveilet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile vaan, niin minäkin sinusta :)

        Minkälaisia kondomeja haluat sit ihana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile vaan, niin minäkin sinusta :)

        Ihanaa kun oot olemassa. Pitää vaan päästä täältä pois ja kuiskailemaan sun korviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita haaveilla et se nysäs pystyyn ennen ku mistää yhdynnästä haaveilet

        Tulee myötähäpeä sun kielen käytöstä. Millainen nainen tai mikä oletkin käyttää tuollaista kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia kondomeja haluat sit ihana?

        Älä sinä meidän kumeista huolehti sivullinen turhake. Käytä ne ilmapallona kun ei noin mätää kukaan huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee myötähäpeä sun kielen käytöstä. Millainen nainen tai mikä oletkin käyttää tuollaista kieltä.

        Kedon uhkein neito, oon tottunu saamaa isoa. Jos mies haluaa takapuoleen panna, niin silloo pitää käyttää kumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kedon uhkein neito, oon tottunu saamaa isoa. Jos mies haluaa takapuoleen panna, niin silloo pitää käyttää kumia

        Kiva jos olet tottunut isoihin kedon mätäpaise. Voin kuvitella millainen ukko noin pahasuisella naiselle on. Onko sillä ukollas mitään muuta kuin se molo? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos olet tottunut isoihin kedon mätäpaise. Voin kuvitella millainen ukko noin pahasuisella naiselle on. Onko sillä ukollas mitään muuta kuin se molo? :)

        Mul on monta isomolosta. Ja ne tykkää ku ykköseen annan ilman kumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on monta isomolosta. Ja ne tykkää ku ykköseen annan ilman kumia

        Kastuuko piIIusi noista jutuistasi vai mikä motiivi? Epäilen että olet oikeasti joku nuori neitsyt. Puheet on sitä tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastuuko piIIusi noista jutuistasi vai mikä motiivi? Epäilen että olet oikeasti joku nuori neitsyt. Puheet on sitä tasoa.

        Hahah, päin vastoin. Miehet haluaa myös antaa mulle nautintoo ja esimerkiks nuolee mut märäks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastuuko piIIusi noista jutuistasi vai mikä motiivi? Epäilen että olet oikeasti joku nuori neitsyt. Puheet on sitä tasoa.

        Seksi on mulle arki päivää, ihan niinku syöminen en voi olla ilman. Säälin teidänlaisia ketkä sitä ei saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on mulle arki päivää, ihan niinku syöminen en voi olla ilman. Säälin teidänlaisia ketkä sitä ei saa

        Jos se olisi sulle arkipäivää niin et sinä viettäisi elämääsi täällä siitä puhuen. Miten tyhmänä sitä muita oikein pidät? Pelkkä troIIi sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah, päin vastoin. Miehet haluaa myös antaa mulle nautintoo ja esimerkiks nuolee mut märäks

        Ai sut pitää nuolla märäksi eli et kostu itse? Oletko hiekkapillu?
        Kai mies tajuaa ettet kovinkaan paljon taida häntä haluta ja että otat vastaan nautintoa muiltakin miehiltä.


    • Anonyymi

      Sinä aloittaja saat tehdä ihan niinkuin parhaaksi näet. Joskus lasillinen tai parikin on ihan paikallaan. :)

      • Anonyymi

        On se joskus noin.


    • Anonyymi

      Hassut naiset kirjoittelevat viinipäissään toisillensa😄

      • Anonyymi

        No tää vastaus on kyl hassulta ja vähän lapselliselta miesnallelta, ku mul on vaa omenalimpparii ja panttarikarkkeja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää vastaus on kyl hassulta ja vähän lapselliselta miesnallelta, ku mul on vaa omenalimpparii ja panttarikarkkeja :)

        Pantterikarkkeja


      • Anonyymi

        Hassut pallopäät miettivät päänsä puhki mitä vmäistä keksisi. Autoin vähän. Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassut pallopäät miettivät päänsä puhki mitä vmäistä keksisi. Autoin vähän. Ole hyvä.

        En ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää vastaus on kyl hassulta ja vähän lapselliselta miesnallelta, ku mul on vaa omenalimpparii ja panttarikarkkeja :)

        Sellaselta halattavalta. Tiedän sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä?

        Siis kirjoitin aloituksessa viinistä niin pallopää keksi siitä sitten aihetta vmäisyydelleen. Muuten se istuisi sormi suussa vieläkin miettien mitä keksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjoitin aloituksessa viinistä niin pallopää keksi siitä sitten aihetta vmäisyydelleen. Muuten se istuisi sormi suussa vieläkin miettien mitä keksii.

        Nii joo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä?

