Mä niin tarvin sua mies..

Anonyymi

Kumpa laittaisit viestiä

61

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuleppa nainen samaa minäkin toivon, että kaipaamani nainen laittaisi viestiä puhelimeeni.
      Tiedän toki ettei laita.

      • Anonyymi

        Pane sinä mies viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane sinä mies viestiä.

        Joo moni nainen ajattelee, että miehen kuuluu tehdä aloite eikä siksi laita itse viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo moni nainen ajattelee, että miehen kuuluu tehdä aloite eikä siksi laita itse viestiä.

        Näin se on. Naisena en halua olla liian tyrkky. Miehellä ei sitä vaaraa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Naisena en halua olla liian tyrkky. Miehellä ei sitä vaaraa ole.

        Ei se ole. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naisella taas ei ole vaaraa tulla leimatuksi lähentelijäksi.

        Kumpikin voi olla tyrkky ja lähentelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naisella taas ei ole vaaraa tulla leimatuksi lähentelijäksi.

        Kumpikin voi olla tyrkky ja lähentelijä.

        Kohtelias treffipyyntö ei ole lähentelyä. Viestiin voi laittaa, ettei häiritse enempää, jos kiinnostus ei ole molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelias treffipyyntö ei ole lähentelyä. Viestiin voi laittaa, ettei häiritse enempää, jos kiinnostus ei ole molemminpuolinen.

        Niin, ja kumpikin voi sen tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja kumpikin voi sen tehdä.

        Niin mutta perinteisesti se on mies. Aika typerää jäädä sinkkumieheksi siksi ettei kehtaa laittaa viestiä, ei siinä ole paljon hävittävää. Naiset on usein vain imarreltuja, varsinkin jos viesti on kohtelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta perinteisesti se on mies. Aika typerää jäädä sinkkumieheksi siksi ettei kehtaa laittaa viestiä, ei siinä ole paljon hävittävää. Naiset on usein vain imarreltuja, varsinkin jos viesti on kohtelias.

        Tuo perinne pitää täysin paikkansa silloin, kun ollaan nuoria ja saman ikäisiä.

        On kuitenkin tilanteita, joissa lähentelyn perinteet ovat selvästi hankalampia ja tuomitsevia miehiä kohtaan.

        Vanhempi mies kuolaamassa nuorempaa naista työpaikalla on lähentelyn historian todellinen klassikko ja siitä miehiä varoitellaan pienestä pojasta lähtien, miten inhottavana naiset sitä pitävät ja kuinka naurettavaa sellainen käytös on koko yhteisön silmissä.

        Ja paljon muusta ei seurustelun aloittamiseen liittyen kirjoitellakaan, kuinka ahdistavaa on saada viestejä miehiltä.

        Todellisuudessa aloitepuolesta on vastuussa kumpikin osapuoli!!! Siinä on kyse molemminpuolisista signaaleista, joita antamalla rohkaistaan toisiaan tulemaan lähemmäs.

        Me palstan miehet olemme tuomittuja jäämään tänne, koska olemme rakastuneet yksipuolisesti ja siksi emme saa houkuttelevia signaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Naisena en halua olla liian tyrkky. Miehellä ei sitä vaaraa ole.

        Vaimokin kaipaa miestään, ole sinä hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo perinne pitää täysin paikkansa silloin, kun ollaan nuoria ja saman ikäisiä.

        On kuitenkin tilanteita, joissa lähentelyn perinteet ovat selvästi hankalampia ja tuomitsevia miehiä kohtaan.

        Vanhempi mies kuolaamassa nuorempaa naista työpaikalla on lähentelyn historian todellinen klassikko ja siitä miehiä varoitellaan pienestä pojasta lähtien, miten inhottavana naiset sitä pitävät ja kuinka naurettavaa sellainen käytös on koko yhteisön silmissä.

        Ja paljon muusta ei seurustelun aloittamiseen liittyen kirjoitellakaan, kuinka ahdistavaa on saada viestejä miehiltä.

        Todellisuudessa aloitepuolesta on vastuussa kumpikin osapuoli!!! Siinä on kyse molemminpuolisista signaaleista, joita antamalla rohkaistaan toisiaan tulemaan lähemmäs.

        Me palstan miehet olemme tuomittuja jäämään tänne, koska olemme rakastuneet yksipuolisesti ja siksi emme saa houkuttelevia signaaleja.

        Juuri näin ja juuri tästä syystä en voi tehdä enempää. Olen kertonut mitä ajattelen ja pyytänyt että ottaa yhteyttä tietyn jutun jälkeen jos haluaa. En voi tehdä itse enempää. Jos olen kiinnostava nainen muistaa minut ja ottaa yhteyttä jos taas en nainen unohtaa minut. Jos jatkan viestittelyä saan leiman ahdistelusta. Hän päättää minä en tee elettäkään enää olen kertonut jo tarpeeksi. Jos hän on hiljaa ollaan sitä koko loppu elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja kumpikin voi sen tehdä.

        Et tajua mitään. Mies laittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane sinä mies viestiä.

        Laitan aviopuolisolleni 💕.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Naisena en halua olla liian tyrkky. Miehellä ei sitä vaaraa ole.

        No kyllä varmasti on. Itse en juuri tuosta syystä laita joten hiljaista on ollut. Mitä tästä voidaan päätellä?
        No ei sitä naistakaan näytä kiinnostavan kun ei mitään kuulu joten annan olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo perinne pitää täysin paikkansa silloin, kun ollaan nuoria ja saman ikäisiä.

        On kuitenkin tilanteita, joissa lähentelyn perinteet ovat selvästi hankalampia ja tuomitsevia miehiä kohtaan.

        Vanhempi mies kuolaamassa nuorempaa naista työpaikalla on lähentelyn historian todellinen klassikko ja siitä miehiä varoitellaan pienestä pojasta lähtien, miten inhottavana naiset sitä pitävät ja kuinka naurettavaa sellainen käytös on koko yhteisön silmissä.

        Ja paljon muusta ei seurustelun aloittamiseen liittyen kirjoitellakaan, kuinka ahdistavaa on saada viestejä miehiltä.

        Todellisuudessa aloitepuolesta on vastuussa kumpikin osapuoli!!! Siinä on kyse molemminpuolisista signaaleista, joita antamalla rohkaistaan toisiaan tulemaan lähemmäs.

        Me palstan miehet olemme tuomittuja jäämään tänne, koska olemme rakastuneet yksipuolisesti ja siksi emme saa houkuttelevia signaaleja.

        Kuinka iso ikäero teillä on?


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Voin vaikka laittaakin pian

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua ei tarvitse kukaan. Olen ollut niin kauan hiljaa ja yksin, ettei kukaan ajattele tai mieti. Jostain syystä ei harmita edes olla tämmöinen. Välillä miettii mitä jos se yksi kaipaisikin, miten häntä rakastaisi, mutta ehkä olen liian rikkinäinen ja erakoitunut mieleltäni. Ja onhan hän ihana, miehiä maailmassa riittää. Jos hänellä on mies, niin toivon että rakastaa häntä loputtomasti. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        No mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta...

        Näin ollen näin on.


    • Anonyymi

      P.NNAAN

      • Anonyymi

        Tehdään niin J.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään niin J.

        No tehkää sitten, miksi se täällä pitää kertoo tuol nysällä! 😆


    • Anonyymi

      En uskalla laittaa.

    • Anonyymi

      Jos ois numero niin pommittasin sua.

    • Anonyymi

      Laitoin viestin, piti laittaa voidaanko nähdä, vahingossa oli jotain muuta..

      • Anonyymi

        Iskikö automaattinen tekstinkorjaus tuohon nähdä sanaan? 🤔😁


    • Anonyymi

      Samat toiveet pyörii täällä päivästä toiseen. ”Laita viestiä ”” Soita”
      En tiedä pidetäänkö näillä viesteillä yllä jotain toiveikkuutta, kiinnostusta vai jännitettä.
      Kait se ihastus viestiä laittaa pyytämättäkin, jos on kiinnostunut?!

      • Anonyymi

        Soittelee miettimättä sitä et on häirikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittelee miettimättä sitä et on häirikkö.

        Sun työpuhelimeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittelee miettimättä sitä et on häirikkö.

        Jos soittaa sata kertaa päivässä huohotussoittoja, niin sitten on häirikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos soittaa sata kertaa päivässä huohotussoittoja, niin sitten on häirikkö

        Ei välttämättä jos soittaa oikeelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos soittaa sata kertaa päivässä huohotussoittoja, niin sitten on häirikkö

        Naapurin Pena ei kyllä tykkää minun huohotussoitoista. Ei kelpaa miehinen rakkaus hänelle.


    • Anonyymi

      Ring Ring...ring. Soititte numeroon, johon nyt ei saada yhteyttä. Yrittäkää hetken päästä uudelleen, ring ring...

    • Anonyymi

      Sinulla on minun numero, minulla ei ole sinun numeroa. En voi laittaa viestiä ennenkuin olet ns. "avannut pelin".
      En näe sinua.

    • Anonyymi

      Kyllä mää sun kanssa tärskyt järjestän. Käytän vaikka kaveria vähän apuna ja ilmaannun itse paikalle :D

      • Anonyymi

        Se on varmaan paras näin. Kaveri kun saa jotain aikaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan paras näin. Kaveri kun saa jotain aikaankin

        Tyhjästä ei voi nyhjästä. Odotan josko törmättäis.


    • Anonyymi

      Laita sinä nainen tänään viestiä . Sovitaan treffit :) Tuun käymään tai tuut tänne .

      • Anonyymi

        Sie et taia saaha mittää aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sie et taia saaha mittää aikaan

        Joo. Käväsin muualla ja ei se saa mitään aikaan


    • Anonyymi

      No laitanpa viestin

      • Anonyymi

        Ei tullu perille. Vai onko vielä kesken


    • Anonyymi

      mitäs sun vaimo tykkää viestittelyst

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan sydämiä ja pusuhuulia mulle laittaa, kiitos kysymästä.


    • Anonyymi

      Nuo perinteet et mies aloittaa täytyy unohtaa. Kuuluu siihen tasa arvoon että myös nainen tekee aloitteen jos mies kiinnostaa.
      Ei tuo oo vaikeaa. Eli laitahan nainen vain reilusti viestiä tulemaan

      • Anonyymi

        Ei naisen välttämättä tarvitsisi tehdä edes suoraa aloitetta, mutta vähän nöyrempiä saisivat olla. Kaupunkilaistytöt ainakin ovat ihan sokaistuneita omaan erinomaisuuteensa.Maalta kun on kotoisin.


    • Anonyymi

      Miksi täällä aina naiset vinkuvat tarvitsevansa miestä? Miehet eivät ikinä kirjoittelisi tällaista soopaa.

    • Anonyymi

      Meillä tälläistä töissä. Suorittava porras ja heidän mastarinsa tajuaa että kaikkia tavoitteita ei ole saavutettu ajoissa. Nalkuttaa toisilleen keskijohdon tekemisistä, niin joku senkin keskijohdolle laulaa. No keskijohto tietenkin tukee kenttäpomoa, laulajat eivät saa julkisesti keskijohdolta lisäpisteitä, mutta on se hyvä tietenkin tietää. Tai jotenkin näin. Nyt lähden tältä palstalta.

      • Anonyymi

        No

        Mitä mieltä oot ?

        Oliko hyvä, kun laitoin sulle treffipyynnön ?

        Häh


      • Anonyymi

        Tämäkö se sun treffipyyntö on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkö se sun treffipyyntö on?

        Sehän oli 100 v sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli 100 v sitte

        Ei siitä noin vähän aikaa ole


    • Anonyymi

      Laita sää viestiä kun tiedät ketä kaipaat 😉

      • Anonyymi

        Laitettu, mutta käski jättään rauhaan 😉


    • Anonyymi

      Et vastannut edelliseen viestiin, odotan sitä yhä. Et taida olla kiinnostunut tai et osaa huomioida miestä.

    • Anonyymi

      Kunpa, ei kumpa. Kuulepa, ei kuuleppa. Ettekä lyhentele sanoja, senkin perkeleen osaamattomat pallinaamat. Ne koulut käydään kunnolla ja opetellaan kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Laitaha iha ite naine viestis.

    • Anonyymi

      Mihin aloittaja tarvitsee miestä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe