Onko joku hukkunut Riikolanlampeen, siellä kun oli kolmekin venettä joista naarattiin? Koko touhussa oli outoja piirteitä.
PT.
Riikolanlampea naarattiin!
123
2237
Vastaukset
- Anonyymi
Jokin huono vitsi.
- Anonyymi
Miten naaraaminen on vitsi, en käsitä ajatuksenjuoksuasi?
- Anonyymi
Olisit kipaissut kysymässä, niin ei olisi jäänyt harmittamaan.
Mikä outo piirre naaraamisessa oli? Käsittääkseni naaraus on naarausta ilman mitään piirteitä.- Anonyymi
Millä sinne kipaisee ilman venettä. Ei se lampi ole kuiva tai korkeintaan aarin kokoinen. Outo piirre oli metallinpaljastin joka veneessä jota myös käytettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sinne kipaisee ilman venettä. Ei se lampi ole kuiva tai korkeintaan aarin kokoinen. Outo piirre oli metallinpaljastin joka veneessä jota myös käytettiin.
Uimalla, ystävä uimalla!
- Anonyymi
Se on muuten kolmas kesä kun siellä on etsijöitä.
- Anonyymi
Ei näköjään kukaan tiedä mitään, no en odottanutkaan, mitäpä te rääpäleet tiedätte.
- Anonyymi
Kansatieteilijät hakee sieltä muinaiskansojen muumioituneita ruumiita, jotta saatais geeninäytteitä.
- Anonyymi
Riikolanlampeen on upotettu sota aikana tai sen lopussa paljoon erilaista räjähtävää. Sakut upotti lähtiessä osan ammusvarastostaan ja luomalaiset Partalanmäen ammuksista joten niitä varmaan haluaisivat raivata. Minun ukki puhu niistä joskus -80 luvulla. Oli itsekin ollut upottamassa kranaatinheittimen ammuksia.
- Anonyymi
Jos sinne lie jotain pommeja upotettu niin kyll ne nyt on jo vaarattomiksi käyneet ja ruostuneet puhki moneen kertaan.
- Anonyymi
Et taida tietää mitään räjähteistä. Ei ne mene kelvottomiksi, vaan ovat entistä arvaamattomampia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää mitään räjähteistä. Ei ne mene kelvottomiksi, vaan ovat entistä arvaamattomampia.
Räjähtääkö läpimärkä rotyyli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastakysymys; missä ammuksessa on räjähteenä trotyyli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmennän vielä; missä sota- ajan ammuksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastakysymys; missä ammuksessa on räjähteenä trotyyli?
Trotyylia käytetään usein telamiinoina,about 10kg per paukku.
- Anonyymi
Lapissa räjäytettiin juuri 30 tonnia vanhoja räjähdysaineita, joten se siitä vanhojen vaarattomuudesta.
- Anonyymi
Ne pojatkin jotka kuoli aikoinaan Lieksassa, löysi vanhan ammuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pojatkin jotka kuoli aikoinaan Lieksassa, löysi vanhan ammuksen.
Mitkä ihmeen pojat kuoli ja milloin. En ole kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen pojat kuoli ja milloin. En ole kuullutkaan.
Siitä on joskus täällä kirjoitettu, olikohan Rotesti joka kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on joskus täällä kirjoitettu, olikohan Rotesti joka kertoi.
Löytäiskö joku sen jutun. Muistan jonkun vanhan joskus jotain sitä maininneen, mutta väitti venäläisten pommittaneen lieksaa vielä 50- luvulla ja silloin poikien kuolleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytäiskö joku sen jutun. Muistan jonkun vanhan joskus jotain sitä maininneen, mutta väitti venäläisten pommittaneen lieksaa vielä 50- luvulla ja silloin poikien kuolleen.
Ei ne pommittaneet Lieksaa sodan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne pommittaneet Lieksaa sodan jälkeen.
Onko Lieksaa pommitettu sodan aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Lieksaa pommitettu sodan aikaan?
Molemmissa sodissa on pommitettu paljonkin.
- Anonyymi
Meillä on kotona 175 mm tykinammus joka on joesta nostettu. Asun Pielisetiellä Sokoksen yläkerrassa.
- Anonyymi
Lieksassa ei ole Sokosta, vain S-kauppa ja siinä ei ole yläkertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa ei ole Sokosta, vain S-kauppa ja siinä ei ole yläkertaa.
Et ole käynyt Lieksassa kymmeneen vuoteen kun et Sokosta tiedä.
- Anonyymi
Tänään oli vain yksi vene naaraamassa, ja jotain löysivätkin, mutta jatkoivat naarausta.
- Anonyymi
Niin oli tänäänkin. kuka tietää mitä ne oikei etsii.
- Anonyymi
Uskaltaako siellä uistella jos joku vanha ammus tarttuu uistimeen?
- Anonyymi
Aikoinaan 60- luvulla saatiin sieltä joitain ammuksia ja räjäytettiin Partalanmäen poikien kanssa.
- Anonyymi
Tänään näin neljä pinohiirtä Lieksalla ja yksi niistä oli ylivääpeli. Mitä ne tekee täällä. Auto oli armeijan kuormuri ja perävaunussa oli vene. Liittyykö tähän.
- Anonyymi
Kiisalan poejat sae pinohiiret kiinni ja söe ne.
- Anonyymi
Turha siinnä on arvailla. Siellä on räjähteitä ja niitä on löydetty jo sieltä. Lähellä lammin suuta on yksi alue jossa on runsaasti.
- Anonyymi
Kesällä soudeltiin huvikseen kaverin kanssa ja hällä oli miinaharava. Se muuten anto merkkejä useassa kohdassa siellä lammella. risteiltiin pitkään ja koetettiin samoja kohtia useamman kerran ja aina hälytti niissä samoissa kohdissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä soudeltiin huvikseen kaverin kanssa ja hällä oli miinaharava. Se muuten anto merkkejä useassa kohdassa siellä lammella. risteiltiin pitkään ja koetettiin samoja kohtia useamman kerran ja aina hälytti niissä samoissa kohdissa.
Ka minulta putosi uistin sinne jotta sitä se hällyytti. Oli ite tehty raatalusikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä lammen saaresta löytyi joskus joitain kiväärin ammuksia, se oli joskus 60- luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä lammen saaresta löytyi joskus joitain kiväärin ammuksia, se oli joskus 60- luvulla.
On sieltä tänä kesänä naaraajat löytäneet jonkun luurangon. On kuulema kymmeniä vuosia vanha.
- Anonyymi
tilto tipahti järveen, sitä nyt naaraavat.
- Anonyymi
Niinpä tek ja nyt meittii jo naarattaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tek ja nyt meittii jo naarattaa 😉
Sori, ei se tipahtanutkaan järveen. Löytyikin aahnuksesta...
- Anonyymi
Ohoh, miten se silleen luiskahti! Hyvä kun löyty, tarpeellinen väline kun on omistajalleen : )
- Anonyymi
On siellä ainakin yksi hukkunut jota ei koskaan löydetty. Siitä oli joskus palstalla puhetta.
- Anonyymi
Riikolanlampea on muuten silloin tällöin naarattu 60-luvulta lähtien.
- Anonyymi
Ilmeisesti etsivät niitä räjähteitä. Olisikohan palstan tietäjillä niistä enemmän tieto?
- Anonyymi
Saako niitä räjähteitä itse räjäytellä jos löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkun räiskit vaan mitä se minulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun jätät rauhaan jos aiot vielä täällä kirjoitella.
- Anonyymi
Jos siellä on ollut joku sarjahukuttaja niin nyt etsivät uhreja. Kamuttajaa epäilen eniten.
- Anonyymi
Vihje on tullut kuulema Kamuttajalta, eräs lieksalainen, joka on ollut apumiehenä naarajilla kertoi naarajien sanoneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje on tullut kuulema Kamuttajalta, eräs lieksalainen, joka on ollut apumiehenä naarajilla kertoi naarajien sanoneen.
Jos tuo pitää paikkansa, että Kamu on vihjannut, niin silloin siellä on räjähteitä.
- Anonyymi
Tänään laittoivat pohjaan jotain josta jäi pinnalle narun varaan pieni levy. Merkkasivat jotain. Uskaltaisikohan käydä nostamassa, vai saako sakot.
- Anonyymi
Käy iltahämärissä niin ei siitä mitään seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy iltahämärissä niin ei siitä mitään seuraa.
Kävin ja siinnä muovisessa lätkässä on vain numeroita. En ottanut vaan jätin paikoilleen.
- Anonyymi
Nyt selvisi mitä naaraavat. Saanan alueella liikkunut susi on tapettu, ja huhu kertoo sen upotetun siihen lammen limpuraan.
- Anonyymi
Sitä ei ole ilmeisesti ammuttu koska pauke olisi kuulunut vaan myrkytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka suden saisi upottaa johonkin jorpakkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein, ei pidä ampua melun vuoksi.
- Anonyymi
Siinnä Rättiniemen kohdalla on useita korohoron ammuksia.
- Anonyymi
Missä on Rättiniemi kun en ole kuullut koko paikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Rättiniemi kun en ole kuullut koko paikasta.
Olisikohan sama kuin Saavaniemi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sama kuin Saavaniemi?
Keksitty nimi koko Rättiniemi!
- Anonyymi
Lammen rannassa oli jo vähän riitettä tänään.
- Anonyymi
Lammen saaressa joskus räjäytettiin paukkuja jota lammesta löytyi, ainakin Tanskasen Kimu oli mukana, ja Haapaniemen Hessu.
- Anonyymi
Sielläkö Kukkosen Ossi räjäytti kätensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläkö Kukkosen Ossi räjäytti kätensä?
Kotonaan räjäytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotonaan räjäytti.
Älä sinä valehtele, ei räjäyttänyt kotonaan, olin silloin Ossin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä valehtele, ei räjäyttänyt kotonaan, olin silloin Ossin kanssa.
No kerro sitten missä räjäytti jos kerran tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sitten missä räjäytti jos kerran tiedät.
Luulen tietoa löytyvän palstan rekatuilta, jos he tulevat kertomaan. Tuskin muut tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen tietoa löytyvän palstan rekatuilta, jos he tulevat kertomaan. Tuskin muut tietää.
Löysikö Ossi räjähtämättömän ammuksen Riikolanlammesta, ja sillä räjäytti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysikö Ossi räjähtämättömän ammuksen Riikolanlammesta, ja sillä räjäytti?
Ossi ei ole enää kertomassa mitä tapahtui. Sormia häneltä puuttui, eikä kertonut mitä tapahtui vaikka kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi ei ole enää kertomassa mitä tapahtui. Sormia häneltä puuttui, eikä kertonut mitä tapahtui vaikka kysyttiin.
Missä Ossi sitten on, Hesassa vai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Ossi sitten on, Hesassa vai.
On kai heittäny veivisä!
- Anonyymi
Tyhjiä pulloja naaraavat
Kyllä minä tuon Ossin tapauksen tiedän aika tarkkaan jostain syystä (asiapapereista).
- Anonyymi
Voitko hieman avata mistä oli kyse, mikä räjähti ja vei Ossin käden? Oliko sodanajan paukkuja?
- Anonyymi
Kamuttaja nyt kun kerran olet palstalla niin kerro mitä Ossin kädelle tapahtui.
- Anonyymi
Ei se taas ole täällä, joten turha kysellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taas ole täällä, joten turha kysellä!
Kamu varmaan tietää monta muuta vanhaa asiaa, mutta ei kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamu varmaan tietää monta muuta vanhaa asiaa, mutta ei kerro.
Täältä on hävinnyt kaikki muutkin tietäjät.
Kyllä minä muistan aenahi kaski immeestä jotka hukkuu rumpsahti siihen lamppeen. Kyllä kumpihi löyty, jotta ei niitä jiännä sinne.
Räjähtävvee aenasta siellä kyllä on, se on selevä.- Anonyymi
Ketä ne hukkuneet oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ne hukkuneet oli?
Eihän sampi ole metriäkään syvä mistään kohti joten ei sinne ole kukaan voinut hukkua. Kamuttaja valehtelee niin että räkä leukapielistä valuu.
- Anonyymi
on se yli 40 m syvä lähes joka kohdalta
- Anonyymi
On se sen verran syvä, että hukkua voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se sen verran syvä, että hukkua voi.
Olikohan se entinen maaherra Lauri R... joka hukkui siihen lapsena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan se entinen maaherra Lauri R... joka hukkui siihen lapsena.
Muistan hyvin kun olin sitä naaraamassa. Paari päivää siinnä meni ennenkun löyty. Poika sai siitä niin rutkasti kuuluisuutta, että nousi myöhemmin maaherraksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan hyvin kun olin sitä naaraamassa. Paari päivää siinnä meni ennenkun löyty. Poika sai siitä niin rutkasti kuuluisuutta, että nousi myöhemmin maaherraksi.
Ei se Riikosen Late tainnut olla mikään turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Riikosen Late tainnut olla mikään turhake.
Kuka ihmeen Riikosen Late.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen Riikosen Late.
Entinen maaherra Lauri Riikonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen maaherra Lauri Riikonen.
Jaa hukkuko se lapsena siihen lampeen ja aikuisena siitä tuli maaherra. Tuo ei ole muualla mahdollista kuin Liekassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa hukkuko se lapsena siihen lampeen ja aikuisena siitä tuli maaherra. Tuo ei ole muualla mahdollista kuin Liekassa.
Ei se muualla ollutkaan maaherrana.
- Anonyymi
Oliko Riikolanlampi jonne hukkui neljä henkilöä, vanhemmat ja kaksi lasta. Kissa uinut rantaan. Puhuivat jotkut
- Anonyymi
se oli pieliseen
- Anonyymi
Ei siell lammella ole hukkunut muuta kuin pari uimaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siell lammella ole hukkunut muuta kuin pari uimaria
Minä ja minun mummo sinne on hukuttu, eikä vielä ole meitä löytäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja minun mummo sinne on hukuttu, eikä vielä ole meitä löytäneet.
Ei siihen lampeen voi hukkua. Jussi Riikonen aikoinaan kahlasi lammen poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen lampeen voi hukkua. Jussi Riikonen aikoinaan kahlasi lammen poikki.
Ei ollut Jussi vaan Markku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Jussi vaan Markku!
Ei siinnä talossa ollut Markku nimistä poikaa.
- Anonyymi
Missä päin on Riikolan lampi?
- Anonyymi
Lieksanjoen varressa koskesta vähän alaspäin.
- Anonyymi
Kuka omistaa sen lammin alueen onko joku yksityinen joka omistaa sen. Kyselen siksi että voiko siellä kuka hyvään naarata ja pitää sen mitä löytyy?
- Anonyymi
kaupunki omistaa lammen ja rannat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupunki omistaa lammen ja rannat
Siellähän olisi rantatontteja myynnissä, kukahan ostaisi.
- Anonyymi
Oon pannu riikolanlampea. Paljaalla.
- Anonyymi
No se on ihan selvä tapaus, kolmen porukan haramointia näin kesän ja lämpimien alettua metsikössä, siitto hommia. Siellä kuhina käy mahoton. Bongareita nussimassa.
Ennen oli kalastaja linkola, naaraan kanssa kova panemaan, telttaili metsiköissä katseli variksia. - Anonyymi
Hukkuiko joku Pellikan poika lampeen?
- Anonyymi
Pentti niminen hukkui siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentti niminen hukkui siihen.
Ei hukkunut, kuoli autokolarissa. Kukaan Pellikan lapsista ei Lampeen ole hukkunut. Joskus 70 v sitten hukkui Pirkko Turunen ja paljon sitä aiemmin Sorsalasta Kalevi Kettunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hukkunut, kuoli autokolarissa. Kukaan Pellikan lapsista ei Lampeen ole hukkunut. Joskus 70 v sitten hukkui Pirkko Turunen ja paljon sitä aiemmin Sorsalasta Kalevi Kettunen.
Wanhako se siellä viisastelee. Kai minä tiedän paremmin kun olenhistorioitsija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanhako se siellä viisastelee. Kai minä tiedän paremmin kun olenhistorioitsija.
Sinä juustopää et tiedä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hörhöile ei sorsalassa ole ikinä asunut ketään Kalevi Kettusta. Eikä myöskään Turusia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hörhöile ei sorsalassa ole ikinä asunut ketään Kalevi Kettusta. Eikä myöskään Turusia.
Meidän naapurikylässä asui aikoinaan Veikko Kettunen ja Mooses Kettunen. Ei ole mitään Kalevi Kettusta ollut. Ei myöskään Pirkko Turusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä juustopää et tiedä yhtään mitään.
Oon pannu juustopäätä riikolanlammessa paljaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän naapurikylässä asui aikoinaan Veikko Kettunen ja Mooses Kettunen. Ei ole mitään Kalevi Kettusta ollut. Ei myöskään Pirkko Turusta.
Wanha luuli olevansa kova tietäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanha luuli olevansa kova tietäjä.
En ollut Wanha tuo tietäjä vaan Rotesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut Wanha tuo tietäjä vaan Rotesti.
No hyvä kun kerroit niin ei turhaan epäillä Wanhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä kun kerroit niin ei turhaan epäillä Wanhaa.
Kyllä joku muu nyt esiintyy Rotestina, olen aivan varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku muu nyt esiintyy Rotestina, olen aivan varma.
Minusta tuntuu että joku muu esiintyy anonyyminä, koska minä olen ainoa oikea anonyymi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu että joku muu esiintyy anonyyminä, koska minä olen ainoa oikea anonyymi.
Olet ainoa oikea trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ainoa oikea trolli.
Minä olen oikeampi.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376