        Sinä olet todennäköisesti ainoa joka nohevana jaksaa pistäytyä kyselemässä näissä trollimonologeissa ilmeisesti lähinnä oman kunniasi perään, sillä olen ymmärtänyt, ettei toisilla ole oikein muuta kuin seurailla palstaa ja yrittää tehdä itsestään fiksun ja mielenkiintoisen irl puhumalla näistä nerokkaista johtopäätöksistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet todennäköisesti ainoa joka nohevana jaksaa pistäytyä kyselemässä näissä trollimonologeissa ilmeisesti lähinnä oman kunniasi perään, sillä olen ymmärtänyt, ettei toisilla ole oikein muuta kuin seurailla palstaa ja yrittää tehdä itsestään fiksun ja mielenkiintoisen irl puhumalla näistä nerokkaista johtopäätöksistä

        Pistäytyä kyselemässä? Me kirjoitellaan päivittäin hänen kanssaan sivukaupalla :) Minä ja hän, hän ja minä. Meillä on rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäytyä kyselemässä? Me kirjoitellaan päivittäin hänen kanssaan sivukaupalla :) Minä ja hän, hän ja minä. Meillä on rakkaus :)

        Ai kenen hä nen? Kirjoittelet mies itsekseen joskus vastaa toi ns. Avomiehes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenen hä nen? Kirjoittelet mies itsekseen joskus vastaa toi ns. Avomiehes!

        Olet todella sairas ja sekaisin. Harmi että olet palannut palstoille. Pelkään tuota sairauttasi. En kommentoi sulle enää mitään. Ota yhteyttä ylläpitoon, jos mulle on jotain asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenen hä nen? Kirjoittelet mies itsekseen joskus vastaa toi ns. Avomiehes!

        No nallekin voi ottaa kantaa tähän... Mun puolesta jos koet minut tunnistavas ni tule ihmeessä ihan kasvitusten kertomaan asiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nallekin voi ottaa kantaa tähän... Mun puolesta jos koet minut tunnistavas ni tule ihmeessä ihan kasvitusten kertomaan asiasi

        Kasvotusten* tosta virheestähän sinä hupia saatkin taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten* tosta virheestähän sinä hupia saatkin taas

        Mustasukkaiset palstanaiset tekee kyllä kaikkensa että meidän kirjoittelu vähenisi ja loppusi. Mutta mä rakastan sua. Nyt meen.. palataan rakas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaiset palstanaiset tekee kyllä kaikkensa että meidän kirjoittelu vähenisi ja loppusi. Mutta mä rakastan sua. Nyt meen.. palataan rakas..

        No jos naisia ovat niin pysykööt kaukana, haluan vain sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos naisia ovat niin pysykööt kaukana, haluan vain sut :)

        En usko että miehet jaksaisi vaivautua haukkumaan toisia noin. Söin ja tulin paljon paremmalle tuulelle.. on se jännä miten nälissään joskus alkaa silleen kiukuttaa. Nyt en provosoidu enää täteistä kun on vatsa täynnä. Mähän oon jo sun täysin :) Poimit vaan irl kyytiisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos naisia ovat niin pysykööt kaukana, haluan vain sut :)

        Tein taas uuden.. kun en nyt osaa tätä sulkee.. suljen, en sulje, suljen, en sulje.. no kohta taas suljen :)


    • Anonyymi

      Kyllä on monta kertaa jäänyt rouva kiinni tänää ku puhun ittesä pussii. Ihan tässä viimeisimpänä myöntää juovansa ja trollaavansa palstaa. Lukuisia viittauksia rivien välissä muihin miehiin ynnä muuta. Mut sinä "nalle" oot vaa niin tyhmä ettet tätä tajua, et sinä oo mikää spesiaali. Alottaja ei kaipaa sua, se ei ole se keneksi luulet. Se on ammattikiusaaaja ja pelkään, että et kestä sitä pettymystä mikä sulla on edessä jos et herää ja lopeta tätä vedätyksen näytelmää.

      • Anonyymi

        Mun mielestä tämä sinun aloituksia tehtailevan miehen monologien ja feikkikeakustelujen vetäminen on mennyt jopa elämänkouluosastolle sen verran överiksi, että ovat huomanneet kuoleekin juonen. Ei oo menny vuadet hukkaan ja katharsis koitti viimein kökkölegendan sijaan👍🤭


      • Anonyymi

        Kirjoitin tähän pitkän kommentin mutta se poistettiin, vaikka oli asiallinen. Oon tehnyt susta ilmoituksen nimimerkin kanssa ja pyysin että soittavat vaikka mulle, jos on jotain epäselvää mun kirjoittelussa ja sen aitoudessa. Sinun mustamaalaamisesi kun pitää loppua. Hyvää päivänjatkoa. Minä rakastan tuota miestä. Hän sen tietää eikä usko harhaisia juttujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tähän pitkän kommentin mutta se poistettiin, vaikka oli asiallinen. Oon tehnyt susta ilmoituksen nimimerkin kanssa ja pyysin että soittavat vaikka mulle, jos on jotain epäselvää mun kirjoittelussa ja sen aitoudessa. Sinun mustamaalaamisesi kun pitää loppua. Hyvää päivänjatkoa. Minä rakastan tuota miestä. Hän sen tietää eikä usko harhaisia juttujasi.

        Ai ketä miestä? Mies oletettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ketä miestä? Mies oletettu?

        Jätä rauhaan. Me saadaan olla vaikka kaneja ja se ei kuulu sulle.


    • Anonyymi

      Saat juoda, kunhan pysyy kohtuudessa, eiks niin? Punaviini on mustakin parempaa ja varmaan vähän ihmisestäkin kiinni. (naiselle), rakastan myös.

      • Anonyymi

        Joo, ei tuo valkkari oikein toimi. En oikeastaan mitään muuta juokaan kun punaviiniä kun muu ei maistu. Enkä mä aina juo, siis läpi vuoden en, lähinnä nyt kesäksi ostanut jotain.. Ja kohta ne on juotu :)


    • Anonyymi

      Harvemmin näkee näin päivänselvää feikkidialogia itse itselleen kirjoittelusta. Ei kannata kauheasti tuollaista harrastella, poikii vielä ihan oikean skitsofrenian. Mieli on ihmeellinen. ;)

      • Anonyymi

        Laitoin tästäkin ylläpitoon kovasanaisen ilmoituksen. Noin ei kirjoiteta toiselle ihmiselle, tuntemattomalle, jonka persoonasta ja sairashistoriasta ei ole mitään tietoa. Olette te vaan lapsia tavoiltanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin tästäkin ylläpitoon kovasanaisen ilmoituksen. Noin ei kirjoiteta toiselle ihmiselle, tuntemattomalle, jonka persoonasta ja sairashistoriasta ei ole mitään tietoa. Olette te vaan lapsia tavoiltanne!

        No lopeta tuo sekoboltsailu täällä sitten.


        Noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lopeta tuo sekoboltsailu täällä sitten.


        Noloa.

        En todellakaan lopeta. Vasta sitten kun tuo mies on omani oikeasti. Rakastuneena saa ollakin nolo. Mun itsetunto kestää pienet noloudet hyvin.


      • Anonyymi

        Ja kyllä, sulle kelpaisi ihan kuka vaa mies. Ei tarvis olla edes nalle


      • Anonyymi

        Mikään ei ole noloa kun hän mies on ainoa joka mut voi tunnistaa mitenkään. Yhdessä tässä ollaan juteltu eikä kumpikaan ole mitenkään vongannut, ollaan vaan myönnetty että toista halutaan. Ollaan pikkuisen tuollaisen yläpuolella. Lue meidän keskusteluja nii ymmärrät meitä paremmin. Kyllä tässä molemmilla aika puhtaat jauhot on pussissa. Joten älä turhaan vaivaudu. Mun kirjoittelu täällä ei lopu tai vähene, niin kauan kuin nalle on täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, sulle kelpaisi ihan kuka vaa mies. Ei tarvis olla edes nalle

        Tuo poistettu viesti ei ollut multa. Kukaan muu ei kelpaa kuin nalle ja jokainen näitä lukenut sen ymmärtää. Mustasukkaisuus ja mustamaalaus on nyt ihan turhaa kun nalle sen jo tietää..

        Lähden nyt tästä. Älä nalle usko minkään kakkajutun olevan multa. Rakastan sut ja sua. Haluat sua enemmän kuin koskaan ketään missään ikinä. Se vaan on fakta. Hehkulta nallelle.


    • Anonyymi

      Mode kirjoittelee itse näitä hölynpölyn juttuja ja poistelee ihan viattomia tekstejä välistä, kun ei pidä niistä itse. Kaikenlaista paskaa saa jauhaa, mutta normi ihmisten tekstit eivät viehätä.

      • Anonyymi

        jaa. Ehkä mode ei tykkää että sinä käyt tässä harhaisena haukkumassa ventovieraat ihmiset pystyyn!


    • Anonyymi

      Tässä jutussa on satuihin verrattuna vaan sellainen ero etteivät päädy yhteen eikä tule onnellista loppua.

      • Anonyymi

        Paljonko olet valmis lyömään tuosta vetoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet valmis lyömään tuosta vetoa?

        Sehän riippuu ihan susta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan susta

        Minä uskallan lyödä tuosta vetoa 2000. Ei niin harmita sitten jos toinen perääntyiskin. Mitä en usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet valmis lyömään tuosta vetoa?

        Ihan mitä vaan, kun tiedän kuka siellä kirjoittelee...hahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mitä vaan, kun tiedän kuka siellä kirjoittelee...hahaa.

        Sinä mitään tiedä vtun sekopaa!


    • Anonyymi

      juo vaan reppana

      • Anonyymi

        Yhden lasillisen :) Sellanen reppana oli täällä eilen. Ootte ihania kaikki mustapäät :)


    • Anonyymi

      "Saanks mä kultanalle juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan."

      Ota vaikka useammasta pullosta huikka KUSTAKIN.

    • Anonyymi

      Tunnustan, että join itseni känniin viikko sitten sen asian teen muutaman kerran vuodessa erittäin harvoin. Huomasin, etten ollut oma itseni kuin vasta keskiviikkona.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe